- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
ph A 2024-es verzió a Computexen jöhet, de hivatalosan még semmit sem tudni róla.
-
Visions of Mana - Esélyes, hogy elkaszálták a PS4 verziót
gp Egyelőre hivatalos bejelentés még nem érkezett, mindössze egy apró szóbeszédnek lehetünk tanúi.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gonger
senior tag
válasz csongi #23556 üzenetére
Hát igen, nem olcsó egy ilyen robesz, főleg ha autót akar leváltani a jóember. Nekem speciel tetszik a BMW, bár így elsőre inkább túrás, mint városi filigrán.
Eddig egy Liberty 4T 50-el jártam, most iratkoztam be A-ra, de jó esetben is csak márciusban vehetek órákat.
A Liberty patika, szeretnék majd helyette egy jó állapotú robogót, amivel (autó és BKV helyett) naponta 10-20 km-t mehetek munkába. 300 ccm körül nézegetek, a gazdaságos fogyasztás miatt. Lehet, hogy felkeresek majd egy-két szalont próbakör érdekében, de új gép nem jön szóba, szeretném ha 6 számjegyből megállna az ára. PCX és SH 300 szimpi, nagyon jól tartják az árukat. Egyebekben nem vagyok olasz fan, de a Piaggio Beverly 300 nekem csakugyan bejön és pár száz ezerrel olcsóbb ugyanazon évjáratra keresve a Hondához képest. Van valami kompromisszum (pl. súlyelosztás, alkatrész árak) a Beverly-vel, hogy a használt ára kedvezőbb a Hondához képest?
-
gonger
senior tag
válasz #31733248 #23563 üzenetére
Bocs, valóban, az elkerülte a figyelmemet.
Más kérdés. Évente milyen futással lehet számolni egy nagyrobogónál ami átlagosnak(tehát nem futár) minősül? Elég nagy a szórás a használt hirdetésekben.
MI az a futásteljesítmény, amivel még 5-6 éves korában érdemes lehet megvenni, azt feltételezve, hogy megkapta az olaját időben és nem kell nagygenerálra számítani? -
gonger
senior tag
válasz Burt1793 #23713 üzenetére
Mennyit eszik Nektek az SH300?
Én tavaly nyáron döntöttem el, hogy az 50 4T Liberty-t lecserélem, mert városban tökéletes, de a Szentendrein hiányzik az erőtöbblet.
Namost azt a 'könnyű' B125-ös jogsit a bürokrácia és a nyári dömping miatt kb 3 hónap alatt adták volna ide, így nem is kezdtem el, év végén viszont beíratkoztam korlátlan A-ra, mert a minden tanácsadóm szerint az volt a legreálisabb döntés.
Bár elsősorban napi munkába járáshoz kell motor, de ha már így alakult akkor 250 ccm alá nem megyek, hogy esetleg 2 személlyel se legyen gond, vagy egy könnyed hétvégi túra során is felmenjek a hegyre élvezettel. SH300, Xmax3000, Beverly 300 az utána olvasás alapján 3-3,5 körül tartható fogyiban, ami persze sok, ha azt nézem, hogy a hybrid Auris-om nyáron klímával 4.5-et eszik, de almát almával hasonlítanék össze. -
gonger
senior tag
válasz csongi #23717 üzenetére
1300 KM-t mentem vele, ott 2,93 L eddig az átlagom vele. és ez 50 -es, 4 ütemű!!! mások írják, hogy nyelezve is 2,5 a max nekik, ez tarthatatlan városban részemről, de Én nem vettem észre különbséget sehogy (95 vs 100-as benzinnel sem)
(#23719) Econ tudom persze, utálok is autóval járni a városban, és nem csak a tempó különbség (BKV-val is gyorsabb vagyok) de a parkolás miatt is. Beszéltünk már itt az SH-ról, tök racionálisnak tűnik, de szemre eddig az Xmax 300 (amiből alig van eladó megfizethető áron,még friss modell, lehet 250-es felé kellene nézelődni) és a Beverly is bitangabbnak néz ki. Na majd a menetpróba eldönti, ha odajutok.
(#23718) yodamastah Na ezen anomália miatt mentem korlátlan jogsit csinálni most
[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz Reaper #23845 üzenetére
Mi a baj az olaszból behozottakkal?
Xmax, Sh, Beverly van képben nálam, de a korona miatt most leálltak a vizsgák, így az oktatások is, szóval a forgalomban vizsgázni ki tudja mikor fogok :-(De a téma érdekel, mert amiket hirdetésben néztem, azok 50%-a szerintem kintről jött.
-
gonger
senior tag
válasz Reaper #23869 üzenetére
oké, valami hasonlóra asszociáltam Én is.
Na de mind1, mert a korona miatt most leállt az iskola és a vizsgákat is szüneteltetik. A rutint még az utolsó napon meg tudtam csinálni, aztán elkezdtük a forgalmi órákat is, de szombattól leállt az iskola. 8 órát kell még vennem, aztán remélem sikerül majd az első vizsgaidőpontra bekerülni. Szóval addig csak az infót gyűjtöm, meg egy leendő vevőt az 50-esemre :-) -
gonger
senior tag
válasz DigitXT #23883 üzenetére
Szerelőm van, akiben bíznék, de fos hulladékot nem szeretnék, viszont újat sem tolnék ki szalonból, hogy Én bukjam rajta a legtöbbet.
250 - 300 körülit gondoltam ki magamnak, munkába járáshoz. Ha sikerül kiköltözni agglomerációba akkor pláne kell majd min. ez a hengerűrtartalom.
Bp-re viszont fontos a filigrán gép nekem, hogy az autók között elférjek, nem kell fotel.
SH 300, Xmax, és a sokat vitatott Beverly van a kalapban nálam, legfeljebb 10 éves, ami ár-érték arányban oké. Ha kicsit fiatalabb, akkor is jó lenne egy millióba beleférni, ha kicsit fölé kell menni, akkor az sem kizárt, de nem cél a feltétlen pénz szórás.[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz DigitXT #23886 üzenetére
B-s jogsi után, most a korlátlan motorost csinálom meg, ez is épp elég macerás és nem akarok többször visszajárni.
Na most emiatt el vagyok kényeztetve, hogy 600-as gépeken motorozunk, azért ott érezni a boogie-t. (mit tudhat...na persze sokkal többet, mint Én.)
Azért is ugranám a 125-ös kategóriát, pedig a pcx tényleg jó kis moci. Meglátjuk mi lesz. egyelőre állnak a vizsgák is, így hiába kezdtem karácsonykor az elméletet, az előnyöm elolvad :-( -
gonger
senior tag
válasz Burt1793 #23888 üzenetére
Most egy 50 4T Liberty-t használok. Lámpától lámpáig jó, Árpád hídon, Váci úton, Szentendrein már nem komfortos, mikor a hátamban 70-80-al lihegnek az autók, buszok, teherautók.
Semmiképpen nem akarok 600-ast, csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy most elég magasan van a mérce motorerőt illetően.
Ettől függetlenül szerintem egy 250-es - 300-as bőven ki fog szolgálni, napi ingázáshoz is, de akár egy szombati 2 személyes kisebb túrát is meg tudnánk vele csinálni asszony pajtival itt a közelben.
És mivel munkában inkább casual öltözet elvárt nálam, így a burkolt nagytestű robesz marad az Én világom.[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz DigitXT #23890 üzenetére
Nem lesz se 500-asom, se 600-asom most. A túrázás részt akár be is áldozom, aztán majd megyünk bringával és a gyerekkel.
A PCX szimpi, de egyrészt ahogy mondod, hamar ki lehet nőni, ráadásul egy 2017-2018-as is pár ezer km-el 800 e Ft, vagy ebből magyar 150 ccm-es 2015-ös 750e körül.
Ennyiért van 250-es Xmax, bár azok közel 10 évesek, de élményben is már biztosan többet ad (magyar nem nagyon jön szembe ebből)
SH 300 szintén 10 év körüli van ilyen áron, ebből már van magyar is.
Beverly 300-as nekem nagyon bejön, pláne az újabb Police verzió, abból most hirdetnek egy 2018-ast, tuti kintről behozott, 1,15 millióért...annyit már nem adnék érte.
Kymco Downtown 300 van még ebben a kategóriában, ami árban Honda alatt van, de mind import. De ha már Sh-val van összevetve, Downtown helyette szóba jöhetne még a Kymco people gt 300 is, ami amolyan szegény ember SH-ja lehet (2015-os 700 e Ft) -
gonger
senior tag
válasz Acapulco #23903 üzenetére
Pont ezt találtam meg tegnap este, a Kymco alapokra épült, onnan jutottam el hozzá.
Ebből nem sok van itthon, nem tudom, ha kell alkatrész, akkor mibe kerül beszerezni.
A kereskedő hirdetéseiben nincs rendszám, szinte mindnél odaírja, hogy magyar rendszámos.
Hirdet egy autót is magyar rendszámmal, ami RZA-val kezdődik :-)
De lehet holnap fel is hívom és kérek infót a Kawáról. -
gonger
senior tag
válasz csongi #23910 üzenetére
Nem értem el a Red-eseket a Kawa miatt, aztán rájöttem, hogy szombaton nem dolgoznak, holnap megpróbálom Őket újra keresni.
Egyébként igen, én is azt látom, hogy ez az 1M-s limit is sok kompromisszumot kíván.
Fölé nem mennék, mert a családi ház vásárlási projektünk így is megállt, az anyagilag nagyobb prior, de értem, hogy persze vannak jó deal-ek, mint pl [ez a Forza amit lentebb linkeltetek]
A feleségem kérdezte ma, hogy amúgy miért pörgök a motor választáson amikor még a jogsim sincs meg... és van benne igazság. Nem tudom mennyi időre álltak meg az oktatások és a vizsgák. Hiába vagyok közel a végéhez, lehet, hogy ez csak hónapok múlva folytatódik...
Ettől függetlenül nem bánom, hogy elkezdtem ezzel foglalkozni, mert legalább lesz idő, hogy letisztuljon a kép.
Ha az import vasakat kiszűröm, akkor itt tartunk:
Egy 9 éves [Xmax] ami leírás és lekérdezés alapján nem rossz, de szerintem ennyit nem ér már.
Egy korábbi [Forza300] 5 gazdás. leírás elég szegényes, de ugye ezeknél már alapból volt ABS? btw ez is éppencsak hogy belefér a keretbe.
Mivel SH-t nem találtam, kerestem [Kymco] -t, amitől egyébként tartózkodom, nem tudom miért, azon túl szintén import. Ahogy ez az inkább motor formájú [Xcyting] is vagy a [Downtown].Ha azt nézem, hogy magyar is legyen és fiatal is, akkor lehet lentebb kell mennem a hengerűrtartalomban??!! pl, [PCX150]-ből nem sok van, ez szépnek tűnik, sok extrával.
[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz csongi #23919 üzenetére
"Amugy helyileg hol hasznalnad?"
Jelenleg Budapesten belül, de hamarosan agglomerációból történő bejáráshoz használnám, ahol napi kb 50 km-t kell megtennem, egy részét pálya bevezetőn, ezért is időszerű az 50-est lecserélnem majd.
A cél az, hogy egy forgalmi dugóban is könnyen mozgó motorom legyen, ami tempós haladáshoz is elég erővel rendelkezik. Hétvégi 2 személyes túrát is belevettem a kritériumokba, de ezt el tudom engedni egyelőre.
Most is használok dobozt, fontos, hogy legyen helyem sisaknak, kabátnak, egy-két kisebb tatyónak.
125 - 150 ccm fölé azért mennék, mert az összes oktató lebeszélt a B125-ről is, mondván, hogy hamar kinőhető, de az is igaz, hogy a fentiekhez egy PCX 150-es is ki tudna szolgálni, max az élményfaktor kisebb egy Sh-hoz képest, ha gyorsulni kell.
Amúgy semmi nem áll még közel a szívemhez tapasztalat hiányában :-)(#23918) rstwingo
Burgmann-t nem vetettem volna el, egy barátomnak van is azt hiszem 2010-11-es körüli.
Most épp önindító baja van :-) de egyébként szereti és az új barátnőjével szeretnek rajta kétszemélyezni is, de inkább napközben ide-oda elszaladni, vagy hétvégén használja kiránduláshoz . Viszont nekem a reggeli csiki-csukihoz szerintem nagy lenne. -
gonger
senior tag
válasz gonger #23916 üzenetére
Nagyon sok hasznos tanácsot kaptam eddig itt Urak, ezt ezúton is köszönöm.
Ma felhívtam 3 hirdetőt.
a Red-es Kawa olasz, akit elértem nem is tudta megmondani, hogy szervízkönyv van-e. Egy intelligens kereskedő forma Úr volt, de semmi egyéb infója nem volt a motorról, egyelőre elengedtem.
A PCX 150-es nincs túl messze tőlem, a gazdája nagymotorozik is, Ő is munkába járáshoz használta, első tulaj, Ő hozta ki szalonból. 3000 ezrenként olajcseréje volt, most új gumikat kapott, de saját bevallása szerint ennél a km állásnál a szervíz hajtásfelújítást javasol. Gyári alkatrészekkel 50 ezres költség lehet szerinte.Tegnap viszont találtam egy újszerű SH150 -et. Szintén nincs messze, a képeken a rendszám ki van takarva, de megadta telefonban. Jól szituált privát hirdető, szintén nagymotoros is. Munkába járni használta, most a 2020-as verzióra cserélné le. Honda Dream-ben vette és ott szervizeltette.
Szóval most bújom a PCX vs SH teszteket és hétvégén megpróbálom megnézni/kipróbálni mindkettőt.
#23930 csongi igen, valid amit írsz a pálya esetéről, de napi szinten legfeljebb csak az M1/M7 bevezető/kivezető lenne, vagy lehet, hogy helyette inkább Egérút vagy Kamaraerdő iránya.
-
gonger
senior tag
válasz #31733248 #23936 üzenetére
Megnéztem tegnap a lentebb linkelt 2018-as SH150-est. A próbaúton nekem tetszett.
Gyorsulása meggyőző volt, üléspozíció nagyon kényelmes, az ülés kemény, de hátul jól tart, 175 cm-el a lábam még leér és a szerintem sokkal jobbak az arányok, mint a mostani Beverly-n.A led lámpa elől über szép.
Kulcsnélküli indítás miatt transzponder a zsebemben maradt (ez egy jel? ) így hazaérkezvén volt egy utam vissza a nem túl szívbajos tulajhoz.
A kesztyűtartó nem sokra jó, fura, hogy 2018-ban is még csak egy szivargyújtót helyeztek el benne USB helyett, így szerintem nem sokra használható még átalakítóval sem, mert az levesz a helyből.
A zárt bukóm éppen nem fér el az ülés alatt, de a dobozban simán. Ja, doboz! Az kulccsal nyílik, itt kb el is veszett a traszponderes előny, de tök jó, hogy akár le is lehet szedni a trepniről és kvázi egy táskaként lehet vinni, ha értéket hagynánk benne.
Szervízkönyves, Honda Dream-ből vették 2018. májusban, így még májusig garis.
A bejegyzések szerint volt egy 1000 Km-es revízóin és tavaly augusztusban volt a 6000 km-es szervize. Most 7800 van benne. Korményfűtés, plexi, és takaró nincs hozzá, azt anno nem vették meg.
A próbaút során mindent rendben találtam, de nem vagyok szerelő és az a helyzet, hogy a mostani helyzetben nem is tudnék szakértőt magammal vinni.Bementem ma a Honda Dream-hez, -ahonnan ez is származik és ahol szervizelték - hogy ráüljek egy PCX-re is ami nagyon szép és vagányabb külsőre. Ez nagyon kellett, mert egyébként is fájós derekú vagyok, nekem az SH sokkal ergonómikusabb. A forza is inkább kicsit a PCX-es pozícióra hajaz (vagy fordatva) így az irány kb. eldőlt.
Városi szaladgálósnak és elővárosozósnak is vannak érvek/ellenérvek a 150-eshez képest, de most használtban nem látok olyan 250/300-ast ami fiatal és még ebbe a $limitbe beleférne; talán elég lesz a 150-es is. Könnyedén ment a próbaúton 0-50 is, de 50-ről 80-ra is meggyőző volt, az erősen emelkedős utcájukban is szépen ment. A kompjutere szerint 2,4 az átlagfogyija.
A Dream-ben azt mondták, hogy használt motor átnézésben nem tudnak segíteni, max a ház előtt valaki szívességből ránéz, de nekik ez nem profiljuk. A 2020-as Sh-ra kaptam ajánlatot, inkább afelé terelnének ahogy érzem... de biztosan nem fogok újat venni.
Tudtok esetleg olyan szervizest Óbuda irányába aki befogható lenne egy átnézésre? akár úgy, hogy házhoz vitetném a motort.
Így állunk ma! Én még nem is alkudoztam az SH-ra, de a tulaj maga mondta, hogy 1M-ért odaadná, még az lenne az elképzelésem, hogy az eredetiségvizsgát csináltassa meg Ő. -
gonger
senior tag
válasz #31733248 #23977 üzenetére
Hívtam is. Honda Wilker-ből származik, itt van hozzám közel, de megy ma egy érdeklődő. Ha nem viszi el, akkor hív.
Egyébként estek vele már, a bal oldali idomok cserélve lettek, de pontos részleteket nem tudni, mert a srác az apukájától örökölte (aki nem az esés miatt nincs már köztünk sajnos). -
gonger
senior tag
válasz Burt1793 #23987 üzenetére
1.19 M-ért volt fent az 300-as, és alkuképesnek írta. A mai érdeklődője el is vitte, este 7-kor hívott vissza az eladó. Jó lett volna megnézni, az 2016-os volt, de elmondta, hogy estek már vele. Elvileg nem nagyot, csak idomok sérültek, amiket cseréltek, de azért na.
Holnap hívom a 150-est, megpróbálok vele megegyezni. Köszi a segítséget Neked is. -
gonger
senior tag
válasz #31733248 #23998 üzenetére
Pont az Sh lábzsák aminek az árát elfelejtettem megkérdezni a Dream-ben.
Most egy Louis univerzális kötényem van -reggel jól szokott jönni-, aminek a felső része nyakba vehető, de azt nem használom. Derék részen összecsatolható, belül nincs bolyhos betét, de egy többrétegű steppelt anyag, kívülről vízálló kordura. 50-60 körül már ez is lobog, de nincs is benne merevítés.
A Tucanoban nekem csak az nem tetszik, hogy a rögzítési pontokon képes összekaristolni a fényezést.[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz #31733248 #24024 üzenetére
Köszi mindenkinek, eddig nem bántam meg, hogy ezt választottam :-)
#24029) Reaper nem én lehettem az, nem járok arra.
Összességében minden rendben, kezdünk összeszokni, nagy előrelépés ez nekem az 50-es után és még csak nem is kell nyeleznem, hogy tempós legyek, így is sokszor hamarabb érek a lámpához, bár igyekszem értelmesen közlekedni, hogy keveset kelljen feleslegesen fékezgetni.
Apropó fék: a kétcsatornás ABS bitang jó. Viszont felfigyeltem arra, hogy a hátsó féknek lassú tempónál és kis fékerőnél (pl 15-ről 0-ra csökkenő sebességnél, ahol már visszább veszem engedem leheletnyit a kart) csikorgó hangja van. Ha épp csikorog és jobban ráhúzom a kart, akkor a csikorgás megszűnik. De ez tényleg csak épp a megállás előtti fél-egy méteren hallani.
Azonban ma tologattam a ház előtt, mert helyet kellett csinálni másnak és bukó nélkül így hallom enyhébben hátulról ezt a surlódó hangot.
Mi lehet? Koszos a fékpofa? Bekerült a tárcsa és a fékpofák közé valami?
Sztenderen állva, ha álló motornál megforgatom a kereket, mekkora ellenállást kell érezzek?
Első gondolatom az volt, hogy állandóan befog a hátsó fék, de akkor ezt a gázelvételeknél is észlelnem kellene, illetve gondolom lenne fékszag is rendesen. Nem észleltem, hogy sütne a tárcsa, és ha jól látom a kopásjelzőt(sajnos csak ez egyik oldalit tudtam rendesen fotózni), akkor ebben még bőven van km.
Kell ezzel foglalkoznom szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz csongi #24164 üzenetére
Biztos, hogy sok ilyen van. Az SH-t vittem eredetiségvizsgára,Trip B-n számolom a tankolásonkénti kilómétereket. Előző nap tankoltam tele, akkor nulláztam. A vizsgán 34 km-t mutatott az óra, emberünk a fotózásnál meg is dicsérte, hogy milyen szép bejáratós a motor. Ha nem szólok, lehet beírta volna azt...
-
gonger
senior tag
válasz rothfb #24279 üzenetére
Az előző robeszomban amikor letérdelt az akksi, bementem egy újpesti akksi boltba, ahol elég jó árak voltak és értenek is hozzá.
Kiválasztottuk a megfelelőt és azt mondta a muki, hogy ha nem tennénk bele egyből akkor nem javasolná az azonnali felsavazást. Mivel nekem egyből kellett és nem akartam otthon bajlódni ezzel (utólag nem is bánom) szépen felsavazta és egy fél óráig töltőre is tette. Így azt mondom, ha nem használod még, akkor hagyd úgy ahogy megvetted. -
gonger
senior tag
Sziasztok,
Szerencsére bevált az SH150 eddig, de most pár napja van egy észrevételem, amit kiteszek ide.
Leginkább a reggeli indulásoknál tapasztalható (de akkor sem mindig, mondjuk az esetek 50%-ában), hogy álló helyzetből, vagy 1-2 km/h - s tempóról finom gázt adva rángatva/remegve indul. Ez a remegés csak egy pillanatig tart, mintha a kuplung nem lenne a helyzet magaslatán, de utána befog és szépen megy.
A motorban most lesz 9.000 Km, augusztusban megy az éves szervizére. Menetteljesítményben semmi problémát nem veszek észre, minden tartományban jól gyorsul, még a 90-110 is megdöbbentően jól megy neki.
Fentiek alapján elképzelhető, hogy kezd kopni a kuplung???? Mennyi lenne a normál futásteljesítménye? -
gonger
senior tag
válasz Burt1793 #24682 üzenetére
Oké köszi, a szervíznél ránézetek erre is.
Természetesen óra szerinti 110-re gondoltam, GPS szerint az biztos nincs annyi.
Városban használom sokat, ott 70-80-nál többet nem megyek, de mostanában sűrűn járok Tbálint/Budaörs irányába és a pályán felvezetőn kipróbáltam, hogy hol a vége. Amúgy óra szerint 90-95nél még kényelmesnek érzem és a fogyasztásom sem nőtt. -
gonger
senior tag
Sziasztok,
Túl vagyok egy 2 napos Honda NC teszten, ami a távoli (esetleg párhuzamos) motoros jövőt kirajzolja nálam :-)
Addig maradok az Sh 150-nél ami azért városban még mindig közel tökéletes nekem. Öltözet tekintetében protektoros kabát (téli és nyári), kesztyű, vesemelegítő, térdmelegítő neoprén megvan.
Munkába járok a motorral, a mindennapi irodai cipőm ezt kevésbé viseli jól illetve most a nagy motoron egy magas szárú converse cipőben túrázva döbbentem rá, hogy mennyire védtelen a lábam.
Valami olyan motoros cipőt (nem csizmát) keresek, ami jó egy burkolt robeszra is még hűvös időben és ha nagy motorral ülök vele, akkor kellő védelmet ad a lábamnak egy normál bőr cipőhöz képest.
Ár-érték arányban a shox kínálatában lévő Forma Genesis-t néztem ki. Fentieknek ez megfelelő lehet? Tudtok hasonló értékűt ajánlani? Használtok robogón motoros cipőt a lábatok védelme érdekében? -
gonger
senior tag
válasz Micsurin #25214 üzenetére
Az Integrát váltotta. BTW a DCT váltó szerintem egy álom. Egy NC750XD-t béreltem nyár végén 2 napra, elmentünk asszonypajtival Balcsi köré motorozni. Igaz, hogy most másra kellett költenem, így nem tudtam a kis SH150-t lecserélni még (és valójában mindent meg tudok oldani most ezzel is), de nekem DCT-s motorom lesz a következő.
-
gonger
senior tag
válasz Micsurin #25226 üzenetére
Tavaly már autóban is automatára (és egyben hybridre) váltottam, szerintem a legjobb, főleg városban. De tény, hogy már nem rakom kézifékkel sem a kanyarokban :-)
Robotizált váltó és tanul is, nem enged hülyeséget csinálni.
#25225tome0001Szallerbecktől vittem a motort, több is van, itt megtalálod. -
gonger
senior tag
válasz djeperto #25260 üzenetére
Szia! Városba szerintem bőven jó a 125-150 is. Én most egy keveset futott SH150-est cserélek le Forza 300-ra, de csak azért, mert agglomerációból fogok ingázni és mert egy másik SH 300-at elvittek előlem. Ha nem ez történne, akkor egy nagyobbat vennék a 150-es mellé, amivel hétvégi túrák is tervezhetőek. Bár nincs mindenre jó motor, én most a kettőt egybegyúrva a Forza-val fogom ezt megoldani.
Nem tudom hány kiló vagy, én városban nem tudtam belekötni a 150-es képességeibe. Bőven ott lehet hagyni az autókat, hogy aztán a következő lámpánál nagyot fékezz :-), de a lényeg az, hogy a forgalom tempóját jól tudja tartani és 2.4 liternél többet nem tudtam vele megetetni. Az új 300-as megkapja a digitális műszerfalat, ami nekem nem jön be, de másnak meg ez hiányzott. -
gonger
senior tag
válasz djeperto #25340 üzenetére
óóóó, akkor az már finom. Az új futóművel és a javított DCT-vel.
Én az SH150 váltását terveztem Integrára, de több a város, mint a túra (Leginkább agglomerációból be és oda haza ha egyszer elkészül a házunk) és nem is akartam most annyit költeni illetve kisebb lépcsővel haladok. Így lecsaptam két hete egy 2020.07 havi Forza limitedre. Várjuk a tavaszt :-)[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz mokus1 #25990 üzenetére
Most Forza 300-asom van, kb 1 éves alig 8500 km-el, ebből fakadóan semmi bajom nem volt vele. Előtte egy 2018-as SH 150-est használtam, mindenre tökéletes volt városban. Agglomerációba költöztünk, kicsit pályázok munkába menet, ezért vettem a 300-ast helyette, bár amikor be van állva az M1/M7 akkor mindegy mivel megyek.
A 150 -es SH 2,4-nél sosem evett többet, most a 300-as 3,4-et kajál. (minden gyári) -
gonger
senior tag
válasz mokus1 #25990 üzenetére
Az egyik motoros csoportban pont ma osztotta meg egy srác:
https://www.facebook.com/marketplace/item/360023205625225/
Ha még egy kicsit tudsz a kereten alakítani és némi alku is gonddolom belefér, korrekt ajánlat lehet, egy alig bejáratott garanciális motor. -
gonger
senior tag
válasz stevelawyer #26002 üzenetére
Karasnások mindig kedvesek, de valahogy eddig másfelé vitt az utam. Szallerbeck viszont nagyon jó volt, ha neked nincs messze, jó opció lehet.
-
gonger
senior tag
válasz #31733248 #26222 üzenetére
Totál egyetértek! Bár ma reggel Tbálinton 3 fokban elindulva úgy, hogy éjjelre elfelejtettem lefedni...brrrr... az ülés is jeges volt. Decathlonos aláöltöző már befigyelt egy hete, de most előkerült a téli vastag motoros kesztyű is.
Viszont előre félek, hogy ha le kell tennem télre, hogy fogok elindulni olyan korán kocsival, hogy 8.00-ra beérjek a munkába. -
gonger
senior tag
válasz vendingo #26737 üzenetére
Nekem volt egy 2018-as 150-es SH. 175 cm-el jól elfértem. A 300-as annyival nem nagyobb véleményem szerint, hogy nagy különbséget érzékelj. DE! Az igaz, hogy a 150-es 2,2 literből elvan 100-on, viszont hamar ki lehet nőni, ahogy városon kívülre is merészkedsz. Én jártam egy ideig agglomerációból is , simán felmentem M1/M7 bevezetőre, tud egy 100-110-et tartani, de 80-90 között érzi jól magát igazán. 300-asban több az élményfaktor.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 10
- Xbox tulajok OFF topicja
- Tőzsde és gazdaság
- Eredeti játékok OFF topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Crypto Trade
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest