- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Hivatalos a Poco X8 Pro Max gigantikus akkukapacitása
- Macrodroid
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Akciófigyelő: Ajándékokkal érkeztek meg az új Dreame porszívók
- Vivo X300 Pro – messzebbre lát, mint ameddig bírja
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 10a – évismétlés
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
Új hozzászólás Aktív témák
-
KB.Pifu
tag
Sziasztok!
Mivel még sosem programoztam gépet, csak tanulok de szeretnék kérdezni.
Végzett villamosmérnök vagyok, nagyjából ismerem a szabályokat (azért nagyjából mert az oktatásból ennyire futotta, azért kérdezek mert be akarom pótolni ami elmaradt)
A biztonságot szem előtt tartva, mik a kötelező szabályok amit nem szabad megszegni.Gondolok olyanra, hogy Vész-stop megnyomásakor a motortól nemcsak a vezérlést, hanem a feszültséget is el kell venni. Vagy a vészkapcsolók NC gombokkal vannak kiépítve stb.
hasonló dogokat szeretnék tudni, gondolok én arra ,hogy a vész-kör sorosan van kiépítve és közvetlenül a plc vezérli, vagy mondjuk a biztonsági relé és csak az adja a jelet plc-nek.
Minden olyan fontos dolgot tudnom kellene ami a gépek programozásánál a biztonságot garantálja. Például addig nem indul a gép, míg van nyitott ajtó stb.
Nagyobb teljesítményű gépeknél kétkezes indítás van, azt kötelező biztonsági relével megoldani, vagy azt vezérelheti a plc?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Projektor topic
- Diablo IV
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gyártófüggetlen H170/Z170 (LGA1151) alaplapok topicja
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Precision 5750 17" UHD+ touch, i7 10850H, 16-64GB RAM, 6GB VGA, 512GB SSD, jó akku, számla, gar
- AKCIÓ! Sony Playstation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol garanciával extrákkal hibátlan működéssel