Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emmm

    őstag

    válasz marcus.fenix #134 üzenetére

    Az amazonnal azért volt könnyű, mert bárki elől el lehetett könnyen ugrálni/gurulni. A többi karakter meg csak arrébb-lépett egyet, és simán bekapta a találatot. Meg azért tegyük hozzá, hogy második szinten megkapta a whirlwind-et, ami gyakorlatilag az egész játékban végig nagyon jól használható, elsőre játszva csak azt használtam vele. Kevés erőt igényel és marha nagyokat sebez, nagyon gyorsan. És igen, hosszúak a fegyverei, de pl. multiban nem tudták leverni semmivel az amazonom. Pláne nem, ha a legerősebb fegyver volt a kezében (demon spear), szegény karakterek akár -20000 hp-val fejezték be a pályafutásukat. :D

    Jó, egyetértek, egy nyavalyás malac ne legyen azért olyan erős, sokszor egy csontváz képességeivel harcol, ez valóban vicces kissé. :D Még jó, hogy nem páncélozott harci malac. :D

  • emmm

    őstag

    válasz marcus.fenix #132 üzenetére

    Igen, most beletrafáltál, a Blade of Darkness nekem nagyon régi kedvencem...és TÉNYLEG abban volt a legnehezebb a harc. Bár az amazonnal könnyű volt, végül odáig jutottam benne, hogy a játékot az elejétől kezdve mentés nélkül (!) csináltam végig vele (ha meghaltam, akkor a pálya elején az autosave-et töltöttem be mindig). Azért a többi karakterrel jóval nehezebb volt. De a barbár volt a leglátványosabb (amit te is linkeltél).

    Mondjuk engem nem zavart a Risen-ben, hogy az ellenfeleknek van harci technikája. A végén úgyis 3-4 elite lizard ugrik rád, és simán levered. Viszont abban egyetértek, hogy a BoD-ben látványosabb, és már milyen régi játék...pl. egy fegyver-speckó ütést, mint ami abban volt, igen, el tudnék képzelni.

  • emmm

    őstag

    válasz marcus.fenix #128 üzenetére

    Csak úgy mellesleg megjegyzem, hogy mikor pl. vívást tanulsz, akkor bizony elmond egy csomó tippet, éppen milyen újdonságokat tanultál. Én ezeket szépen kipróbálgattam és rendben működnek. Csak oda kell figyelni, mert csomó mindent szövegekből fogsz megtanulni/megérteni. Nekem pont az jön be, hogy nem egy 10 éves kölyök szintjén hozza a dolgokat, hanem neked kell rájönnöd. Kihívás, és mégis jó a játék. Az Oblivionban kevesebb féle támadás volt, mint itt. Ez összetettebb.
    Pl. Jedi Academy-ben is volt olyan, hogy legnehezebb fokon végigvittem már vagy kétszer és még mindig tanultam valami újat a kardozásról. Ez is ilyen, attól, hogy a karaktered megtanulta a képességet, még neked kell azt kihoznod belőle. Így másodjára végigjátszva (immáron Don-nal), sokkal ügyesebb voltam és alig használtam heal potionokat, kb. jó harmadannyit fogyasztottam.

    Összességében egyetlen problémám a játékkal: nagyon hiányzik egy 5. chapter. Megvan a végén a Titán páncél, és gyakorlatilag az egyetlen ellenfél, aki ellen harcolhatok így, az az inkvizítor. Bőven beletehettek volna még egy részt, ahogy eljutsz a Titánig. Ahogy a Gothic II-ben volt, hogy megvan a páncél+fegyver, és mehetsz a hajóval a szigetre. Mintha a végét összecsapták volna, de ennek ellenére nagyon szívesen végigvittem újra.

  • BemAnyó

    senior tag

    válasz marcus.fenix #128 üzenetére

    Nem értek egyet, nekem bejön ez a Gothic/Risen és a TES rendszer, a witcher é nekem túl árkádos volt, de hát ki mit szeret :U

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés