- iPhone topik
- Mobil flották
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
rasotamas #187075 üzenetére
A múltkor fölmerült tuning kérdésemmel (DQ250 max nyomatéka) kapcsolatban írnék még kicsit.
Találtam egy LA-tuning nevű céget ahol ezekből a motorokból a 6-os DSG-vel irtózatos teljesítményeket hoznak ki, ehhez illő nyomatékokkal (2.0 TSI R-nél 550Nm), de a képen látható módon oda van írva, hogy Temic DQ 250 Stage 1.
Létezik, hogy van tuning ehhez a váltóhoz, hogy ennyivel több mechanikus terhelést elviseljen?
Mintha a JP Performance videók közt láttam volna olyat, hogy egy ilyen váltóban cseréltek talán kuplungtárcsát hogy bírja a nyomatékot.https://tinyurl.com/rasoapro