Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Macrodroid
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Unpacked: második generációs okosgyűrű és AR-szemüveg is jöhet
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
hali. olyan gondom van hogy par hete elkezdte azt csinalni a kocsi hogy felment a motor höfok mutato 90 fokra majd vissza 70 -re aztan megint 90 -re majd le 60-50 re. na szoval ez igy neha elöjött, de ma mar alig ment fel 60-70 fokra es oda is csak ugy 15km megtétele után. lehet termosztát hibás? amugy a fogyasztás nem lett nagyobb emiatt legalabbis a fedelzeti computer nem mutat többet. marmint ertem itt hideg motor nagyobb fogyi. csak mert ha a termosztat lenne rossz akkor most az folyamatosan nyitva lenne es akkor nem menne fel a höfok egyaltalan nem? mivel folyamatosan keringene a levegö...gondolom en. ja amugy a jargany egy 1.8T sokoda octavia rs mk1.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #19593 üzenetére
Hát ezek után kíváncsi leszek.
Mondjuk az is biztos, hogy én ezekre a dolgokra allergiás vagyok és ha mást nem valami olcsó használt gumit feltettem volna a szétkopottak helyett.
Ha egyenesen akarok menni menjen már a kocsi egyenesen, ha fékezek álljon meg és ha kanyarodok na akkor meg vegye be a kanyart.
Azt hiszem ezek nem nagy elvárások.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #19587 üzenetére
hm????
Az kérdeztem, tőled, hogy nem húz az autó eddig nem tűnt fel erre te ezt írtad:De huzott/huzz az auto jobbra de azt mondtak a gumisok,hogy az egyik felni miatt, es en semmi fura hangot nem hallok ami erre utalt volna.
Akkor most nem értelek menet közben megy az autó jobbra, vagy fékezéskor ezt tisztázzuk.
Mert ha menet közben akkor neked nagyon szar a futóműved szilented lengőkarod valami ami a kerékfelfogatást végzi. Ráadásul ha ez a helyzet akkor folyamatosan kopik a kereked legalább egy, de súlyosabb helyzetben akár kettő is.Ha nem kopik a kereked akkor meg nem értem, hogy mi a helyzet, de valami a futóművednél tuti, hogy kaki.
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
Kickass
őstag
-
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #19552 üzenetére
Érdekes a helyzet... most hívott a haver akihez a kocsit bevittem. Az Opel szervizes...
Megnézték a futóművet, a fékeket mindent amit kellett. Most rakják fel fékpadra az autót. Az ég világon kívül Semmit sem találtak!!! Ezt 1x nem értem. Akkor mi volt ez a VW szakszervizes duma? A rossz fékről és kerékanyagcsapágyról?
Klímát is megnézték és minden ok vele.[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #19571 üzenetére
a dízel 8.5-t gyorsul 100ra
a 2.0tfsi meg 7.5-tsztem pont a kettő közt lennél
amugy utálom a skodrikat de tegnap ültem az uj SuperB-ben, Lenyűgöző
és nem is volt drága, kiállított modell, 1.6crtdi greenline, 5.6M[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Kickass
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #19578 üzenetére
Igaz, ráfognak bármit arra.
De az a vicc, ha elindulsz a lámpánál belső sávban, előtte mögötted senki. 2x2 sávos szalagkorlátos frankó minőségű útvonal, messze a lakott területtől... akkor itt tényleg releváns
De tökéletesen igazad vanTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #19577 üzenetére
110-ig is ki tudod meríteni a közúti veszélyeztetés fogalmát, csak halkan megjegyzem.
Ha megállítanak onnantól meg úgy is találnak valamit amivel megszivatnak, ha megakarnak szivatni.Renault power
-
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #19573 üzenetére
csak a nagy igyekezetben legkozelebb ne a sunoket kostold be az RS octaviaban mert nagy pofara eses lesz
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #19574 üzenetére
Benne lett volna a mókában a nyakamat rá.
Előtte volt egy szakasz amikor a valagában mentem. Aztán 1x2x meg akart lépni de nem tudott. Aztán a lámpánál a belső sávba is húzódott. Ez a "gyere mellém öcsi, lenyomlak"
fekete-piros karika.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19573 üzenetére
Lehet, hogy volt valami akció, aztán több ilyen szín-motor verzió is elkélt.
Szerintem már az RS dörzsölte a markát, hogy na még egy skalp, aki megfutamodott....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #19572 üzenetére
Ok, persze tudom, csak leegyszerűsítettem.
Amiket eddig láttam, meg van "ismerős" körben, azoknál volt szinte mind kék=pd fekete=tfsi
persze tudom, hogy köze nincs hozzá.Kegyetlenül bánom a dolgot, de haver megnyitója volt, és rohanni kellett.
Ha lesz legközelebb, nem fogok szarozni.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19571 üzenetére
Jaja, a régi, I. octi rs a zöld féknyerges, de azért ott más külső különbség is van a II-hez képest.
A II-es octi piros féknyerges, de a színe egyaránt lehet kék is, meg fekete is, motortól függetlenül.Kíváncsi lettem volna az eredményre, de majd legközelebb.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #19570 üzenetére
Jaja
Nagyon buzerál a dolog, mert kíváncsi lettem volna, és tökéletes volt a helyzet.#19568) tomcsi23 :
Elvileg a 2 literes Pd ellen bőven van esélyem.
A 2lityis TFSI szinte kizárt.
Az 1,8T határeset, de az is kb lenyomna.
Persze pusztán az adatokat nézve.Ha jól tudom, akkor az 1,8T aminek zöld a féknyerge.
A kék színű RS a 2 liyti PD.
A fekete RS piros fékkel meg inkább a 2 lityi TFSI.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #19569 üzenetére
Micsoda problémák.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #19568 üzenetére
X, nemtom sajna. Miből lehetne megállapítani?
Imádtam volna, sztem kikapok, de akkor is jó kör lehetett volna.
Az a baj rohannom kellett így is. Ha meg elmegyek vele, akkor asszm 5-10 km az első lehajtóTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19567 üzenetére
Melyik verzió volt?
Lekanyarodni? Nem inkább beijedtél?
(#19569): akkor majd legközelebb.
Van régebbi, 1.8T, ill. újabb 2 lityis dízel, meg benzin. Utóbbiknál külsőre nehéz különbséget tenni.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
Ma meg lehetett volna a tökéletes "randi"
Lámpa 2 sáv, 110-es tábla, fekete Octi RS kombi... de le kellett kanyarodnomTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #19563 üzenetére
egyszer en is kaptam......allohelyzetben......tilosban parkolasert
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #19557 üzenetére
Főleg ha kapna anyagot rendesen, kormolna a gépem, akkor könyebben lekormolódik... jogos. ejj, akkor milyen típust kezdjek el nézegetni?
Kickass: Eddig én is csak egy csekket kaptam, azt is anno egy 70Lovas kis bengással.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #19549 üzenetére
beszarik, lekormolodik ált, aztán megszorul és kikopik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #19554 üzenetére
kotelezot meg teljesitmenyadot attol meg fizetni kell
-
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19551 üzenetére
...és még akkor a sárga postai utalványokról nem is beszéltünk.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #19549 üzenetére
Szar egy világ hallod-e?
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #19548 üzenetére
Üdv a világomban...
dízelracer:Hmm, igen... 2200-on sztem a GT17-el már max nyomásom van... sőt.
GTB22 mennyit töltene stabilan... 2bart?
Agyári PD elemem tudná eteni gond nélkül? Vagy akkor már izmosabb csúcs is kéne?
Mi a baj a változó geoval?
Ja, meg 2200ig olyan harmat lenne, hogy ihaj. Most is amikor éppen lagg van, hááát...tomcsi23: hehe ja... aztán kifizettetnék velem.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #19546 üzenetére
ha benzines autóról és nem hondáról beszélgetnénk nem is lenne ezzel gond
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
őstag
válasz FoBCRaistlin #19532 üzenetére
2200körül már 1bar felett lenne. Az teljesen használható. Én mondjuk zsigerből utálom a vg-s turbót. Helyette biztos valami sima csigát rakatnék rá de abból jó böszme nagyot. Az nem hazudik...
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19537 üzenetére
Felszaggatná az aszfaltot.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #19543 üzenetére
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #19541 üzenetére
PD-kbe már nincs adagoló
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #19539 üzenetére
nem PD tdi már a tied?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #19535 üzenetére
milyen adagoló mellé?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19535 üzenetére
Passz, de a turbó méretével nő a megforgatásához szükséges gázok mennyisége is.
Kéne egy kicsi alulra meg egy nagyobb felülre....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19532 üzenetére
Vagy 4000, de ott már tényleg hátbaverne.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
Komoly pénzekről és tervekről van szó.
62 milliárd euró... Ez kb annyi mint Mo egész éves költségvetése....
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #19531 üzenetére
GTB2260? Jéézus, ott mikortól lenne nyomásom? 3000?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
Ha esetleg leesne a gyári csigám mostanában, és erősebbet akarok, akkor mit javasolnátok?
Olyanra gondolnék amit a gyári adagolóval össze lehet még értelmesen passzintani, meg nem 3000-re épül fel a nyomásom.
Elvileg GT1749 a gyárim.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
-
Joe bácsi
őstag
Valaki véletlenül nem tudja a VW Golf 5 gyári ET számát? Gúúúúgli nem segített.
Miért gondolják azt az emberek, h. az a normális, h. egy érintős mobil fogadott hívás után nem zárja vissza a képernyőjét?!
-
VR6-Fan
veterán
[link] ha valaki régi foswágenre keresne felnit
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Balinov
titán
válasz Balinov #19375 üzenetére
na, olajmizerat - kipp-kopp,lekopogom - ugy tunik cseresznyesen megusztam. 1 hete hoztam el szerelotol, elmult heten mindennap oda-vissza melobol meghajtottam (varos + palya vegyes, kb 20km*x), meg szombaton csak palyan ugy 200merfold es semmi baja, semmi olajnyomas figyelmezteto.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
AMD Power
titán
Holnap reggel 10:00-re viszem a kocsit a márka szervizbe.... Nagyon kíváncsi vagyok ,hogy mit fognak mondani ,hogy mi a baja.. ha az alapjárati motor a ludas akkor mire lehet kb számítani?
-
tomcsi23
veterán
válasz Templomegere #19519 üzenetére
Lehet, hogy csak az ATE-t kellett volna mellőzni.
Amúgy igazad van, amíg ki nem próbálod, nem tudsz róla tapasztalatot mondani.
Itt még a gyári van, már cserés, 94e km van benne....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Templomegere
senior tag
válasz tomcsi23 #19518 üzenetére
érdemes szerintem kipróbálni . Írtam : ATE sima tárcsa , ate betét = kuka . ATE sport tárcsa , ATE sport betét = kuka . ezt már hónapokig tartott mire beismerték és vissza adták az árát . Fék csere , CAR+ATE és azóta is megy . Nem mondom hogy ennél jobb tárcsa nincs , nem semmi ilyet nem szeretnék sugalni , de ár értékben szerintem a legjobb , úgy voltam vele ha már 20e km kibír akkor már baj nem lehet , mert az ATE árából 3 CAR kijönne . De ez ahogy nézegetem az én stílusommal is elmegy 60e-t gond nélkül.
-
tomcsi23
veterán
válasz Templomegere #19508 üzenetére
Még a végén a tervezett ferodo tárcsa helyett CAR-os lesz.
(#19513) dízelracer: uh bassz, komoly.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Templomegere #19508 üzenetére
Uh, kösz az infókat, rövidesen meg lesz nézetve.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#00809728
törölt tag
válasz dízelracer #19513 üzenetére
Az nem volt kitétel
-
#00809728
törölt tag
válasz makaveli666 #19496 üzenetére
citroen saxo diesel.
saxoIgénytelen és ez a szivó diesel beéri 5lityi alatt.
-
zoo8800
veterán
válasz Templomegere #19508 üzenetére
A CAR tárcsa a Golfban nekem is bevált. Csak nekem LPR fékbetéttel
----
[link]
TDI + Quattro rulez[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Brae
őstag
válasz Templomegere #19508 üzenetére
Neked nem 123-as Mercid van?
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #19403 üzenetére
régen volt de azért reagálnék rá . Amit te látsz azon a tárcsán az anyaghiba , ami lehet a tárcsa is ,de nekem gyanúsabb a betét . Öregem toyotáján szó nélkül cserélték mind a 4 tárcsát ilyen miatt bevallottan gyári hibásak voltak . A tárcsa külső részén lévő perem , az ugye idővel keletkezik ahogyan kopik a tárcsa , mert arra a részre nem ér rá a fékbetét . Az lesz idővel rozsdás stb . Nincs jelentősége , max arra jó hogy látod mennyit kopott a tárcsa .
A te tárcsádban azért már van pár km , vagy sokszor fékezel intenzívet
Nekem az audival az első gondok között volt a fék , nagyon szar fékhatás volt , kapott sima ate tárcsát , aztán ate sportot , kinyírta pár száz km alatt , mind nekiállt ütni , remegni . Pdig nem vagyok állat tudom hogy a tárcsának betétnek kell jó pár száz km míg összekopnak addig vigyázni kell rájuk , nem szabad túlterhelni őket , mert a fokozott hőtermelődéstől elvetemedik a tárcsa , üvegesedik a felület , egyszóval vége lesz .
Szóval a vége egy nagyobb fék lett , a slussssszpoén pedig az volt hogy (288-as helyett 321-es) úgy voltam vele nem kell a csillivilli 50e ft-os tárcsa /db megvettem a legolcsóbbat a 12e ft-os CAR nevezetüt hozzá a gyári ATE betétet . Azóta is boldog vagyok amikor fékeznem kell !!!
Semmi gondom nincs , terhelhető 220-ról is megáll akár 3x egymás után , nem remeg , nincs hangja , nem melegszik el , nem kopik gyorsan . Ha legközelebb vennem kell akkor is CAR-t fogok venni . Az tuti .
-
marsu
veterán
-
dízelracer
őstag
válasz makaveli666 #19503 üzenetére
Ez az 1.9D 5,5litert fogyaszt városban bármelyik 1.4 benzines legalább 7,5litert vagy akár még többet. Ha csak 25ezer kilométert mész egy évben akkor a dízelbe 1375 a benzinesbe 1875litert locsolsz bele. Az -500liter. Ha többet mész még több. Még ha fel is hozzák árban a gázolajat a benzin fölé még akkor is jobban megéri. Átíratni meg 1x kell.
-
marsu
veterán
válasz makaveli666 #19503 üzenetére
Szia!
Ha gondolod gyere ki hozzám Esztergomba, hivatalos VW és Skoda márkaszervizben dolgozom. Meg tudjuk neked nézni, kívül-belül, alul-fölül, valamint rádugjuk a diagnosztikai műszerre is, kiolvassuk a hibákat ...
Esztergom nincs (annyira) messze Bp-től. Legalábbis sokan járnak hozzánk a fővárosból is.
Üdv,
marsu
Press any key to continue ...
-
makaveli666
senior tag
válasz dízelracer #19502 üzenetére
én inkább valamivel fiatalabbakat nézek, meg semmi képp sem dízelt... Ugye most elkezdték kegyetlenül szopatni a diezeleseket, meg a 2000 es motor átiratás éves fenntartás is indokulatlanul sok... De a fő problémám még mindig nem oldódott meg, mert még ha ezt meg akarnám venni, akkor se lenne senki akivel át tudnám nézetni. Továbbra is várom, hogy ha valaki tud akkor küldjön nekem pesti autoszerelő telefonszámot
-
dízelracer
őstag
válasz makaveli666 #19496 üzenetére
Oké, nem egy erőgép de egy jól felszerelt városi kisautó 5liter alatti átlagfogyasztással. Egyszerű mint a faék és mindent megkapsz hozzá fillérekért.
-
VR6-Fan
veterán
válasz makaveli666 #19499 üzenetére
jó akkor nem ugyan arra a padló lemezre épül, nem értek hozzá
[link] az hogy itthol nagy részt MPI-ket találni egy dolog
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest