Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- Megvan, mekkora akksi kerül a vékonyított S25-be
- Előrendelhető a Nothing Phone (3a) Pro
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
-
erik365
senior tag
válasz
tboldi #14159 üzenetére
Ugye itt az egyik bonyolultságot a kati adja, régen tuning Simsonba 60ccm 4-6 felömlő 1:40-be kevertem, de itt is jön a bonyolultság, hogy a Motul 150 fokos lobbanás ponttal van, míg az Olasz Evo 2 olaj 220 fokos. A kérdés az, hogy kell egy picit vastagabb bele, vagy elég ez a "vékonyabb" 2T olaj 1:50-be.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboldi #14007 üzenetére
5W30 a preferalt a gyarto reszerol de az 5W40 is engedelyezett (elso sorban forroegov alatt). Nyilvan a higabb lenne a jo de az a tapasztalat, hogy az 5W40-el hasznaltak kevesbe lesznek hengerfejesek (foleg a tuzfelnal levo utolso henger tud elmelegedni). Na emiatt keresnek egy higabb 5W40-et az olyan kozeputas megoldas...
-
erik365
senior tag
válasz
tboldi #13941 üzenetére
Nem különböző az, csak az újabb Gen2 már nem tudja a Fiat szabványt.(picit változott az összetétel is)
A kicsi még régi gyártás, a 4l-es meg már új, nézd meg a dátumokat.
Jó volna megnézni hozzászólás előtt a képeketnem láttam, hogy a kicsi X-cess , azt hittem még a régi....
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz
tboldi #12782 üzenetére
Ön nyert, AZMT lesz.
Majd küldök be képet én is hogy milyen, illetve hogy mennyivel rosszabb mint a Mann.
erik365 & Qru: Ennek a Kamoka-nak a doboza ismerős, lehet öcsém vett ilyet.
focvis: Köszi szépen a képeket.
(#12783) Qru: Ezt nem hittem el, rákerestem és tényleg.
De neked ha jól látom egybe van öntve a műanyaggal, gondolom azért. Ami meg az enyémbe való, az jó Toyota-hoz is, így van választék.
Tothgera30: Azt kéne, de fáj ennyiért.
-
erik365
senior tag
válasz
tboldi #12678 üzenetére
Igen nekem 37-van ami kisebb turbina kerekes, 36-ost szerettem volna én is mert azzal szerelték a Bravot. De ez nagyon jó áron volt leömlővel Angilából itthon egy leömlő kerül ennyibe (105eft) egy 37ekm futott bontott autóból ezért lett a 38-as. Az enyém női tulajos volt, én vagyok a 2. tulaj 160-nal vettem, most van benne 220. Itt is tartották a 20ekm körüli olajcserét, de valószínűleg kevésbé volt bántva, ami meg is látszik.
-
erik365
senior tag
válasz
tboldi #12676 üzenetére
Nekem Motullal teljesen jó az olajfogyim, X-cleanből kb 4-5dl 9000-10000e km között.
Gen 2-ből picit többet csípett, az olyan 6dl volt 9e km környékén.(de ez hígabb olaj is volt picit)
A Ravenol VMO meg még a kannában várja a cserét. (majd akkor kapja meg mikor megkapja az Abarth leömlőt, és a Vl38-ast, ami Neked alap)
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz
tboldi #12468 üzenetére
Hoppá, ezt elnéztem. Csupán egy 0-t tévedtem
. 1000 km-en 1-1,5 deci még tényleg tolerálható, emiatt nem kell rögtön szétbontani a motort. Nem jó, de nem is tragikus az ilyen mértékű olajfogyasztás. Mindenesetre a legtöbb esetben érdemes az elsődleges ajánlásnál maradni. Toyotánál tapasztaltam, hogy a gépkönyv ugyan megengedi 0W20 helyett 5W30 használatát is, de hozzáteszik, hogy csak alkalmanként, azaz max. minden második olajcserénél (elég fura, de tényleg ez van leírva...).
-
válasz
tboldi #12442 üzenetére
Ötlet. Fater ugye ausztriában dolgozik, rendeld a munkahelyére. Én azért szoktam oda, mert:
- alacsonyabb az Áfa, sokszor a webshopok a cím szerinti Áfát alkalmazzák,
- sokszor olcsóbb oda a szállítás, főleg Németországból,
- van webshop, ami nem is szállít Mo-ra,
- Amazon.de 39€ felett ingyen szállít AT-ba. -
-
erik365
senior tag
válasz
tboldi #12386 üzenetére
De ha megnézed az ajánlott specifikációnál írja az S2-őt ami ugye C3. Alternatívnál pedig nem specifikációt ír, ha nem ACEA A3 szabványt, azon belül nem jelöl meg specifikációt. Csak annyit ír A3 5w-40, szóval erősen kétlem, hogy ebből bármi gond lenne.Most az enyémbe direkt X-cess gen2-őt borítottam, már van benne 1500km még megy.
(vagy tudja a tök már kb belekavarodtam, mi szabvány, mi spec, meg mi minősítés
)
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz
tboldi #12373 üzenetére
Akkor lehet adnék neki valami tisztítót a csere előtt.
(#12376) Tibko8:
Ha főleg pályázik az autóval a fater, akkor el lehet húzni akár 15 ezer kilométerre is a cserét.Azok pont a nagy gyártók termékei, amiket itthon könnyen be tudtok szerezni.
Én Totalt vagy Motult töltenék bele, de a Shell motorolaj se rossz.
Az Eneos meg nem szimpi, de ez az én hülyeségem! -
grizlisandor
veterán
válasz
tboldi #12323 üzenetére
RAVENOL VMO SAE 5W-40 az egyetlen egy FIAT 9.55535-S2 szabványú motorolajuk, de ez nem USVO®.
-
-
Asbee
veterán
válasz
tboldi #12081 üzenetére
Jettában amivel sokat városoztam is, én is fél év 6000 körül cseréltem. De most a dízelben is 8000 körül cserélem 4-5 havonta, mert ez is megy heti 5-6x 1-1 rövidet. Fater a még konstrukciós hibás 1.4 vvti-ben (2002) 1 év / 6-7 ezernél mindig cseréltette , városban sokat megy rövidet a gép, és nincs mérhető olajfogyi. Pedig volt görögbe mentek vele nem 1x. Ennyit számít.
-
grizlisandor
veterán
válasz
tboldi #11923 üzenetére
Motul things!
(#11927) Qru:
Xado palettán nem találtam bele valót.
Ellenben a Xado szerű Liqui Moly Molygen 0W-20 teljesíti a követelményeket!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest