- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz Big_Boss #25314 üzenetére
600 e-be az fér be, esetleg még a Kymco Xciting 500 ie vagy 500 ccm Piaggio blokkos Beverly, Aprilia esetleg Gilera. T-Max 2000-2004 közti, drága ha baja van és ennyi idősen már le nem informálható valós km- állással zsákbamacska.
250 ccm kevés ahhoz, amit szeretnél, 600 e Ft meg kevés egy jobb állapotú 400+ ccm kanapérobogóhoz... sajnos
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
csongi
Topikgazda
válasz Big_Boss #25331 üzenetére
Ott szívfájdalom nélkül megtekerik az órát.
600 környékén ne legyél türelmetlen, idő kell míg találsz egy jó példányt.
Kymco xciting500. Hazai géppark jelentős része átesett hengerfej és egyéb javításokon. Kérdés hogyan lett megcsinálva. Nem a motor hibája.
Olasz Piaggio blokkos vasak, megbízhatóak, de elektronika porblémák vannak.
X9 EVo fedcompja ha elszáll akkor cummantás.
spidermax, atlantic, x9.
Japánok. Yamaha magasabb szint, mint a többiek. De drága alkatrész, és az is elkopik. Import mocskok ugyan olyan pénztemetők.
Burgman: Rendszerint kicsi kerék, a központi teleszkópos verziók drágák, és erőteljesen szilent cserések erre a korra már.
650 burgonya. Pénztemető. A későbbi darabok az exe jelölésűek jobban bírják. De egy vagyon a szíjcsere.
Ha km/ft üzemeltetési árakat nézel, lehet érdemes szétnézni motorok között is.
Robogókat nem szeretik javítani, sok a burkolat, rettenet sok idő megy el ennek le-felszerelésével. Illetve ott a CVT váltó. Egyszerűen cserélni kell mindent is.
Sok kis alkatrész, mind befolyásolja a használhatósági élményt.
Ebbe a 600-as ársávba leginkább a 2000-2005 közötti vasak férnek bele.De vehetsz egy üzemképes legolcsóbbat. Mikor megáll, meg betolod a bontóba és elfelejted
Volt időszak mikor életképes volt ez az ársáv, 10év alatti járgányokat lehetett venni.
Mára elbaszódott a Ft. és elszálltak az árak.
Hobby használatra, fagyizni elmennek, de tartós üzemebe a gatya is rámegy.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Big_Boss #25333 üzenetére
Varosi hasznalatra 250-300 egy bitang jo ccm.
Itt a kymco 250xciting, 300 downtone egesz jok.
De korultekimtonek kell lenni. 600 korul, meg 2010 koruliek is becsusszanhatnak.Nem remenytelen, de kell ido mire talasz egy megfeleleot.
Xciting 300 picit gyengebb, mint a 300 downtone.
A karbis tobbet fogyaszt mint az injektoros.
Hazai gyari uj alkatresz beszerzes leginkabb zero.
De a net nyitott.
Az alkatresz arak egybekent korrektek, de elore kell gonsolkozni, a szallitas eltolja a beszerzes koltseget.A Honda 250 es blokkot licenceltek.
Piaggio x9 250.
Van honda blokkos, es van piaggio sajat.
A japan dragabb fo alkatreszekkel mukodik.Burgman.
2003 injektoros, ritka mint a hollo. Hengerfej nem az erosseguk. pici kereke van.Yamaha maja 250. Draga mindene. Nagyon pici kerekek.
Madison csaladot ebbe az evjaratban mar kerulni kell.
Otthoni szereles:
Alapszerszamok, az elektromos kerekkulcs. Nyomatek kulcs. Ez nem MZ. Persze nem atomfizika.
Illetve a kivalasztott motor szervizmanualja nelkul bele sem szabad kezdeni. Ehhez tarsul a muszaki adatok olvasasa ertelmezese.Amennyiben nem fontos a robogo adta idojaras vedelem, es rakodasi hely kenyelmei. Egy A2 naked is nagy elmenyt ad.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Big_Boss #25337 üzenetére
dt300 az 99% hogy import cucc.
ráadásul tulaj szerint tök instabil a futóműve.
j300ba került ugyanaz a blokk, normális futóművel, fékekkel, és hazai forgalmazása is volt.nyilván kb 2x annyiba kerül, de kicsi az esélye meglepinek.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Big_Boss #25339 üzenetére
és mindkettő túl olcsó ahhoz, hogy jó legyen. 1.3 1.4 körül voltak az ilyenek nyáron.
hibátlan motort nem adsz el 25%al ára alatt. pár hónapja 1.9 volt az uj ára. abból kiindulva, hogy amúgy kiváló tipus, és milyen durván felmentek az uj járművek árai, ezeknek, ha jók, 1.3 körül kéne lenniük.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz Big_Boss #25343 üzenetére
Újat veszel akkor közelítőleg jól tervezhető a költség.
Új xmax 300 nekem kb havi 33k volt 2 éves koráig (akkor adtam el).
Ebben kb minden benne van. Vétel ár/eladási ár különbözete, casco és kötelező biztosítás, kötelező szervizek, üzemanyag (12k km ment bele).Ezt kell eldönteni megéri-e.
Használt nyilván olcsóbb lesz, de ott a szopóroller faktorral nehéz pontosan számolni.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz Big_Boss #25343 üzenetére
IGEN
Pl. Honda Forza 300i ABS nagy dobozzal 2020-as Dream-be most 1.949.000 Ft
SH 300i ABS dobozzal 2020-as 1.889.000
SH 350i ABS dobozzal 2021-es 1.949.000
Ha minden igaz 2-3% THM-es Lízinget tudnak ajánlani.Vagy 1.000.000 milla készpénzhitel kb 5% THM és akkor szabad a piac, nem kell CASCO stb.
A Forzával tényleg meg leszel elégedve. Van 1 millád 1 millát meg lízingelsz 3 évre.
0 km vas, csak élvezni kell.
3 évesen neked benne lesz kb. 2.20 millába és érni fog 1.4 millát.
Tehát 3 évig éves kb. 267.000 Ft-ba kerül a gép.
Ha lemész vele 30.000 km 3 év alatt, akkor 27 Ft/km jön kiNagyon durva, gyors számolás, nem pontos, de érdemes utána járni.
Nincs aksicsere, esetleg még kerékcsere sem, rejtett bajok... garis és kész.Más:
Kihasználtam a +10 fokot, napsütést, pimpeltem kicsit az integrát:
Kapott K&n levegőszűrőt, olajszűrőt + olajat
Puig plexit, láncvédőt sárhányóval
Nano Glas kmóra védőfólia
valamint lekerült róla a gyári topcases kapaszkodó (a simákat még várom e-bayről) és el lett tisztítva minden, amihez így hozzáfértem (lánc, meghajtás, láncvezető, hátsó rugóstag, felni, fékek...stb.) 2,5 órás mutatvány, mellette + egy kis ingyenes D vitamin kezelés[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz Big_Boss #28061 üzenetére
Melyik város?
Én most ültem át 50-esről Honda SH300i-re, Budapesten. Imádni való, 20 kW, ABS, 16" kerekek, tol, mint egy mozdony. Közel 2 méter és 150 kg vagyok.
Fekete leves: az ülés alatt nem fér el a zárt bukó, és az ülés hátsó fele alatt a tank van, szóval csak egy szatyornyi bevásárlás fér ott el.A keretben belefér újonnan szalonból egy Honda PCX 125 ccm, sok Távol-keleti csoda is, Keeway például egészen rendben van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Big_Boss #28063 üzenetére
Privátban ezt a listát kaptam december közepén:
- Kawasaki J300, evjarat nem szamit
- Kymco Downtown 300, minel fiatalabb, ez szinte majdnem azonos muszakilag a Kawa-val
- Kymco X-Town 300
- Kymco Xciting 300, minel fiatalabb
- Honda Forza 300
- Piaggio Beverly 300
- Talan meg Yamaha X-Max 250-300, viszont az elobbiekhez kepest ez van arkategoriaban a legmagasabban evjarattol fuggoen.
En nagyjabol ezen a vonalon indulnek el, nem veletlenul nem ajanlottam se kisebbet se nagyobbat 300ccm-nel. Sok peldanynal a 300 felettinek elofordulnak problemas blokkjaik, illetve feleslegesen sokat fogyaszt a varosi/elovarosi maszkalasnal. 300 alattiakat meg nem erdemes szerintem, ez kb az idealis motoreroben/fogyasztasban/fenttartasban.
Egyebkent nagyjabol a sorrend szerint kezdenek keresgelni minel fiatalabbat ami belefer, van amibol eleve csak eleg fiatal modellek leteznek.
SH-t és Burgmant nem ismeri az illető annyira, hogy merjen ajánlani évjáratot, köbcentit.Ami még fontos szempont volt: első magyarországi nyilvántartásba vétel... Ne valami kintről frissen behozott, ismeretlen eléletű gép legyen, nem akarok alfa-teszter lenni. Legjobb, ha az első üzembehelyezés is itthon volt már és kevés tulajdonosa volt.
FB-csoportban sokat hirdetnek, hahu-t néztem még.Kedvencem, amikor helyhiányra hivatkozva árultak valamit december végén, december eleji magyarországi forgalomba helyezéssel, 5-15 éves gépet. Azt mégis hogy? Kint járt Olaszországban síelni, ez meg ott volt a polcon, megtetszett, megvette, hazahozta, forgalomba helyezte, 10 km-nél többet nem ment vele és rájött, hogy nincs hova rakni? De azért a hirdetésben szerepel, hogy megkímélt, kiváló műszaki, esztétikai állapot, keveset futott, stb. Ugyan már... Inkább írja ki, hogy ornitológus, aki hobbiból robogókkal seftel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Big_Boss #28067 üzenetére
Magyarországon az elmúlt 7-8 évben volt 2 tulajdonosa és elment 25k km-t. Nem forgott sok kézen, viszont használták.
Típusismerettel rendelkező szerelőt keress, vagy tematikus fórumokon kérdezz utána, hogy milyen futásnál milyen költségek jöhetnek elő.Például kuplungharang, végáttétel, teleszkópok, motorban a sok futástól elkopó csapágyak, tengelyek, gyűrűk, stb. A szokásos alapszervizen túl (folyadékok, szűrők cseréje) még fékbetétek, tárcsák, gumik cseréje látszik elsőre, de ami a palást alatt van, az lehet lutri. Számolj a legdrágábbal, ha a keretbe befér, akkor vedd meg.
A rendelkezésre álló büdzsédből ne futnál ki, de lehet, szerencséd lesz és kevés ráfordítással lesz egy tartós darabod.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
XSiGma
aktív tag
válasz Big_Boss #28063 üzenetére
Szia, én a helyedben egy új pcx125-öt vennék, 3 év garanciával - bőven a megadott kereten belül van. Bár nekem az előző generáció volt, de 187cm-el kényelmesen elfértem rajta, fogyasztása 2 liter környékén alakult, 110-et is mentem vele (bár jóval könnyebb vagyok). A csomagtartóba simán befért a sisak, és a védő felszerelések nagyobb része is. Gyakorlatilag ha új robogót veszel, évekig tervezhetőek lesznek a költségek a garancia miatt, és ha normálisan szervizelik még utána is jó pár gondtalan éved lehet. Nagyon szerettem az enyémet, de sajnos a covid miatt nem tudtam kihasználni egy idő után, ezért a racionális döntés az eladás volt - az új vevő meg valószínűleg ropira törte, JSZP már nem találja a rendszámot
Ezzel szemben egy külföldről behozott, bizonytalan előéletű és futásteljesítményű géppel azért bőven lehetnek kellemetlen meglepetések 10+ éves kor felett. -
bolondember
MODERÁTOR
válasz Big_Boss #28073 üzenetére
ugorj be egy Honda-szalonba ha tudsz, érdemes lenne megnézni egy PCX-et.
Nekem 199 cm-rel már éppenhogy kicsi volt (ezért IS lett a Forza), a 10+ centivel már jó lehet (ahogy néztem legközelebb Győrben van Esetleg Oberwart? )
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen