- Fotók, videók mobillal
- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VR6-Fan
veterán
[link]
kis érdekesség"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zsolt1225
aktív tag
Karácsonyi "akció" keretében haversrác 14k-ért fóliázná a kocsit, megérné annyiért most?
-
molnarpeter
nagyúr
A váci VW szervizzel van valakinek tapasznyalata?
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #56680 üzenetére
Á! Még az sem! Volt elég savam. Azóta most bontottam meg az elsőt (és elötte is csak egy volt ebédre ).
Meglássuk mit mondanak, ha felnyitják a szívét...szerviznek hívják őket, remélem nem nekem kell megmondanom, hogy mit kell csinálni.
Semmi nem volt rajt (semmit nem húzta még vele, vonóhorog sosem volt rajt), a csomitari szinte mindig üres, de ha rakodtam is bele, az autó sosem ült meg (talán egyszer, amikor a négy gyári felni bent volt két napig - ez volt a legnehezebb, amit vittem). Mostanában még csak nem is hajtottam, zömével városban furikáztam. Az egyetlen tempónövekedés a körgyűrűn a reggeli munkába menet (akkor szép lassan 90-ig, néha 100-ig jutok el). Közvetlenül elötte egy kamiont előztem, de azt is 80-as tempóig gyorsítva. A baj pedig 4. fokozatban 55-60-ról finoman gyorsítva következett be. Addig jutottam, hogy megjött a turbó hangja (65-70km/h), majd mintha valami felakadt volna az autó elejére és veri a lemezt...ahogy elvettem a gázt, lassult a zörgés és halkult is. Finoman visszaléptem a gázra, de megint erősödött. Ekkor kicsaptam az indexet és üresbe löktem a váltót...és ezzel "vége" is lett(#56685) gabor85 - "tartós" előjele semmi nem volt. Nem remegett a kuplung, fogott rendesen. Fél perccel az eset elött jött egy halk zizegős/ciripelős fémes hang. Mire végiggondoltam, hogy ez most hallom, beképzelem és egyáltalán honnan jön, már fel is hangosodott.
Most így visszagondolva talán az lehetett az előjele, hogy a nyár vége óta (kizárólag hideg motornál) néha hallottam, hogy a kuplung benyomásakor (még üresben volt az autó) kicsit megváltozott az autó alaphangja. Ha felengedtem, akkor visszajött az eredeti alapjárati hang...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
válasz Dr.Zoo #56681 üzenetére
Élményautónak nekem sem kéne dízel. Itthon csak kényszerből reszelgetik a dízeleket mert senkinek nincs pénze egy 2literes húzott turbóbenzinbe 20litereket tankolni. Nekem játszósnak valami hátsókerekes szívóbenzines kéne. Egy pöpec E30 M5-nek nem tudnék ellenállni. Példás gázreakció, szépen veszi a fordulatot, nincs turbójuk, már alacsonyabb fordulaton is van használható nyomatéka, nem kell rá vigyázgatni üvegelheted kedvedre bírni fogja nem úgy mint egy tdi. Na és persze a hangja sem utolsó és az sem elhanyagolható, hogy hátul teker ami egy élményautónál szerintem alap. Vagy ha ez túl nagy falat akkor néznék valami középmotoros kis rizsrakétát a vezetési élmény miatt. Például. Futóművet és fékeket megerősíteni, négy jó gumi és mehet a móka.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
gabor85
őstag
Már eddig is volt bennem némi tüske hogy a világításom nem tökéletes, de most nagyjából van tippem mi lehet a bibi.
Szóval, végre beestem bótba, lett megalight véve, csere megtörtént, jóól muzsikál.
A fénye kicsit kékes, az én szememet nem zavarja. A különbség a régi és a mostani között hogy egy 100 méteres útszakaszon tesztelve ez majdnem ellátott az út végéig, míg a régi Philips nem.
A szerelés közben azonban meglepő dolgokat tapasztaltam, az izzók rögzítői nem voltak egyformák, most vagy a fényszórót cserélték, vagy letörték az egyik műanyag foglalatot. Továbbá az összehasonlító képen látni hogy jobbra nem megy annyi fény.A képeket egy Lumia 900 lőtte.
Összehasonlítás:
Bal oldali foglalata, tippre ez a gyári, benne az új izzó:
Jobb oldali foglalat, a sunyi régi izzóval:
Ja, végeredmény:
Összességében elégedett vagyok, de a jobb oldali fényszórót meg kell nézetnem. Zavar.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz davidsz #56667 üzenetére
GT szérai nekem teljesen felesleges 300 körüli teljesítményt szeretnék, olyan turboval kicsiholva ami kb 3000-től 7000-ig villamost csinált eddig, amit cs-n tagalatunk mihu td04hl-16/19T tudja, és még azt se járatnám csúcsra, mert felesleges, csak ott az a macera hogy arra nincs nagyon emberem aki értelmes leőmlőt gyártana.
Dr.Zoo: csak az 1,9?!
játszónak benzin turboba nem is gondolkodtál? mire össze raksz gy kótla tdi hogy jó is legyen annyiből össze raksz egy jó benzin turbot.... ami szebb jobb kevésbé bűdős és többet fogyaszt, bár ha hétvégi játszos akkor az nem szabad hogy lényeges legyen
vagy kis könnyű kaszni beton futomű kihegyezett szívó benga tud csúnya meglepetéseket okozni....de ne haragudj kotvány dizel csak arra hogy hétvégén rúgjam neki nekem biztos nem kéne.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ck.
addikt
Igy van.
Nekem amikor a 2,5 TDI-re írtak, mondta a srác, hogy lehetne simán 220-ra is felnyomni a pacikat, de mivel ótomata, igy ő 180-nal feljebb nem viszi. Ez volt lassan másfél éve, azota is rendben teszi a dolgát.
Tudni kell hol van a határ es ha pl. a turbó vagy a váltó szűk keresztmetszetet ad, akkor nem szabad a végletekig elmenni. Csak ezt sokan elfelejtik. -
Dr.Zoo
őstag
Azokból van dögivel...
Nézegettem én egy rx7 mazdát, 10 évet állt egy pajtában, 63e km-el. 1.3 turbó, 180 paci hatsókeréken.
De ember nincs, aki értene a wankel mocikhoz itt..
A dízelben látok fantáziát, elfilóztam egy 1.9 blokk, plusz kompresszor+turbós rettenetesen is."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #56672 üzenetére
Ugy nez ki, hogy a kettostomegunek minden elojel nelkul harangoztak...vagyis volt elojel, cca. fel percel korabban valami mar halkan csorgott az autoba. 4.be gazt adtam, 60 gyorsitottam, majd jott a harangozas. Mint amikor bekap valamit a ventillator lapat es daral. Csak irdatlan hangos, femes hangon. Elsore torboragondoltam, de az megvolt, jott a hangja. Felrealltam, gepteto fel, valami kolompolt, igy motor leallit, mentes hiv. Mar tolatni sem mertem, mert docogos volt a valtas es a kuplung felengedesre sem akart reagalni. Behuztak a szerviz ele, leakasztottak. A fuleleses vizsgalat szerint kettostomegu. Holnap talan mar pontosat tudnak, hivnak.
Jol indulunk a karacsonynak...mar csak abban remenykedek, hogy nagyobb gond nem lett es az unnepekig ossze tudjak rakni a gepet...Ilyen ideges, megtort, lesujtott meg nem voltam. Meg ragyujtani sem birtam...
Read only...
-
davidsz
senior tag
válasz VR6-Fan #56671 üzenetére
Kód egy raklappal van, mert van belőle vagy 5 féle turbó ...
www.turbodave.hu itt találsz
De szerintem te a S3 erősebbik csigájára gondolsz az 360e Ft
A többi 240-300Között van.Ennyiből már felbiggyesztenék egy gt28-at.
[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dr.Zoo #56665 üzenetére
faszt nem csak a verseny sportba több a zsöci, mint a falu tunerjébe és eljárt az adagolós technika felett, meg az okádjuk a kormot szemlélet felett az idő, ennyi
Davidisz: ha még vissza nézel, nézel nekem egy gyártói kodot a 2l tfsi 200le csigájára, meg egy árral is megbökhetsz?
köszi![ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Dr.Zoo
őstag
válasz freaghill #56666 üzenetére
Nekem mondod?
Egy-két éven belül szerettem volna egy egyest építeni, főleg utcára, venni egy lepapírozott 1.9 blokkost, oszt faragni vmi 200 ló körüli szörnyet belőle...
Úgy krúzolni a városba, semmi extra.Mán' írni sem tudok...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
net84
őstag
Kedves Jézuska!
Légy szíves idén karácsonyra hozz Nekem egy új kettőstömegűt és add, hogy a kuplungom egyben legyen. Más nagy gondot ne találjon a doktorbácsi rajtam/bennem. Old meg, hogy Karácsonyra készen legyek és a gazdámnak se fájjjon nagyon!
Köszönettel:
Torpedó
Read only...
-
davidsz
senior tag
válasz Dr.Zoo #56665 üzenetére
Az olyan, mintha tőlem vetted volna. ... de nem tőlem vetted mégsem
Le van pörgetve, centírozva. Vissza van ellenőrizve.Ami a sajátomon van (benzines Octavia RS) azon 5 éve van 0,8bar helyett 1,4-el szolídan
[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Dr.Zoo #56663 üzenetére
Davidsz: na, az karaj!
tőletekvan a csigám, kicsit bántott hogy tiang pao közepest tudtam venni, csak sajna nem volt épp elég dellám egy gyárira.. Meglepi, hogy a tiang pao egész jól tűr engem, egy szolid +15% szoftal..Ejj, mégse.. wizardéktól vettem, úgyrémlett ott gályázol..
Freaghill:
krézi zoli 2013.10.31 02:36:36 © 131891
Egyáltalán nem rágtam be senkire, csak teljesen más projektem van.
10-15 évente muszáj váltani, mert beleunsz legyen az bármi.krézi zoli 2013.10.28 21:10:31 © 131855
Már nem csinálok adagolókat.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
davidsz
senior tag
válasz Dr.Zoo #56661 üzenetére
Van. Akár 170ezren is tudunk forgatni... valamint rendelkezünk Közlekedési Hatósági engedéllyel.
Viszont hybridet nem építünk
A hybrid: egyik oldalon 17 a másikon 22 kerék pl.
Egy tengelyen forgó tömeg nem azonos - fizika - mert ugye nem egymáshoz gyártották.
Ebből következik, hogy a terhelés sem azonos.Ez olyan, amikor az autó egyik oldalára felraksz 17" kereket a másikra meg 22" - egyik irányba elhúz, nagy sebességnél meg ráz...
A hybrid-tuning jelzők és hiedelmek nem írják felül a fizika törvényeit.
Cégek:
- a felének gépe sincs
- a 90%-nak nagysebességű gépe nincs
- 95%-nak meg engedélye nincs arra, amit gyakorlatilag csinál
Észbontó, hogy mi megy.Honlapomon meg a facebookomon érdemes olvasgatni ezekről. Hybrid bevizsgáláson nálunk:
[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
Dr.Zoo
őstag
Egyetértünk Mókusbogár!!
Csak sajna Krézi kiszàllt, meg ő főleg adagolókat csinázott, most jönnek az ifjú titánok, több-kevesebb sikerrel... A én csigàm is a kollárúr szoftjától döglött ki, 1.7 bárra volt írva egy full gyári 200k futott autóban figyelő GT1749VA. Plusz 60secre kitartotta, úgy ment a paszuly, hogy becsokiztam. Fél évet.
Sajna a pénzért bármit elven műkszik kontárúr, ha a fogyasztó azt kéri hogy menjen, akkor az menni fog.Kimaradt: azért feszegettem Andrew topktársnak egy pár hsz-el visszáb, hogy kivel akar hybrid csigát csináztatani, mert nem túlsok cégnek vagyon pörgettyűs gépe, amin faszán lehetne centrizni.
Davidsz kolléga: nektek van?
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
gabor85
őstag
Megalight Ultra +120 a házban, egy óra és teszt.
-
davidsz
senior tag
Ez így van
Hozzám akkor jönnek, amikor leesik a csiga... a nagy chippesek után le szokott
Az emberek azzal már nem dicsekednek, hogy a nagy tuning autójuk hogy esett ripityomra, csak azzal hogy több száz lóerő, de mérve nem volt ...Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
válasz Dr.Zoo #56657 üzenetére
Fel lehet progizni normálisan is egy autót, hogy ne hulljon szét 15ezer kilométer alatt a forgórész és ne égjen el a turbina lapát csak a kívülállók azt hiszik gyári alkatrészekkel az egekig lehet emelni a teljesítményt büntetlenül. Egy faszt ez sosem volt így egyetlen márkánál egyetlen típusnál sem. Az ilyen Gyula turbó ill. Kollár Szabi féle jómunkásemberek pedig még adják is alájuk a lovat. Naná hiszen ebből élnek. Érdekes amit a Krézy épített a kilencvenes évek végén ~200 lóerővel az hibátlanul megy a mai napig is. Tisztelet a kivételnek egyszerűen csak tudni kell(ene) hol a határ ő tudja mert vette a fáradtságot és kiszámolta mi mennyit bír. Ezzel szemben ha oda jön valaki és azt mondja csinálj nekem 280lóerőt akkor nem a végletekig kell hegyezni a gyári vagy széria közeli technikáját hanem el kell küldeni, hogy verjen el több milliót bosch motorsportos befecskendezőkre, motorvezérlőre, versenytengelyekre, hajtókarokra, spec. csapágyakra, kerámiázott dugókra, versenyturbóra, kipufogóra, csövezésre, üzemanyagrendszerre stb... és csak ezután jöjjön vissza. Majd akkor lehet miről beszélni. Ehelyett Kollár agyig húz mindent a user meg pislog, hogy a fél-egy éve megtuningolt kocsiját trélerre kell rakni mert megállt alatta és ez még a jobbik eset. Az egy dolog, hogy a user hülye hozzá és lehetetlent kér de ebben vastagon benne vannak a tunerek is hiszen ők tudják mi mennyit bír vagy épp nem bír mégsem küldik el az ilyen usert. Pénzért bármit...
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Dr.Zoo
őstag
-
freaghill
őstag
válasz AndrewTdi #56645 üzenetére
Nekem van. Csak nem adom
Külföldről hoztam be.
400 kemény eurót fizettem érte.
Motorja tip top, belülről a hülyéje ragasztott be hamutálat (semmi dohányszag nem volt, de mást nem tudok elképzelni, hogy mi lehetett, a ragasztónak meg is maradt valamennyire a nyoma, de tavasszal leszedem), ezt leszámítva, szép volt belülrőlArra készülj fel, hogy valószínűleg a kasznija lesz oda, mivel ott sózzák az utat mint a disznó.
Főleg akkor ha még nem is állt garázsban. Motorikusan általában javítják őket, a karosszéria ami a gyengéje lehet.400 euro + kb. 150 euro rendszám (sárgát is vettem, utána 1 hónapos pirosat), ilyenek, itthon kisebb javítások (fék fogott folyton, be volt rozsdásodba hátul a dob, vezérlés csere, stb) + 108k regadó+21k rendszám+8k hatósági vizsga + biztosítás.
Enyémet a rozsda kezdte ki, de hát 400 euroért nem várok csodát. Két első sárvédőt kéne cserélni illetve a küszöböket.
-
dJ Peer
aktív tag
Tudja valaki, hogy egy ilyet, hogy kell egy bogárban bekötni?
-
-
Dr.Zoo
őstag
válasz AndrewTdi #56645 üzenetére
Most hozatott be melótársam magának egy E220 mercit, olyan, hogy enni lehet belőle, egy 100-ast kértek a behozatalra, plusz a papírmunka.... Itthon a világot 3x körbejárt bontószökevénnyekkel van teli a net.... Szvsz.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
Ez a görbe nagyon tetszik
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Rambovits
senior tag
válasz AndrewTdi #56645 üzenetére
Nemrégiben néztem őket, szerintem érdemes. A gond az, hogy a jobb darabokért nagyon sokat kell menni... Hamburg, Bréma stb távolságokra. Vagy behozatni valakivel, fb-n van egy csóka aki Hollandiából hoz kocsikat, 70-90k környékén ha jól tudom.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Nincs valakinek a tarsolyában kb 500K-ig valami nem okádás G3 TDI?
csupán annyi a kitétel, hogy ne legyen disznóól és legyen benne klíma. (asszonynak kéne munkába járós kocsinak)
HAHUn nézegettem, de max 1-2 darabon akad meg a szemem. Többet nem akarok szánni rá.
Most jön a kedvenc kérdésem. Kintről érdemes behozni? attól sem zárkóznék el. -
freaghill
őstag
-
-
-
freaghill
őstag
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Dr.Zoo #56619 üzenetére
A rend éber őrei? Maximum akkor, ha nem kell jelentést írni róla.
Egyszer kérdeztem meg, hogy most ezt miért nem figyelik, lehetne ebből pénzbeszedéseset játszani. Válasz: a pénzbeszedést elintézik 1-2 nap alatt egy erre alkalmas helyen, a többi időben csak a nagyon kirívót kapják ki a forgalomból, mert különben sok lesz a papírmunka...
Én csak szimplán a kezébe adnám a ködfényszórót, nem lőném agyon. Legalább legközelebb nem lenne mit bekapcsolni.Read only...
-
freaghill
őstag
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt1129 #56630 üzenetére
Általában két szettet szokott kibírni az első tárcsa. Az viszont durva, hogy ott is hamarabb kell hátul cserélni, csak nem elrohadt?
Amúgy ismerős csajszi 25e km alatt leamortizálta a gyári betétet, szinte csak városban használva....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Ace owner
addikt
Galaxy Fold 4
-
-
tomcsi23
veterán
-
zsolt1129
addikt
Sziasztok. Egy gyors kérdés. Egy Vw Golf v-ön 87e km-nél lett hátul tárcsa+betét, elöl meg csak betét cserélve. Jelenleg 115e km van benne. Ma kigyulladt a fékbetét kopásjelző lámpa. Már sötét van nem nagyon tudtam menézni, de azért lekaptam a dísztárcsát,viszont nem láttam kopottnak. Az érdekes az, hogy egyik indításnál világít utána elalszik. Lehet ez kontakthiba is? 27ekm -t bírt volna egy vadi új betét. Egyébként kímélve van az autó, nincsen sokat fékezgetve. Köszi a tippeket előre is.
-
freaghill
őstag
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
Akkor felétek normálisabbak az emberek...istenbarmai felénk a csálé (némelyiknek világít mindkét oldal, de minek, mert kancsal mint a tulaja) tompított mellé nyomják a ködfényszórót (ha van, ha nincs köd). Az kell a népnek. Nem mintha jobban látna, de ha már van, had tekerjen fel mindent. A rend éber őrei meg mit sem foglalkoznak ezekkel a lakott területen futkározó idiótákkal. De a félszeműeket sem szedik ki a forgalomból. A KPM mellett is el lehet suhanni jobb tompított, bal helyzetjelző kombinációval.
Szombaton este majdnem felcsúsztam egy gyökérre, mert annak meg a féklámpái nem mentek normálisan. A kiegészítő fék lámpa egyáltalán nem világított, a két oldalsó pedig két méterről látszott csak.Read only...
-
válasz vendingo #56614 üzenetére
vóltmár.
amúgy most hogy korábban sötétedik, a legtöbb embernek egy sima izzó is elég lenne, mert ilyen sok félszemű autót már rég láttam (Győr-Fehérvár vonalon). ködben hálás dolog, amikor egy csálé tompított, meg egy pislákoló helyzetjelzővel bukkannak fel a homályból a népek. vagy akinek a bal féklámpa meg a jobb hátsó lámpája égett csak...Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-
vendingo
veterán
Kis infó a hetek óta tartó fórumos izzóbuzuláshoz
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
TaaT
nagyúr
Inkább gyönyörködjetek ebben a remek kárpitos munkában
Give them hell Ukraine!
-
Balupapa
senior tag
nap fotója
ESP beadta a törülközőt. kocsit gyárira tette, és ujra vizsgázik kreszből
mig meg nem tanul vezetni T-táblát hord rögös útja lesz[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest