- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
-
tboldi
nagyúr
Amúgy lehet, hogy tényleg csak bemelegedésről van szó, nem arról, hogy milyen csodaszer lenne. A videó elején, amikor mutogatják a motorokat és hangjukat, akkor több esetben is egyértelműen hallani, hogy kisebb lett a fordulatszám, vagyis a hidegindítási üzem befejeződött.
Ha nagyon akarod, csinálok neked ugyanilyen videót a saját Jazzemről, amiben nincs semmilyen adalék, kizárólag Motul 8100 Eco-nergy 0W30-as olaj.
-
Cicero
őstag
Nincs! Azt hallottam, hogy ha a szelepszár szimmeringel van gond nincs kék füstje az autónak. Esetleg lehet a PCV szelep meghibásodása is az olajfogyás oka.
Mindenesetre most az jön, hogy megpróbálok egy vastagabb olajat. Eddig 5W30 volt benne (Total Quartz NFC), most 5W40-et fog kapni, abból is egy vastagabbat. Tudtok ajánlani? Mazda2, 1.3 liter, benzin.
-
Kornel
veterán
Nyilván halkabb, a szívócső befecskendezéses Suzuki-jamnál többször ráindítottam anno, amikor elfelejtettem, hogy jár a motor.
Ellenben üzemmelegen, magas oktanszamu benzinnel már alig hallani a különbséget.Láttam, kicsit too much, ha befért volna 4,99M környékére, akkor jó vétel lenne, így azért vannak bőven alternatívái, de összességében nem tragédia azért az ára.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyszrű koromcsapda, mint a dízelnél. Kerámia csőszerkezetes szűrő, a kapillárisok végei lezártak, a korom csak a kapillárisok között tud kimenni. A köztes tér a bemeneti oldalon zárt, a kapillárisok a kimenetin. A két tér közt vannak a kapillárisok oldalán a nagyon apró lyukak. Amekkorák ezek a lyukak, akkora a legnagyobb koromrészecske, ami átjut. A kipufogógáz hőmérséklete kulcsfontosságú. Azzal dől el, hogyan ég ki a korom. Dízelnél egy aktív regeneráció során a dpf-ből kilépő gáz még 500fokos. Ha gyilkolod a dízelt, fel lehet hevíteni 300fokra a dpf-ben a gázokat, ekkor magától is elkezd kiégni. Elvileg a benzinesben nem kell majd aktív regeneráció, de szerintem a rövid városi etapok itt is be fogják tenni a kaput. Majd az idő eldönti jogos-e az aggodalmam.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt