- Megindult az Ulefone éjjellátó szörnyetegének értékesítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- VoLTE/VoWiFi
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Kicsirics77
veterán
-
Juliuska
senior tag
válasz
Kicsirics77 #31693 üzenetére
A fentebb leírtakhoz ennyi kiegészítést tudnék még írni: Rákérdeztem én is a 1270-en és azt a felvilágosítást adták, h legyek türelemmel még 1-1,5 hétig, mert jelenleg tesztfázisban van a 4G-s szolgáltatásuk. Bár a 4G-s hálózathoz szükség van egy újfajta SIM kártyára (USIM, vagy RUIM), valamint egy LTE képes telefonra. (800,1800,2600 MHz). Valóban említették a belvárost is, ahol él a szolgáltatásuk, de én személy szerint nehezen tudom elképzelni, h mondjuk az Andrássy út, ne volna "belváros"
-
ESP23
senior tag
válasz
Daffni2 #31695 üzenetére
Na felhívtam a 1270-et és egy talpraesett ügyintézőt kaptam, aki elmagyarázott nekem mindent úgy hogy azt meg is értsem, tehát.
A kinézett készülék az LG G2, GO+ csomagban 1 forintért, ez így havonta 9990 Ft.
A dolog így nézne ki.
December 31 napos ezért a jelenlegi Matrix 2 tarifámat elosztotta nekem 31 nappal így 173 forint/nap, ezután a GO+ és a vele fizetendő készülékdíj együttes havidíját is elosztotta 31-el, ami 323 Ft/napot jelent.
Mivel a következő zárásomig még 28 nap van hátra, ezért a fentebb kapott összegeket felszorozta 28-al(GO+:9044, Matrix 2: 4844 Ft lett).
Aztán közölte velem hogy minden esetben ki kell fizetni előre egy havidíjat, ami pluszban 9990 Ft.
Az előre elkért havidíj és a törtarányosan számlázott havidíj összege, 19034 forint, de ebből jóváírják a Matrix 2-es csomagom 4844 forintos 28 napnak megfelelő díját, és így 14.190 Ft kellene fizetnem.
Amire én kíváncsi lettem volna az az, hogy a GO+ csomagot és a készülék díjat miért egyben osztják el 31 nappal, és miért nem csak a GO+ havidíját.
Ha reálisan gondolkodik az ember, akkor ennek így kellene lennie.
Na mindegy, gondoltam megosztom ezt veletek, hátha a jövőben másnak is akadna ezzel problémája, és akkor ez válasz gyanánt megteszi. -
ESP23
senior tag
válasz
Daffni2 #31695 üzenetére
A történet nagyon egyszerű.
Ma hosszabbítani akartam, Matrix 2 tarifáról(5360.- ) GO+(4990.- ).
Kértem az ügyintézőt hogy számolja ki nekem hogy az a számlám amit januárban kell majd fizetnem mennyi lenne.
Közölte velem hogy 14.190 forint lenne, mert jóvá kell majd írni a Matrix 2 tarifát, és e helyett be kell terhelni 28 napnak megfelelő GO+ tarifát és még ehhez elkérnek 1 havi GO+ havidíjat, így 19.034 forint lenne, de ebből jóváírnának 28 napi Matrix 2 díjat(4844 Ft)és így 14.190 forintot kellene fizetnem.
Amit nem értek az az, hogy miért számolják bele a havidíjba a készülékdíjat, mert azzal jött ki ez az összeg.
Szerintem csak a havidíjat kellene törtarányosan számlázni, és nem a készülékdíjjal egybekötve. -
Daffni2
addikt
Másfél havidíjat biztosan nem számláznak előre, de mivel a havidíjak előre fizetendőek, attól függően,hogy mikor van a számlazárásod és mikor történt a hosszabbítás ill tarifaváltás,az új díjcsomag havidíjai is szerepelnek a számlán,és a tört hónap régi havidíjai is.
Gondolom tarifaváltás is volt.Ha nem volt, akkor számlapanasz és kivizsgálják.
-
ESP23
senior tag
Sziasztok!
A Vodafone mikor vezette be azt, hogy ha meglévő ügyfél szerződést hosszabbít, akkor a hosszabbítást követő első számlában elkér másfél havi havidíjat előre?
Amikor 2 évvel ezelőtt hosszabbítottam még nem így volt, de ma közölték velem hogy ez megváltozott, kicsit sokkolt a dolog. -
válasz
LightManTM #31683 üzenetére
Koszi, hogy utananeztel!
Ez ertheto is, itt inkabb az jelenti a problemat, hogy semmi garancia nincs arra, hogy ez el is jut a felhasznalohoz. A postai level pontosan nyomon kovetheto, hol es mikor adtak fel, postas atvette, kezbesitette vagy sem. A sima postai csekknel is, ha nem erkezik be a osszeg, akkor vagy kikuldik ujra sima leveleben es ha akkor sem, utana mar ajanlottan megy, vagy a kovetkezo egybol ajanlott es ha akkor sem fizeted be, utana korlatoznak. Ez az elektronikus kozles kb a sima levelpostai (nem ajanlott) level kozlesi formajanak felel meg. Vagy megkapod vagy nem.
-
Juliuska
senior tag
válasz
Kicsirics77 #31689 üzenetére
aha, ezzel az infóval akár már kezdhetünk is valamit: a Voda előfizetéses RED-es lakossági csomagjai alapvetően 2 típusba sorolhatók -> a Basic-ba és a Plus-ba. Ha most Te is azt mondod, h az előfizetésed Basic, (mint ahogyan az enyém), akkor a helyzet egyszerűsödik: olyan Fórumtársat kell keresnünk, akik(k) a RED Plus szolgáltatásait veszi(k) igénybe. Feltételezésem szerint, ők kapják meg elsőként (szem előtt tartva a kiemelt törődést), majd utánuk - idővel mi.
-
Kicsirics77
veterán
válasz
Juliuska #31688 üzenetére
XIII.ker. jelenleg is csak 3G hálózat pedig Red csomag és lte képes készülék is van.
Bár nemtudom mennyire számít,hogy beltéren vagyok folyamatosan.
Egyébként ha meg bekapcsolom az Lte hálózatot akkor azt írja,hogy nincs jóváhagyva az lte szolgáltatás ezen a készüléken. -
Juliuska
senior tag
Más:
Fórumozgatok egy Vodás taggal aki közölte, h itt Bp-en már van 4G, de az LTE-t jeleleg csak RED-esek érik el. Most jön a kérdésem: van olyan közöttünk, aki RED-es és 4G-n lóg...?<megjegyzem: nálam mind a 2 feltétel teljesült, még sem vagyok 4G-n
>
-
Juliuska
senior tag
válasz
LightManTM #31682 üzenetére
Én úgy tudom, ahhoz, h ezt telefonon tisztázni tudja, ahhoz ez kevés lesz. Az ügyfélbiztonsági kódot ilyen esetekben mindig kérni szokták. Ezért javasolta enginev3.0-nak a személyes ügyfélszolgálati látogatást.
-
Kicsirics77
veterán
Tipikusan az az eset mikor a cégek megveszik a készülékeket előfizetéssel kiadja a jómunkásemberbek,hogy használja,de se ügyfél biztonsági kód se semmi.
Ergo lehet a cég felejtette el befizetni valamelyik számlát ezért az adott hívószámra megy az sms,higy tessék fizetni.
Anno az egység 2002 kft volt ilyen pesten. -
eami
veterán
válasz
enginev3.0 #31679 üzenetére
akkor most tiéd az előfizetés vagy sem? ha nem, akkor honnan tudhatnád 100% biztonsággal hogy tényleg nincs tartozása az előfizetőnek.
(#31680) Lauda: kár ebbe megint belekezdeni, de ebben az esetben szerintem hamarabb lekorlátoz a voda mint hogy megérkezik a hivatalos levél. Aztán akkor jól kitoltál velük
-
LightManTM
csendes tag
Találtam egy ilyet az ÁSZF-ben:
"7.1.2.4. Elektronikus Számla- és Dokumentum Bemutatás (E-számla)
A Szolgáltató biztonságos internetes felületen biztosítja az Előfizető számára az elektronikus számlák és dokumentumok megtekintését. Az elektronikus számlára vonatkozó előírásokat az általános
forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII törvény tartalmazza.Az E-számla a számlabemutatási mód megváltozása körében érinti az Előfizető és a Szolgáltató, mint
számlakibocsátó között meglévő jogviszonyt.A Szolgáltató vállalja, hogy az Előfizető részére az esedékes számláit elektronikus úton mutatja be.
Az E-számlára történő regisztrációval Előfizető elfogadja, hogy Szolgáltató értesítési
kötelezettségének elektronikus úton tesz eleget. Előfizető tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató az E-
számla igénybevétele alatt az Előfizetői Szerződéssel, az Előfizető által használt szolgáltatásokkal,
illetve azok igénybevételével kapcsolatos (jogszabály előírása alapján nem kötelezően tértivevénnyel
küldendő) tájékoztató leveleket és értesítéseket, (így például az Előfizető által bejelentett panaszok
kivizsgálásának eredményéről szóló, valamint a kiállított számlák teljesítésével kapcsolatos
felszólítások) az E-számla internetes felületén mutatja be (elektronikus dokumentum)."Szóval akinek E-számlája van, az így kapja az értesítéseket és felszólításokat is. Gondolom amikor már a behajtóhoz kerül a tartozás, az megy postai úton.
-
LightManTM
csendes tag
válasz
enginev3.0 #31681 üzenetére
Szia!
Ott van a levélben, hogy mi az érintett számlafizető azonosító: "Számlafizetői azonosító: 23669502"
Ha ez nem hozzád tartozik, akkor szerintem nem kell vele foglalkozni > /dev/null
-
válasz
enginev3.0 #31679 üzenetére
En mondjuk semmilyen lepest nem szoktam tenni se ceg se mas fele, amig nem kuldenek ajanlott levelet. Addig nem kapok hivatalos kozlest. Hogy oszinte legyek, en meg ilyenrol, hogy emailben kuldozgetnek ilyeneket, meg nem is hallottam. Kuldjon hivatalos felszolitast, onnan kezdodik a kettonk parbeszede.
-
enginev3.0
félisten
Most felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondták nézzek utána, nincs-e olyan előfizetésem amit esetleg elfelejtettem, hát mondom ne nézzen már hülyének... egyetlen előfizetésem van, rendezetten, még is emailt küldözgetnek, mit képzel. Ráadásul nem tudom, hogy egy email címet hozzá lehet-e rendelni több előfizetéshez, de az én email címem, hozzá van adva a telefonelőfizetésemhez, ami még mindig rendezett 0ft tartozással.
Holnap felhívom még a 1750-et is, mert azt mondta a nő most, hogy ő csak akkor tudja megnézni azt a számlafizetői számlát, ha megmondom az ügyfélbiztonsági kódot, de mondom hogy mondjam meg, ha nem is az enyém. "Akkor menjek be egy nagyobb üzletükbe" ... de majd biztos nekik szaladgálok, bár ha kifizetik a napomat akkor szívesen
-
válasz
enginev3.0 #31667 üzenetére
Ilyen esetekben ha nem hivok senkit fel akkor mi van? Foleg email-ben miota szamit is barmi hivatalos kozlesnek? Az minimum az ajanlott levelnel kezdodik.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Kicsirics77 #31671 üzenetére
Na, akkor azt
...
-
Sztbeni
őstag
-
Daffni2
addikt
válasz
enginev3.0 #31670 üzenetére
1750 Kockázatkezelést hívd.
-
Kicsirics77
veterán
válasz
enginev3.0 #31670 üzenetére
A 1770 nem is fog válaszolni Én a 1270 -et próbálnám.
-
-
válasz
enginev3.0 #31667 üzenetére
Miert nem akarsz fizetni szegenyeknek?
-
eami
veterán
válasz
enginev3.0 #31667 üzenetére
nagyszerű, akkor be kell fizetni az elmaradást
-
enginev3.0
félisten
Ezt kaptam ma
KÉRJÜK, HOGY ERRE A LEVELÜNKRE NE KÜLDJÖN VÁLASZÜZENETET,
EZ EGY AUTOMATIKUS KIKÜLDÉSŰ E-MAIL ÜZENET. KÖSZÖNJÜK!Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy nyilvántartásunk szerint az Ön előfizetésén számlatartozás áll fenn, melyet kérjük, szíveskedjen mihamarabb rendezni. A befizetés elmaradása esetén az Előfizetői Szerződését az Általános Szerződési Feltételek 12.7.5. pontjában és az Elektronikus Hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 134. paragrafusának (7) bekezdésében foglaltak alapján számlatartozás miatt felmondhatjuk. A felmondást követően adatait és tartozását behajtó cégnek adhatjuk át.
Számlafizetői azonosító: 23669502
Tartozás összege: 12777 FtAz Előfizetői szerződésének számlatartozás miatti felmondása, amely az alábbi következményekkel jár:
az Előfizetői Szerződésben meghatározott kötbér, illetve feltételes kedvezmény megfizetése is esedékessé válik.
követelésünk behajtásával adósságkezelő társaságot bízunk meg.
elindítjuk igényünk bírósági úton történő érvényesítését, melynek költségei szintén Önt terhelik.
adatait - az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 158. §-ának megfelelően - a távközlési szolgáltatók közös adatállományába továbbítjuk.
Amennyiben szeretné a fentieket elkerülni, munkatársaink készséggel segítenek Önnek tartozásának rendezésével kapcsolatban, így a fent felsorolt következmények is elkerülhetők. Kérjük, hogy mielőbb, de legkésőbb az e-mailünk kiküldésének dátumától számított 3 naptári napon belül vegye fel a kapcsolatot velünk!Elérhetőségünk:
Vodafone Kockázatkezelési Csoport
06-1-288-1750, vagy a Vodafone hálózatából belföldről díjmentesen hívható 1750-es telefonszám
Munkanapokon 08:30-20:00-igA számlatartozást az alábbi alternatívák bármelyikével kiegyenlítheti:
gyorsan és kényelmesen OTP ATM automatán, vagy a honlapunkon (www.vodafone.hu/szamlabefizetes) keresztül. Ebben az esetben a befizetést még leigazolnia sem szükséges, mert azt automatikusan feldolgozzuk. A tranzakcióra a vásárlás szabályai érvényesek, és a Vodafone sem számít fel külön díjat.
Átutalással a 16300000-04009163-90106414-es, Deutsche Banknál vezetett számlaszámunkra. Az utalás során szíveskedjék feltüntetni az Ön számlafizető azonosítóját, és a Vodafone előfizetéséhez tartozó mobiltelefonszámát.
Készpénz-átutalási megbízással (postai csekken), melyet az elkészült számlához mellékeltünk.
Személyesen bármelyik Vodafone üzletben készpénzzel, vagy bankkártyával.
Ha Ön időközben már rendezte tartozását, kérjük, levelünket tekintse tárgytalannak!Üdvözlettel:
Vodafone Magyarország zrt. - Kockázatkezelési Csoport
1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6.
Nyilvántartó Bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága mint Cégbíróság
01-10-044159Budapest, 2014.11.20.
Ezt a levelet a Vodafone Mo. zrt. a(z) enginev3.0@gmail.com e-mail címre kézbesítette, mely a Vodafone Számlázási adatbázisából származik. Amennyiben a fenti azonosítóval nem Ön rendelkezik, akkor kérjük, levelünket tekintse tárgytalannak!
Regisztráljon E-számla Szolgáltatásunkra, így Ön elektronikus formában kapja meg Vodafone számláit, a hagyományos papíralapú számla helyett, ráadásul 2012. februártól akár a tarifa havidíjakból bruttó 200 forint kedvezményt is kaphat. Az E-számla szolgáltatás egyenértékű a papíralapú számlával, tartalmában azzal megegyező. E-számla szolgáltatás igénylése esetén a számlákat banki átutalással, az Ön bankjánál leadott csoportos beszedési megbízással vagy OTP ATM-en keresztül lehet befizetni, csekkes fizetési mód nem választható. Az E-számlára való regisztráció díjmentes, és a szolgáltatás maga havidíjmentes. Bővebb információ a www.vodafone.hu/eszamla internetes oldalon elérhető. Előre is köszönjük regisztrációját!
"Vodafone KockÆzatkezelØsi Csoport Box <vodafonekockazatkezelesicsoport.hu@vodafone.com>"
-
bul07
nagyúr
Technikai gondok a Vodafone fővárosi szolgáltatásában
Mondjuk ez nem teljesen igaz mert itt a román határ mellet is lehetett érzékelni
-
Kicsirics77
veterán
XIII. ker. Hálózat kiesés volt fél 3 körülami 20 perc után helyre állt de mobilnet csak 10 perce lett újra.
-
bul07
nagyúr
Nálam több mint egy órája kezdődött(Román határ mellet)
15perces várakozás után ügyintéző, azt csacsogta hogy tudnak a hibáról és dolgoznak rajta
Közben jött az sms hogy elhasználtam a 100% adatott , viszont a 80% sms nem jött
Míg ment az azonosítás hogy ránézzen visszajött a nett és volt is még vagy 2.7GB
Volt is nett olyan 17perceg majd megint szünet , most jött vissza pár perce -
Juliuska
senior tag
csatlakozom az előttem szólókhoz: 6. kerületben térerő csökkenés + nincs mobilnet.A telóm újraindításával megszűntek az anomáliák...
-
Kronk
őstag
Nektek is elment a térerő? BP III. kerület, a cégnél mindenkinek, egyszerre...
számlák befizetve -
xSide
őstag
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- E-roller topik
- Kompakt vízhűtés
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest