- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
FunPro
őstag
válasz
Carlos Padre #269998 üzenetére
Azért a film grain a motion blur meg a szappanopera effekt három külön dolog.
A film grain két dologra jó: Fokozza a hangulatot és "sutyiban csúnyítja a képet".
Szerintem horrorjátékoknál egész jó effekt, kalandjátékoknál so-so. De aki a minél jobb képminőségre izgul, annak érthető, hogy veri a szemét a film grain.A motion blur a szükséges rossz. Ha minden kihajtaná a 8k 360 fps-t, akkor nem lenne létjogosultsága. Kivéve az olyan helyeket, ahol tényleg van értelme és kell a blur.
A szappanopera effektnek nem tudom mi haszna van. Mi értelme van felskálázni a 30 fps-t 60-ra? Egyébként azzal vitatkoznék, hogy "hozzászokott" az emberek szembe. Az emberek szimplán észre sem veszik az effektet! Aki észreveszi, az pedig ki is kapcsolja gondolom.
-
FunPro
őstag
Én azt nem tudom, ki a pöcsöm veszi a cápakártyákat.
Konzolon egyértelműen elviselhetetlen a játék, de PC-n sem jobb a helyzet. A teljesítmény lehet valamivel jobb, de a töltési idő valami borzalmas. Szabályosan 10 perc ameddig betölt. Aztán elmész, csinálsz egy heist-et, lepörög 5-10 perc alatt, azt megint tölt vagy 10-15 percet. A csalókról pedig még nem is beszéltünk. Az egész online egy kalap fos!
-
FunPro
őstag
válasz
Carlos Padre #269694 üzenetére
Erről ez jut eszembe
U.I.:
Meg azért Dobbyról se feledkezzünk meg.
-
FunPro
őstag
válasz
RangerFox #269653 üzenetére
"És ha az AAA piacon ilyen ritka az innováció, akkor miért pont a Ubitól várod a megváltást?"
Ez egy jó kérdés. Nem tudom, hogy a tencent mennyire akar belefolyni az üzleti ügyeikbe. Ha jobban bevásárolnák magukat, elképzelhető, hogy villantanának valami extrát. Bár így jobban belegondolva, az még lehet csak még rosszabb állapotokat eredményezne.
-
FunPro
őstag
válasz
RangerFox #269629 üzenetére
Számomra csak az az érdekes, hogy van egy kifejezett cég, ami szekta jelleggel működik. Egy olyan cég, aki egy maroknyi ip-ből evickél a sikerben tudomisén mióta. Igen, a Nintendo.
Érdekes módon, ők kitudtak adni egy goty címet érő zeldát, 31 évvel az ip létrehozása után. Pedig ők aztán tényleg bármekkora retket kidobhatnának a piacra, azt is úgy vinnék, mint a cukrot. Viszont hol lesz egy assassins creed a köztudatban 16 év múlva? Amikor már most azon poénkodunk, hogy milyen egybites az ip meg az egész cég?
Pedig a potenciál megvolt. Csak ha jól tudom, az ubitól is elmentek azok az emberkék, akik megálmodták ezt az egészet.
-
FunPro
őstag
válasz
WhiteWalker #269638 üzenetére
Jobb esetben elmennek maguktól is.
-
FunPro
őstag
válasz
RangerFox #269619 üzenetére
Az elkészítés módja és jellege.
Én elméleti síkon mozgok, nem gyakorlatin. Ha van egy ember a ubi-nál aki azt mondja, hogy van egy klassz kalózos játékötletem, ilyen és ilyen mechanikával, ezzel és ezzel a sztorival, magyarul nem beleerőlteti egy ip-be az elképzeléseit, hanem megvalósítja az ötleteit, abból egy jobb játék kerekedik ki.
Egyébként a gyakorlatban ez a black flag elég érdekes teremtés, mert azt sem akarom elhinni, hogy ilyen berkeken belül egy év alatt bármi értelmeset el lehet készíteni. Szóval ez a kalózos téma már rég lóghatott a levegőben, csak nem tudták hogy eladni. Még azt is el tudom képzelni, hogy párhuzamosan készült a hárommal. Úgyhogy ez pont egy ilyen fekete bárány lehet, ahol a kreatív gondolkodást így sikerült megoldani.
-
-
FunPro
őstag
válasz
consono #269608 üzenetére
Igazából igen. Ezt írni is akartam, hogy a mainstream játékokban kevés a kihívás. A god of war például azért is tetszett, mert abban volt. Bár egyébként az is kérdés, hogy a god of war mennyire mondható mainstream-nek. Mert AAA-nak AAA, de hogy mainstream-e?
A Messenger-t egyébként nem is mondanám olyan nehéznek. Az azért tetszett nagyon, mert tökéletesen visszaadta a retro feeling-et. Tetszettek a poénok, a zene, a részletek.
-
FunPro
őstag
válasz
kovsol #269604 üzenetére
Ez így azért lesz nehéz, mert én inkább a "réteg" tömegjátékokat szeretem. Vagy a "programozós" logikaiakat, amik nincsenek ps-re. Réteg tömegjátéknak mondanám pl. az Ori-t, a Hollow Knight-ot, a Nier Automa-t, souls típusú játékokat.
Az utóbbi pár évben amik annyira nincsenek szem előtt de jók voltak: supraland, messenger.Újabb AAA címek közül elég nehezen találok olyat, ami tetszik. A 18-as God of War például kifejezetten tetszett, mert ott szerintem sikerült egy szinttel feljebb emelni az "alap" játékokat. A hellblade nem tudom mennyire számít újnak. Azt mint játék unalmasnak találtam, viszont az nem volt hosszú, így arra is azt mondanám, hogy egy kifejezetten jó program.
-
FunPro
őstag
válasz
#42308056 #269596 üzenetére
Hát de most ugyanazt írtad le, amit én. Viking menő, assacreed menő, csinálj egy vikinges assacreed-et. Nem pedig a kreatív emberke mondta, hogy: "Figyeljetek már, milyen jó lenne egy viking korban játszódó játék, aminek ez és ez a története, ez és ez lehetne a játékmechanika...".
Ezért írtam az AAA-ról, hogy: "Lehetnek akármilyen csilli-villi darabok, akkor is csak egy jellegtelen, mindenkinek eladható tömegcuccok lesznek". És én ezért nem szeretem őket.
Azt egyébként elismerem, hogy AAA fronton is vannak jó dolgok, de azok is általában addig érnek valamit, ameddig ténylegesen el vannak tervezve. Azért írtam azt is, hogy az assacreed-et a 3 környékén be kellett volna fejezni, mert ott még el hiszem, hogy be volt tervezve ennyi játék. Mass Effect esetén ugyanez. Ha már a sony szóba került, például akárki akármit mond, a last of us folytatását nem tervezték előre. Max. annyit tudtak, hogy valamikor lesz egy folytatás, de azt nem tudták, hogyan folytassák.
Persze, én most nem a marketinges cégigazgató szemével nézem a dolgokat, hanem mint játékos. Anyagilag persze, addig kell gyártani a retket, ameddig van aki megveszi.
-
FunPro
őstag
válasz
Bad Pritt #269586 üzenetére
Igazából én a játékkészítés módját érzem túl mainstream-nek.
Mármint, ha megnézzük, miért készült el mondjuk a valhalla?
Azért, mert volt egy kreatív emberke, aki úgy gondolta, hogy van egy nagyon jó vikinges sztorija, amit el szeretne mesélni, vagy azért, mert a viking=menő assacreed=menő?
Nyilván az utóbbi lesz a válasz, amivel az a probléma, hogy ebből nem születhet minőségi alkotás. Mégpedig azért nem, mert a viking MOST menő, az assacreed-et pedig nem szabad elfelejteni. Így kapkodva kell legyártani, hogy időben elkészülhessen a program.
Vagy például azt is előre látom, hogy a kotor 3 egy nagy kalap fos lesz. Ezt arra alapozom, hogy ezt is három dologgal próbálják eladni: a kotor vízjellel, a star wars vízjellel, nomeg a kotor 1-2 újra kiadásával. Abban biztos vagyok, hogy kritikai és anyagi siker lesz a játék, ezen okok miatt. De hogy ebből jó játék nem fog kisülni, az rohadt élet. Azt a végén ne nekem legyen igazam.
-
FunPro
őstag
válasz
Bad Pritt #269582 üzenetére
Nekem az AAA játékokkal az a legfőbb bajom, hogy hiányzik belőlük a lélek. Lehetnek akármilyen csilli-villi darabok, akkor is csak egy jellegtelen, mindenkinek eladható tömegcuccok lesznek.
Ráadásul, mindent a végtelenségig fejnek. Az egész assacreed-et be kellett volna fejezni a 3-al, ahogy mondjuk a mass effect-et is abba kellett volna hagyni a háromnál.
-
FunPro
őstag
válasz
Mr Chapel #269521 üzenetére
Arra egyébként komolyan kíváncsi lennék, hogy hány olyan elvetemült van, aki az első rész óta élvezettel játssza a sorozatot. Ha egyáltalán létezik olyan illető.
Így belegondolva durva, hogy olyan 10-12 évvel ezelőtt próbáltam az első rész és még mindig ugyanazok a negatívumok vannak, mint amit akkor éreztem.
-
FunPro
őstag
Az igazat megvallva, soha nem vittem ki.
Sőt, ami azt illeti, nem is nagyon játszottam vele.Valahogy a prince of persia nálam mindig is rajongás tárgyát képezte. Talán azért, mert úgy nagyon nem játszottam velük, csak hallottam róluk.
A 2008-as azért olyan emlékezetes nekem, mert nagyon tetszett a grafikája és úgy voltam vele, hogy "Na, ezt mindenképp ki fogom vinni"! Csak a gépem mindig közbeszólt, mert nem akart tűrhetően futni. Nagyon voltak az igényeim!
A lényeg, hogy minden hardvercserénél rápróbáltam, hogy majd most. De soha nem jött össze (igazából soha nem ugrottam olyan nagyon technikailag). Viszont a játék elejét vagy 6x láttam, ami pont olyan, mint a fallen order futkorászása. Hasonlóan néz ki, leesésnél nem meghalsz, hanem visszamész az előző platformelemre...
U.I.:
Így belegondolva, lehet majd mostanában pótlom. -
FunPro
őstag
válasz
Bad Pritt #269428 üzenetére
"Nem egy az egyben copyztak"
Hát nem tudom. Nekem végig a 2008-as prince of persia jutott azokról a részekről eszembe.
Mondjuk ami vicces, hogy még a jó öreg heart of darkness is eszembe jutott, ha még arra a játékra emlékszik valaki. Amikor a falon kell mászni. Biztos azért, mert itt is vörös a főszereplő, de hogy őszinte legyek, nagyon meghozta a kedvem ahhoz a játékhoz.
-
FunPro
őstag
Nem a játék drága, te vagy csóró!
Viccet félretéve, Én szerintem már több topicban is leírtam a véleményemet, nem egyszer.
1) Ameddig a sok hülye nonstop előrendel minden szemetet, és bármekkora árak mellett egy hét alatt megtérül a teljes fejlesztési költség úgy, hogy még nincs is kész termék (kuc kuc kiberpunk), addig nem kell csodára számítani.
2) Tényleg csóró vagy és ezzel nem tudnak mit kezdeni. Pc off-ban már millióegyszer átbeszéltük, hogy az EU miatt fel vagyunk ültetve a szopórollerre, alig pár hete idegeskedtem néhány hosszú hsz-t miatta. De ha már itt vagyunk a ps topicban, még egyszer leírom azt a problémámat is, miszerint a forintos áraknak semmi értelme az ég világon. Mivel a sony soha nem fixálta az euró/dollár árfolyamot x forintra és mindig az aktuális árfolyamon vált, írhatnák akár euróban is az árakat. Ha fixálták volna, nem lennének ilyen drasztikus áremelések. Az megint más kérdés, hogy valószínűleg megint csak az EU miatt nem fixálhatják, bár gondolom nem is akarják...
-
FunPro
őstag
válasz
Carlos Padre #269052 üzenetére
Itt az is kérdés mondjuk, hogy milyen szempontból "minőség" az AAA.
Ha valaki a grafikára rángatja, akkor elismerem, az AAA a tuti. De azon kívül? Kiberpunk minőségi alkotás? EA játékai minőségi alkotások? Ubi játékok annyival jobbak, mint minden más a piacon? Régen lehet, hogy az AAA jelentette a játékélményt, nálam mára inkább csak elrettentő jelző az AAA.
Ha pedig az exkluzívokat vesszük alapul, akkor pedig nem érdemes a pass-okal foglalkozni, mert akkor így is, úgy is az exkluzívok alapján fogod venni a konzolt.
-
FunPro
őstag
válasz
Carlos Padre #268835 üzenetére
Nem mintha ők lennének az első fecske...
Most nem a céget próbálom védeni, de a gaming community nagyon feledékeny népség.
A cdpr-re is csak addig haragszanak, ameddig be nem dobják a következő gumicsontot és el nem indul az újabb hype vonat...
-
FunPro
őstag
válasz
RangerFox #268594 üzenetére
Igazából nem is csak a játékstílus, ami nagyon japán.
A karaoke, a kiskocsi versenyek, a pajzánkodás, a minden.
Ehhez a játékhoz valamilyen szinten benne kell lenni a japán kultúrában, hogy az ember ki tudja élvezni. Aki nem animéken szocializálódott, nem is tudom, mit gondolhat egy yakuzáról. Biztos csak pislog.
-
FunPro
őstag
válasz
saelin #268586 üzenetére
Én ebbe a szinkronnélküliségbe az Okaminál futottam bele először.
Sok gameboy játékkal játszottam, így nem rettent/rettentett meg, ha csak szövegbuborék van/volt, szöveg nélkül. Megszoktam. Viszont az Okami volt az első olyan játékom, ami azért nagy ugrás volt a gameboy-hoz képest és még sem volt benne szinkron.
Mondjuk ha jól emlékszem, a final fantasy-k alatt sem volt szinkron, de ebben nem vagyok biztos.
-
FunPro
őstag
válasz
RangerFox #268582 üzenetére
Azért a yakuza sokkal japánabb.
(Talán mert a sleeping dogs kínában játszódik?)Ez a tipikus felirattal kommunikálunk szinkron nélkül, rengeteg időrabló side quest, japán humor...
De mindenképpen ajánlom! Akinek kevésbé veszi be a gyomra a japánkodást, annak bőven elég a főtörténet szálat kivinni.
-
FunPro
őstag
válasz
sp8787 #267576 üzenetére
Ez amúgy kifejezetten vicces, hogy arra a hsz-re egy George R. R. Martin idézettel köszönsz be, ugyanis a got utolsó 1-2 évada azért lett olyan fertelmesen pocsék, mert ott is a vezetőség agylágyulást kapott, megpróbálta a hülyeségeit beleerőltetni a sorozatba és csesztek arra, hogy a kreatív író (értsd Martin) mi a csöcsről hadovál nekik.
-
FunPro
őstag
válasz
Carlos Padre #267570 üzenetére
Ez hosszú lesz:
Azért, mert a világgal van probléma, nem a fejlesztőkkel.
Igazából nem mondanám egyik nagy csapatra sem, hogy szar, mert nem lenne igaz.
A ND képes lenne bármikor lehozni bármit, olyan minőségben, hogy leszopja magát mindenki. Ez a dolog nem változott. Sőt, valószínűleg a CDPR, a Ubi, az EA, a bethesda, a 2K, meg mindenki képes lenne ilyen bravúrokra.
Csak mindenhol ott van az a fránya vezetőség, aki gallyrakurja az egészet, úgyhogy annyit tudok mondani, hogy JELENLEG minden csapat, aki AAA-ban utazik, szar.
A kreatív írók ki vannak herélve, mert ha a történetük nem felel meg ennek meg annak a kritériumnak (agendának), nem lehet tető alá hozni. Ráadásul a vezetőség is belekontárkodik az írói folyamatokba, így végképp esélytelenné téve a dolgot.
Ezért tartom sokra az indie fejlesztőket, mert azoknak nincs gúsbakötve a kezük, mernek kreatívak lenni. Nem a társadalmi faszméregetésnek próbálnak eleget tenni, mert nem engedhetik meg maguknak, hogy ilyen ostobaságok miatt akár egy vevőt is elveszítsenek. Ők a tudásukhoz mérten a legjobb munkát adják ki a kezükből.
Úgyhogy ha egy jó sci-fi-t szeretnék, akkor csak abban reménykedhetek, hogy valamilyen indie fejlesztő előrukkol valamivel, ami lehet nem lesz olyan hosszú,mint egy AAA, nem fog úgy csillogni, mint egy AAA, de legalább egy olyan játék lesz, amit élvezettel viszek végig.
A nagy stúdiók pedig kapják be.
U.I.:
A filmek terén ugyanez a helyzet.
-
FunPro
őstag
A kettőt egyébként nem sok választja el, vagyis, nehéz meghúzni a határt.
Én az utópiákat nagyjából sci-fi-be sorolom. De ezzel nem vagyok egyedül szerintem. Talán azért, mert annyira nincsenek elrugaszkodva a valóságtól. Vagy ha igen, akkor arra tudnak "ésszerű" magyarázattal szolgálni.
A last of us is egész földhöz ragadt, ahogy pl. a resident evil is mehet a sci-fi kupacba.
De van sok olyan, amit nehéz eldönteni:
Godzilla, King Kong, shadowrun, castlevania... -
FunPro
őstag
válasz
hombre[EU] #267505 üzenetére
Egyébként az a vicc, hogy ez egy életképes elképzelésnek tűnik.
Hát ugye folyik arról a vita, hogy mi lesz az y kromoszómával. Nomeg, a fehér ember is kihalófélben van, így teljesen realisztikusnak tűnik, hogy a jövőben szinte csak ázsiai nők lesznek.
-
FunPro
őstag
válasz
hombre[EU] #267497 üzenetére
Esélytelen, hogy a ND összetudna rakni egy épkézláb sci-fi-t.
Ha beleszámolom, hogy minél jobban nekiállnak tetőzni a lou2 féle agymenést...Kb. az lenne az alapsztori, hogy 2246-ot írunk, nincs vallás, nincsenek nemek. A matriarchális társadalom virágzik, a bűnözés a nullával egyenlő. De aztán egy idegen civilizáció romba akarja dönteni az egész emberi fajt. Vezetőjük egy gonosz király, bőre fehér mint a hó. Kiderül, hogy az idegen civilizáció nem is olyan gonosz mint hitték, csak a világos egyedek megpróbálják elnyomni a sötétebb társaikat és bátor hősnőinken van a teher, hogy oda is eljuttassák a világbékét. Konkluzió:
Normális sci-fit szerintem már soha nem fog készíteni senki. -
FunPro
őstag
válasz
Kendek #267430 üzenetére
Ez szerintem nehéz ügy, mert a régi generációs konzolportokat kellett volna kibekkelniük.
Azokat csúsztatni nagyon nem tudták, mert teszem azt jövő ilyenkor mit ér az ember gyermeke egy ps4 verzióval?Itt annyit tudtak volna tenni, hogy visszamondják a ps4/xbox portot, ami anyagilag elméletben veszteségesebb, mint félkészen kiadni a portékát.
-
FunPro
őstag
válasz
cyberkind #267329 üzenetére
Én még a pc-s off topikba megírtam anno róla a magamét, amikor friss volt az élmény.
A legnagyobb baja talán az, hogy belekényszerít egy kasztba amin kívül nem tudsz érvényesülni. Én nekiindultam a szokásos tanki b*szógép karakteremmel, hát megbántam rendesen.
Elhiszem, hogy lehet olyan karktert építeni, amivel élvezetes a játék, de én így végig szoptam. Az a lomha, tohonya állat. Megebédeltem, mire ütött egyet. A bossok pedig mind arra vannak kihegyezve, hogy az adott időben üssél. Ráadásul, a kameranézetnek köszönhetően az összesnek csak a lábát látod, azt sem tudod egyébként mit csinálnak. Ja, és még bugos is volt.
Amúgy lehet én vagyok béna, mert egyébként ezt könyvelem el az utóbbi idők egyik legnagyobb szopásának, a Ni no Kuni 1 vége után.
-
FunPro
őstag
válasz
Kendek #266938 üzenetére
A Cyberpunk azért tökéletes példa szerintem, mert az egy multiplatform cím, ellenben a Last of Us-al és azért megy rosszul, mert el fogyott alatta a vas.
Nálam a ps igazából másodlagos platformnak volt fenn tartva, kifejezetten az exkluzívok miatt. Most abban gondolkozom, hogyha dobnám a pc-t és áttelepednék konzolra, mert a jelenlegi gépem már leamortizálódott annyira, hogy az újabb címeket csak ilyen 30 fps-el tudnám futtatni.
Ebben az esetben javarészt multiplatform címekkel játszanék, amikkel addig nincs is gond, ameddig csak egy féle masina van a piacon. Viszont, ha jön egy pro változat, mire nem tudunk ésszerűbb magyarázatot találni, mint azt, hogy elfogyott a hardver, akkor onnantól konzol fronton is felmerül a régi gép problémája.
Ha a dobjuk a 8k és 120 fps elméletet (ami tényleg irreális), akkor jön az az elmélet, hogy onnantól a pro változat lesz a 4k 60 fps (vagy full hd?), az alapgép pedig a butított változat. És ha mindenki annyira cseszik optimalizálni, mint ahogy a cdpr...
És a millió dolláros kérdés itt az, hogy a butított változat milyen fronton lesz butított. Tartja a 60 fps-t, csak nem akkora felbontásban vagy nem olyan részletgazdagon? Marad a grafika csak kevesebb lesz a képkockaszám? A felhasználó szabhatja meg?
Végeredményben, lehet hogy így is ugyanott lesznek majd az emberek, mint a pc-vel. X évig mennek faszán a játékok, azt a pro változat megjelenésével megint szophatok a 30 fps-el. Az a baj, hogy a 60 fps bevezetése elég nagy változás a konzolok életében.
-
FunPro
őstag
válasz
Kendek #266936 üzenetére
Csak azt nem tudom, mi lesz a permium.
8k 120 fps?
Most valahogy nem érzem úgy, hogy a 8k olyan hamar el fog terjedni, mint ahogy a 4k elterjedt.Fix 120 60 fps helyett?
Ezért valaki hajlandó lenne fizetni?Amit esetleg eltudnék képzelni, hogy a vr annyira feltörekszik, hogy ahhoz izmosabb gép fog kelleni.
Egyébként én attól félek, hogyha kifogy a szufla a jelenlegi genből, az olyan lesz, mint ami most van a cyberpunk esetében. Vagyis, ennyire nem drasztikusan, meg a pro-n sem fut vajsimán a program, de azt tudom elképzelni, hogyha eljön a ps5 pro, akkor azon fognak simán futni a cuccok, az alap gépen pedig tűrhetően.
Mondjuk arra is kíváncsi lennék, hogyha elfogy az erő a konzolból, akkor mi élvezne prioritást. Az fps szám, vagy a grafika? Vagy itt is lesz személyre szabható beállítás? Mert most eljutottunk oda, hogy konzolon is bajos lehet az fps szám. Eddig ilyen nem nagyon volt.
-
FunPro
őstag
válasz
vargalex #266933 üzenetére
Játékot tekintve csak akkor lesz a windows-on kívül másnak létjogosultsága, ha valaki előrukkol egy olyan disztróval (pl. steamos), ami kifejezetten játékra van optimalizálva.
Ameddig ez nem történik meg, addig fölösleges erről tárgyalni.
Mondjuk az is tény, hogy a konzolok most elég szépen feljöttek arra a szintre, hogy a kazuár játékosokat át tudják csábítani oda.
Arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy ebben a generációban is jön-e ps5 pro plusz, meg xbox series xyz. Ha igen (márpedig miért ne jönne), akkor visszavonom a szépen feljöttek a szintre részt, mert így megint nem vagyunk előrébb, mint egy budget pc-vel.
-
FunPro
őstag
válasz
headhunter86 #266644 üzenetére
Lehet benne valami, mert mostanában láttam egy csodamódszert pc-n, miszerint ha módosítod valamelyik config fájlban a memóriakezelést, megtáltosodik a játék.
-
FunPro
őstag
Ez gondolom attól függ, mennyire támaszkodik a program az ssd-re. Ha a programot alapból úgy kalkulálják, hogy az ssd miatt ennek meg annak ennyi meg annyi idő fog kelleni, hogy betöltsön, problémát fog jelenteni a hdd.
Aztán én azt nem mondtam, hogy nem írhatták meg olyan szarul, hogy kénytelen a program izomból megoldani mindent, az ssd-re támaszkodva. Valószínűleg ilyen rosszul lett megírva, ezért nem tudnak mit kezdeni a ps4-el. De ez attól a tényen még nem változtat, hogyha ssd-re van írva, akkor nem tudnak mit kezdeni a lassabb háttértárral.
-
FunPro
őstag
válasz
vargalex #266639 üzenetére
Nem védem én őket, csak nyilvánvaló, hogy itt bukik meg a történet. Alkalmatlanok voltak elkészíteni 8 portot a játékból ennyi idő alatt. Valószínűleg ha nem lenne komplikált a portolás, nem is lenne baj a portolással.
Viszont, ilyen helyzetben mit lehet tenni? Mármint, az emberek azt gondolják, hogy ők nem voltak azzal tisztában, hogy szar a port? A Sony nem tudta, hogy szar a port? Ugyan már!
Ez így volt betervezve. Azt már nem mondhatták, hogy bocsi, töketlenek vagyunk elkészíteni a ps4 portot, mindenkinek visszautaljuk a vételárat. Üzletpolitikai patkánymegoldásként pedig tökéletes kiadni a szar portot, mert ha már egy ember nem kéri vissza a vételárat, jobban megérte a buli, mint mindenkinek visszafizetni. A Sony pedig asszisztált. Ez volt a B terv, ha a 8 halasztás sem hoz eredményt. Ráadásul nem is kellett bizonyítaniuk, hisz az előrendelésekből visszajött a fejlesztés ára.
És vajon bukott ezen a porton valamit a cd project? Kötve hiszem! Itt is a felháborodott tömeg dúlva-fúlva kéri vissza a pénzt, azt utána kijelenti, hogy majd ps5-ön kiviszi.
Igazából ez jellemzi az egész játék ipart az elmúlt 5-10-akárhány évben. Csinálhatnak a kiadók akármit, valaki úgy is asszisztálni fog a hülyeségeikhez. Egyébként így ha jobban belegondolok, ebben az időintervallumban nem is jelent meg botrány nélkül "nagy" játék. És mégis minden nagy cégnek növekszik a profitja évről-évre. Ez a szomorú.
-
FunPro
őstag
válasz
KD6-3.7 #266634 üzenetére
Én úgy tudom pc-re fejlesztették és onnan portolták mindenhova.
A probléma ott lehet, hogy olyan szintre már nem lehet lebutítani a programot, hogy fusson a prev gen-en. Eleve a pc minimum gépigénynél ott virít az ssd. Most egy 5600 rpm-es hdd-vel mit kezdjenek? És ez még csak a háttértár.
Azon egyébként fölösleges filozofálni, hogy mi volt amikor elkezdték fejleszteni. Valószínűleg ők már jóval régebben tudtak a nextgen-ről meg amúgy sem lehet a 8 éves szintnél megragadnia a programnak.
-
FunPro
őstag
válasz
headhunter86 #266594 üzenetére
A horizon egyébként vicces ebből a szempontból, mert az meg pc-n volt szar megjelenéskor.
A nagy igazság: Mindent ott kell játszani, ahova tervezve lett.
Egyébként a Metro is egy érdekes pont. Az nem kapott valami extra segítséget a sony-tól. Nem biztos, csak ugye pc-n az egy év epic exkluzív volt. A sony pedig az epic-el bratyizott le. Nem csodálkoznék, ha ott kaptak volna segítséget a srácok.
-
FunPro
őstag
válasz
KaitouP #266238 üzenetére
Nem hiszem el, amit olvasok.
Mármint, hogy vannak emberek, akik tényleg beszopják egy multi mézes-mázas marketingjét.
A CDPR mindig az "én vagyok a picike, lengyel, jóságos fejlesztő" stratégiát alkalmazza. Ez igazából nem feltétlenül rossz, mert a fogyasztó jobban jár ezzel, mint a hajdani ea vagy a jelenlegi 2k patkány stratégiájával. Csak a helyén kéne kezelni őket.
Soha nem volt "When it's ready" mentalitás. Jól emlékszem a körülményekre, amikor elhangzott a mondat. Azt ugyan meg nem mondom melyik játék jött ki akkor szar állapotban (vagy az andromeda vagy a batman vagy a no men esetleg valamelyik ubi játék), amikor elhangzott ez a mondat, de az biztos, hogy az akkori közfelháborodásra reflektáltak azzal, hogy mi nem olyanok vagyunk, mi csak akkor adjuk ki a játékunkat, ha tényleg kész van.
Mint amikor volt a denuvo botrány pc-n és ők mondták, hogy nekik nem kell lopás elleni védelem, az tölti le, aki akarja.
Egyébként a visszább kérdezett pöcsszerkesztés is valami ilyen alapon került be a játékba. Volt egy lgbt közfelháborodás, erre jöttek ők azzal, hogy náluk még ezt is személyre lehet szabni...
Összességében én már régóta vártam, mikor durran ki a lufi.
-
FunPro
őstag
-
FunPro
őstag
válasz
icemad #266134 üzenetére
Nagyjából három opciót tudok elképzelni:
1) PC-t tekintették cél platformnak, aztán ahogy jöttek a konzolok, úgy születtek a portok is.
2) Rohadtul nem álltak neki dolgozni 8 éve.
3) ps4-re meg one-ra kezdték fejleszteni, azt amikor kiderült, hogy jönnek a bikább gépek, áttették a hangsúlyt azokra.
Összességében nem ragadhattak le a 8 évvel ezelőtti szinten, mert akkor meg az lett volna a probléma.
-
FunPro
őstag
válasz
Lackooo84 #266130 üzenetére
Azért ahhoz nem hasonlítanám.
Ott a fejlesztők konkrétan hazudoztak, meg hitegették az embereket.
Annyi közös valóban van, hogy mind a kettőt túlhájpolta a publikum, de olyan nyilatkozatra nem emlékszem a cdpr-től, hogy minden platformon ultrafaszán fog futni.
Jó, azt sem nyilatkozhatták, hogy szarul fog futni. De most komolyan: ennyi tologatás után mire számítottak az emberek?
Én már azt nagy eredménynek mondanám, hogy nem füstöl el alatta a slim.
-
FunPro
őstag
Nálam akkor vesztette el a varázsát a játék, amikor kiderült, hogy fps-ben gondolkodnak. Mondjuk azt tudom, hogy ezzel sokan voltak így.
Addig a pontig én egy olyan hiánypótló alkotásnak gondoltam, hogy az hihetetlen. Szerintem még gépet is hajlandó lettem volna miatta újítani, bár legutóbb ezt a me:andromeda miatt tettem meg amit be is cumiztam.
Ennek az volt az oka, hogy az elmúlt pár évben egyre jobban hanyagoltam a billentyű + egér kombinációt. Bár egyáltalán nem életidegen dolog, de valahogy mostanában jobban szeretem a kontrollert. Fps játékot pedig a boha életben nem fogok nekiállni kontrollerrel játszani.
Így igazából annyira már nem is vonz a játék, hogy rohanjak megvenni bárhova is. Szóval, nekem sokat spóroltak most a cdpr-es srácok.
Ps-re pedig végképp nem venném meg, mert a pocsék irányíthatóság mellett még kulán is fut...
Annyi szerencsém van, hogy általában ráérzek, melyik játékért érdemes belelkesedni. Mostanában egyikért sem.
-
FunPro
őstag
válasz
jgxpro #266088 üzenetére
Nem úgy gondoltam, hogy kukázzák a prevgent.
Én a hanyagolást úgy értettem, hogy mivel a legtöbb játékos úgy is ott hagyja a prevgen előbb vagy utóbb, nem annak kell jobban sikerülnie.
Persze, rövid távon ez most bosszantó, hogy a hét éves konzolon rosszul fut. Hosszú távon viszont csak jobban jár mindenki, ha az új generációs konzolokon fut jobban.
Itt most gondolom ez a kiadjuk de szarul volt a kisebbik rossz opció.
-
FunPro
őstag
Nekem már alapból az gyanús egyébként, hogy a cyberpunk pc-s gépigény minimumnál oda van írva, hogy ssd req.
Már ezt nem tudják hozni a prevgen konzolok.
Meg egyébként szerintem arra sem voltak felkészülve, hogy ennyi fele kell portolni.
PC, ps4 slim, ps4 pro, ps5, xbox one (tudtommal van sima), xbox one s, xbox one x, xbox series s, xbox series x...Ha ebből választanom kéne, én is a pervgent hanyagolnám.
-
FunPro
őstag
válasz
pulffy #265837 üzenetére
Ha el tudja magában helyezni az ember, hogy erre most úgy kell tekinteni, hogy hét éve milyen élményt nyújthatott, akkor persze. Ha viszont nem tud elvonatkoztatni a jelen kortól, bajok lesznek. Tapasztalatból. Én is úgy ugrottam neki, hogy lássuk a híres-neves last of us-t. Hiba volt...
-
FunPro
őstag
Alzán 14.800 a kontroller. Ennél nagyon olcsóbb szerintem nem lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series/ One kontrollerek eladóak
- Nintendo switch Oled megkímélt Opcionálisan megvásárolható kiegészítőkkel
- Nintendo Switch Oled - 256 GB SDcard - BigBen tok -Okosított
- Eladó Ps5 (fat) digital, 2 kontrollerrel.
- Nintendo Switch OLED Zelda Tears of The Kingdom Megapack! Új, Bontatlan!! Ingyen Foxpost!
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3061, 96% Akkumulátor
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- GIGA AKCIÓ!!! AKTIVÁLATLAN iPad Air M2 11" WiFi + CELLULAR 512GB!!! KÉK
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest