Hirdetés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- Megvan, mekkora akksi kerül a vékonyított S25-be
- Előrendelhető a Nothing Phone (3a) Pro
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
válasz
norrberth #14042 üzenetére
Itt remélhetőleg nem hazudnak, Nissan Fully Synthetic 5W-40 A3/B4 írják, ami API SN/CF.
Találtam infót, hogy 10w30 általános használatra, vagy 5w30 üzemanyag-fogyasztás javítása érdekében; API SG, SH vagy SJ.
De találtam olyat is, hogy 0w20.
Láncos vezérlésű, így 5w30 motorolajjal próbálkoznék, valami klasszikus benzines olajjal.
Meg jó olvasom, hogy ez egy szelephézagos motor?! Lehet azt sem ártana beállítani. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
norrberth #13902 üzenetére
Vmi híg 5W40 lenne a jó vagy vmi vastag 5W30. De amúgy nem vagyok híve az olaj mixelgetésnek, maradhat a X-Cess Gen2. Szűrőből meg Mann. Az tuti passzol bele.
Bár ezt a Kamoka anti-bacit lehet megnézem. Ha passzol bele (papíron ez kisebb mint a tuti méretpontos Mann) akkor az megy bele.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
norrberth #13878 üzenetére
Azt csak kislányok használják. Az igazi férfiak 10W60-as Motul X-Powert öntenek a gépbe.
[ Szerkesztve ]
-
norrberth
addikt
válasz
norrberth #13864 üzenetére
De próbálj ki több márkát.
És amelyik szerinted a legjobb, maradjon az.Levegőszürő csere...
10 ezernél nézzél rá azért, mennyire lesz retek.
Ismerősnek Leon 1.8T Fr 8 ezernél úgy néz ki.
Mint nekem a Golfba 20 ezernél.Clubsport 300 ló szívja a levegőt rendesen
[ Szerkesztve ]
-
KillerATi
tag
válasz
norrberth #13636 üzenetére
Tulajdonképpen egyetértettek, abszolút nem áll a gyártó érdekében hogy sokáig működjön az autó. Az első tulaj fizet nekik pénzt, neki kell jónak lenni az “élményének”, 150-200e km-ig, meg pár évig utána már úgyse az első tulajnál lesz(legtöbb esetben) szóval “kit érdekel”.
A gyártó is tudja hogy hülyeség a hosszú csere intervallum, de egyrészt van az amit fentebb írtam, másrészt meg ugye az EU szívatja ezzel is őket, ha jól tudom van valami “életciklus alatti kibocsátás” és abba az gyártás, szállitás, szervizelés minden benne van, nem csak az üzemanyag fogyasztás. És ugye ha 200e km alatt 20x cserelsz olajat az pont 2x annyi veszélyes hulladék stb mintha csak 10x 😄 -
Soma01
veterán
válasz
norrberth #13636 üzenetére
A környezet(védelem) meg le van tojva! El van intézve azzal, hogy alacsonyabb a károsanyag kibocsátás. Ja! De az autó meg 1 az 1-ben dobod a szemétre pár év után ha a gyártóra hallgatsz vagy milliókat költesz, hogy tovább haszálhasd.
Dühítő!
Maradok a 0W-nél, motorolaj öblítőnél, 8000 km/1év cserével, benzinadalékok használatánál... és/vagy péremium benzinnél. -
-
válasz
norrberth #13158 üzenetére
Lehet, a szellőzőrendszerben van a büdi forrása. Hadd szóljon az ózon, 20 perc a beugró mikor nem büdös.
Amennyiben utána se jó, jöhet a biocid bomba - a Loctite / Würth profi. (Én a 8-900 forintos kaufferes legolcsóbb biocidot veszem általában, de nem büdös a klíma, alig használom.) -
molnarpeter
nagyúr
válasz
norrberth #13151 üzenetére
Köszi a bőséges beszámolót!
Azon kattogok, nehogy kapjon belőle mögötte a hideg-meleg állító, vissza kéne nézni a képeket amikor szétkaptam a rádió részt... Mondjuk csak nem para, ha amúgy is itt csapódik le a víz (azaz kéne legyen kellő távolság és szintkülönbség).[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
norrberth #13040 üzenetére
Látszik, hogy az új nincs annyira letisztázva, mint a régi, lehet a vasárnapi műszak csinálta, de a papír is rossz? Kép alapján nem tűnik annak.
Tavasszal Piros szerintem UFI/Filtron levegőszűrőt fog kapni 2 év után.
Olajszűrő gyári lesz, vagy UFI, pollenszűrőből valami jó ár/érték arányú antiallergént kap, de még az üzemanyagszűrő cseréjén is gondolkozom. -
grizlisandor
veterán
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
norrberth #12196 üzenetére
Mert egyszer ezt leírta valaki, azóta sok embernek vesszőparipája lett, csak a gyári...
Csak azt felejtik el hogy sem a fosvágen, sem a Toyota nem gyárt olajszűrőt például, de fékbetétet sem. Csupán annyi történik hogy rábízza a feladatot egy olyan cégre akinek ebben sok tapasztalata van pl Mann filter, de ezek a cégek sem debilek, nem gyártanak külön a négy nullás autóba meg a saját márkás dobozba, csak az autógyár rábacca a saját sápját, hiszen az egyszer eladott autóból nem lesz fix bevétel.
Érted már? Aztán idetéved egy fogalmatlan és beemeli hogy csak a gyári...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
norrberth #12179 üzenetére
Maradtam a Mann-nál, a korábbi szerelőm meg a Mahle-t erőltette. Így inkább szerelőt váltottam.
Amúgy tényleg de nem a szűrő miatt, találtam egy fórumtársat akiben sokkal jobban megbízok és igényesen szakszerűen dolgozik. Szerencsém van, hogy az enyém már nagy részt Toyota, így igazán spéci típusspecifikus tudás nem nagyon kell hozzá. -
tasiadam
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Villanyszerelés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest