- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- One mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Garmin topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
LuckyL #31709 üzenetére
Nekem mindig válaszoltak a megkereséseimre 24-48 órán belül, azokra meg hosszab időt írnak sosem a lejárat napján kaptam választ, hanem jóval előtte.
Azt is leírtam, hogy miként működik az automata válaszoló rendszer, ami persze a szerződési feltételekben is le van írva. Megalapozatlannak tűnik a kritikád.
Mivel magyarul nem igazán beszélnek, angol nyelvtudás híján a telefonos dolog nem jön be. -
válasz
LuckyL #31315 üzenetére
Megegyeztünk igazad van, kár is ezen vitatkozni, mert pár éve itt a topikokban én is ugyanezt írom javaslatként. De nem minden esetben van így és ez is valóság.
A vásárlási szerződések alapján vásárolunk és azok tartalma kötelező mindkét félre, de ez már nem ennek a topiknak a témája és a banki ismeretek nyújtása sem. -
válasz
LuckyL #31313 üzenetére
Én is ezt írtam: ettől függetlenül jár neki a vásárlói védelem, mert a vásárlás egésze van védve, nem a szállítás.
Persze a döntés gyorsaságára és a mértékére én nem tudok jósolni.
Oké, ez amit írsz igaz általában.
De az is igaz, hogy a Gearbest-ről van szó. Nekem már elutasította a PayPal a teljes refundot, azért mert nem volt rá kötve biztosítás. Elfogadták a cég érvelését a szerződési feltételről. Viszont amit ígértek rész refundot az elutasított PayPal dispute után is a GB Wallet-re megadta a cég. Azzal csak az volt gond, hogy náluk lehet levásárolni. No mindegy. Szerintem felesleges ragozni. De most nem fogom előszedegetni a témával kapcsolatos dolgokat, úgy mint a kártérítéses kérdésedre anno 2017-05-25-én A (#29754) hsz-ben.
És sehol nem írta hogy nem volt nyomkövetési szám, csak ennyit írt: Okos órát rendeltem GearBest-ről belga postával, biztosítás nélkül,
Előfordulhat, hogy van száma.
Még a normál küldeménynek is van nyomkövetése: -
válasz
LuckyL #31311 üzenetére
"A nyomkövetési szám léte vagy nem léte nem releváns a PayPal vásárlói védelme szempontjából."
ne haragudj de ez egyszerűen nem igaz
Már miért nem? De igaz, mert akár van, akár nincs száma a megvett termék csomagjának, ettől függetlenül jár neki a vásárlói védelem, mert a vásárlás egésze van védve, nem a szállítás. -
-
válasz
LuckyL #31297 üzenetére
Tényleg nem kellett volna ezt írnod, mert jelen esetben ez nem így van. Meg általában sem
Amikor vásárolsz és a webshopnak van saját szerződési feltételeiről szabályzata természetesen a vásárló és az eladó közt az az elsődleges. A regoisztrációval ezt fogadod el.
A fogyasztóvédelmi törvények szerint is, a fizetési lehetőséget biztosító harmadik fél (bank, PayPal) védelmei ezután következnek.
És csak emlékeztetlek arra, hogy a PayPal is azzal kezdi, hogy elsődlegesen az eladóval kell az vitát lerendezni.
És tisztában vagyok a PayPal működésével. -
embe
nagyúr
válasz
LuckyL #29752 üzenetére
Nekem vagy 2 éve történt...igaz az Ebay volt a főszereplő. Rendeltem 3 üvegfóliát. A kínai rosszat küldött, és nem akarta visszafizetni. Nem is fizette vissza. Kb. 3eFt. értékű volt ez a rendelés. Igaz később megtudtam, hogy abból a típusból a különböző régiókban mást mást neveztek annak. És a két telónak más volt a kijelző mérete. Valszeg ez lehetett a félreértés oka.
Eltelt vagy 1,5-2 hónap, amikor az Ebay érdeklődött, hogy hogyan rendeződött a dolog.
Megírtam, hogy sehogy, bebuktam.
Nemsokára jött egy levél, hogy én "jó srác vagyok, jó ügyfél", ezért grátisz megtérítik a károm. És jött is az utalás. -
válasz
LuckyL #29752 üzenetére
Sajnálatos, hogy nem hallottál, de lézótezik és a szerződési feltételekben is benne van,
Ha visszaolvasol, keresel a topikban találsz példákat, múlt héten 5 $ kaptam mert gond volt a fizetéssel.
Ha gondolod elküldöm az üzenet váltásunkat és a PayPal utalási tranzakciót privátban.
Tavaly októberben amikor tényleg rossz volt a konverzió, nem lehetett állítani, 10-20 $ kárpótlást osztottak annak aki reklamált, arról is tudok küldeni a PayPal könyvelési információkat.
Nem kitaláltam a dolgokat.
Kárpótláskánt jóváírták a vitatott pénzeket, mert nem lehetett lezárni a tévesen elindított nem engedélyezett tranzakciót tegnapelőtt. -
Oroszlánom
tag
válasz
LuckyL #29135 üzenetére
Szia! Jelenleg ezek olvashatók. Ez alapján mit kéne tenni? Köszönöm!
StatusWe're reviewing the shipping information you submitted.
Tracking number: 000000000
Shipping company: OtherWhat happens next
Once we confirm that the merchandise was delivered, we'll process a refund based on our protection policies.
You can cancel this case at any time.
Supporting documents
Files (0)
You haven't submitted any files.
Faxes (0)
You haven't submitted any faxes.
View dispute comments
4/5/2017 10:03 PDT - PayPal: Buyer escalated this dispute to a Claim.
4/5/2017 10:03 PDT - Buyer: I am waiting my money but GEEKBUYING did not sended to me. Please me your assistance!Best regards: Z.
4/1/2017 07:30 PDT - Buyer: Hello Crystal!Thank you the full refund! Wait for the money to my account!Customers stay!Best regards
4/1/2017 00:12 PDT - Seller: Hi i Zoltán,Thank you for your response, We have applied the full refund for you ,and the money will return to your account within 48 hours ,Please be assured .could you help me a little favor?If you are satisfy with our service, could you give us a good review about our service?This is the websiteeview site : www.resellerratings.complease follow these steps:1. Register2. Search “geekbuying”and write a review.3. Check your mail to activate the review.Thank you so much after you do, could you send us the screenshot of the good review to this email address : support_payment@geekbuying.com ? and we will send them to our manager for the 4 USD coupon to you.Thank you so much.any questions,please feel free to contact us.Best regardsCrystal
3/30/2017 10:19 PDT - Buyer: Hello ! I'm really sorry, but I want to get my money.Refund!SincerelyZoltán""Hello,Zoltán "We really apologize that the phone you ordered xxxxx (Click the item code to see the details)209596 ” is out of stock and the factory doesn't have the exact date at present.We are so sorry for the embarrassed situation.Would you mind change to this one “:362399 (Click the item code to see the details) 209163 ” that is the similar with the one you ordered?Looking forward to your earlier reply.SincerelyShamy"Hello Shamy! Refund! Sincerely Zoltán"View case history
Apr 7, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 7, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Apr 5, 2017 - Buyer: Dispute escalated to claim
Apr 1, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 1, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Mar 30, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Mar 30, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 5, 2017 - Buyer: Dispute filed
Mar 30, 2017 - Buyer: Dispute filed -
válasz
LuckyL #29129 üzenetére
Nem írok hülyeségeket. Légy szíves nem sértően fogalmazni. Köszönöm.
Ha nem világos, hogy a PayPal szabályai szerint mindig az eladóval kell elsőként rendezni a problémát és ahol van, ott az adott cég vásárlói védelmét kell igénybe venni, akkor nem igazán van értelme kritizálnod a tanácsomat.
Mivel nagy céges vásárlók esetén a pénz azonnal náluk van és automatikusan megy a bankszámlájukra így nincs a PayPal-nél.Miért hagyod figyelmen kívül a hivatalos válaszát a cégnek? According your request, we have canceled the order for you and we will refund you within 48 hours..
Miért hagyod figyelmen kívül, hogy a PayPal azt válaszolta hogy küldje vissza? Aminek ugye nincs értelme, mivel a cég elfogadta a vásárlás lemondást
a Paypaltól azt a választ kaptam, hogy jogos a visszatérítési igényem, de vissza kell küldenem a telefont és ha megérkezett és visszajelzést kapnak akkor térítenek.Innentől kezdve a hozzászólásod is értelmetlen.
A tanácsod meg még inkább az. Nincs mit keresni a PayPal-nál, nem egy átverős cégről van szó, de ők sem akarják hogy visszaadják a pénzt és a hülye vásárló meg az ellenük indított dispute-t életben tartja. A PayPal az eladó rangnál ezt is számolja.
A meg nem vásárolt dologra (cancel order miatt) nem lehet item not received dipsute-t indítani! Mivel az sohasem fog megérkezni, a vásárló törlést kért, ki az, aki szerinted ezek után elküldené a terméket?Figyelmesebb és megfelelően megfogalmazott hozzászólást ha lehet.
Nincs igazad a abban, hogy nem megfelelő tanácsot adtam. Volt már több ilyen, komolyabb vásárlói védelemmel rendelkező cégekkel szemben indított dispute-s téma, a tapasztalatok és adott cég vásárlási feltételei alapján adtam a tanácsot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H330 RAID v ZFS
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged