- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A Nubia kameratelefon is tiszta dizájnt társít csúcssebességgel
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #29179 üzenetére
Szerintem azért, mert a gyárilag LED-es fényszóróhoz (hogy Te jól láss, de mégse vakítson) nagyon pontos geometriájú foncsor, és foglalat szükséges - és a legtöbb régi autóké egyszerűen nem ilyen. Ja, és folyamatosan működő terhelésfüggő szintszabályozó is kell(ene), mint az én 5 éves, full fapad (ZEN felszereltségű) Cliomban is van. Betyár jól látok vele (részleges farkasvakságommal is), de nem szoktam rámvillogni hogy vakítok.
A tompított oldalanként 2-2 LED, a refi meg pluszban 1-1. Ha refire váltok, akkor felgyújtja az 1-1 plusz LED-et, de a tompítottak is égve maradnak, csak azokat meg felbillentik a motorok. Brutállat.
Az NMAX-on 2 LED a tompított, országútin meg felgyújt mellé még 2 LED-et, így 4 db ég összesen. Az sem gyenge fényt ad!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest