Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MM

    őstag

    Köszönöm mindenkinek, tartottam tőle, hogy necces a garancia. :(((
    Céges / lízinges a gép, így inkább nem nyúlok hozzá.

    #203225 CharlieDrop:
    De igen, csak van az az átmeneti szürkület, eső ...stb, amikor elöl bőven elég a DRL, és az automatika szerint is, viszont a hátsót már felkapcsolnám... Ráadásul a tompítottat a műszerfalon nem jelzi, hanem balra lent a fizikai kapcsolónál kell nézegetni, megy-e. Ezt eléggé elszabták szerintem. Hozhatnám példának az MKV Mondeot, aminél magától sokkal hamarabb kapcsolt a tompított, így nem kellett hozzá nyúlni, és persze volt visszajelzés a műszerfalon is. Vagy Megane IV, aminél meg alapból mindig égett a hátsó lámpa, ha csak DRL ment akkor is.

    #203226 6030D:
    Pont fordítva. Elindulás után magától zár minden ajtót, ez OK, így van jól.
    Azt szerettem volna aktiválni, ha kiszállok az autóból járó motornál, akkor a távirányítóval rá tudjam zárni az ajtókat. Ez jól jön pl. motor melegítésnél, vagy előfordul, hogy autópályán ott kell hagynom a verdát a leállón kívül szivargyújtóra kötött sárga villogóval, de ahhoz járni kell a motornak, viszont megnyugtató (lenne), ha közben be van zárva az ajtó, míg én mondjuk fent mászkálok a híd tetjén. Ez megint egy olyan dolog, amit pl. az MKV Hybrid Mondeo alapból tudott. Ráadásul ott nem volt ugye start-stop sem, és a sávtartót sem aktiválta alapból - amit egyébként bármikor 1 gombnyomás volt ki-be kapcsolni, mert az index kar végén elérhető.

    Szóval értem én, hogy VAG, meg Skoda, meg praktikum, ...stb, de azért a 3F-ből kettő ezeket alapból jobban kezelte. (Fiatokat nem ismerem. :D )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák