- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- A napon sütkérezik a OnePlus 15
- OneOdio Focus A6 – Bluetooth 6-ot olcsón
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geniusg
csendes tag
Üdv!
A laptopomba szeretnék RAM-ot venni, de nagyon kezdő vagyok ebben a kérdésben, ezért a segítségeteket szeretném kérni.
Van egy NEC Versa M500E típusú notim, de ugye minden típusnál meg van szabva, hogy mennyivel lehet bővíteni (legalábbis én így tudom). Kis keresés után találtam egy oldalt, ahol ennek a típusnak az adatai le vannak írva:: [link]. Itt azt írják, hogy "Max Supported RAM 1 GB", azaz ha jól gondolom 1 GB RAM-mal lehet bővíteni. Viszont felraktam az EVEREST-et és ott az Alaplap/Lapkészlet/-nél az áll a Maximális memória mennyiség mellett, hogy 2 GB. Lehet, hogy valamit nagyon elnéztem, mert laptopot még nem bővítettem, de ha így van, akkor légyszives magyarázza el valaki, hogy mi a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Linux kezdőknek
- iPhone topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- További aktív témák...
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Asus TUF Gaming A17 - 17.3"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 6800H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 Ti - HUN
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással