Hirdetés
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Műholdaktól is képes segítséget kérni az Apple Watch Ultra 3
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Google Pixel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Leminősítik az S26 Ultra zoomkameráját
- Honor 400 Pro - Gép a képben
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geniusg
csendes tag
Üdv!
A laptopomba szeretnék RAM-ot venni, de nagyon kezdő vagyok ebben a kérdésben, ezért a segítségeteket szeretném kérni.
Van egy NEC Versa M500E típusú notim, de ugye minden típusnál meg van szabva, hogy mennyivel lehet bővíteni (legalábbis én így tudom). Kis keresés után találtam egy oldalt, ahol ennek a típusnak az adatai le vannak írva:: [link]. Itt azt írják, hogy "Max Supported RAM 1 GB", azaz ha jól gondolom 1 GB RAM-mal lehet bővíteni. Viszont felraktam az EVEREST-et és ott az Alaplap/Lapkészlet/-nél az áll a Maximális memória mennyiség mellett, hogy 2 GB. Lehet, hogy valamit nagyon elnéztem, mert laptopot még nem bővítettem, de ha így van, akkor légyszives magyarázza el valaki, hogy mi a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Műholdaktól is képes segítséget kérni az Apple Watch Ultra 3
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- World of Tanks - MMO
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad Z13 G1 (ELKELT)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3355, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron