- Fotók, videók mobillal
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- iPhone topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- One mobilszolgáltatások
- HMD Fusion - öltöztetnéd megint
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 7 - nota bene
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz
T 1000 #25398 üzenetére
Atlantic 1ből is van 2004-es évjáratú. Az enyém 10. havi volt. és az újabb blokkos.
Dupla tárcsafék, jobb szélvédelem, nagyobb sisaktér.
A benzinesedés jelentősebb része, ha becsöpög az injektor. Annak mindegy melyik évjárat. Na attól tényleg benzinesedett az olaj, és okozott korai olajfogyást, és henger kopást.
Elektronika ami gyenge pontjuk. A legnagyobb ellensége a kontakt hiba, és a töltési intolerancia. Szűk a feszültség tartomány amit elvisel a rendszer. A túltöltés és az alul töltés is szerhelyzet. Egy ECU csere új alkatrészre elég combos, bőven a 100ezer felett. Bontottal meg könnyen lehet szívni, mert nem kompatibilis, programozni meg...
Volt aki itt legelt elég sokat ezzel.
De nincs egyetlen nyűg mentes robogó ebbe az évjáratokba. Itt tanulták a gyártók, mit is lehet kezdeni ebbe a szegmensbe. A Suzukinak is csak ezekbe az évekbe lett annyi tapasztalata, hogy érdemben elkezdett valamit tenni az olajfogyasztással.
Malaguti is próbálkozott, nem jött be a 400-as blokkjuk.
Illetve ez a hidegen lecsapódó benzin, minden benzines motorra igaz.
A robogó mivoltából fakadóan a használati jellegéből fakad, a sűrű leállítás, visszahűlés indítás.
Ilyen volt az Atlantic kipufogója, 22ezer Km-el.15-20 km táv alatt el sem indultam.
-
T 1000
aktív tag
válasz
csongi #25397 üzenetére
"Atlanticból a Sprint előtti javasolt"
Megkérdezhetem miért? Pont erről a blokkról azt olvastam, hogy:"A motorikus problémák elkerülése miatt érdemes a 2004 utáni sorozatból válogatni, aminél már a termosztátházat a hengerfej bal oldalához tették, így a lassú bemelegedés miatti olajhígulás (a hidegben lecsapódó benzint a dugattyúgyűrű lehúzta a karterbe) már nem jelent problémát. Ezen kívül bekerült a blokkba egy extra olajfúvóka, ami a dugattyú aljához fecskendezi be a kenőanyagot, így változatos körülmények között is biztosított marad a csapszeg megfelelő kenése. Ez a jelenség egyébként minden 500-as Piaggio blokkra igaz, tehát ugyanezt elmondhatjuk az Aprilia Atlantic 500-ról és a Gilera Nexus 500-ról is
A Spidermax nagyon tetszik, de kevés van belőle, ha bármi törik rajta, nem nagyon van hozzá cucc. Viszont a nagy kerékkel elgondolkodtattál, a sz@r utat az bírná a legjobban. Eddig az Atlantic 500 és a Spint között vacilláltam, tényleg kíváncsi vagyok, miért a régebbit javaslod! -
csongi
Topikgazda
válasz
T 1000 #25395 üzenetére
Elég friss!
De úgy tűnik átfestett, vagy valami történt. Ettől lehet kiváló kondícióba a vas. -
csongi
Topikgazda
válasz
T 1000 #25389 üzenetére
Ha jó az állapot, akkor bármelyik lehet jó. Ez eléggé tartós terhelés, vagyis mindegyik motor ezt szereti a leginkább.
Utas nélkül a túrázás is elmegy gond nélkül bármelyik 500-al. De elmegy 300ccm el is.
Túra elég tágas tér.
Időjárás védelemben, és pakolhatóságban a robogók nagyon jók. fogyasztásban is kedvezőek. De 500ért szinte borítékolt a szopóroller faktor. Az import ezekből leginkább olasz.
Motor kategóriába sem nagy a választék, de azért egy kis kompromisszummal azért nem lehetetlen. Persze nagyon észnél kell lenni, mert itt is lehet locsolni a pénzt rendesen.
Sok mindentől függ mi lehet neked a jó.
robogó:
Atlanticból a Sprint előtti javasolt, a transformeres.
Scarabeo 500, spidermax 500 kedvezőek a nagy kerekek.
Piaggio 500 szép vas, de inkább városiasabb.
Ugyan az a blokk, egy kis törődéssel sokat kibírnak, de az elektronika kényes mindegyiknél.
Nem halálos, de elkerülhetetlen a karban tartása.
Yamaha importot elkerülném. A legdrágább alkatrészekkel rendelkezik.
Honda a második.
Utángyártottban nem sok választék van.Suzuki elérhetőbb.
Motorok terén ebbe az ársávban, néha meg lehet csípni xj900, Bandit, Xj600, pár naked is beesik. Vagy még öregebb vasakat. Kicsit viccesnek hangzik, de egy alapos állapotfelmérést követően egy 95 környéki motorral is lehet gondtalan közlekedés még 10 évig.
Az alkatrészek jobban elérhetőek, hiszen régebbre nyúlnak vissza.
Míg az 500 robeszok valahol a 2000 évek elején kezdtek. -
T 1000
aktív tag
válasz
yodamastah #25394 üzenetére
Mindenképpen robogó kell.
-
-
T 1000
aktív tag
Sziasztok!
Segítsetek légyszi. 500-as robogót szeretnék venni úgy kb. 500 e Ft-ig, de nem tudok dönteni. Veresegyházról járnék be Pestre autópályán+túrázni kellene a motor. Amit néztem: Beverly 500, Aprilia atlantic 500+ az 500 Sprint, Piaggio X9, X9 EVO (Xciting 500 ára nagyon elszaladt, ugyanúgy mint a Silverwingek ára, ezeket kilőttem). Olyanokat szeretnék kérdezni, akik ültek már ilyen motorok valamelyikén, hogy használhatóság szempontjából melyik a jó választás?
-
-
-
Acapulco
csendes tag
-
-
csongi
Topikgazda
válasz
-Mosquito- #25375 üzenetére
Blokkról beszéltem, nem rendszerről
-
csongi
Topikgazda
Én is veszek újat,mindjárt kettőt. Csak legyen az SKF-nél megfelelő méretű O gyűrű
-
-
nyogo83
senior tag
válasz
#50433536 #25366 üzenetére
Tavaly augusztusban egy uj 125ccm-es motorra kb 120e korul volt a forgalomba helyezes.
Regado 50 korul, eredetvizsga+atiras 34-35k korul, elso egyedi muszaki 27e.
Szoval normal uj motornal amivel plusszban kell szamolnod, az az elso muszaki + regado(erre talalsz kalkulatort).Az Onroadon volt is tavaly cikk az egeszrol [link]
-
#50433536
törölt tag
Mi eddig csak kisrobeszt vettünk újonnan, ott nem volt regadó és rendszámozás sem.
De ha már a covid miatt ilyen akciók vannak az új gépekre...
Mennyibe van egy új nagyrobogó forgalomba állítása? Például a suzuki vagy a honda honlapján lévő árra milyen költségek rakódnak még?Előre is köszi!
-
kcsa
veterán
Na jó holnap reggel első dolgom lesz hogy bemenjek valahova és vegyek valamit most már.
Mondjuk kilós kenyeret
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #25359 üzenetére
Jó kép.
Menő a tmax, meg minden, de annyi pénzért biztos, hogy elengedném a cvt kezét.#25360gonger: Tyű, szép ez a szín, gratula a motorhoz. Felnicsík, meg kutyafasza, tudják mitől döglik a légy...
Én az SH-n közben kicseréltettem a véghajtásban a csapágyakat, szimeringeket (elvileg ez tök normális...), aksi 0, gumi zsír új, várjuk a tavaszt.
Májusban műszaki.
-
DigitXT
félisten
Jól van most már, mindenki új motorokkal nyomja, nesze neked válság...
-
gonger
senior tag
válasz
djeperto #25340 üzenetére
óóóó, akkor az már finom. Az új futóművel és a javított DCT-vel.
Én az SH150 váltását terveztem Integrára, de több a város, mint a túra (Leginkább agglomerációból be és oda haza ha egyszer elkészül a házunk) és nem is akartam most annyit költeni illetve kisebb lépcsővel haladok. Így lecsaptam két hete egy 2020.07 havi Forza limitedre. Várjuk a tavaszt :-) -
DigitXT
félisten
válasz
djeperto #25358 üzenetére
J.Costa amúgy pont nem vágott hanyatt. Madison esetében lassabb lett tőle.
Aztán persze azt is lehet tuningolni... azt ne lehetne? Azóta egész elégedett
vagyok vele.Más dolog, hogy amióta ez a járványhelyzet (és tél) van, nem
igazán tolom ki a motort a garázsból, inkább autó.Amikor meg az ment a
szervizbe, akkor meg roller. Na az még egy élmény... Az is tuningolható...
Szerk: ez eredetileg egy első kerék hajtású 350W-os kis gép volt. Azóta már
összkerekes és valahol 1800W körül van a csúcsteljesítménye. Kicsit más...
(Persze tudom, lehet venni 1MFt-ért rollert is, minek az olcsót tuningolni...)
-
válasz
yodamastah #25357 üzenetére
Drága bele a Jcosta
-
yodamastah
őstag
válasz
DigitXT #25356 üzenetére
Vettél volna egy 2 éves 530as tmaxot, azóta csak a kötelezőkre költöttél volna
Tunigolni nem kell. Jól megy, futómű fék kiválóVan amúgy egy komolyabb típushibája az 530nak (meghajtó tengely zsírozására oda kell figyelni. 10-15e km-enként újra kell kenni. 2017től javítottak rajta, de most is benne van a szerviz könyvben hogy 20ezrenként újra kell kenni). Ha erre figyelsz, olyan 150ekm-ig nagy hibára nem kell számítani
Drága a kötelező alkatrész, de sokat lehet fogni a szervizeken ha te csinálod, és ha utánajársz az alkatrészeknek.
tmax fogyi: nyáron 4.9 télen 6.5
(télen 100% város, rövid utak)
-
DigitXT
félisten
válasz
Burt1793 #25354 üzenetére
Mondjuk annál a 250-es Majám olcsóbb volt, csak 31,3 Ft.
Persze úgy, hogy drágábban adtam el, mint vettem.
Oké, ha csak árában ment volna el, akkor is csak 38,6: az jó!
(Többször írtam, hogy az volt összességében a legjobb vétel.)Madison az ilyen 128,9 Ft-nál jár. Jó, ebben meg sok a tuning.
Benzinre "csak" 700K ment: ha felét eszi, akkor az 350 lenne. -
-
válasz
Big_Boss #25343 üzenetére
IGEN
Pl. Honda Forza 300i ABS nagy dobozzal 2020-as Dream-be most 1.949.000 Ft
SH 300i ABS dobozzal 2020-as 1.889.000
SH 350i ABS dobozzal 2021-es 1.949.000
Ha minden igaz 2-3% THM-es Lízinget tudnak ajánlani.Vagy 1.000.000 milla készpénzhitel kb 5% THM és akkor szabad a piac, nem kell CASCO stb.
A Forzával tényleg meg leszel elégedve. Van 1 millád 1 millát meg lízingelsz 3 évre.
0 km vas, csak élvezni kell.
3 évesen neked benne lesz kb. 2.20 millába és érni fog 1.4 millát.
Tehát 3 évig éves kb. 267.000 Ft-ba kerül a gép.
Ha lemész vele 30.000 km 3 év alatt, akkor 27 Ft/km jön kiNagyon durva, gyors számolás, nem pontos, de érdemes utána járni.
Nincs aksicsere, esetleg még kerékcsere sem, rejtett bajok... garis és kész.Más:
Kihasználtam a +10 fokot, napsütést, pimpeltem kicsit az integrát:
Kapott K&n levegőszűrőt, olajszűrőt + olajat
Puig plexit, láncvédőt sárhányóval
Nano Glas kmóra védőfólia
valamint lekerült róla a gyári topcases kapaszkodó (a simákat még várom e-bayről) és el lett tisztítva minden, amihez így hozzáfértem (lánc, meghajtás, láncvezető, hátsó rugóstag, felni, fékek...stb.) 2,5 órás mutatvány, mellette + egy kis ingyenes D vitamin kezelés -
Köszi mindenkinek a segítséget!
Nehéz szülés lesz ez... ami biztos, hogy tavasszal kell egy nagyrobogó munkába járáshoz, ami 250-400 ccm és első szervizzel nem kerül többe mint 900k - 1 misi.
Az a baj, hogy minél többet bújom a netet, annál több típus tetszik meg.
Jelenleg 250-es X-MAX, SW-T 400 és DT300 fronton nézelődök.
Magamat ismerve úgyis szopóroller lesz -
yodamastah
őstag
válasz
Big_Boss #25343 üzenetére
Újat veszel akkor közelítőleg jól tervezhető a költség.
Új xmax 300 nekem kb havi 33k volt 2 éves koráig (akkor adtam el).
Ebben kb minden benne van. Vétel ár/eladási ár különbözete, casco és kötelező biztosítás, kötelező szervizek, üzemanyag (12k km ment bele).Ezt kell eldönteni megéri-e.
Használt nyilván olcsóbb lesz, de ott a szopóroller faktorral nehéz pontosan számolni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Big_Boss #25339 üzenetére
és mindkettő túl olcsó ahhoz, hogy jó legyen. 1.3 1.4 körül voltak az ilyenek nyáron.
hibátlan motort nem adsz el 25%al ára alatt. pár hónapja 1.9 volt az uj ára. abból kiindulva, hogy amúgy kiváló tipus, és milyen durván felmentek az uj járművek árai, ezeknek, ha jók, 1.3 körül kéne lenniük.
-
válasz
bajnokpityu #25338 üzenetére
Ja, a Kawa alulról súrolja az 1 misit és 2 eladó van az országban
-
-
csongi
Topikgazda
válasz
Big_Boss #25333 üzenetére
Varosi hasznalatra 250-300 egy bitang jo ccm.
Itt a kymco 250xciting, 300 downtone egesz jok.
De korultekimtonek kell lenni. 600 korul, meg 2010 koruliek is becsusszanhatnak.Nem remenytelen, de kell ido mire talasz egy megfeleleot.
Xciting 300 picit gyengebb, mint a 300 downtone.
A karbis tobbet fogyaszt mint az injektoros.
Hazai gyari uj alkatresz beszerzes leginkabb zero.
De a net nyitott.
Az alkatresz arak egybekent korrektek, de elore kell gonsolkozni, a szallitas eltolja a beszerzes koltseget.A Honda 250 es blokkot licenceltek.
Piaggio x9 250.
Van honda blokkos, es van piaggio sajat.
A japan dragabb fo alkatreszekkel mukodik.Burgman.
2003 injektoros, ritka mint a hollo. Hengerfej nem az erosseguk. pici kereke van.Yamaha maja 250. Draga mindene. Nagyon pici kerekek.
Madison csaladot ebbe az evjaratban mar kerulni kell.
Otthoni szereles:
Alapszerszamok, az elektromos kerekkulcs. Nyomatek kulcs. Ez nem MZ. Persze nem atomfizika.
Illetve a kivalasztott motor szervizmanualja nelkul bele sem szabad kezdeni. Ehhez tarsul a muszaki adatok olvasasa ertelmezese.Amennyiben nem fontos a robogo adta idojaras vedelem, es rakodasi hely kenyelmei. Egy A2 naked is nagy elmenyt ad.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah #25329 üzenetére
cb1000 várhatóan 5.5M lesz.
nézném j300at, megszünt?kawa.hun még fönt van 1.9. az is ment kicsit föntebb,de nem annyit mint yama.
-
válasz
csongi #25332 üzenetére
Ők akkor ki lőve. Nagy a tanácstalanság, mivel városba elég lenne egy kisebb is, még talán élhetőbb lenne egy 250es x-max a napi ingázásra. Attól félek, hogy feleség lelkesedése hamar alábbhagyna, akkor viszont fölösleges a nagyobb ccm mivel városon kívül nem használnám
Szerk.
Uhh, köszi a részletes infókat, semmi jóra nem számítok.
Nem félek megfogni a csavarkulcsot, régen sokat szereltem NSRt, MZ, Pannóniat, viszont az már több mint 10 éve volt és a robogókkal még nem volt dolgom. -
csongi
Topikgazda
válasz
Big_Boss #25331 üzenetére
Ott szívfájdalom nélkül megtekerik az órát.
600 környékén ne legyél türelmetlen, idő kell míg találsz egy jó példányt.
Kymco xciting500. Hazai géppark jelentős része átesett hengerfej és egyéb javításokon. Kérdés hogyan lett megcsinálva. Nem a motor hibája.
Olasz Piaggio blokkos vasak, megbízhatóak, de elektronika porblémák vannak.
X9 EVo fedcompja ha elszáll akkor cummantás.
spidermax, atlantic, x9.
Japánok. Yamaha magasabb szint, mint a többiek. De drága alkatrész, és az is elkopik. Import mocskok ugyan olyan pénztemetők.
Burgman: Rendszerint kicsi kerék, a központi teleszkópos verziók drágák, és erőteljesen szilent cserések erre a korra már.
650 burgonya. Pénztemető. A későbbi darabok az exe jelölésűek jobban bírják. De egy vagyon a szíjcsere.
Ha km/ft üzemeltetési árakat nézel, lehet érdemes szétnézni motorok között is.
Robogókat nem szeretik javítani, sok a burkolat, rettenet sok idő megy el ennek le-felszerelésével. Illetve ott a CVT váltó. Egyszerűen cserélni kell mindent is.
Sok kis alkatrész, mind befolyásolja a használhatósági élményt.
Ebbe a 600-as ársávba leginkább a 2000-2005 közötti vasak férnek bele.De vehetsz egy üzemképes legolcsóbbat. Mikor megáll, meg betolod a bontóba és elfelejted
Volt időszak mikor életképes volt ez az ársáv, 10év alatti járgányokat lehetett venni.
Mára elbaszódott a Ft. és elszálltak az árak.
Hobby használatra, fagyizni elmennek, de tartós üzemebe a gatya is rámegy. -
Micsurin
nagyúr
válasz
yodamastah #25329 üzenetére
A sport gépek szerintem pont nem valid támpontok. Nézz egy MT07-et vagy egy SV650 / CB650, a sportok kezdenek kikopni persze, hogy drágulnak tavaly emlékeim szerint valami 9 darab 1000-res gixxert adtak el itthon is talán?
Rétegeket drágítanak, miért van az, hogy nakedekből van értelmezhető árú és mennyiségű míg a sport, túraenduró vagy épp az SM-el árát tolják az égbe? Mert egy réteg veszi, úgyis eladják majd nekik. A robik pont ilyenek szerintem, öltönyös bokavillantósaktatáskás kollégák mindig megfogják venni a vespat pl hiába lenne több praktikusabb választás
-
Micsurin
nagyúr
válasz
yodamastah #25327 üzenetére
Valahol érthető de szerintem akkor is kezd elszállni a robik ára.
Mondjuk jelentős konkurencia hiányában..., az új forza és az xadv is inkább tűnik "mi ilyet is tudunk"nak mint egy átgondolt terméknek.
-
yodamastah
őstag
válasz
Micsurin #25324 üzenetére
2018, 2019 és 2020 szezonban nem változott az xmax 300 ára. Pedig ez alatt volt egy 15-18% Ft romlás eurhoz képest. Hát most lett egy 10% emelés. Várható volt.
Tmax ára meg olyan amilyen. Az sose volt jó áron. Drágább mint az R6AMúgy 2018ban vettem új xmax-ot. Árból nem tudtam alkudni ott se. Kaptam kiegészítőt ajándékba, de ennyi. Ott is az volt, örültem hogy van valakinél raktáron.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
djeperto #25325 üzenetére
Pont attól félek, hogy már több az új motor vevő mint a motor és lassan a vevők fognak egymásra licitálni.
...inkább annyira alacsony a gyártott motor mennyiség.
Boschnál lévő ismi mesélt, hogy milyen szinten van alkatrész hiánya már egy két partnerüknek.
----
Az új robogó árak szerintem továbbra is nevetségesek.
MT03-at kapsz a 400-as árán ha városi külvárosi tekergőst keresel és még marad is a zsebedben...
-
válasz
Micsurin #25324 üzenetére
Mikor január első hetébe bent voltam a Yamahánál (gondoltam alkudozok egy kicsit a 2020 as X-max TechMAX 400 árából) tudtomra adták, hogy nem hogy alkudni nem fogok, hanem 2020 as áron sem adják már oda, mert annyira keveset kapnak és annyira nagy a kereslet rá!!! hogy lehetettlen. Kivettem a zsebemből a 2.2 millát, amit max rászántam és mondtam nekik, akkor máshol költöm el
Persze visszahívtak másnap, de hálaistennek pont felrakták az Integrát használtautóra (RC89-es) és már nem volt min gondolkodnom. Elmentem megnéztem és megvettem.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
yodamastah #25322 üzenetére
...kevesebbet adunk el? Drágítsunk! Az nem baj, hogy az árak és a bérek aránya miatt nem mertnek most az emberek vásárolni. Növeljük a profitot! ...de azért a menedzser jövőtavaszra keressen másik állást mert tré ötlet volt.
-
válasz
yodamastah #25322 üzenetére
Nem szégyenlősek
-
yodamastah
őstag
Hopp ránéztem a 2021es yamaha árlistára.
Xmax 300: 2.2M
Xmax 300 techmax: 2.35M
Tmax: 4.5M
Tmax Tech max: 5MAerox R 4T (50ccm): 1.1M
-
kcsa
veterán
válasz
djeperto #25315 üzenetére
Xcitinggal óvatosan, tud drága lenni a vezérműtengely hibája. Piaggio blokkból is az újabb, 49x köbcentis a jó, a régebbinek (ami 460 köbcentis) szintén kenési rendszerben van valami nyígja (már elfelejtettem pontosan mi, de asszem pl. hajlamos benzinnel hígulni az olaj)
-
válasz
Big_Boss #25314 üzenetére
600 e-be az fér be, esetleg még a Kymco Xciting 500 ie vagy 500 ccm Piaggio blokkos Beverly, Aprilia esetleg Gilera. T-Max 2000-2004 közti, drága ha baja van és ennyi idősen már le nem informálható valós km- állással zsákbamacska.
250 ccm kevés ahhoz, amit szeretnél, 600 e Ft meg kevés egy jobb állapotú 400+ ccm kanapérobogóhoz... sajnos
-
Sziasztok!
Megyeszékhelyen, munkába járáshoz szeretnék venni robogót.
A napi ingázáson kívül egy-egy hétvégén feleséggel kicsit túráznánk is, így mindenképp nagytestű robogót szeretnék. "A" korlátozott jogsim van, keret kb. 600.000 Ft + első szerviz.
Mint a nagy többség, első körben én is 400-as Burgmannokat nézegettem, ezekből is a 2006 utáni nem(kevésbé) olajevőseket. Ezen kívül mi az ajánlott ebben a kategóriában? -
válasz
csongi #25308 üzenetére
Azért is esett rá a választásom, pedig X-max 400 vagy T-max 530 felé indultam...
A DCT ismerem a VFR-ből, nagyon meg vagyok vele elégedve + nem kell elkölteni még vagy pár 100 ezret JCostáraerre arra és cserélni sem kell a CVT alkatrészeket.
Ha a fogyasztása 4 lit. lesz, ereje meg ami van, hosszú lesz a barátságunk. -
Micsurin
nagyúr
válasz
djeperto #25305 üzenetére
Sor2-öt hova akarod jobban? Én az ősidőből származó 500-ast se tudom sokkal tovább, 8-9k körül húz a legjobban viszont nem sokkal fölöte 10700-on meg tilt*.
*nem szándékosan találtam meg a határt, előztem, egy autó, kettő autó... erre ott volt banyek még egy aixam is előttük. De úgy vonatoztak, hogy nem is nagyon látszottak... én meg mire végig értem a trió mellett sikerült leforgassam, volt nagy meglepetés.
-
válasz
Micsurin #25303 üzenetére
Ezt az integrát ki sem lehet forgatni rendesen
7.000 rpm a vége azt hiszem vagy 7,5.
#25302astro12
Csajok... ejhTél van, sok az idő tavaszig, kell valamit bütykölni.
És mivel ezen nem CVT van, hanem DCT, rendesen vált rendes sebességekkel. Szépen lehet fordulatállományba tartani, ahol egy AM dobbal mélyen duruzsol.#25304yodamastah
-4 fokban S mode, tökös vagy -
Micsurin
nagyúr
válasz
#50433536 #25302 üzenetére
A Delke visszadugaszolva alig hangosabb mint a gyári, inkább csak mélyebb dörmögősebb, akkor kezd el tisztességesen sűvíteni ha lecsavarod és rendesen kiforgatod a motort.
Ergo lakotton belül egy jó síppal nagyon kultúrált.
Egy éve hallgatom a 350mm-es oválist, tapasztalat. -
#50433536
törölt tag
válasz
Micsurin #25301 üzenetére
Van benne valami, de az ösztönök ellen nincs mit tenni... ki kell tűnni a csajok miatt és ehhez jó ha hangosabb... anno én is leszedtem a kiput az akkori gépemről és végigmentem az utcán, csak úgy szaggatta a vakolatot és közben vigyorogtam a koromnak megfelelően
Most már inkább halkan szeretem, elég a szélzaj. Sőt, ha lenne pénzem vennék rádiós sisakokat, hogy a feleségemmel tudjunk beszélgetni motorozás közben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B365M i7 9700F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Fotó állvány eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest