- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
Hirdetés
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz
daneel_hu #9662 üzenetére
Amúgy a BFI megoldja egyáltalán a 24p svenkelésés szaggatását?
Nem csak az a fő hatása, hogy a persistence blurt csökkenti?
Nem teljesen értem, hogy ha 5x felvillantod a képkockát, black framekkel, majd hirtelen váltva felvillantasz 5x egy másik arrébb svenkelt képkockát, mitől lenne kevésbé szaggatottabb, vagy kevésbe élesebb két frame mozgás váltása?
A persistence blurt értem, mert a pontszerű periodikus villogás javítja a látott kép élességet, mert reseteli a retinát.... a kitartott frame pedig szó szerint beleégeti a mikroszakkádok alatt, blurt eredményezve.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Bestbuy játékok
- NieR: Automata™
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...