- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#58000384
törölt tag
válasz KaitouP #70349 üzenetére
Az id Tech 3 Engine-t nyomokban tartalmazza, talán logikai szinten, de ez már rég nem az. Egyébként ha utánanézel, akkor az összes mai motor visszavezethető egy régebbire. Ráadásul az IW (vagy most BO3) motor sem írható le ennyire egyszerűen. Modulok összessége, amiben vannak új meg régi részek. Nem csak a számításokról van szó, az sem mindegy, hogy miként jelenik meg a monitoron, hogyan renderel.
Lehet, hogy vannak olyan megoldások, amik semminek tűnhetnek, de mégis számításigényesek. Gondolom nem látsz bele a kódba.
Nem mondom, hogy nem lehetne megcsinálni, hogy rondább grafikával, kevesebb funkcióval 60FPS-t produkáljon, de nem vagyok fejlesztő, nem látom a forrást.A Ghosts-ot anno játszottam az ingyen hétvégén, és nálam gyakran felkúszott 3-3,5 gigára is a RAM-használat.
[ Szerkesztve ]