- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Honor Magic V2 - origami
- Íme az új Android Auto!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- DIGI Mobil
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MM
őstag
Köszönöm mindenkinek, tartottam tőle, hogy necces a garancia.
Céges / lízinges a gép, így inkább nem nyúlok hozzá.#203225 CharlieDrop:
De igen, csak van az az átmeneti szürkület, eső ...stb, amikor elöl bőven elég a DRL, és az automatika szerint is, viszont a hátsót már felkapcsolnám... Ráadásul a tompítottat a műszerfalon nem jelzi, hanem balra lent a fizikai kapcsolónál kell nézegetni, megy-e. Ezt eléggé elszabták szerintem. Hozhatnám példának az MKV Mondeot, aminél magától sokkal hamarabb kapcsolt a tompított, így nem kellett hozzá nyúlni, és persze volt visszajelzés a műszerfalon is. Vagy Megane IV, aminél meg alapból mindig égett a hátsó lámpa, ha csak DRL ment akkor is.#203226 6030D:
Pont fordítva. Elindulás után magától zár minden ajtót, ez OK, így van jól.
Azt szerettem volna aktiválni, ha kiszállok az autóból járó motornál, akkor a távirányítóval rá tudjam zárni az ajtókat. Ez jól jön pl. motor melegítésnél, vagy előfordul, hogy autópályán ott kell hagynom a verdát a leállón kívül szivargyújtóra kötött sárga villogóval, de ahhoz járni kell a motornak, viszont megnyugtató (lenne), ha közben be van zárva az ajtó, míg én mondjuk fent mászkálok a híd tetjén. Ez megint egy olyan dolog, amit pl. az MKV Hybrid Mondeo alapból tudott. Ráadásul ott nem volt ugye start-stop sem, és a sávtartót sem aktiválta alapból - amit egyébként bármikor 1 gombnyomás volt ki-be kapcsolni, mert az index kar végén elérhető.Szóval értem én, hogy VAG, meg Skoda, meg praktikum, ...stb, de azért a 3F-ből kettő ezeket alapból jobban kezelte. (Fiatokat nem ismerem. )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen