- CES 2025: A Garmin Instinct is AMOLED-re váltott
- CES 2025: 6 centiméteres akadályt mászik meg ez a porszívó
- CES 2025: Ötletes és bivalyerős külső akkut hozott az Anker
- CES 2025: Piacra kerül végre a kifejezetten vékony Velia okosgyűrű
- CES 2025: Vagy rúd, vagy morzsa, vagy robot, de mindenképpen porszívó
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Garmin topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 12 és 12 Pro duplateszt
- CES 2025: Ötletes és bivalyerős külső akkut hozott az Anker
- Négy telefon a Galaxy Unpacked előzetesén
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #13157 üzenetére
Az a baj, hogy az NV egylépcsős megoldása nem elég, ahhoz még mindig kell előre számolt adat. Ráadásul az sem fut olyan gyorsan, mint a PS4-en a háromlépcsős megoldás. A DX11-et egyszerűen nem erre találták ki, és ez akadályozza a PC-n a voxel cone ray tracinget akármilyen adatstruktúrával. Természetesen jó, hogy hozott hozzá a GM204 egy viewport index rendszert, de ezt a funkciót a GCN már 2011 decembere óta tudja, csak nem számít, mert az API miatt akkor sincs aszinkron compute és túl drága az állapotváltás, ami ehhez a GI megoldáshoz kell. Amíg ezt a két problémát a szoftveres oldalon nem oldjuk meg, addig nem lehet mit kezdeni a VGA-kban a TFLOPS-okkal. Pontosan ezért látod az egészet csak technikai leírásban, vagy egy mindössze egy komplex objektumból álló, mindenféle komplex mozgást nélkülöző, egylépcsős GI-t alkalmazó demóban. Másra PC-n nincs lehetőség, mert az API nem engedi meg. És amíg az API nem engedi meg, addig komplex játékban sem fogod látni.
Az UE4-be berakott újszerű soft shadow technika nem akkora durranás. Az alapjait a Harada fejlesztette ki az AMD-nél, és az UE4 átvette egy tényleges effektnek, de ugyanaz a célja, mint más soft shadow megoldásnak, csak bizonyos szempontból jobban működik, nem feltétlenül kell hozzá temporal post-process, hogy az árnyékok egyenletesen legyenek. Kétségtelenül hasznos fejlesztés, de csak az árnyékokra vonatkozik a sugárkövetés, és igazából nem tekinthető forradalminak sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Google Chrome
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- Politika
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest