Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz Big_Boss #25333 üzenetére

    Varosi hasznalatra 250-300 egy bitang jo ccm.
    Itt a kymco 250xciting, 300 downtone egesz jok.
    De korultekimtonek kell lenni. 600 korul, meg 2010 koruliek is becsusszanhatnak.

    Nem remenytelen, de kell ido mire talasz egy megfeleleot.
    Xciting 300 picit gyengebb, mint a 300 downtone.
    A karbis tobbet fogyaszt mint az injektoros.
    Hazai gyari uj alkatresz beszerzes leginkabb zero.
    De a net nyitott.
    Az alkatresz arak egybekent korrektek, de elore kell gonsolkozni, a szallitas eltolja a beszerzes koltseget.

    A Honda 250 es blokkot licenceltek.

    Piaggio x9 250.
    Van honda blokkos, es van piaggio sajat.
    A japan dragabb fo alkatreszekkel mukodik.

    Burgman.
    2003 injektoros, ritka mint a hollo. Hengerfej nem az erosseguk. pici kereke van.

    Yamaha maja 250. Draga mindene. Nagyon pici kerekek.

    Madison csaladot ebbe az evjaratban mar kerulni kell.
    Otthoni szereles:
    Alapszerszamok, az elektromos kerekkulcs. Nyomatek kulcs. Ez nem MZ. Persze nem atomfizika.
    Illetve a kivalasztott motor szervizmanualja nelkul bele sem szabad kezdeni. Ehhez tarsul a muszaki adatok olvasasa ertelmezese.

    Amennyiben nem fontos a robogo adta idojaras vedelem, es rakodasi hely kenyelmei. Egy A2 naked is nagy elmenyt ad.

Új hozzászólás Aktív témák