Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WZP #69710 üzenetére

    Üdv,

    Kasztni oldalról ugyanaz, mint a sima G, ergo alaposan bújd végig, hogy a lehetö legrozsdamentesebb legyen.
    Müszaki oldalról valóban, ahogy írták, Volt a szívó motoros verzió, annak az optikája is szolidabb Volt, koptató, hátul kis szárny, OPC tükör ( ritka, szóval, ha hólyagosra rohadt, akkor alkudj pofátlanul, lévén bontottan 30-100 Ezer között mennek a szettek ), belül meg ugye Volt a sima sportos ülés, meg a Recaro kagylós belsö.
    Az OPC2 pedig 2 literes blokk, csigával fújva. a hozzá való - közismert nevén - " Turbós optikával ", ez nyilván drágább, plusz a varázsa is oda, lévén minden mezei 1.2-es csillagrombolón már ilyen optika figyel, szóval a látvány már sokadlagos dolog lett..

    A sima 2 literes szívó-szopó turbó nélküli, ergo egy hibaforrással kevesebb, cserébe 40 lóval, meg egy halom Nyútonméterrel kevesebb, nem ad akkora tüzijátékot. Plusz mivel szívó Motor, ezért ahhoz, hogy menjen, kell neki a fordulat, akkor viszont kajál nahh, a fizikát, a mechanikát nem tudod megb@xni. :D :D

    A turbós Motor pedig tudja a 200Le/267Nm-t, hamarabb jön a power is, cserébe nyilván a turbó egy plusz rizikó lehet, illetve kényesebb motor. Cserébe én az enyémmel Caravan kasztniban is eljártam 9 literes átlaggal, és nem csak a garázsban állt.

Új hozzászólás Aktív témák