Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz T 1000 #25398 üzenetére

    Atlantic 1ből is van 2004-es évjáratú. Az enyém 10. havi volt. és az újabb blokkos.
    Dupla tárcsafék, jobb szélvédelem, nagyobb sisaktér.
    A benzinesedés jelentősebb része, ha becsöpög az injektor. Annak mindegy melyik évjárat. Na attól tényleg benzinesedett az olaj, és okozott korai olajfogyást, és henger kopást.
    Elektronika ami gyenge pontjuk. A legnagyobb ellensége a kontakt hiba, és a töltési intolerancia. Szűk a feszültség tartomány amit elvisel a rendszer. A túltöltés és az alul töltés is szerhelyzet. Egy ECU csere új alkatrészre elég combos, bőven a 100ezer felett. Bontottal meg könnyen lehet szívni, mert nem kompatibilis, programozni meg...
    Volt aki itt legelt elég sokat ezzel.
    De nincs egyetlen nyűg mentes robogó ebbe az évjáratokba. Itt tanulták a gyártók, mit is lehet kezdeni ebbe a szegmensbe. A Suzukinak is csak ezekbe az évekbe lett annyi tapasztalata, hogy érdemben elkezdett valamit tenni az olajfogyasztással.
    Malaguti is próbálkozott, nem jött be a 400-as blokkjuk.
    Illetve ez a hidegen lecsapódó benzin, minden benzines motorra igaz.
    A robogó mivoltából fakadóan a használati jellegéből fakad, a sűrű leállítás, visszahűlés indítás.
    Ilyen volt az Atlantic kipufogója, 22ezer Km-el.

    15-20 km táv alatt el sem indultam.

Új hozzászólás Aktív témák