Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Marci79 #16707 üzenetére

    eszkalálás esetén lép csak a "paypal"... ez ~2hét a close-olástól számítva!
    Ha nem eszkalálod, akkor automata úgy veszi a rendszer, hogy megoldódott az ügy és az eladó javára dönt... eszkalálás estén mérlegel "a paypal"... és dönt valaki javára a bizonyítékok szerint... esetek 80-90%-ban a vevő javára.. kérdés mi a probléma!? TN nélküli csomag esetén látszik... TN-es csomag esetén látszik... hibás termék esetén képeket kérnek... olyan termék esetén, ami drágább... visszaposta után refundolnak...

    A kérdésre a válasz: case nyitás után (ha jól emlékszem) 2hétig van lehetőséged eszkalálni... de erről e-mailba kapsz folyamatos tájékoztatást, illetve ha belépsz a "resolution center"-be ott az adott ügynél látszik meddig lehet eszkalálni az adott ügyet (case-t)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák