- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balinov
félisten
válasz Balinov #19336 üzenetére
Udv ujra,
kerdesem lenne a szakikhoz.
Fent emliett A4 (B5, 2001, 1.6 8v) mult csutortok este jelezte a muszerfalon, hogy alacsony az olajszint (sarga szinu indikator). Tettem bele 1-2 deci-t, majd masnap delutan meg vagy 2L-t. Ugyanaz az indikator nem jelzett ezutan.
Szombaton mentunk volna kirandulni, es ugy kb 50km utan a piros szinu olajindikator meg figyelmezteto hang fogadott az autopalyan. Ez elvileg olajnyomas, ha jol tudom.Makra pont kb 100m-t gurulva egy benzinkuton megalltam, igy nem karosodott a motor.
Olajszintet neztem, volt benn olaj (igy utolag visszagondolva jocskan a max szint felett). Haver ajanlasara motor beroffent es kb 200RPM-enkent emelve a fordulatot eloszor (meleg motornal) ugy 1400-1600 kozott jott elo a Piros jelzes. Inditaskor a muszerfalon OK tesztuzenet fogadott, mint mindig. Jo egy ora mulva (mig vartam a trelert), ujra elinditottam, ekkor viszon mar ugy 2400-2600 kozott kaptam a pirosat.
Tippre olajgomba vagy olajpumpat mondtak - esetleg az olajteknoben levo szivofej eltomodes, bar a tunetek alapjan inkabb a pumpa.
Autoszerelot nemreg hivtam, mondta,hogy megnezte reggel, kb 2-3L tobblet olajat engedett le, es egyenlore nem produkalja a hibat, de tovabb keresi.
Szerintetek?
Kaphatok olajnyomas figyelmeztetest (piros), ha lenyegesen tobb az olaj a motorban? Nem vagyok kimondott szakerto, de en el tudom ezt kepzelni. Viszont ha tenyleg csak az a baja, hogy qrvara sok olaj volt benne, akkor par napja miert kaptam meg az alacsony olajszintet jelzo uzenetet?
Valakinek valami otlete?
udv & koszi
Balinov6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
zoo8800
veterán
válasz Balinov #19346 üzenetére
Én nem tudom, mennyi olaj volt benne, de nem sajnáltad tőle az olajat, 2,2 litert töltöttél rá. Te is írtad, hogy jócskán a max felett volt. A max nem nem véletlenül max.
Valószínű, hogy normál olajszinttel nem lesz gond.A szerelő meg gondolom kicsit túlzott a 2-3 liter leengedéssel.
Később pedig érdemes figyelni az olajfogyást a pálcán.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Balinov
félisten
válasz Balinov #19348 üzenetére
Beszeltem a szerelovel, azt mondja, leengedett 3L olajat es most van megfelelo olajszint. Felvitte autopalyara, meghajtotta vagy fel oran keresztul es azt mondja, minden OK, semmi hibauzenet nincs. Valszeg balfasz voltam, de egyuttal szerencses is
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz Balinov #19356 üzenetére
Majd VR6 megerősíti, de eleve hogy gondoltad, hogy egy max 3-4 lityi olajkapacitású motorba 2-3 litert kell rátölteni? Persze, nem biztos, hogy tudtad, de legalább ránézhettél volna az első lityi után, hogy mi lett.
Amúgy asszem a min-max között lineáris a mérce, de fölötte már nem biztos....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
zoo8800
veterán
válasz Balinov #19369 üzenetére
(szerintem) a katalizátorra gondol , de szerintem pedig megúsztad, mert sokat kibírnak a katalizátorok...
A katalizátor nem szereti az olajat. Ekkora túltöltésnél pedig előfordulhat, hogy a motor beszívott egy kicsit az olajból.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balinov #19373 üzenetére
olaj jutthatott a túl sok égés térbe mely (nagy része) eléget majd távozott a kipuf, de mivel a katalizátorba nagyon kicsik a celleék így az (elnem) éget olaj lerakodhatott benne kokxot képezve amely ezt eltömítheti, ha nem jársz pályán sokat vagy nagyobb tempoval tartósabban főúton, akkor felkéne menni egy 40-50km-re pályára un kikormolni a vasat, miután jól belett melegítve. kis szerencsével a lerakodott kokx (ha lerakodott) leég a cellákról.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Balinov
félisten
válasz Balinov #19375 üzenetére
na, olajmizerat - kipp-kopp,lekopogom - ugy tunik cseresznyesen megusztam. 1 hete hoztam el szerelotol, elmult heten mindennap oda-vissza melobol meghajtottam (varos + palya vegyes, kb 20km*x), meg szombaton csak palyan ugy 200merfold es semmi baja, semmi olajnyomas figyelmezteto.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Balinov
félisten
válasz Balinov #20890 üzenetére
naszoval, tegnapi gyari kereknyomas/meret esszet kiegeszitve ezt talaltam a tanksapka fedelen
szerk: inkabb linkelem a kepet
[ Szerkesztve ]
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
tomcsi23
veterán
válasz Balinov #31342 üzenetére
Haldoklik ( némely) gyújtótrafó szvsz. Adott esetben csak 3 henger megy, ami már rontja a környezetszennyezést, ezt villogja be hibaként szintén szvsz.
Az meg nem igaz, hogy nem kell foglalkozni a hibajelzéssel. Csak akkor szokott bejelezni, ha valami gondja van, hogy ez csak pillanatnyi volt vagy állandóan csinálja, az más kérdés. Már csak a saját megnyugtatásom miatt is utána járnék. Igaz, néha olyan hibát dob, ami gyorsan rendezhető, de azért jobb a békesség.
A másik, hogy ezeket a hibákat eltárolja, abból már jobban lehet látni, merre kellene keresgélni. Vagy a szerelőd nem szokta rádugni laptopra?Vezérlés cserénél nem volt a vízpumpa cserélve?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
-
válasz Balinov #31347 üzenetére
Hát a támogatott modellek listájában nincs benne, ha jól láttam. Sztem a legegyszerűbb ha diagnosztikát nyomsz a kocsira, és megmondod mi a hibakód. Mágus2 meg kistucat ember rendelkezik szerviz anyaggal és lehet hogy tudunk mondani akár part # -t is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Balinov #31358 üzenetére
Nekem annó egy katalizátor probléma csinált ilyet. Sajnos hibakódok nélkül csak kézrátételes jóslás. Én első körben a gyújtótrafót nézném meg. Itthon nem olyan veszettül drága, és ha 4 hengeres a gép, akkor vállalható költség a csere.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Balinov
félisten
válasz Balinov #31364 üzenetére
Na, A4 Saga, Masodik konyv. Beszeltem autoszerelovel, radugta diag-ra ujbol, air flow meter-re mondja, hogy sáros. Nemsokara hoznak neki egy probadarabot, teszteli, hogy az megoldja, ha igen, kap egy ujat.
Ez arilag nem olyan veszes, nem?
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
válasz Balinov #31408 üzenetére
Hátha az air flow meter a MAF szenzor- légtömegmérő, akkor egy kis féktisztítót neki és ki kell próbálni. Nekem ezzel az élettartamát sikerült kitolnom 10k-kmrel A6 2.5 tdi be ez cca 100- 300 € itthon típustól és doboztartalomtól függően ( van ahol a bazinagy beépítő csövet is adják hozzá)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Balinov
félisten
válasz Balinov #31408 üzenetére
beszeltem ma megint a szerelovel, azt mondja, valami vakumcso szakadt/repedt/lyukas/stb. azert jelzett be a flow meter...sajna ennel jobban nem tudtam kivenni mit mond, kicsit..khm..eros az ir akcentusa
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
-
Balinov
félisten
-
tomcsi23
veterán
válasz Balinov #33709 üzenetére
Meg kéne nézni a hibaüzit, mert egyik henger gyújtáskimaradás szvsz. Hát, a bontott trafó akármilyen is lehet. Nem ismerem ezt a motort, de az enyém háklis a gyertya-trafó kombóra, csak a gyári előírt típust szereti.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen