Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Hát akkor valszeg a day1 patch-ben volt a 30fps lock, viszont ha valaki lemezes verzióval játszana és nem frissíti, akkor Series X-en 60 fps-sel tud játszani vele. DF még tesztet is csinált róla.
-
Bad Pritt
félisten
Azzal nem feltétlen értek egyet, hogy nem kiemelkedő az AC-k sorában, mai napig nem tudott kitermelni a játékipar ennél kidolgozottabb urbánus open world világot.
Amúgy konzolon is problémás volt, nem véletlen kellett 30 fps lockot rárakni megjelenés után az egyik patch-csel mindkét konzolon, amit a mai napig nem oldottak fel sajna. -
opr
nagyúr
Teljesen egyetertek. En abban remenykedem, hogy azokat a jatekkoncepciokat, amiket a PSVR-nal kidobtak, mert a korlatok miatt nem volt rendesen megvalosithato, elo fogjak venni, es lesz folyamatosan mivel jatszani. Evente 2-3 olyan jatek, ami miatt eloveszem mar nekem eleg lenne, de annyi viszont legyen. PSVR-ra nem is tudom, mi volt az utolso tenyleg ertekelheto/komolyanveheto cim. Tudom, hogy a korlatai miatt volt ez igy, csak kozben remelem, hogy a PSVR2 nem lesz magara hagyva, nyomva lesz rendesen.
Amugy szereny szemelyes velemenyem az, hogy osszesen konkretan egy darab olyan (nagyon nepszeru) jatek kene, amit lehet VR-al es a nelkul is jatszani, a ket tabornak egyutt, ahol a VR ad nemi nem game breaking elonyt, vagy pluszt, ami miatt megeri befektetni bele. Egy ilyen kene, es azonnal el lenne adva 20-30 millio headset, onnantol meg hirtelen van uzleti ertelme is fejleszteni ra es attorne a gat. De ez csak a szemelyes spekulaciom. Mondjuk az is igaz, hogy ebben viszont annyira hiszek, hogy perpill konkretan egy ilyen jatekon dolgozom egyelore(?) nem SONY/PS keretek kozott, hanem maganba, es van meg otlet ket masikra, hasonlo jatsszunk egyutt elvek alapjan. Igaz, ezekben az, hogy elonyt vagy hatranyt ad a VR inkabb azon mulik, hogy hogy jatszol, mennyire vagy ugyes, de az teny, hogy maskepp kell jatszani VR-al, mint kontrollerrel/eger-billentyuzettel. De errol egyelore ennyi eleg, legjobb esetben is valahol 1-3 evre vagyunk attol, hogy meg is jelenjen valami.
-
-
-
opr
nagyúr
Az igaz, hogy ha nem tekintjuk a VR jatek piacot kb teljesen kulon a "normal" jatekok piacatol, akkor kb ketszer ilyen hosszunak kellett volna lennie, hogy AAA lehessen.
Viszont ha kulon kezeljuk, akkor abban a felhozatalban, plane akkor, nagyon siman AAA kategoria volt, sot, kb nem volt konkurenciaja sem. Azota persze sokat valtozott a helyzet.Hirtelen felindulasbol megneztem, Half Life: Alyx (amit mindenki a top VR AAA-kent kezel megjelenese ota kb) ugy bo 80%-al hosszabb, szoval ha az a merce, akkor igazad van, hosszra nem AAA a Rescue Mission. Minosegre meg minden egyebre de, de az mas kerdes.
-
opr
nagyúr
Dehogy!
Ha jol emlekszem, van benne:
- 5 kulon vilag, mindegyik sajat stilussal
- minden vilagban van 4 palya meg egy boss
- minden palyan (talan kiveve boss) van egy kameleon, ami megnyit egy kulon challenge minipalyat, amik gyorsak de rohadt nehezek, de a platinumhoz kellenek
- ezen felul van meg az urhajo, amiben ahogy gyujtod a kis aranypenzeket, palyareszeket tudsz megnyitni, es igy asszem nyolc kulonbozo kis minipalyat kirakni, ahol tet nelkul ugyan, de lehet jatszani, raadasul tele van easter eggel ez isOsszessegeben ugy van, hogy semmire se figyelve, meg kb a minimum mennyisegu botot begyujtve ugy 7-9 ora vegigrohanni rajta, platinazni inkabb 25-30 ora korul van, plane ha youtube segitseg nelkul teszed ezt meg, mert nemelyik bot meg kameleon arcatlanul jol el van rejtve.
Ok, ez nem a 70 oras AAA kategoria, de azert boven nem egy playroom-al egyenerteku kis izeke. Ara is ennek megfeleloen volt belove, es ha jol emlekszem, egyetlen egy kritika se tartotta tularazottnak, sot.ui.: Nem a playroom VR-al kevered? Mert abban is volt egy nagyon pici Astro, sot, talan ott tunt fel eloszor ilyen kis egypalyas (akkor meg nagyon kiforratlan) kiserletkent, hogy VR+platformer, es az volt inkabb ilyen "mit lehet csinalni VR-ban" jellegu demojatek, sok kis minijatekkal.
-
-
Bad Pritt
félisten
De itt a különbség, hogy az Evolution meg a Ready at Dawn azután lett kegyvesztett a Sony-nál, hogy fejlesztettek egy-egy játékot, ami nem hozta azokat az eredményeket, amit elvártak tőlük és ezután építették le őket. Meg amúgy mindkét csapat talált új gazdát a Sony után, bár ez szerintem mellékes. A Japan Studio-t amúgy nagyon sajnáltam, mert rengeteg játékukat szerettem az elmúlt két évtizedben, de aztán utánaolvasgatva nagyjából érthető a bezárás (vagy inkább átszervezés) oka. Guerrilla UK nem is tudom, micsoda így hirtelen.
Ezzel szemben az Ensemble bezárásáról már akkor tudtak a stúdión belül, mikor még javában hegesztették a Halo Wars-t, ami aztán egy kritikailag és közönség által is elismert játék lett, mai napig a legnagyobb példányszámban eladott RTS konzolon, aztán a DLC-ket már nem is ők csinálták hozzá. Lionhead a Fable Legends fejlesztése közben lett bezárva, miután a játék be lett jelentve és párszor mutogatták is.
Igazából nem is az a lényeg szerintem, hogy milyen projekteket törölnek és melyik stúdiót zárják be, mindkét kiadó likvidált az évek során rendesen, inkább az, hogy ha a Sony mutat valamit egy játékból, akár belsős, akár külsős fejlesztő csinálja nekik, abból valszeg kész produktum lesz.
Meg igazából az se mindegy, hogy hiába volt pl. shitstorm a Bloodborne fejlesztése, nem beszél arról egyik fél sem, hogy soha nem fog dolgozni a másikkal, sőt, állandó pletyka, hogy PS exkluzívot fejleszt a From. Valahogy az nem kerül a hírekbe, hogy a Sony-nak rossz viszonya lenne a partnereivel. -
Bad Pritt
félisten
Hát pont ez az, hogy nem hagyták elúszni, összerakták valahogy, kiadták, játszható, mai napig az egyik legjobb PS4 exkluzívnak érzik sokan.
Az Evolutionnel nem tudnám ezeket párhuzamba állítani, belsős stúdió volt, nagy nehezen kiszenvedték magukból a Driveclubot, ami aztán se kritikailag, se eladásokat tekintve nem hozta az elvárt számokat (bármik is voltak azok).Igazából ez egy általános, érzésre inkább projetkmenedzsment és marketing különbség volt az elmúlt mondjuk másfél évtizedben a két cég között. A Sony-nál valahogy nincsenek tömegével ilyen sztorik, hogy már bejelentett, meg agyonmutogatott first és second party játékokat lőnének le (Scalebound, Fable Legends így fejből), sikerjátékokat fejlesztő, futó projektekkel rendelkező stúdiókat zárnának be (Ensemble, Lionhead) és teljesen megromlana a viszonyuk a saját fejlesztőivel és a szerződött partnerekkel (Bungie, Remedy, Moon*, Platinum, Insomniac).
Most vagy jobb gazdája a Sony a saját IP-jainak és leányvállalatainak, vagy jobban marketingelnek (eltussolnak) és ha már bemutatnak valamit, akkor azt ki is adják végül. Két nagyobb bezárás jut eszembe így fejből, az általad említett Evolution meg a Japan Studio: az egyik kiadott egy csalódást keltő játékot, a másik meg szépen leépült az évek alatt, de amúgy a munkavállalók egy jó része a Playstation csoporton belül maradt valamelyik másik csapatnál.
* A Moon Studios-szal való viszonyuk inkább a Moon hibája.
-
opr
nagyúr
Stílusból asap jelleggel vegyél vissza légyszíves. Ha nem vagy képes alapvetően nyugodt, kulturált és érvek által vezérelt diskurzusra, menj máshova.
Nem tudom mi van, hogy hónapokig nem volt semmi gond, erre most pár napon belül ez vagy a negyedik alkalom, hogy kérni kell, hogy ha csak alpári paraszt módon megy a társalgás, akkor azt légyszi inkább máshol.
-
Moby
veterán
Sőt, ha valaki nagyon akar, és fontos az ár, és ráér vadászni, akkor gyak konzol árban is tud venni komplett gamerpc-t. Épp ma voltak bestbuy topikban ilyenek, csakhát ezek is olyanok, mint ma minden: pikkpakk levadásszák a scalperek, ami épp olcsón van, szal ezekre rá kell gyúrni, de mindig van valahol valami olcsón. Már sok-sok hónapja megszűnt az a világ, amikor a konzol árának duplájáért lehetett csak vga-t venni, csak aki ebben nincs benne, az ezt fogja dúdolni még évekig.
-
opr
nagyúr
-
Bad Pritt
félisten
Visszatérve egy pillanatra a Sackboy-ra: az is nagyon beszédes, hogy a később megjelent Miles Moralesnek már több mint ötezer értékelése van Steamen, míg a Sackboy-nak csak 500.
Én most beraktam wishlistre, a hónapban nem költök már játékra, de a korábbi részek is tetszettek, ez is tuti jó lehet. -
Moby
veterán
Az egy ilyen beszédes kép a dologról, hogy a megjelenés napján fentvolt minden torrentoldalon, ilyen nulla letöltéssel. Egyszerűen a pécések nem tudták mi ez. Nem tudják ma sem. Pedig az egyik legjobb, legötletesebb platformer, ami milliószor jobb, mint a szar alibigameplayel ostoboid túlszopott kétpálcás r&c rift apart című komfortgame, ami 10/10-es lett, közben meg a géming szégyene az egész.
Honnan is tudnák? A sony egy centet nem költött a reklámjára. De megcsinálkták! Moslékul. Senki nem tudja kinek, vagy minek. Egyrészt senki nem kérte. nem is kérhette, nem ismerik. Másrészt ha már megcsinálátk "maguknak", miért így? Minek?
Na ennyit erről a sony mennyire jól gondozza a pc-s portfoliót. Semennyire. Annyira, hogy a gyerekkísérgetős randomcímeit be tudja tolni streamingadókra, ahhoz meg valami fogalomnak kell lennie mindenkinek róla, különben nem ülnek le a tévék elé. -
HELLAFLUSH
őstag
Mutasd már meg légyszives, hogy hol írtam én olyat, hogy XSX-en több van?!
A VRR input lag meg sok mindentől függ.
pl , hogy milyen adaptív szinkronizációt tud a megjelenítő, továbbá hány Hz-en megy, milyen felbontáson, stb..és a VRR egyik legfontosabb lényege pont az input lag csökkentés..
Te szerintem kevered a technológiát a V-sync-el. -
PiszokAlfréd
aktív tag
Én pc-n próbáltam, igaz csak 1080p-ben, mert a vas kevés a 4k-hoz, de látom a különbséget.
Főleg akkor, ha huzamosabb idő után váltok vissza 60 hz-re, olyasmi érzés mint 60-ról 30-ra.
Monitoron a 120 vs 240 már tényleg nem olyan látványos, de minden csak a sebességtől függ. Egérrel, egy jó pörgős játékban érezni azt is.
#2714 l.skywalker: Így van. Ezt próbáltam írni, csak talán rosszul fogalmaztam. Hogy az első rész, a második folytatása.
-
ProEvoFan
nagyúr
Slimem volt és a ps5 érkezése előtt adtam el kb két héttel.
A ps5 története egyben szomorú és hihetetlen.
Szomorú, hogy szart kaptam, hihetetlen, mert az Xbox SX miatt kicsit feleslegesnek tartom és még hihetetlenebb, hogy nem az XSXet tartom feleslegesnek.
Amúgy kell mind a kettő, csak most rám jött a hiszti, majd elmúlik.
Amúgy az asszony nem engedi eladni. A formája tetszik neki.Azt mondja ha eladom, nem vehetek újat. -
hombre[EU]
veterán
lehet,hogy problémás de még mindig sokkal több,mint amit az early adopterek kaptak tōlük
a témához nekem van olyan tippem,hogy a playstation brand kinövi a gaminget (vagyis a jelenlegi vezetést ezt szerené) és ott akarnak lenni azokon a képernyōkön is,amelyeken nem futnak videójátékok...és ebben benne van,hogy kevesebb "figyelmet" fog kapni a videójátékos terület
-
Wesder
titán
Szerintem egyébként nincs semmi baj azzal amit csinàl. Gondolom az Xbox fanboyok is ugyan ezt csinàltàk amikor a Microsoftnàl bejelentették hogy egyszerre jön minden PC+Xbox. Ma meg màr ez senkit sem érdekel és örülnek is neki, főleg hogy a PC mostmàr Steam is, nem csak a W10 Store.
-
Dr. Venkman
tag
Oké a Horizont elfogadom, bennem összekeveredik sajnos a szubjektív élménnyel ami szerint másodvonal volt, de valóban sokat adtak el belőle. Az, hogy milyen állapotban adták ki, azt viszont többféle módon lehet értékelni. Nem tudom beleélni feltétlen egy pc gamer helyébe magam, de az, hogy bugos mondjuk egy játék vagy rosszul fut nem feltétlen úgy csapódik le, hogy mekkora trágya a Sony és a játékaik. Épp ellenkezőleg mindenhol azt hallja (most tőled is), hogy a a 2-300 dolláros ps-en meg tökéletesen és hibamentesen megy. Miért is költöttem akkor 1500 dollárt a gépemre? Inkább vettem volna egy ps-t az exklúzívokra. Még mielőtt: azt sem gondolom, hogy a Guerilla vagy a Sony direkt cseszte el a HZD portot, csak nem gondolom, hogy néhány cím átportolásából meg néhány üzleti húzásból már a Sony lejtmenetét kellene vízionálni. Majd az idő eldönti kinek lesz igaza.
-
Bogyi007
veterán
Szerintem tudod hogy miként értettem, ha valaki a héten eltalálja gondolni hogy ő Series X konzolt akár venni, akkor legkésőbb 2-3 hét múlva lesz gépe normális(abb) áron, míg a Ps5 esetében még azt sem tudnám megmondani hogy leghamarabb mikor kaphatna konzolt.
Ezt a szitut szívesen cserélnék sokan fordított helyzetre...
-
l.skywalker
titán
Pontosan. Én Gears eSport versenyen voltam "tesztelő néző" és kaptam érte 2x 6 hónap GPU-t. Amióta van GPU, kb. 5 évnyit húztam már be és ebből min. 2 év valami ilyen volt. Promóció, akció stb. És előtte a sima Game Pass és a Gold is gyakran kapott ilyen jellegű támogatást.
-
Bogyi007
veterán
Felejtsd már el ezt a marhaságot hogy a Game Pass (Ultimate) ingyenes. Attól hogy kis hazánkban pár vérpistike havonta gyárt új profilt hogy 300 forintot vagy még kevesebbet adjon érte az ritka kivétel.
És globálisan az sem a gyakoribb eset hogy úgy teszi a User olcsóbbá hogy felhalmoz több év Live előfizetést (ha ezt ingyen tudod beszerezni, akkor marha gyorsan írj nekem mert nekem is kell 😉) és azt konvertálja GPU - ra...
Bizony a legtöbben havonta, háromhavinta vagy évente vesznek Game Pass előfizetést és azt használják...
Egyébként pedig a The Medium idővel jönni fog Ps5-re is, ott sem ingyen fogja senki megkapni, hanem legjobb esetben is Ps Plus mellé vélhetőleg, ami szintén nincs ingyen...
-
hombre[EU]
veterán
köv. gondolatmenet
nagyon sok pénzbōl már lehet finanszírozni aaa projekteket. ha nem is mind, de biztosan lesznek már kínaiak akik belefordítják a centeket.
nem tudom ez történt-e a mihoyonál, de a genshin impact...nyugodt szívvel oda tudom rakni a ubisoft játékok mellé. és én nagyon várom a tencentet is, akik stúdiót nyitottak az usában ill. ott a majomkirály arpg is. szerintem nem csak a mobilban kell velük számolni. kína már legalább tíz éve benne van a AAA-ban, hátul-csendben, és már nagyon sok senior beérett. érzem,hogy valami elkezdōdik...kellenek már az új szereplōk -
hombre[EU]
veterán
na ezaz...hogy ezeket valószínū cégen belül is a kevésbé tōkeerōs piacokra szánják viszont azokon a helyeken órákra van légiközlekedéssel a legközelebbi szerver
ördögi kör
és mire kiépül a hálózat addigra megint lemaradnak techben és ilyen parkokat nem fognak 4-5évente frissíteni -
hombre[EU]
veterán
az ux nagyon homebrew ja
minōségre nálam ott volt a legelviselhetōbb...xcloud only wireless eleve meh, stadián artifakolt elég sūrūn, a gf now csak szimplán gagyi volt
pont ezért írtam,hogy hiába mūködik, ha a potenciális usernek ez az experience nem kielégítō(#2450) tboy93 figyelj, egy periféria-hw közti latency 5-10ms lehet...na most egy stadian az össz 100ms körül van (button-to-pixel)...nem ott lehet megfogni az idōt
-
NyMRooD
őstag
Erre gondoltam, arra volt reakció, hogy xone-on eredetileg nem lehetett volna (meg pletykák szerint ps4-en sem), és mivel az Ms bemutató előbb volt Sony gyorsan meglovagoltaszerk: igen.
-
hombre[EU]
veterán
nem csodavárásról van szó
be tudjuk lōni a ps5/sx teljesítményét, nagyjából el is tudjuk képzelni mire lehetnek képesek (sokkal sūrūbb,sokkal részletesebb, real time fények,folyamatosabb-reszponzívebb gameplay stb)...csak most be jött egy olyan tényezō,ami kis pesszimizmust is hozott magával. a probléma valós, csak azt nem tudjuk mekkora mértékben fogja befolyásolni a játékokat...és lehet csak egy párhuzamosabb univerzumban tudhatnánk meg
mikor a partyra megérkezik egy nem kívánatos személy és nem tudod elōre,hogy baj lesz belōle vagy észre sem fogod venni,hogy ott van
-
l.skywalker
titán
Hanem Mobyban
Viccet félretéve ez úgy a legtöbb gaming related vagy egyéb technológiai topikra igaz. Tegnap a gyerek úgy jött haza 9 évesen, hogy nálunk miért nem minden termék Samsung. Osztálytársa mondta, hogy náluk minden Samsung és az a f*sza.
Mondtam neki, hogy lelkesen bólogatva, lassan, tagolva mondjad annak aki ezt mondta, hogy:
Igen, a Samsung a legjobb! -
-
hombre[EU]
veterán
figyelj én csak spekulálok...viszont ha már az idtech fejlesztōje is problémának érzi akkor csak van benne igazság
azon kívül,hogy a micronak hízzon a számlája, nem érzem indokoltnak ezt a gépet...mint a psvr-nál, ez nem az a kompromisszum amit szeretnék
a ps3 analógiát én nem érzem...a legrosszabb esetben felesleges lesz az io tempó, de gondot nem fog okozni -
opr
nagyúr
PS3-at ne keverjuk ide, az tenyleg rohadt eros volt korahoz kepest, csak eppen mocsok nehez volt ra fejleszteni. Tanult a hibabol a sony, a ps4-re mar nagyon egyszeru fejleszteni, a ps5 meg azt viszi tovabb, csak meg fejlesztve is lett a dolog. Ilyen teren a sony valami iszonyatosan eros, meg a support meg a dokumentacio is jo, ami aztan plane ritkasag.
-
hombre[EU]
veterán
tisztázni kellene mi a target? eddig úgy értelmeztem,hogy ugyanaz a minōség csak alacsonyabb felbontáson...
skálázni meg lehet persze, csak a tervezésnél figyelembe kell venned meddig mehetsz le...nem mindegy,hogy ~3év múlva a 2060 vagy ez lesz az ajánlott gpu 1440p vagy 1080p-reazért kiváncsi leszek mekkora szakadék lesz egy only ps5/komolyabb pc játék és az ilyen átlagos konzol multiplatformok között
-
opr
nagyúr
Az attol fugg. Marketinggel meg egyebekkel (hulye management) egyutt oszejohet az 500 misi, bar teny, hogy kuzdeni kell erte.
Amugy szemely szerint olyan 150-et, nagyon max 200-at latok realisnak, kizarolag fejlesztesi koltsegnek, meg a management balfaszkodasaval egyutt is.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- iKing.Hu - Motorola Edge 50 Ultra - Nordic Wood - Használt, karcmentes
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H81M-PLUS H81 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest