- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
-
Mobilarena
Modst3R fórumtársunk részletes cikke: [link]
2016 májusában az nVidia bemutatta a(z) GeForce GTX-1080 és GTX-1070-es újgenerációs termékét, ami már a Pascal architektúrára épül. A GP104-es maggal van dolgunk, ami fölfogható a GP102 kistestvérének, erre épül majd a Quadro P5000-es termékük is.
A teljes GP104 2560 CUDA maggal rendelkezik, azonban ennyi csak a GTX-1080-ban aktív, a GTX-1070-nek 1920 aktív egységgel kell gazdálkodnia. A lapka mérete: 314 mm², TSMC gyártja 16nm FF+ -on.
Figyelem! Ezek az órajelek csak a Founder's Edition-re vonatkoznak, ettől a különböző gyártói, ún. custom kártyák eltérnek, a fogyasztás szintén eltérhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
válasz bobalazs #38870 üzenetére
Szerintem ennek a jelenségnek valami bugnak, rossz implementációnak kell lennie. A prerendred frame max 1 azt jelenti, hogy frame buffer 1 lesz.
A folyamatosságot, mikro lag mentességet pont a nagyobb puffer hivatott segíteni.
Ha jól tudom általában ez 2 frame szokott lenni.
Sok játéknál be lehet állítani a triple buffert, aminek az lenne az értelme, hogy segíti a framrate stabilitás és folyamatosságot. Viszont nő az input lag. Párszor kipróbáltam már és tényleg sokkal fluentebb a frametime triple buffer esetén.
Úgyhogy pont nem így kellene viselkedjen a rendszer, ahogy nálad, de a lényeg a gyakorlat, úgyhogy ebben az esetben sajna mindegy az elmélet.Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest