Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Kiszivárogtak a Dreame első telefonjának egyes specifikációi
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Jövő héten indul a Xiaomi kameraforradalma
- Két kamerával cserélné az iPhone Air a zakót kapucnis pulcsira
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen robotporszívót vegyek karácsonyra? (2025)
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- A Samsung bemutatta a világ első 2 nanométeres mobilchipjét
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geniusg
csendes tag
Üdv!
A laptopomba szeretnék RAM-ot venni, de nagyon kezdő vagyok ebben a kérdésben, ezért a segítségeteket szeretném kérni.
Van egy NEC Versa M500E típusú notim, de ugye minden típusnál meg van szabva, hogy mennyivel lehet bővíteni (legalábbis én így tudom). Kis keresés után találtam egy oldalt, ahol ennek a típusnak az adatai le vannak írva:: [link]. Itt azt írják, hogy "Max Supported RAM 1 GB", azaz ha jól gondolom 1 GB RAM-mal lehet bővíteni. Viszont felraktam az EVEREST-et és ott az Alaplap/Lapkészlet/-nél az áll a Maximális memória mennyiség mellett, hogy 2 GB. Lehet, hogy valamit nagyon elnéztem, mert laptopot még nem bővítettem, de ha így van, akkor légyszives magyarázza el valaki, hogy mi a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell WD19s dokkoló 130W-os adapterrel
- Logitech Laser egér - Multi Device K380 Bluetooth Billentyűzet- Logitech Bluetooth Audio Adapter
- Dell WD19TBS USB-C Thunderbolt dokkoló + 180W tápegység
- Dell Latitude 5480 alkatrészek fedlap, palmrest
- TÖBB DARAB ELÉRHETŐ!!! HP USB-C Dock G2 univerzális üzleti dokkoló
- Akció! ÚJ akku! Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen2 i7-9850H 16GB 512GB GTX1650 500nit UHD 1 év gar
- Apple iPhone 16 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4248,100% Akksi