Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Macrodroid
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Unpacked: második generációs okosgyűrű és AR-szemüveg is jöhet
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
marsu
veterán
Press any key to continue ...
-
zoo8800
veterán
válasz Lokids #19097 üzenetére
Most se fogsz. Amit írtam, annyiból talán megcsinálják, hogy lehessen használni, de ha szét van szedve, akkor érdemes megcsinálni rendesen, és cserélni minden kopó alkatrészt és tömítést. Én biztos ezt csinálnám. Hülyeség 2x szétszedni.
Sz'al nyugodtan alkudhatsz egy nagyobb összegetrip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz Lokids #19093 üzenetére
akkor már érdemes gyűrűzni, mennyire kopog ha alapjáraton kopog akar megkéne nézni a főtengelyt hajtókarok szinte tuti csere (NEM VINNÉM GÉPMÜHELYBE köszörültetni).
viszont a fejet le kell venni akkor már cseréltetnék szelepvezetőket és szimmeringeket min.no meg olajpumpát mindenképpen, és átmosatnám a motort rendesen, mert minden tele van fém spröddel.
200-250 kb.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Lokids
addikt
Azt megtudja valaki mondani, mibe kerülhet ha főtengelycsapágy gondja van 1.8T motornak? (leon)
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Lokids
addikt
Skoda Octaviánál a 150Le és a 180Le 1.8t közt mi a különbség? Gondolom a motor az ugyanaz, csak a program más. Gyengébb futómű/fék? vagy mi a különbség az RS-hez képest?
[ Szerkesztve ]
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Attila444
aktív tag
válasz dízelracer #19040 üzenetére
Az audin nem ment az egyik turbo, elengedte a nyomást, ezért kapott ilyen sokat a gtr-től...hamarosan visszavágó
-
AMD Power
titán
válasz Balupapa #19079 üzenetére
Most már tudja hol a helye.
Teszt: Volkswagen Eos 1,4 TSI
Görögben jó lett volna egy ilyen.[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
muhaha, tolakodo zafira 1.7cdti árkádnál elpicsázva előbb
_-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
Most nézem.
Azért menet közben lehet érdekes, ha már pörög.
945 kilóra 109 paci, főleg ha rádob egy sportdobot, egy direkt szűrőt, egy frankó gyertyát.
Hmm.. jogos.
Luiginek nehéz a seggeTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #19070 üzenetére
Neem, nekem ilyenre nem tellik, ezzel csak azt akarom, hogy nem olyan gyenge gép ám az, főleg ha a kompresszoros verzió
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #19049 üzenetére
Nem feltétlen
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #19060 üzenetére
Akkor jó
Mindig van valami [link] itt is.Én meg ma találtam egy ilyet: [link] hosszas keresés után, mert nagyon ritka...(Gyári HIGHLINE, króm díszrács 1000ből 1 polonak van ilyen itthon.)
de már levolt foglalva, hiába mondtam hogy ma elmegyek érte és adok neki 16-ot
_-=*WheelWhores*=-_
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #19062 üzenetére
Tudod mennyi VW volt kint Pargán? Golf V annyi volt mint nálunk a Suzuki. De sok Golf IV , Passat és Tiguan is volt.
-
14adam
addikt
válasz FoBCRaistlin #19062 üzenetére
néztem egy vr6-os blokkot 70k-ért 170 000 km-el. Az lesz bele akkor
-
14adam
addikt
válasz FoBCRaistlin #19047 üzenetére
éa a chiptuning ?
-
AMD Power
titán
Újra itt vagyok! Gyorsan elment a nyaralás.... De nagyon jó volt.
Sajnos az autót tegnap reggel kicsit megnyomták. Egy picit behorpadt a jobb első ajtó , valami szép világos kék autó volt.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19058 üzenetére
Problémáztam én vele?!
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19056 üzenetére
Hehe. Most ettem meg az ágyba hozott reggelit.
Itt is mozdulni kéne már, ebédre Lacházára megyünk, hát majd kicsit késünk....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19054 üzenetére
Ja, még ágyban vagy?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19052 üzenetére
Toljad a fotót.
Amúgy külön belsőt nem hiszem, hogy lehet kapni, bontóból esetleg. Legfeljebb szét kell szedni, azt megmókolni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #19051 üzenetére
Maga a fém foglalt az ok, csak ami tartja 4 bolha, az valami gumi/műanyag szerű.
Na azok vannak totoál bekeményedve, és nem fogja a fém tartót.
Amúgy az egyik már pimpelve volt, mert egy csavar van a helyén.
Lehet majd szétkapom és lefényképezem, vagy betekerek én is egy csavart. Most pl az izzóm, az ott figyel kiborulva a foglalatban
Dupla szálas az izzóm, és a fék része ment el.
Dehogy, a lápám nem bántom, nincs vele semmi bajom.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19050 üzenetére
"Nem fogja be a lámpát"
az izzó foglalatra gondolsz, vagy mire? Mitől amortizálódik az le?
Ja, olyan lehet, hogy az érintkező már kicsit veszített a rugalmasságából, s nem feszül be rendesen az izzó. Kicsit meg kell piszkálni, feszegetni, hogy jobban érintkezzen/tartson - ha erről van szó.
Meg hogy-hogy kiégett? Azok sosem égnek ki.
Vagy valami sufnituningosra akartad cserélni?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
Hú srácok más.
Lehet venni a hátsó lámpámba belsőt?
Akartam izzót cserélni, de eléggé megviselt már a belseje, és nem fogja be a lámpát.
Tehát nem a búra vagy lámpatest kell, hanem a belseje.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #19048 üzenetére
Tegnap tiszta büszke volt rám asszony.
Volt egy nagyon kemény Ignis Sport.
Nem bírt magával, szlalomozás miegymás.
Gondoltam rá, adok neki, de visszafogtam magam.
Szerencsétlent nagyon szívesen lealáztam volna.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #19046 üzenetére
ezek se elmeroggyantak ilyen útón tolni neki
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
őstag
válasz dízelracer #19026 üzenetére
Belülről: [link]
-
14adam
addikt
3-as golfba szeretnék "tuningdobozt" Mindenki azt mondja,hogy 10%-os többlet nyomatékba és lóba de a fogyasztás kevesebb. Ezt úgy tudom elképzelni,hogy mondjuk alacsony fordulaton lehet kevesebbet eszik pár decivel de viszont ha tépem neki akkor szerintem többet eszik mint gyárilag.
Ezen gondolkoztam. Néztem ha nem a gyártótól venném akkor 90k...
Van értelme szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #19042 üzenetére
Jah, erre gondoltam én is. Ez persze, egyik verda érdeméből se von le semmit.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #19040 üzenetére
Mintha tapadási/elindulási gondokkal is küszködne az audi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Lokids
addikt
válasz tomcsi23 #19036 üzenetére
Igaz, alvázszám.
Fekete 1.8T leon. Tetszett. De 3 elem fújva van. 2 ajtó meg 1 hátsó sárvédő. Jó lenne tudni miért. Bár nem látszott nagyobb sérülés nyoma.
A motorban van 175K, nemtudom mennyit bírnak amúgy ezek a motorok, mert nem azért vették, hogy 60-al menjenek vele az autópályán.[ Szerkesztve ]
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Lokids
addikt
Valaki utána tudna nézni egy SEAT-nak a szervizhálózatban?
rendszám: HZV-269
motor: vsszzz1mz2r071001If you chase two rabbits you will lose them both.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #19026 üzenetére
motoros csúnyán lemaradt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
őstag
válasz dízelracer #19026 üzenetére
Csak nekem furcsa,hogy 100 le-vel tud többet az Audi, súlyra én azt gondolnám,hogy a GT-R nehezebb és mégis az a gyorsabb. Jó kis autók.
-
Balupapa
senior tag
http://hudeszep.blog.hu/2011/09/02/golf_2_tfsi
deszéppp
_-=*WheelWhores*=-_
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19024 üzenetére
Várjuk az eredményeket.
Andris: fasza felvételek, szépen látszik minden. Amúgy durva.
attrax: a ph-nak szólt.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
zoo8800
veterán
válasz attrax #19025 üzenetére
szerintem tartósak lesznek, és nem extrém sok futásteljesítmény alatt nem lesz velük több gond, mint egy szívóval. A turbo pedig általában fix geometriás, egyszerű darab.
Nem is igazán a lóerő, hanem a nyomaték a lényeg ezekben. Egy szívó 1.4 120 nyúlmókusához képest a turbós 200 nm maga a megváltás.A régi 1.8T 20V mocikkal sincs sok gond. Annak is hasonló a fajlagos teljesítménye, mint a 1.2, 1.4 TSi-nek.
rip and tear, until it is done
-
dízelracer
őstag
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #19021 üzenetére
Hehe.
Azt mi a helyzet a mérővel? A stopper ellen bármikor nyomhatod....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #19021 üzenetére
érzik a mentális lovakat
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
Basszus mióta új agya van Luiginek senki nem akar keménykedni a lámpánál.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Balupapa
senior tag
hurrá. ma 1 kezdő jogsis kis csaj belémrongyolt hátulrol. rosszul ismerkedik.
_-=*WheelWhores*=-_
-
tomcsi23
veterán
válasz attrax #19011 üzenetére
Na, mintha tudta volna, hogy linkelni szeretnék.
Szal, itt van egy az "Inkább zabáljon többet" aspektusra. Bitte Tanken.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
attrax
aktív tag
válasz Balupapa #19010 üzenetére
Nem titkolok semmit.Szeretem a kocsit de nem vennék mégegyszer a harmatgyenge motor miatt.Inkább zabáljon többet de 1.8-as alatt nagyon sok a 1260kg.3 éve hajtom.Sajnos benyeltem egy bordásszíj szakadást és rendszeresen kigyullad a MIL lámpa de amióta kipucoltam az EGR-t azóta jó.2x lemerült az akksim,mert kigyulladt a féklámpa éjjel a garázsban. Ez volt 3 het azóta nem jön elő.Leesett a bal1 ablak ,mert eltört a bovdenfeszítő görgő de összetákoltam.Sokat eszik a gép főleg klímával képes 10 liter fölé menni de országúton letoltam már 5,6l/km-re is.Utálom,hogy hátul nagyon kicsi a hely és a gyerekek nem férnek el.
De imádom a kényelmét.Csomitartó pont elég mindenre.Minden működik nincsenek bosszantó hibák.Jó a sok extra.Csak ez a gyönge moci ez nagy fájdalom.Inkább tdi motorost vennék mégha 200k fölött is jár.Van a családban egy 115 lovas dízel toyota az megy mint a vaddisznó.Legközelebbi autóm biztos dízel lesz.Unterschreiben
-
VR6-Fan
veterán
Benzinlotyó:"Biztosan mindenki ismeri azt a nőtípust!...
Tudjátok,amelyik annak idelyén a SIMSON kipufogóvég helyett bevert sörösdoboz hangjától már "benedvesedett...
Na pont ezek nőttek fel mára a dircsi-szürcsi, meg a letüsszögi hangjáig......."EPIC FAIL :-)
golf2-3, ibiza STB tulajok:[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz INMOTEP #19002 üzenetére
ez is 1.6 16V-mind a 24 darab.
Ebből 6 rendszeresen izzócserés.
II-es octavia.A többinek semmi baja, tehát nem lehet azt mondani, hogy ez meg az az autó szar vagy jó.
Mert ami az egyiknek tökéletesen működik az a másiknak egy halom hulladék.Sajnos néha ugyan arról a gyártósorról sem ugyan az az autó gördül le.
Renault power
-
INMOTEP
őstag
válasz rob210 #19000 üzenetére
Nem kell tökön szúrni magad , mert valóban rosszul fogalmaztam meg a dolgokat .A Renault -bol a Lagunát emeltem ki legfőképp mivel itt van személyes tapasztalat ,más modelt ebben nem ismerek így halgatok is rolla .A meghibásodás függ attól is milyen az alany ,benzin vagy dízel .Mert egyes márkánál az egyik modell hosszútávon megbízhatóbb ,a másik már nem annyira. ,Golfnál és más modelleknél is ugyanúgy előfordul elektromos probléma ezt nem vitatom ,de nem olyan rövid távon hibásodik meg az sem mint ahogy azt gondolnád . De ahogy írtad ki kell fogni a jó autót ,ez az ami nehéz dolog .Visszatérve az Octavia-ra ,nem tudom milyen évjáratú volt ,de nálunk nem volt sűrűn izzó cseréve ez biztos .Arra talán emlékeznék 1.6 benzines modell nem valami erőgép ,de kimentünk vele a világból .Hosszútávon kb 5.5 - 6 literből elvolt És soha nem hagyott minket cserben
[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Hát akkor üdvözöltetem magam a topicba egy 1.2-es 2007-es fabiával, amit a héten szereztem be
Esetleg valami tuti tipp autószervizre dél-pesten? Illetve gáz is megy majd bele, ezzel kapcsolatban is várom a tanácsokat.
Mi az amit nézessek, cseréltessek ki benne most szerviznél?
Üdv. Yush
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Bittorrent topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- BestBuy topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Autós topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest