- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
borges7
aktív tag
Ahogy elnézem, még sem az appban, sem böngészővel nem lehet megújuló adatot vásárolni, pedig ha szept.19-én lejár az ingyenes 5 GB, már szükségem lesz rá. Erről tudtok valamit?
Az "1 GB havi egyszeri adatforgalom"-ra meg nem értem, miért írja, hogy az adatcsomagom, mikor egyetlen egyszer rendeltem meg, még az átállás előtt, ha jól emlékszem, az meg már rég lejárt.
-
-
-
#33802016
törölt tag
válasz
KRoli92 #65735 üzenetére
Tudtommal egy felhasználónak 10 feltöltős száma lehet (összesen, bármely szolgáltató összegét nézve).
A voda fiókba, teljes hozzáférést, adva tudod korlátlanul összevonni a fiókokat. Ez pedig úgy kell csinálni, hogy a Nagyi fiókjából meghívod magadat megadód a saját emailedet) - akkor kapsz egy üzenetet emailben, amire rákattintva be kell jelentkezned a fiókodba, majd ott megjelenik egy ablak, hogy elfogadod-e a felkérést - el kell fogadni, azt követően, már oldalt meg fog jelenni, a nagyi fiókja is névvel, a saját számaid alatt baloldalt. Erről az eseményről, a nagyi email fiókjában is lesz majd egy üzenet, hogy sikeresen megtörtént (nem ez a szöveg de ez a lényege)- Ezzel viszont továbbra is ő a tulajdonosa, csak hozzáférést ad a kezeléshez.
Amúgy a nagyi fiókjában azt is látod, mikor jár le az adategyeztetés ideje. Mert nekem pl amit kiküldtek üzenetet, hogy 60 napom van rá, az aug. 20-án járt volna le, de a fiókban meg október 20-ír. Általában 2-3 hónappal korábban már jelzi a voda, az adategyeztetést.Amúgy én csak a voda oldalán lévő adatokat másoltam be, "biztos ami biztos" alapon, mert eddigre már több próbán túl voltam... - késő este, akkor gondoltam talán nem terhelt vagy ilyesmi... de lehet ettől független. pár nappal később meg akadozott az oldal nappal és este is.
"Két telefonszám van a fiókom alatt, meg ennél az adott számnál is ez az email cím van megadva, szóval igazából nem értem."
Nekem is azonos email van meg adva, a 4 számból 3-nál. de ez nem volt gond. (nem mind az enyém).Fb-s belépéses dologgal nem tudok segíteni. De ha emailt cserélnél, azt javaslom, telefonszámmal + jelszóval lépj be voda fiókba, és ott probáld cserélni az email címet - nagyinál (ha ott van a nem létező email).
" de csak tölt, és semmi, nem megy tovább a sikerre."
Hány percet vártál? én várnék vele, 10-15-öt is, háthaAmúgy ha meg van a biztonsági kód, akkor könnyebben tudsz ügyfélszolgálaton ez ügyben eljárni (ez 5 jegyű szám, ha nem lett változtatva, akkor a szerződésén ott van, lehet megtalálod a voda fiókban és/vagy változtatni is lehet, meg kell nézni.) Ennek birtokában könnyen kell menjen az ügyintézés.
Másik opció, hogy felhívod őket, elmondod, hogy mi a helyzet. És hogy erre mit fognak mondani, miben tudnak segíteni. Hogy sikeres legyen az egyeztetés. Ha úgy van egy képet is feltölthetsz, vagy "linkelhetsz nekik" pl link rövidítő cím bemondásával akár: https://tinyurl.hu/ -n tudsz készíteni rövid linket.
De lehet ha végig viszik a folyamatot ők is látják... egy telefont megér.
" gondoltam előtte elputtózom, hát a mobil lottó szolgáltatás sem működik."
Ez nem újdonság. itt is írnak róla."Ez nem egyedi eset"
Előfordulhat, a családban rendszeresen jön, meg magamtól is szoktam követni... időről időre... (volt, hogy pont jókor, mert ugye, a egyenlegfelhasználási időt is figyelni kell). -
MadMancs
veterán
Ahhaaa.
Na így már világos a helyzet. De azt nem tudjuk melyik a default? Tehát akkor itt jön képbe amiről nem is olyan rég szó volt hogy feltöltősöknek vitamax apn lesz tényleg célszerű ha nem akarnak meglepit. Azt viszont nem tudjuk mi a helyzet net és snet párossal.
Szívesen futnék egy kört 1270 el, de őket ismerve... Nem lennék előrébb. -
asdf_
veterán
válasz
MadMancs #65740 üzenetére
Ha jól értelmezem, akkor ha nem a default APN-t használja az ember, akkor ha a telefonján kikapcsolja a mobilinternetet, akkor valójában csak adat nem jön, számlázási rendszerben a "betárcsázás" élőben marad(hat), tehát ha este 10-kor engeded a netet, majd 11-kor kikapcsolod, aztán 11:10-kor ismét be valami miatt, majd 11:15-kor ki, akkor a számlázási rendszerben esetleg nem az lesz, hogy volt egy 1 órás, majd egy 5 perces adatkapcsolatod, ami alatt forgalmaztál ennyit meg annyit, hanem egy darab 1 óra 15 perces (vagy még akár továbbiak is hozzáadódhatnak) és ez alatt x netforgalmad volt, Ez kb. ki nem szarja le kategória, egyedüli jelentősége akkor lehet, amikor a számlazárási nap utolsó éjszakáján 2 óra alatt forgalmazol 300 MB-ot, éjfél előtt lezárod az adatkapcsolatot, reggel vissza, rádobsz még 10 MB-t, megint lezárod, aztán a rendszer meg később ezt számlázásilag maga zárja le, de már a fordulónapon vagy utána, és így, hogy ténylegesen csak 10 MB-t fogyasztottál, a számlázási rendszerben viszont 310 MB fog szerepelni, és akkor elvileg te vernéd az asztalt, hogy de hát semmit nem neteztem ebben a hónapban, aztán eltűnt a kvótám harmada, na ők ekkor fognak erre mutogatni, hogy itt volt egy "áthozat", egy napon túli adatkapcsolat, melynek fogyasztását a zárónaphoz számolták el.
-
4Grider
nagyúr
válasz
MadMancs #65740 üzenetére
Én azt tudom elképzelni, hogy az adott ÁSZF módosítás arra akarja felhívni a figyelmet, hogy nem feltétlenül a telefonon egyedileg beállított APN névvel fog a számlán az adatforgalom szerepelni (hanem bizonyos esetekben az alapértelmezettel). Azaz készülék oldalon történt letiltás esetén is előfordulhat forgalom, pl. ott az A-GPS (ha a GPS viszont bekapcsolva marad).
-
MadMancs
veterán
De a lényeg a lényeg, sikerült valakinek megfejteni mit is akartak idézett ÁSZF módosítással vodáék mondani?
Felmerult hogy 2 APN: Egyszerre eleve nem lehet. Rossz APN: szimplán nem működik. Rossz APN és közben mobilnet kikapcsolom: Eleve nem forgalmazhat akkor teló egy bitet se mobilneten.
Az egyetlen amire gondolni tudok, hogy rossz APN esetén VoLTE forgalom is számítana? Ezt nem tudom pontosan hogy kezelik. Elvileg VoLTE nek semmi köze APN hez. 🤷 -
asdf_
veterán
válasz
#33802016 #65734 üzenetére
Ezek "jogi" szövegek nem? "Nem kell érthető legyen". Az ügyvédnek is meg kell vmiből élni-e meg a jogásznak meg, kitudja kinek még...
Igen, de ez nem egymas közti jogi szöveg, nekem szólnak, nekem kell értenem, sőt, nem csak nekem, hanem a borsodi faluban a Mari néninek is (különösen neki)
Ilyenre hozták példának korábban:
„Az úti okmány iránti kérelem előterjesztésekor a kérelmező a kérelmezett úti okmány adattartalmát képező személyes adatait, azok ellenőrzésére szolgáló okiratokat, lakcímét, illetve értesítési címét, továbbá arcképmását és saját kezű aláírását köteles az eljáró útlevélhatóság rendelkezésére bocsátani. Felhívjuk azonban a figyelmet arra, hogy az arcképmás, aláírás, és ujjnyomat a kérelem benyújtásakor kerül felvételezésre.”
Vs.
Új útlevél igényléséhez hozza magával
1. Lakcímkártyáját
2. Érvényes személyi igazolványát, kártya formájú jogosítványát, vagy útlevelét.
Az útlevélhez fotót készítünk Önről, továbbá rögzítjük az aláírását és ujjlenyomatát.Ugye hogy tökugyanazt jelenti a második? És mivel nem belsős cucc semmi létalapja nincs, hogy érthetetlen jogi nyelven legyen megfogalmazva. Ezt ilyen barom módon a jogszabályban kell leírni, amit maximum az érthető leírás végén zárójelben meghivatkoznak.
-
asdf_
veterán
válasz
#33802016 #65732 üzenetére
Tudomásom szerint nem postáznak újat, ha nincs egyeztetés, a szerződés, automatikusan semmis.
(legalábbis, én már direkt hagytam elveszni számot, és nem jött másik kártya, levélben stb). Így a rajta lévő összeg is elveszik."Nemrég családban szintén veszett egy szám...több ezer forinttal, mert nem küldtek sms-t a szükséges adategyeztetésről, sem emailt... "
Az összeg nem veszik el. Ha valaki akár szándékosan, akár direkt nem egyeztet, a szerződés megszűnte után egy éven belül kérheti az egyenleg visszatérítését. Sőt, talán még valami olyan is van, hogy az egyeztetési idő lejárta utáni 30 napon belül még le lehet egyeztetni és visszakapható a szám.
-
KRoli92
tag
válasz
KRoli92 #65735 üzenetére
Ez nem egyedi eset, hogy nem jön sms. Facebookon többen írják ezt, hogy nem kaptak sms-t. [link]
Korábban a Vodafone fiókban sem írták, hogy adategyeztetés szükséges, tavaly még biztos hogy nem. Nem probléma, hogyha figyelni kell erre, csak mivel eddig sms jött, nyilván nem írtam, és belecsúszhat az ember hogy elfeledkezik róla és ugrik a telefonszám, ami nem valami kellemes meglepetés... -
KRoli92
tag
válasz
#33802016 #65732 üzenetére
Köszi a részletes választ. Regisztráltam a számnak voda fiókot. Megnéztem, hogy van megadva a személyi szám. Ami a személyiben van egy pont az AU-VII. után az a vodánál nincs. Na így el is fogadta a személyi számot, nem jelöli ki pirossal. Minden adatot megadok az adategyeztetésnél, pontosan úgy ahogy a Voda fiókban is látható, illetve ahogy a személyiben van, de ahogy rákattintok a folytatásra, vagy nem csinál semmit csak többszöri rákattintásra, vagy ha látszólag csinál is, csak egy piros karika elkezd tölteni, és utána semmi.Semmi esetre sem menne tovább a sikerre. Jók az adatok, ez biztos. A hiba náluk van. Ha meg az én adataimat írom be, akkor elidegenítést ír ki, utána bejelentkezés/Regisztráció>megadom az email címem, jelszavam, adataim, kapok egy olyan hiba üzenetet, hogy :
Két telefonszám van a fiókom alatt, meg ennél az adott számnál is ez az email cím van megadva, szóval igazából nem értem.
Mivel a meglévő email nem működik, van egy facebook fiókos/gmail fiókos belépés és egy olyan rész ahol én tudom megadni az email címet, és a telefonszámot. Itt megadok egy másik email címet + az adott számot amire az adategyeztetést meg szeretném csinálni, utána a személyes adataim már automatikusan ki vannak töltve,ezeket szerkeszteni nem tudom, rámegyek hogy folytatás, de nem tölt be magától mert hibát érzékel, ami nem is csoda, mert pl Azonosító okmány típusa: [object Object]:Lehetetlen adategyeztetést csinálni online. Marad a személyes, az én nevemre. Nagymamám adataival elméletileg működnie kellene, mert rájöttem hogy az az egy db pont volt a hibás, nagyon régi személyi igazolványa van. AU-VII.****** formátumú személyi számmal, így végül nem jelzi pirossal a személyi számot, de csak tölt, és semmi, nem megy tovább a sikerre.
Feltöltős számom gondoltam vissza hordozom a telenorhoz, csak még van rajta pár ezer ft, gondoltam előtte elputtózom, hát a mobil lottó szolgáltatás sem működik. Másoknak kijött a számla, családban is más befizette, nekem túlfizetésként jelent meg, és úgy jelzi mintha Augusztus 23.-án befizettem volna.Én nem fizettem, ők csinálták. Ami nem probléma, ha nem kell fizetni én csak örülök, de majd tuti korlátozni fognak...Előlegemnek sincs nyoma a számlán...
Az sms meg valóban nem jött, így veszett sikeresen a családban egy szám. Erre a számra sem jött. Most hogy regisztráltam fiókot, így látom, hogy adategyeztetés szükséges, határidő: 2021.10.29, de ha nincs regisztrálva fiók, nem jön sms sem, akkor előfordulhat, hogy elfeledkezik az ember róla. Úgy lenne korrekt szerintem, ha jönne sms, hogy adategyeztetés szükséges. Én a feltöltős kártyámon tavaly sem kaptam, csak megpróbáltam, mert tudtam hogy kb mikor aktuális, és írta, hogy adategyeztetés szükséges.
-
#33802016
törölt tag
"Mintha az összes cégnél fogalmazásgátlót szedetnének azokkal, akiknek épp az a dolga, hogy érthető szöveget gyártson."
Ezek "jogi" szövegek nem? "Nem kell érthető legyen". Az ügyvédnek is meg kell vmiből élni-e meg a jogásznak meg, kitudja kinek még...
Engem nem érint, de gondolom arra gondolt a költő, hogy a "mobil kapcsolat" - opció ki/be kapcsolgatásával, a szolgáltató által alapértelmezett utat (apn) blokkolja. Ha más APN is használatban van akkor azt is (?!), ezekről számlát készít.
Na msot a lényeg, az lenne, szerintem, hogy ha elfogy az adat, akkor is tudsz még netezni, vagy akkor már nem? (mert ha igen, akkro majd felszámítják -számlázzák...)
DE lehet nem ez a megfejtés... késő van már...
-
#33802016
törölt tag
válasz
#96954208 #65721 üzenetére
De változott. Maga a felület is más, mint eddig volt. Törvényi változás is akad. (pl Telekom topicban írják, nyár óta kötelező a lakcím, egy jogszabályi változás miatt). Tehát ezzel minden szolgáltatónál gondja lesz, pont ezzel kapcs írt vki telekomnál is, egy paprikás levelet...
Ha mégis tévednék, akkor: Nah erre kiváncsi leszek... akkor ide min 2 boríték, vagy 3 jönni fog... (egyik a tulaj nevével
). De szerintem, ez az üzenet nem felhívás keringőre... így kétlem, hogy jönni fog bármi is...
"Sajnos fogalmam sincs, hogy mi az adategyeztetés pontos dátuma, tavaly annyi lett leírva egy papírra, hogy Szeptember - Október környékén esedékes."
amúgy az is érdekes tapasztalat, egy két hetes egyeztetés - voda, hogy mostantól, azt a dátumot veszi alapnak... ergo meglehet hogy változni fog érvről évre... és nem a szerződés dátuma lesz a döntő.
-
#33802016
törölt tag
válasz
KRoli92 #65717 üzenetére
" Próbáltam az én nevemre, de valami elidegenítést ír, mivel érzékeli a rendszer, hogy nem az én nevemen van,"
Erre gondoltam én is, de ennek semmi jelentősége. (Akinek a nevén van, arra is azt írta 1-2 hete nekem).
Közben kiderült, hogy én írtam el vmit, és erre is így reagált a rendszer - hiba üzenetként... ami elég félre vezető... de mire erre rájöttem már min 3 adategyeztetést meg csináltam 3 különböző személlyel...Végül voda fiókot regisztráltam, a telefonszámnak (nálam volt, nem volt gond). És az ottani adatokat írtam be, azt elsőre elfogadta. Ez egy opció.
2. Opció, hogy vagy Bemész egy direkt vodás üzletben (nem partner üzlet), és elmondod, mi a gondod, miben tudnak segíteni... Vagy megvárod, (és próbálod megfelelő időpontban hívni őket), hogy ez és ez a problémád. amire figyelj, a biztonsági kód 5 jegyű, az legyen meg, mert különben nem fognak foglalkozni veled... - nálam itt bukott el az ügyfélszolgálatos történet, pedig segítőkész volt, mikor elmondtam, mi a gondom... és segített is volna... de arra a számra már a kutya sem emlékszik... (ezután jött az ötlet, hogy regisztrálok voda fiókot, ott tuti írja).
Vmilyen módon bizonyára megoldható. (van egy olyan opció is, hogy átváltod, havidíjasra, aztán vissza kártyásra, később/nevedre.)
"gondolom ebben az esetben letiltanák a kártyát, és újat postáznának nekem?!.... "
Tudomásom szerint nem postáznak újat, ha nincs egyeztetés, a szerződés, automatikusan semmis.
(legalábbis, én már direkt hagytam elveszni számot, és nem jött másik kártya, levélben stb). Így a rajta lévő összeg is elveszik.Mindenképp minél előbb vedd fel a kapcsolatot, az illetékesekkel. Normálisan mond el a problémádat + a biztonsági kód amit írtam... ha ez nincs, akkor talán csak meghatalmazással lehet intézkedni... - de ebben nem vagyok biztos, nem minden esetben fogadják el.
"Kisz..ja a f...t a Vodafone.
"
Pont most írt valaki a Telekom topicba is, pont ugyan ilyen problémával... Az is kiderült, hogy vmi idei nyári módosítás miatt kérik a lakcímet... Ergo nem a vodafone szívat téged (vagy szopat, ahogy tetszik), hanem csak az előírásokat tartják be."Nemrég családban szintén veszett egy szám...több ezer forinttal, mert nem küldtek sms-t a szükséges adategyeztetésről, sem emailt... "
Ezt nem tartam valószínűnek. Mindig kapok sms-t, és emailt, nem is egy számra. Sőt az applikációban is írja. (érdemes össze vonni a kártyákat egy fiókba). Korábbi években több sms-t / emailt figyelmeztetést is kaptam írtak.
De én pl már össze írtam egy exel táblába, kb mikor melyik hol tart (felhasználási időben, adategyeztetésben) - felhasználási idő hiányában is megszűnhet egy kártya 30 napon túl.
"Igazi r*hadék társaság lett a Vodafone."
Szuper, hogy lehet kit utálni... de a felhasználó is hibás ebben azért egy "picit" legalább nem gondolod?
(ha nem foglalkozik egyáltalán ezzel).Ha elkap a rendőr, hogy lejárt a jogsid, mit mondasz, nem küldtek értesítést?
"Számhordozásnál gondolom szintén veszik az összeg?"
Másik szolgáltatónál is ugyan ez a probléma fel fog merülni... ráadásul nem tudom az adategyeztetésre van-e bármilyen hatása... -
MadMancs
veterán
Nekem se teljesen világos, de gondoltam hátha valaki megfejti itt.
-
asdf_
veterán
válasz
MadMancs #65727 üzenetére
Ezt azért elküldeném a Világos Beszédnek. Elképesztő, hogy értelmes emberként, tech világában járatosként, sőt abban dolgozóként is vagy háromszor kell elolvasnom, hogy meg is értsem, hogy mi a búbánatos lóf*szt írnak. Mintha az összes cégnél fogalmazásgátlót szedetnének azokkal, akiknek épp az a dolga, hogy érthető szöveget gyártson.
szerk: ehh, megnyugtat, hogy amíg írtam a fentieket, közben ketten lettek előttem hasonló problémával
Viszont előkapartam ezt a hasonló gyöngyszemet akkor már, itt is egy zseni fogalmazott:
Menetjegy módosítása és kiegészítése
Ha az utas több szolgáltatást kíván igénybe venni, mint amire a megváltott menetjegye jogosítja, akkor főszabály szerint az többletszolgáltatásra új menetjegyet kell váltania. Menetdíj-különbözetet, tehát az új és az eredeti szolgáltatás közötti számított díjkülönbözetet április 1-jétől csak akkor számítunk fel, ha az utas alacsonyabb kedvezményt kíván igénybe venni vagy nem jogosult kedvezményre – azaz minden más esetben – hosszabb távolságra kíván utazni, magasabb díjú szolgáltatást kíván igénybe venni – új menetjegyet, felárat, kocsiosztály-különbözeti jegyet kap -
MadMancs
veterán
2021.november 2-tól:
Az ÁSZF 5.1.1. és a Kiemelt Üzleti ÁSZF 5.1.1. pontjai kiegészítésre kerülnek, miszerint az APN-t az Előfizető állíthatja be telefonkészülékén, illetve építi fel és
bontja a mobilinternet kapcsolatot a telefonkészüléke beállításával, a számlán ezen előfizetői beállítások függvényében jelenik meg az Előfizető forgalma.
Amennyiben a mobil rádiótelefon-hálózat alapértelmezett kapcsolódási pontja (APN) eltér a készüléken beállított értéktől, akkor 4G hálózaton, ha a
készüléken az Előfizető letiltja az adatforgalmat, technikai okok miatt csak a készüléken beállított APN kapcsolata kerül lezárásra, így az adatkapcsolat nem
biztos, hogy az Előfizető által felépített, majd lezárt kapcsolatok szerinti bontásban, részletekben kerül rögzítésre a Szolgáltató által, hanem előfordulhat,
hogy több adatkapcsolat együttesen kerül rögzítésre, számlázásra. -
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #65725 üzenetére
Ez teljesen változó, nekem pl 1db számla se érkezett (se összeg se pdf) 06.26 és 09.05 között. 09.05 jött meg az aminek 07.26 kellett volna, de legalább a pdf is letölthető hozzá, és ami meglepő, befizetés után azonnal könyvelték is. 08.26.-ai számla még mindig a habokban.
-
4Grider
nagyúr
válasz
AMD Power #65724 üzenetére
Az a pár nap már több mint egy hónap. Mert bizony a weblapjukon már augusztus elején ki lehetett fizetni a számlákat. Csak épp letölteni/megnézni nem lehetett őket és a kifizetetteket azóta sem.
Meg sokra megyek az sms értesítéseikkel routerekben lévő adatkártyákon...
De legalább a technikai okkal nem hazudnak. -
AMD Power
titán
Ennyi választ kaptam a számlás kérdésemre.
"Szia Zoltán!
A számlakép feltöltése pár napot csúszik technikai okok miatt. Amint elérhető a számlakép, SMS-értesítést küldünk. Természetesen a fizetési határidőt is eltoljuk emiatt, hogy ne érjen kellemetlenség.
Üdv: *Gábor" -
KRoli92
tag
válasz
#72445440 #65720 üzenetére
Sajnos fogalmam sincs, hogy mi az adategyeztetés pontos dátuma, tavaly annyi lett leírva egy papírra, hogy Szeptember - Október környékén esedékes. Sms-t sem szeretnek küldeni már az adategyeztetésről, facebookon is rengeteg ilyen esetet olvastam, hogy se sms se semmi és adategyeztetés hiánya miatt megszünt a szám...Amikor bejött ez az adategyeztetős dolog, akkor még küldtek sms-t hogy aktuális. De már nem... Köszi a választ
-
-
#96954208
törölt tag
válasz
KRoli92 #65717 üzenetére
Semmi baj nincs az elidegenítéssel: nagyid fog kapni egy ajánlott postai levelet, amiben az fog állni hogy "valaki" kérte az elidegenítést. Amennyiben 30 napon belül nem mond ennek ellent, úgy az elidegenítő nevére kerül a szám a rajta lévő összeggel együtt.
Nem adnak új sim kártyát ha a nevedre veszed.
És ha személyesen akarod csinálni, a másik félnek nem kell ott legyen veled: pont erről szól az elidegenítés. -
KRoli92
tag
Valaki tudna segíteni, mit lehet ilyen esetben tenni?
Adott egy telefonszám. Éves adategyeztetés. Nagymamám nevén van. Online adategyeztetést próbáltam csinálni, de nagyon régi tipusú a személyi igazolványa amihez még lakcímkártya sincs,hanem a személyi tartalmazza a lakcímet, és nem fogadja el. Emlékszem, hogy tavaly még volt arra lehetőség, hogy kijelöltem, hogy régi típusú személyi, és úgy elfogadta a személyi számát, de most csak az új típusú személyit lehet kijelölni, vagy útlevél, jogosítvány. Neki nincs se útlevél se jogsi.
Úgy tudom telefonon nem lehet adategyeztetést csinálni, és ahogy látom most amúgy is elérhetetlenek, órákig tartják az emberek a 1270-et. Személyesen nem fog tudni bemenni, mert beteges, nem nagyon megy sehova. Próbáltam az én nevemre, de valami elidegenítést ír, mivel érzékeli a rendszer, hogy nem az én nevemen van, gondolom ebben az esetben letiltanák a kártyát, és újat postáznának nekem?!.... Van rajta több mint 5.000 Ft, nem nagyon lenne jó ha elveszne...
Mit tudok ebben az esetben tenni? Gondolom ha bemegyek a személyi igazolványával, úgy nem fog működni a dolog, ha ő nincs ott. Kisz..ja a f...t a Vodafone.Nemrég családban szintén veszett egy szám...több ezer forinttal, mert nem küldtek sms-t a szükséges adategyeztetésről, sem emailt... Ez most sem jött, csak le van írva, hogy mikor aktuális kb. Igazi r*hadék társaság lett a Vodafone.
Számhordozásnál gondolom szintén veszik az összeg?
Ez amúgy mennyire törvényes, hogy régi személyivel nem lehet adategyeztetést csinálni? Tavaly tuti hogy lehetett, én csináltam akkor is. Személyi érvényes: Határidő nélküli. -
Diák66
őstag
Frissült ismét a lefedettségi térkép, bár sok újdonságot nem látok. A Veszprémi B28-as cella felkerült.
-
#96954208
törölt tag
válasz
trec12 #65704 üzenetére
Nekem reggel 8 körül 5 perc várakozás után élő hang jelentkezett.
Csak annyit akartam volna megtudni, hogy a számhordozásos hibát megoldották-e. A válaszuk: még nem sikerült.
Talán a 1,5 hónapja elhúzódó "fejlesztésnek" ez a legfájóbb pontja: elmennél számod megtartásával, de nem tudsz... -
válasz
norrberth #65713 üzenetére
Néha rápróbáltam és egyszer csak lejött, a hívásrészletezők szintén.
Az viszont érdekes, hogy miután kifizetettre váltott a számla, az asztali felületen nem tudom elérni már azt a számlát, a mobilappban igen, ott viszont csak maga a számla jelenik meg, részletezőt nem lehet elérni. Szóval nem az igazi még.
-
#33802016
törölt tag
válasz
trec12 #65704 üzenetére
Mondjuk valószínüleg az időpont sem mellékes...
Nah közben nekem nagyon hasznos lett ez a net, ami a leállás miatt van. Mivel a vezetékes ma szünetel... így ezt fogyasztom
Ha már van... Nekem az átállással nem sok problémám volt (konkrétan inkább pozitív előnyök inkább). És számlát sem kell várnom, mert sosincs
Tiszta Kánaán
-
#33802016
törölt tag
válasz
trec12 #65700 üzenetére
Valószínüleg ha jelzed az ügyfélszolgálatnak, akkor megoldják... csak várd ki, míg felveszik 10-20 perc...
Erről jut eszembe az emag ügyfélszolgálata sokat romlott amióta edigivel közös lehet... mert eddig pár perc volt mindig, most meg 20 perc is volt min... ez inkább edigitálnál volt jellemzőbb.
Valószínüleg korrigálják.
-
válasz
4Grider #65681 üzenetére
A leállást megelőzően a letöltés lehetősége előtt kifizettem a számláikat. Azonban az utóbbi egy hónapban megrendült a bizadalmam a cégben. Olvashattunk itt is példákat, hogy tök idegenek számláit tölthették le előfizetők. Namost amíg nem látom a számlámat, addig ki tudja mit is fizetek majd be. Nem szeretnék futni a pénzem után.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F (10 mag/16 szál) +RX 7800 XT 16GB GDDR6 +Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F + Új RTX 5060 Ti + Új 16-32GB DDR5! GARANCIA/SZÁMLA!
- Razer Book 13 4K+ TOUCH I7 eladó
- HP 2x8 Gb DDR4 2666 Mhz RAM
- Félgép eladó/ Intel i9 9900 / Asus Prime Z390-A / 64GB DDR4 / 500GB Samsung 980 /
- BESZÁMÍTÁS! Asus ProArt OC RTX 4070 OC 12GB GDDR6X videokártya 3 év garancia 27% áfa
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- AKCIÓ! MSI PRO Z690 i7 14700K 64GB DDR4 2TB SSD RTX 3070Ti 8GB Fractal Design Meshify C CM 750W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest