- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Honor Magic V2 - origami
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
válasz
Hőguta #14595 üzenetére
Geko nem engedte 3 óra után se.
Annyi idő alatt csak lecserélemPersze rá kell pumpálni ha enged.
amúgyis rákell 2 kérék után.
Meg ami fontos órát jó lenne megnézni mennyire pontos.
Sokat ne csaljon, 2 Bart már nem szereti a rendszer.Ha 3-4 évente ledobod a fékfolyadékot. Bár kéne fékfolyadék mérő és ő megmondja mikor cserés.
Én biztos nem foglalkoznék Az Abs kockában lévővel.
Áttolja amúgy az egész rendszeren, Abs kockán is
Nagyon kicsi marad bent kb 50ml
Pista szerint 😂 -
Hőguta
csendes tag
válasz
norrberth #14592 üzenetére
Ok.
Még csak olaj nélküli nyomás próbát tartottam,van némi nyomás veszteség,de úgy gondolom utánpumpálással korrigálható
Te már kipróbáltad a Tiédet?
Olvastam valahol hogy ABS rendszer esetén a fékpedált nyomva kell tartani,(hogy az ABS kocka szelep nyisson)vagy kitámasztani a pedált, gyújtást ráadni.Valóban ìgy kell, vagy túl van bonyolìtva? -
norrberth
addikt
Végül nekem is olajat kell innom.
Csak nem tudom 5W30 as vagy 5W40 es.
Nincs valakinek táblázta? Dermedéspontja mennyi? 😹 -
-
Ha 3000 km alatt nem volt észlelhető fogyás, akkor már nem is lesz, legfeljebb jelentéktelen mértékű. A legutóbbi CHHB-be én itt már fél litert bele kellett volna töltsek, LM TT4200-at kapott az utolsó 4 évben. (6 helyett mindig 8 literrel számoltam egy csereperiódusra, ennek megfelelő mennyiségben vásároltam, maradt is 3 liter.)
-
Asbee
veterán
válasz
focvis #14589 üzenetére
Féltem tőle eszegetni fogja, de eddig úgy néz ki nem lesz vele gond. Ettől még elő fordulhat fog csipegetni belőle, de drasztikusabban ez alapján nem hinném. Még a végén maradok a Toptec 4200-nél ha így szereti. Mondjuk kedvenc Totalom 6 literrel számolva 7k-val olcsóbbra jön ki. Ha meg esetleg tölteni kell rá, majdnem 9k.
-
A mostani Golfban nincs nívópálca, csak hülyebiztos visszajelző* a tablet menüjében. Nem látom az olaj színét. 🤷♂️
CHHB-m kettő volt, amit használtan vettem (MY2014) az minimális mértékben fogyasztotta, amit újonnan (MY2016) az kb. 2 dl / 1000 km mértékben kérte az olajat (még tolerálható).
A mostani DNFB egyelőre biztató, olajcsere után 2500 km-rel *maximumot mutat. ( A bejáratás során kb. 3/4-re ment le 3800 km alatt, ez teljesen normális.) -
chopin42
őstag
Üdv! Kis info:
Párom Fabiája most volt éves szervízen.
Szűrők mann, olaj Total Quartz Ineo Long Life 5W-30, 4*1l.
A szűrők szakáll metál-tól, olaj Bárditól.
Légszűrő spanyol ,pollen német gyártmányú (fp+).
Olaj: 3 2025 januári, az egyik pedig áprilisi, képen a különbség.
Van jelentősége? -
Petyal
tag
Sziasztok.
Megint egy kicsit speciálisabb kérdésem lenne: fémmegmunkáláshoz létezik fúró-vágó olaj, amit vízzel kell higitani, így emulzió formájában használható. Házilag lehetséges ilyet összekeverni és ha igen, mi és milyen arányban kell hozzá?
Boltban a legkisebb kiszerelés is túl sok lenne, egy feladathoz kell csak. -
8
senior tag
Jól látom, hogy a márciusi mérés szerint a budaörsi auchan kúton a normál dízel jobb minőségű, mint a drágább prémium dízel?
Pl nagyobb cetánszám, alacsonyabb cfpp, nagyobb lobbanáspont, nagyobb sűrűség.
Korábbi hónapokban is előfordul, más kutakon is, a minőségmérési jegyzőkönyvek szerint -
Asbee
veterán
Toptec 4200 Skodában 3000km után. 0 olajfogyi, gyönyörű szép tiszta. 2.0 TSI CHHB. Pedig van csapatva pályán is.
Egy kis kedvenc zsepi.8000-9000 körül csere , úgy néz ki utántöltögetés nélkül azt tudni fogja.
-
Itteni szokás szerint bemutatom én is a "terítéket" (= vadász zsákmányt).
1 liter Ate SL.6
5 liter készrekevert és 1,5 liter koncentrátum Ravenol HJC FL22 fagyálló.
Allegroról szumma 12815 Ft.Jövő tavasszal lesznek felhasználva a Mazdaban (FL22 az előírás), 6 liter kell bele, legyen némi tartalék utántöltésre.
-
d4d
aktív tag
Én is ezt gondolom. Félreértés ne essék én is szeretek belemélyedni dolgokba, de a fingreszelésnek is van egy határa. Tapasztalatom szerint (autókkal foglalkozunk, van némi rálátásom) az emberek nagy részének fogalma nincs milyen olaj van az autójába, még olyan se, akiről feltételeznéd, hogy tudja (legutóbb egy új Civic Type R tulaj volt ilyen akivel találkoztam, még a viszkozitást se tudta megmondani). Az ha már valaki ide eljut hogy tudja mi a gyári előírás, viszkozitás és normálisan, időben, az autó használati módját is figyelembe véve cseréli az olajat és neves márkától vásárol nem hiszem, hogy bármiben is mellényúlna.
Nem lesz olyan hogy 186e kmnél egyszercsak beáll a motor és kiderül, azért volt mert a shell vagy akármilyen olajnak amit az autóban használtak az akármilyen értéke 0,03%-kkal eltér egy másik ugyanilyen előírást teljesítő olajtól és hát ez volt a gond.. bezzeg a másik olajjal most is menne.
Arról nem beszélve, hogy sokan gondolom itt is pár éves autókkal járnak és néhány év múlva jön az újabb és újabb modell, mindenki cseréli az autóját, kevesen terveznek évtizedekre. Én nem értek egyet ezzel a gondolkodásmóddal, hogy mindent eldobhatóra terveznek és csak a vég nélküli mértéktelen fogyasztás a lényeg, de ma ez van, ilyen a világ. Tehát egy néhány évig használt autóban meg végképp nem érzem szükségét ennyire belemászni az adatlapokba. Gyári előírás, megfelelő viszkozitás, ismert, jó nevű gyártó olaja, időben cserélni, kész. Máris többet tettél, mint az autó tulajok nagy része és szinte biztos hogy nem lesz olajra visszavezethető műszaki problémád.. kivéve ha turbós j astrát vettél annak idején és nyomtad bele a dexos 2-t -
tboldi
nagyúr
válasz
ParmaBoy #14570 üzenetére
Vagy az ólomlábam.
A Lanciába meg ezt öntöm innentől, ez az első olaj, amivel időben kialszik Aladdin lámpája. Ugye az 1.3 Multijetnél a hengerfejben van a nyomáskapcsoló, idő kell, mire oda felér, és ezelőtt gyakran jött hidegindításkor a hibaüzenet, hogy "insufficient oil pressure, turn off engine immediately". Megmérve teljesen rendben van az olajnyomás, csak az ECU türelmetlen.
-
tboldi
nagyúr
-
Jenne
őstag
Szia!
Csak átfutott rajtam a kósza gondolat.
Ha én az ACEA A5/B5 olaj helyett (ez kell a Fordokba) A3/B4 -est tennék az autóba, ami elvileg ugyan az, csak magasabb a HTHS viszkozitása, akkor nagyobb lesz/lenne a fogyasztásom, de kisebb a motor kopásom? Nagyon laikus gondolat...bár a Peugeot és a Citroen a PSA 1.4 TDCi-kba az 5w40 olajat adja a gépkönyvek szerint és az ACEA A3/B3-at.. -
d4d
aktív tag
válasz
TommyY2 #14559 üzenetére
Most komolyan, ha van két azonos viszkozitású olaj, ami megfelel ugyanannak az autógyártói előírásnak és ismert névről van szó, van ekkora jelentősége ezeknek a számoknak? Két azonos speckójú olaj esetén mikor jön ki az a hangyafsznyi különbség? Meddig kell nyúzni egy autót?
-
TommyY2
tag
Egyik kollégám ugyan ilyen motorkódú (G4FA) Kia Ceed autóval Shell Helix C3-as (a belevaló A5/B5 helyett) olajjal évi 15ekm-t megy, inkább miatta "aggódok".
A legtöbb emberrel ellentétben engem minden érdekel és tőlem telhetően maximálisan utána szoktam járni a dolgoknak (amit tudok, azt mind itt tanultam).
TommyY
-
TommyY2
tag
Sziasztok!
Kicsit Motul mániás vagyok, de csak azért, mert a Motul az adatlapokon feltünteti a HTHS és a TBN értékeket is. Tudom, hogy ezen kívül még sok minden szerepet játszik a motorvédelemben, de azokat alapvetően nem teszik közzé, meg különösebben nem is értek hozzá.
Miért nem tünteti fel a többi olajgyártó (Total, Shell, Mobil, stb.) ezeket az adatokat?
Asbee: Hol lehet megnézni az adatlapon nem szereplő adatoknak (pl. írtad, hogy a Total HKR olaj TBN száma 12.5. Hol találtad?)?
Az utolsó infóm a KIA belevaló olajjal kapcsolatban (amit grizlisandor osztott meg), hogy a Quartz 9000 NFC 5W-30 olaj a gyárilag ajánlott (2017 Kia Venga 1.4 CVVT). Érdekes , hogy ennek az adatlapján nincs KIA ajánlás.
Ezért azt tervezem, hogy legközelebb beleteszem a Motul Eco-Nergy 5W-30 olajat (most Motul Eco-Lite 5W-30 van benne), ami hasonló paraméterekkel rendelkezik, habár ennek sincs KIA ajánlása az adatlapon.Köszönöm a segítséget:
TommyY
-
d4d
aktív tag
Ez így van, de alkatrésszel is sumákolnak. Azt gondolnád hogy ezen az arany áron, amin dolgoznak, meg hogy márkaszerviz, legalább gyári alkatrész kerül az autóba..., de sajnos ilyen téren sem lehet bennük megbízni. Tisztelet a kivételnek, biztos vannak becsületes szervizek is.
Pont egy másik opel szervizkönyvét nézegettem és az első kb 100e km-en 10W40es olajat kapott a márkaszervizben... -
Jenne
őstag
válasz
Motion_Blur #14551 üzenetére
Jó kérdés, nem tudom. De az is érdekes, hogy az alig több mint liter/1000 forintos áron kapott eni olajat többszörös áron számlázzák.
De azt sem, hogy mi indokolja azt, hogy minden olajcserénél teljesen új leeresztő csavart is cserélni kell! Az alátétet, pontosabban a réz vagy bronz tömítést még csak megértem, de az is 300 Ft-os tétel és bármelyik autósboltban megvásárolható. Én anno a Marsonál vettem vagy 10 db-ot amikor a gumikat cseréltettem. -
Jenne
őstag
válasz
tibbike01 #14548 üzenetére
Szia!
Házban (10 emeletes társasház) az egyik garázs tulajjal éppen tegnap beszélgettem, olajcseréről hozta haza a Skoda Octaviat. Kombi. 2.0 literes DSG váltós 7 fokozat. Ennyit tudok az autóról és most volt a 3 éves olajcserén a márkaszervizben. Olajcsere olajszűrő csere és belső utstérszűrő csere (aktív szénbetétes) ez volt potom 127.640 Ft !!!
Nem semmi. -
Jenne
őstag
válasz
tibbike01 #14538 üzenetére
Szia!
Zalaolajker a Fordokhoz való Fuchs Titan Supersyn F ECO-DT 5w30-as olajat nagyker áron és ÁFA nélkül 1625 Ft/l áron adja, az eni i-Sint 5w30 szintén Fordokhoz való olajat az meg 1370 Ft/liter. Többek között ...autósboltok, gépjármű,- és motorkerékpár szervizek a vásárlóik. Ezt az olajat ha szerződésben vagy náluk, még 15%-al olcsóbban adják. Szervizek meg és például a Ford-FX az említett eni olajat literenként 6700 Ft-ért számolja.
2020-ban kértem egy ajánlatot olajcsere é olajszűrő cserére a helyi FX-nél, fiam fiestája az autó. 3,7 l olaj és szűrő. Ford és Eni olajra adtak ajánlatot, olaj 3,7 x 6690 Ft ( 5 évvel ezelőtti ár még !) Ford olajszűrő 6200 Ft, olajleeresztő csavar és alátét: 5700 Ft és a munkadíj: 1 óra és 20 perc (ez a listás idejük...) 28930 Ft és hozzá még a 10% veszélyes hulladék kezelés díja. Hozott olajjal nem foglalkoznak...Mondanom sem kell, hogy nem vittem oda az autót.
Az egyik pécsi Q-Service- 8 Mester Kft. szervizbe elvittem és ott én vittem az olajat Fuchs olaj, 13200 Ft/4 l és a szűrőt Mann Filter 1700 Ft. Ugyan ez a Mann szűrő van Ford logós csomagolásban is egyébként, csak ott Ford a neve, de a szűrőn ha megnézem, mann a gyártó. Nos ott a Q-Service ezért 12.550 Ft-ot kért összesen és nem volt 1 óra 20 perc a munka közel sem. Végig ott lehettem és beszélgettem a szerelővel, cserélték a leeresztő csavar alátétet, 340 Ft-ot számoltak rá, csavart nem kellett cserélni. Plusz még grátiszkét amíg folyt le az olaj, alánézett az autónak, a felfüggesztéseket, a szilenteket, az első féktárcsa betéteket, a fékcsövek állapotát megnézte. -
d4d
aktív tag
Elnezést lehet másnak nem újdonság, de velem csak most jött szembe, új szabványok, API SQ, ILSAC GF-7A, 7B
https://olajshop.hu/spg/679835,2693374/Uj-motorolaj-szabvanyok-API-SQ-ILSAC-GF-7A-es-ILSA
-
-
d4d
aktív tag
Info, hátha mást is érdekel, ma kellett utána járnom
Zafira B (2005) 1.6 benzin 16V 77kW
Korabeli használati utasítás (megvan az autóhoz) szerint még a Dexos 2 előtti, benzines opelekre vonatkozó GM-LL A-025 a követelmény. Ezt a és dízelekre vonatkozó GM-LL B-025-öt váltotta aztán a Dexos 2, de jelenleg ebbe az autóba, márkaszervizben lekérdezett alvázszám szerint már a legújabb OV 040 1547-G30-as (benzines opelekhez való xW-30) is mehet, pontosabban már ezt töltenének bele. Maradtam is a korábban egy Corsahoz már használt total-nál.
Az egyik márkaszervizben elkezdte a hölgy magyarázni hogy attól is függ hogy mennyi km van az autóban, ha sok akkor 5W30 helyett 5W40, ha még több akkor 10W40.. teljes képzavar (nem a viszkozitás volt a kérdés amúgy de sebaj) tisztelettel megjegyeztem, hogy el kellene beszélgetni a munkatárssal aki az infókat adta, hogy inkább a füvet nyírja a műhely körül, hátha ahhoz jobban ért.. persze nem mondtam ilyet.
Itt van egy kis Opel olajos mini összefoglaló, hogy alakultak az előírásaik
-
Hőguta
csendes tag
válasz
norrberth #14541 üzenetére
Én a Takarítógép.hu oldalon találtam ezt:
"Fékfolyadék cserélő és légtelenítő eszköz TC Technic G1091Cikkszám: TF2-2994 12852 Ft"
Az általad küldött linkeken viszont GEKO GO 2732 -es van.
Vajon mi a különbség?
HaTe jónak látod ezt,akkor maradnék ennél a változatnál.
Bár rendeltem már Emagon,nem volt vele gondom,
de mivel nem sűrgős ki tudom várni akár a 3hetet is,valószínű a "Hegesztők boltnál" rendelem majd meg.
Ui:Most nézem ez sem magyar cég?
Köszi az információt! -
-
Hőguta
csendes tag
válasz
norrberth #14530 üzenetére
Szia!
Jól látom hogy ehhez a készlethez két -a fékfolyadéktartályra csatlakozó- kupak van (egyenes és derékszögű)? Ez 42 mm-es ami jó a legtöbb típusu autóhoz?
Honnét rendelted?
Én e-mailban kérdeztem egyik webáruházat a termék paraméteriről,de ezidáig válaszra sem méltattak.
Köszönöm ha Te válaszolsz! -
MrSealRD
veterán
válasz
Motion_Blur #14534 üzenetére
Ahogy tibbike01 is írja, ez kizárólag olaj és olajszűrő csere. Más nincs benne...csak a munkadíj.
tibbike01: Igen, a 7 az masszív túllövés... lehet rákérdezek, hogy WTF...de még így is olcsóbbak. Durva...
Megkérdezném én őket is...csak annyira messze vannak tőlem, hogy hideg élelemmel is készülnöm kellene, ha oda viszem.
Már a Porsche Buda is elég necces, csak fizikailag ott vannak a kerekek...ezért oda mindenképp mennem kell.Qru: Köszi neked is.,
-
tibbike01
őstag
válasz
Motion_Blur #14536 üzenetére
Persze, de ez nem újdonság. Már évek óta ez megy a márkaszervizben. Én már nem lepődök meg. Flottásokra vannak rááálva. Visznek 5-6 autót megy a számla a cégnek, fizetik ki, haladnak.
-
tibbike01
őstag
-
MrSealRD
veterán
Akutálissá vált az olajcsere. Most nincs lehetőség saját hatáskörben megoldani... Mivel a kerekek miatt a Porsche Budához amúgy is kell mennem kértem árajánlatot. Skoda Superb 2.0 TSI motor. 5.7liter kell bele.
Az ajánlatuk 122K. (csak így tudom kimenteni a típust.Kicsit erősnek éreztem. Kértem Avalontól is árajánlatot. 85K
Motorolaj Motul 8100 X-Clean+ 5W30 NH
Érdekesség a 2 ajánlat különbsége. Előbbi 3 csavarra és 5.7L olajjal számol, utóbbi 1 csavarral és 7L olajjal...A kérdésem lényege, hogy szerintetek az Avalon ajánlatában szereplő olaj megfelelő minőségű?
-
norrberth
addikt
válasz
tibbike01 #14525 üzenetére
Doboza azért másabb mert ez Knecht
Unixnál csak kutyarágott Knecht van.#14526Qru
Latszik, hogy macska vagy.
Persze, túltáplált pohos kandúrEszembe sem jutna a szuroket szaglaszni.
Nekem se, de éreztem azt a furcsa szagot a szellőzőkből.
Annyit megtudok erősíteni az előző Mann FP ami bent volt 2 évig, 3x úgy bűzlött attól az érdekes szagtól.
Ennek még utána kell járjak mi is ez, honnan vagy miből jön. -
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #14524 üzenetére
-
norrberth
addikt
Voltam az Unixnál.
Felvettem az új pollenszűrőt.a szűrő sértetlen..
Összeraktam a Mann FP vel.
A mannak savanyú szaga van ha telejesen beleszagolok a sárga részbe, 5 ezer km van benne.
A Mahlenak semmi ilyesmi.Van valakinek új bontatlan Mann FP? Megkéne szagolni😁
Vajon az újnak is van olyan furcsa szaga.
Mahle Caremetix nincs olyan minősége.
Made in Románia látszik is.Mann, Germany ez másabb minőségben.
Még egyenlőre. -
d4d
aktív tag
Gondolom ezt valakik csinálják, nem ilyen "hivatalos" oldal (?)
Közben meglett az olaj a dízel suzukiba, beszéltem márkaszervizekkel is ezzel kapcsolatban. Mobil 1 ESP tudja a C2, C3at is más egyéb gyártói előírásokkal együtt.
Nekem igazából marad a szimpátia, mobil1, eneos, motul, total, elf, főleg ezek.
-
Qru
MODERÁTOR
Vannak összehasonlító oldalak, ahol analízis alapján nézik az adott olajakat,. Volt is itt korábban linkelve. Az index érték is fontos ezt nem vitattam eddig sem de az egy adat a sok-sok másik meghatározó közül. Pont ezért adja meg a gyártó bátran, mert a konkurenciának sem derül ki belőle túl sok minden.
-
d4d
aktív tag
A leírások szerint (és nem ödönke írta vmi youtube kommentbe) ezekből az értékekből lehet következtetni az alap olaj minőségére is, van aki szerint az indexből van aki szerint a lobbanáspontból. Más mi alapján lehetne összehasonlítani két papíron azonos teljesítményű olajat? Mármint laborvizsgálat és egy kutatócsoport nélkül?
-
d4d
aktív tag
Én nem tudom, amit eddig olvastam az alapján ezekből az értékekből azért ki lehet indulni két azonos olaj esetén, ha össze akarod hasonlítani őket.
"Viszkozitási index
Nem összetévesztendő sem a viszkozitással, sem a viszkozitási osztályokkal! Minél nagyobb annál jobb, mert az olaj annál kevésbé változtatja viszkozitását hőmérséklet-változás hatására. A többfokozatú olajok viszkozitási indexe magasabb (kb. 120 – 190), az egyfokozatúaké alacsonyabb (kb. 100 – 120). A szintetikus olajok esetében a viszkozitási index az alapolaj tulajdonságai miatt magas, míg ásványi és félszintetikus olajok esetében a viszkozitási indexet adalékok segítségével növelik meg"
Dermedéspont
Az olaj szivattyúzhatóságának hőmérsékleti alsó korlátja. Ha ennél alacsonyabb hőmérsékleten szeretnénk használni az olajat, akkor egy alacsonyabb téli oldali viszkozitású olajat kell keresnünk. Az a jó, ha a dermedéspont minél alacsonyabb.Lobbanáspont
A lobbanáspont az a hőmérséklet, amely elérésekor az olajból olyan gázok párolognak, amelyek szikra hatására belobbanhatnak. Ez mindenképpen kerülendő állapot az égéstérben, ezért az a jó, ha a lobbanáspont minél magasabban van.
Biztos lehetne még más alapján is méricskélni, de általában ez a három adat minden olajnál megvan adva, hozzáférhető. -
bul07
nagyúr
Mannol új névvel is támad Fanfaro? (Talán elérte az a pontot a Mannol név hogy hátrány)
Vagy most mi ez a Fanfaro név?..................
Esetleg nem tudja valaki hogy a MPM kihez tartozik melyik családhoz, ki gyártja?
-
d4d
aktív tag
Ezek az olajok mind teljesítik a gyári előírást, viszkozitási index szerint sorba rendeztem. Durván fogalmazva minél magasabb az érték, annál jobb a cucc. A dermedés és lobbanáspontnak nincs nagy jelentősége, mármint a minőség szempontjából, csak érdekesség.
"Minél nagyobb a viszkozitási index, annál kevésbé változik a viszkozitás a különböző hőmérsékleteken. A magas viszkozitási index széles hőmérséklettartományban garantálja a kenési tulajdonságok változatlanságát."
VW 504.00 / 507.00
Castrol Edge 0W-30 LL
viszk.index: 205
dermedéspont: -48°C
lobbanáspont: 196°CShell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30
viszk.index: 204
dermedéspont: -51°C
lobbanáspont: 226°C
G S55 545 LongLife III FE 0W-30 (gyári VW olaj, adatai megegyeznek a Shellel)Fuchs Titan GT1 Longlife III 0W-30
viszk.index: 203
dermedéspont: -51°C
lobbanáspont: N/ATotal Quartz Ineo Long Life 0W-30
viszk.index: 202
dermedéspont: -48°C
lobbanáspont: 232°CElf Evolution Full-Tech LLX 0W-30
viszk.index: 202
dermedéspont: -48°C
lobbanáspont: 232°CLiqui Moly Top Tec 4210 0W-30
viszk.index: 200
dermedéspont: -48°C
lobbanáspont: 220°CPETRONAS Syntium 7000 LL 0W-30
viszk.index: 193
dermedéspont: -51°C
lobbanáspont: 229°CFuchs Titan GT1 PRO C-3 5W-30
viszk.index: 192
dermedéspont: -45°C
lobbanáspont: N/AMotul Specific 504.00/507.00 0W-30
viszk.index: 191
dermedéspont: -51°C
lobbanáspont: 228°CValvoline SynPower XL-III 0W-30
viszk.index: 190
dermedéspont: -54°C
lobbanáspont: 230°CShell Helix HX8 ECT 5W-30
viszk.index: 175
dermedéspont: -45°C
lobbanáspont: 238°C
Mobil 1 ESP 5W-30
viszk.index: 175
dermedéspont: -42°C
lobbanáspont: 234
Eneos X 5W-30 Ultra
viszk.index: 173
dermedéspont: -42,5°C
lobbanáspont: 232°CLiqui Moly Top Tec 4200 5W-30
viszk.index: 173
dermedéspont: -42°C
lobbanáspont: 230°CMotul Specific 504.00/507.00 5W-30
viszk.index: 171
dermedéspont: -39°C
lobbanáspont: 226°CCastrol EDGE Professional LongLife III 5W-30
viszk.index: 169
dermedéspont: -42°C
lobbanáspont: 202°CMotul 8100 X-clean+ 5W-30
viszk.index: 167
dermedéspont: -36°C
lobbanáspont: 226°CMannol Longlife 504/507 5W-30
viszk.index: 163
dermedéspont: -45°C
lobbanáspont: 224°CShell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30
viszk.index: 159
dermedéspont: -48°C
lobbanáspont: 240°CMOL Dynamic Gold Longlife 5W-30
viszk.index: 158
dermedéspont: -42°C
lobbanáspont: 210°C
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Kuponkunyeráló
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Fellép a hamisított paszták ellen az Arctic
- Linux kezdőknek
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- ÚJ Dell Latitude 14 5450 - 14" FullHD IPS - Intel Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2.5+ év gari
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest