-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
borges7
aktív tag
válasz snooze #67608 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok, de miért fizessek mondjuk havi 2e forintot valamiért, amit megkapok ezerért is? Diginél múltkor azt mondták, két nap alatt megvan az egész. Gondolom van erre valami garancia?
Egyébként kért valaki mostanában számhordozást tőlük? Hátha van itt olyan, akik tud konkrét példát erre.
(egyébként van egy másik tuti-kártyám vésztartaléknak, ha gubanc lenne a számhordozással)[ Szerkesztve ]
-
borges7
aktív tag
Ha számhordozást kérek(Vodafone-tól Digi-hez), akkor csak a Digihez kell bemennem, ugye?Vagy mi ennek a menete?
-
borges7
aktív tag
Ha két Tuti kártyám van, mindegyiknél csak a saját egyenlegéből tudják levonni az esedékes megújuló adat díját, ugye?
-
borges7
aktív tag
Miért nem lehet belépni se az appba, se böngészővel a fiókba?
Na mindegy, ezek szerint kénytelen leszek megint bemenni az üzletbe, hogy lemondjam a másik(nem használt) feltöltőkártyám 3 GB-os megújulóját. Vagy elég, ha sms-t küldök? Mert legutóbb még ez se működött normálisan. -
borges7
aktív tag
Ma kétszer ment el a mobilnet(Szfvár.), egyszer dél körül, akkor kb. egy órán keresztül nem működött, és most fél hat körül, azért ez elég szívás, mert dolgozni se tudok nélküle.
Gondolom ez bele van írva a szerződésekbe, hogy ne lehessen reklamálni? -
borges7
aktív tag
válasz borges7 #66609 üzenetére
"Hurrá", beszéltem a telefonos ügyintézővel, aki hosszas variálás után azt mondta, hogy 3-14 nap!!! múlva értesítenek a szolgáltatás helyreállításáról, addig a nehézségek miatt jóváírnak 2.500 Ft-ot a számlámon...baszhatom azt is, ha addig nincs netem, nonszensz az egész.
Ha veszek egy új Tuti kártyát, azt tudom aktiválni az adataimmal, vagyis egy személy több ilyen kártyával is rendelkezhet?
-
borges7
aktív tag
válasz borges7 #66608 üzenetére
Ps. Most megnéztem a webfiókban, a "Nyitott rendeléseim"-nél már ezt a mait mutatja :S
Ha ez is ilyen 48 órás átfutással kerül teljesítésre, akkor megőrülök.Van valami "instant" megoldás erre? Gondolom ugyanezzel a számmal semmi, esetleg ha veszek egy másik TUTI kártyát.(telómba csak egy sim kártyát lehet tenni).
-
borges7
aktív tag
Na ezt jól elcsesztem. Át akartam váltani a feltöltős TUTI+NET 1 GB-ról 3 GB-ra, hétfőn lett volna a fordulónap, aznap este küldtem el az SMS-t, amire jött is a válasz, hogy a teljesítésről 48 órán belül SMS-ben értesítenek. Csak hát türelmetlen voltam, így ma délelőtt bementem a Vodához, és mondta az ügyintéző, hogy várjam meg a 48 óra leteltét, én meg kérdeztem tőle, hogy nem tudok-e addig egyszeri adatot venni(ma kellett volna a melóhoz). Mondott valami olyasmit, hogy nem jó ötlet, mert az előző megrendelés még lezáratlan, de én rányomtam a mobil appon az egyszeri 300 MB-ra, de persze azt se aktiválta, így most fogalmam sincs, melyiket fogom megkapni, és mikor.
Valaki járt már így? Érdemes megpróbálnom a telefonos ügyfélszolgálatot? (Ennyit tudott javasolni a csaj).
Mondjuk egy panaszt beadtam, hogy szerintem túl sok a 48 órás átfutási idő egy ilyen váltásnál, de azzal kitörölhetem a seggem :)
Ezek szerint tarifaváltásnál 3 nappal előbb érdemes elindítani a kérést, hogy addigra biztos meglegyen? -
borges7
aktív tag
TUTI tarifaváltásnak sms-ben mennyi az átfutási ideje? Tegnap este rendeltem meg, de még csak nyitott rendelésnek jelzi.
-
borges7
aktív tag
Ha váltani akarok a TUTI + NET 1 GB csomagról 3 vagy 5 GB-osra, azt sms-ben/telefonon/neten is el lehet intézni, vagy csak személyesen?
Ha az előbbi, mik a kódjai? nem találom sehol. -
borges7
aktív tag
Na végre, újra látható az appban(is) a felhasználható adatmennyiség!
TUTI + NET tarifát menet közben lehet váltani? 1 GB rendeltem, de az kicsit szűkös lesz, úgy látom. Gondolom úgy nem lehet váltani az egy hónap lejárta előtt, hogy ráfizetem a különbözetet a két csomag között?
-
borges7
aktív tag
Ahogy elnézem, még sem az appban, sem böngészővel nem lehet megújuló adatot vásárolni, pedig ha szept.19-én lejár az ingyenes 5 GB, már szükségem lesz rá. Erről tudtok valamit?
Az "1 GB havi egyszeri adatforgalom"-ra meg nem értem, miért írja, hogy az adatcsomagom, mikor egyetlen egyszer rendeltem meg, még az átállás előtt, ha jól emlékszem, az meg már rég lejárt.
-
borges7
aktív tag
Mostanában az átállási nehézségek miatt a voda sorban adta az ingyenes mobilnetet, a legutóbbi 22-én éjfélkor jár le. Gondolom ezután már nem várható újabb, ha már minden rendben működik? Mert akkor hétfőtől megveszem magamnak.
-
borges7
aktív tag
Ti be tudtok lépni PC-n Chrome-mal? Az átállás előtt ezzel sose volt gond, most csak Operával tudok(illetve mobilon megy Chrome-mal is)
-
borges7
aktív tag
Én a mobil appban nem, de mobil böngészővel be tudtam lépni most. Majd a személyes adatokat is nézzétek át, ha helyreáll minden, nekem pl. átírta a lakcímkártya számát 999999XL-re, de persze azt se engedi javítani most.
-
borges7
aktív tag
Július 30-án éjfélkor megújul a My Vodafone Mobil online ügyfélszolgálatunk és a My Vodafone alkalmazásunk, hogy még könnyebben tudd kezelni mobil szolgáltatással kapcsolatos ügyeid!
Július 30. éjféltől pedig egy még személyre szabottabb, még jobb felületen találkozhatunk! [link]
-
borges7
aktív tag
Hogy használjak el egy hét alatt 5 GB-ot, mikor egy hónap alatt nem fogy el 1 giga?
Egyébként ilyenkor ebből vonja az adathasználatot, ha már előtte is fel volt töltve 1 GB-tal?
-
borges7
aktív tag
Belépek az appba, aszongya: "adategyeztetés esedékes"
Megnézem a fiókomat: "SIM kártyád érvényessége: 2021.09.23."
Email-t is küldtek pár napja: "Ha eddig még nem tetted, egyeztesd adataid 60 napon belül"
A levél alján pedig ez áll: "Fontos! Ha nem egyezteted adataidat 90 napon belül, törvényi szabályozás alapján a számod megszüntetésre kerül." Nooormális?
[ Szerkesztve ]
-
borges7
aktív tag
A szerződés-letöltés soha nem működik? Már többször próbáltam, de mindig ezt írta ki:
"A szolgáltatás átmenetileg nem elérhető. Kérjük, próbálkozz később!"Keresztanyámét szerettem volna megnézni, mert kíváncsi voltam, milyen percdíjai vannak, mivel panaszkodott, hogy nagyon drága. Be volt állítva neki havi 1 GB net, pedig hagyományos telefonja van...legalább azt megszüntettem. Így csak annyit látok, hogy "Bázis tarifa", az mi lehet?
[ Szerkesztve ]
-
borges7
aktív tag
My Vodafone-fiók regisztráláskor, ha elsőre nem sikerül(lehet hogy lejárt az időkorlát), illetve előtte már többször próbálkoztam, mert nem volt jó a szig.szám formátuma, akkor letilt egy időre? Mert most újrakezdtem, de szürke maradt a "Tovább"-gomb, miután mindent kitöltöttem. ui. megoldottam, tárgytalan
[ Szerkesztve ]
-
-
borges7
aktív tag
Üdv, "Egyenleg felhasználási idő: 2020.08.27." ez azt jelenti, hogy ami azután marad a számlámon összeg, az elvész? Mert most minden hívás előtt figyelmeztető üzenetet hallok. Nemrég töltöttem fel, nem egy nagy összeg(kb. 1800 Ft) van rajta, de most ez nagyon kellemetlen lenne, ha nullázódna. Mit lehet tenni? Lebeszélni nem tudom/fogom, mert nagyon keveset telefonálok.
-
borges7
aktív tag
Ez a nyári "dupla adat" akció csak arra a csomagra érvényes, amit először megrendel valaki(mondjuk 3+3 GB), vagy közben lehet fel/leváltani nyár végéig, ha lejár egy hónap?
-
borges7
aktív tag
Sziasztok!
Ha kaptam ajándékba feltöltésért 3.000 Ft-ot, amit adatvásárlásra használnék, akkor megrendelésnél automatikusan ebből a bónuszból fogja levonni a pénzt? és nem az általam feltöltöttből?
-
borges7
aktív tag
Sziasztok!
Ha ilyen emailt kaptam:
"Töltsd fel a +36205714665 telefonszámhoz tartozó egyenlegedet legalább 3 000 Ft-tal hétvégéig, 2018.04.15. 24:00 óráig és 3 000 Ft extra feltöltéssel jutalmazunk! Bónuszodat jövő hét hétfőn (2018.04.16.) írjuk jóvá, melyről SMS-ben értesítünk és 7 napod lesz felhasználni hívásra és sms-ezésre normál díjas magyar számra belföldön és az EU-ban."
akkor ezt a bónuszt mobilnet vásárlásra nem lehet felhasználni, ugye?
-
borges7
aktív tag
Sziasztok! Vodafone protect-et használ valaki, és ha igen, érdemes-e? Illetve mennyivel jobb a prémium, megéri-e a pénzét? köszi
-
borges7
aktív tag
Számhordozás
Na most azt írja sms-ben a vodafone, hogy a számhordozás aug.30. 23:59-ig fog megvalósulni, az időablak végén indítsak egy hívást! Aztán ez mit akar jelenteni? Fenn kell maradnom éjfélig?? érdekes módon most nem írták, hogy kapcsoljam ki a mobilt 20-24 óra közt, mint előzőleg...
meg eleve csak segélyhívást tudok indítani, mert nincs rajta lóvé
-
borges7
aktív tag
válasz hodostamas #45067 üzenetére
Igen, nekem is, mert 30-án nem tudtam megadni a neten azt a kódot, amit küldtek, és ugye a 1270-et se lehetett hívni akkor. De most sikerült elküldeni, azt írják 48 órán belül újra használhatom, aki ugyanígy járt, annak mennyi idő volt ez ténylegesen?
Másik kérdésem, hogy ha a régi(telenor) számomra számhordozást kérek, akkor azt ezzel a új, tuti simes tarifával fogom tudni használni? illetve a régi sim kártyámon fennmaradó egyenleget le tudom még beszélni? köszi
-
borges7
aktív tag
válasz ElektrikusDE #45037 üzenetére
Köszi! de akkor mire kell a kód, amit küldtek?
-
borges7
aktív tag
Hali!
Pár napja vettem egy vodás tuti sim-kártyát, és az előbb jött egy sms tőlük, egy 6 jegyű kóddal, azt írja, "A kód használatával megtarthatod számodat, kártyádat, és egyenlegedet, ha 06.30 éjfélig nem regisztrálsz."
de hol kell ezt megadnom?
Mert az online adategyeztetőn ez a szöveg fogad:
"Azonosító SMS kérése
Add meg telefonszámodat (a kétjegyű előhívószámmal együtt), amelyikhez szeretnéd egyeztetni az adataidat. A telefonszámra egy SMS-t küldünk, amelyben egy hat számjegyű belépési kód lesz. Ezt a következő lépésben kell majd megadnod."itt ha beírom a tel.számot, akkor feljön egy hibaüzenet: "Sajnos technikai hiba történt. Kérjük, próbálkozz újra később!"...1270-et meg nem lehet hívni jelenleg(amúgy a szerződéskötésről szóló levél is csak pár napja jött meg, arra a visszaigazoló kódot már elküldtem)
Ha ezért bukom az egyenlegem(a szám nem érdekel, még nem használtam), akkor csúnya világ lesz itt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MSI RX 6600 MECH 2X 8G eladó
- Új MSI 14 Cyborg FHD+ IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen7 7435HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync i7-13650HX 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB W11 Garancia
- Hotwav Cyber 13 és Blackview Shark 9 Mobiltelefon
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest