- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183480 üzenetére
Jó kocsi a B7, nekem volt dízelben nagyon szerettem
A motor amit nézel CCZB, erre rá tudsz keresni, hogy milyen. Itt nem nagyon van róla személyes tapasztalat. Ajánlom, hogy lépj be az FB TFSI csoportba, ott sokan vannak, biztos találkozott már vele valaki.Magánvélemény: Én ennyi km-el már nem venném meg, tuti jönni fog előbb vagy utóbb valami finomság. Mire használnád? Mennyit mennél egy évben és hol?
(#183481)tope: Miért is? Én fizettem a B7-nek könyvéért. Egy több milliós kocsinál nem mindegy 10k Ft már? Angolul van: [link] [link] [link]
Nem tudom melyik kell neked konkrétan.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz oliwire #183480 üzenetére
Hello!
Nem tudom mi lehet a motorkód, érdemes utána nézni ez is szereti-e enni az olajat.
A másik kritikus pont az adaptív lengéscsillapítók. 260k km-nél 8 évesen már esélyes, hogy a végüket járják. Már, ha még nem voltak cserélve. Úgy számolj, hogy a 4 csillapító + a csere 600 ezer Ft.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #183488 üzenetére
Nem, ez már B8, én az előző generációt mondom, kb 2004-2008. Azért dobtam be, mert egyrészt ennyiért kínálat tetejéről lehet válogatni, másrészt kevesebb drága hibát rejt - még TFSI előtti, szívócső befecskendezős strapabíró motor.
GS450h jutott most eszembe a sok város miatt, de az is 10 év fölött lesz adott keretből (esetleg még ott a Camry). Bár ésszerű lenne az Ampera a villany km-ek miatt, csak kisebb méret, nameg méginkább off itt
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183823 üzenetére
Létezik ilyen. Nem sok darabot gyártottak belőle. 2013-tól 2016-ig volt gyártva. Nincs különbség köztük, nem volt FL meg semmi ilyesmi. 7 sebességes száraz DSG van benne. Nincs túl nagy előnye egy sima alap 1.4 TSI-hez képest. Viszont a leírásban az a hülye duma, hogy Prius technika csak erősebb, full hülyeség. Semmi köze nincs a kettőnek egymáshoz. Kár, hogy nincs benne ülésfűtés.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183825 üzenetére
De takarékosabb, városban adja egyedül az előnyét. Sima országúton, pályán már nem érezni belőle semmit. Annyi, hogy ha van kakaó az akkumulátorba akkor erősebb az autó. Egy jó alternatíva a sima 1.4TSI mellé, mert elég dinamikus lesz a hibrid Jetta. Ha sokat mész városban akkor jó vétel lehet, de a TSI akkor sem a sok elindulás és leállításra van kitalálva. Nem véletlenül mindenki (taxi) HSD-vel jár és nem másfajta hibriddel.
(#183826) grizlisandor: Igen sajna azt rakták bele. Itt is gondolom elektronikusan van leszabályozva a villanymotor teljesítménye mint a GTE-be. Pár elvetemült ember külföldön már elkezdte tuningolni a GTE-t. Rájöttem, hogy a gyári 102 lóerő elég komolyan vissza van fogva a váltó miatt és simán kihoznak belőle 200 lóerőt és 400 nm-t. Összteljesítményben meg 350 LE és 500NM körül. Nem hiszem, hogy annyira tartós DSG-k lesznek azok
(#183828)oliwire: Kevésbé tartós mint a 6 sebességes olajos verzió. Nincs semmi előnye a 7 sebességesnek. Nem bírják olyan jól a nyúzást ,hamarabb megég a kuplung. Mechatronika sem olyan tartós.
(#183829)newmoonlight: Hazatelefonál a kocsi [link] Azt jelenti, hogy szinkronizálja az órát a német atomórával. Nem műholdas, nem GPS, sima rádiófrekvencia.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz oliwire #183828 üzenetére
A száraz (kuplungos DSG) itt a sz@r szinonimájaként kell értelmezni (az olajos dsg viszont tartós). Itt a keretesben írnak a DSG-ről is, tudom Skoda 5E teszt de a váltó azonos a többi VAG termékben lévővel.
250 Nm-ig van száraz kuplungos, felette olajos DSG van.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183838 üzenetére
A Jetta egy próbálkozás volt szerintem nekik. Még hagyományos DQ200 váltó mellé rakták a villanymotort. A GTE DQ400e váltója már eleve erre lett tervezve a DQ250 alapjaira ráépítve. Ezért fejlettebb, de drágább is a Jettanál. Na meg erősebb is és 35-50 km körül megy el egy feltöltéssel.
A 250Nm a Jettanál a max kombinált nyomaték, ebben már benne van a benzin és villanymotor teljesítménye. Mennyi a kereted? Ajánlott lehet a Golf GTE ha eltudsz menni tovább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183842 üzenetére
Az én Golfomnak még jobb a felszereltsége azt vedd meg Meg különben is a hibridauto.hu autói nem léteznek már. Újrafelhasználják a képeket és ha beszélsz velük, akkor azt mondják, hogy a képen látható autó már nincs meg de tudnak valamikor hozni egy hasonlót.
Ha sedánt akarsz akkor ott van a Passat GTE vagy a Ford Mondeo hibrid.
De a Jettára ránéznék a helyedben ha tetszik és nem tartod meg 1-2 évnél tovább. Izgalmas autó és élveznéd ha még a forma is bejönA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183860 üzenetére
Minden kocsim, mindig eladó a megfelelő árért cserébe Szeretnék már tisztán villanyra váltani.Amúgy meg: 2015/04, GTE csak egyfajta van 1.4 TSI+villany 204 lóerő, állapota hibátlan. Minden elemét legalább 12 helyen megmértem rétegvastagságmérővel
A Passat egy nagyon jól sikerült autó lett a GTE kiegészítéssel együtt. Megéri a felárat. A Golf az sportosabb és fiatalosabb, meg jobban is megy a Passatnál kicsivel.Jetta tovább is problémanetes lehet, csak egy 10 éves hibrid TSI-t már nem biztos, hogy könnyű lesz eladni. Ilyenkor ezt is nézem. Bajod a DSG-vel lehet talán, de ez sincs kőbe vésve, mert van nem egy száraz DSG ami már 200 felett jár. Amit te néztél még nincs benne sok km. És ha ilyen évi 10k körül mennél az 4-5 év alatt sem vágná gallyra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
imyourfriend
őstag
válasz oliwire #211869 üzenetére
70-80ezer lehet a márkaszerviznél, csoportokban idehaza 40ezer környékére tippelem, annyit akartak elkérni mikor megkérdeztem az aktivációt, nekem ennyit nem ért meg így 50€-ért Romániából küldött egy illető sw verziót meg patchet hozzá, igaz ez mib2 volt ami picit más tészta bár nem gondolnám hogy a 10 perces munka kevesbbe kerülne idehaza.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen