- iPhone topik
- Android szakmai topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP23
senior tag
Sziasztok!
A Vodafone mikor vezette be azt, hogy ha meglévő ügyfél szerződést hosszabbít, akkor a hosszabbítást követő első számlában elkér másfél havi havidíjat előre?
Amikor 2 évvel ezelőtt hosszabbítottam még nem így volt, de ma közölték velem hogy ez megváltozott, kicsit sokkolt a dolog.[ Szerkesztve ]
-
ESP23
senior tag
válasz Daffni2 #31695 üzenetére
A történet nagyon egyszerű.
Ma hosszabbítani akartam, Matrix 2 tarifáról(5360.- ) GO+(4990.- ).
Kértem az ügyintézőt hogy számolja ki nekem hogy az a számlám amit januárban kell majd fizetnem mennyi lenne.
Közölte velem hogy 14.190 forint lenne, mert jóvá kell majd írni a Matrix 2 tarifát, és e helyett be kell terhelni 28 napnak megfelelő GO+ tarifát és még ehhez elkérnek 1 havi GO+ havidíjat, így 19.034 forint lenne, de ebből jóváírnának 28 napi Matrix 2 díjat(4844 Ft)és így 14.190 forintot kellene fizetnem.
Amit nem értek az az, hogy miért számolják bele a havidíjba a készülékdíjat, mert azzal jött ki ez az összeg.
Szerintem csak a havidíjat kellene törtarányosan számlázni, és nem a készülékdíjjal egybekötve. -
ESP23
senior tag
válasz Daffni2 #31695 üzenetére
Na felhívtam a 1270-et és egy talpraesett ügyintézőt kaptam, aki elmagyarázott nekem mindent úgy hogy azt meg is értsem, tehát.
A kinézett készülék az LG G2, GO+ csomagban 1 forintért, ez így havonta 9990 Ft.
A dolog így nézne ki.
December 31 napos ezért a jelenlegi Matrix 2 tarifámat elosztotta nekem 31 nappal így 173 forint/nap, ezután a GO+ és a vele fizetendő készülékdíj együttes havidíját is elosztotta 31-el, ami 323 Ft/napot jelent.
Mivel a következő zárásomig még 28 nap van hátra, ezért a fentebb kapott összegeket felszorozta 28-al(GO+:9044, Matrix 2: 4844 Ft lett).
Aztán közölte velem hogy minden esetben ki kell fizetni előre egy havidíjat, ami pluszban 9990 Ft.
Az előre elkért havidíj és a törtarányosan számlázott havidíj összege, 19034 forint, de ebből jóváírják a Matrix 2-es csomagom 4844 forintos 28 napnak megfelelő díját, és így 14.190 Ft kellene fizetnem.
Amire én kíváncsi lettem volna az az, hogy a GO+ csomagot és a készülék díjat miért egyben osztják el 31 nappal, és miért nem csak a GO+ havidíját.
Ha reálisan gondolkodik az ember, akkor ennek így kellene lennie.
Na mindegy, gondoltam megosztom ezt veletek, hátha a jövőben másnak is akadna ezzel problémája, és akkor ez válasz gyanánt megteszi. -
ESP23
senior tag
Nem vagy ezzel egyedül, engemet heti rendszerességgel hívogatnak idős hölgyek, hogy Marikát meg Sárikát keresik.
Hiába mondom nekik hogy ez az én számom már 3 éve, azt válaszolják hogy pediglen én tudom rosszul.
Tegnap kaptam egy SMS-t, amiben boldog születésnapot kívántak egy István nevű egyénnek. -
ESP23
senior tag
Sziasztok!
Egy általános kérdésben szeretném azoknak a segítségét kérni, akiknek ezzel kapcsolatosan van tapasztalata.
Rendelkezem 2 db előfizetéssel a Vodafone-nál, az egyiknek a hűségideje majd 2016.01.22.-én jár le, a másiknak már e hónap 11.-én lejárt. Több egyeztetés után sem kaptam tőlük kedvező ajánlatot azért cserében hogy ismét meghosszabbítsam az előfizetésemet, így valószínűleg vagy felmondom azt, vagy a holnapi nap folyamán áthordozom a Telekomhoz. Ha felbontom a szerződésemet, akkor az utolsó kiállított számlámat hogyan tudom majd kiegyenlíteni? Jelenleg e-számlával rendelkezem és ez szerint szoktam azt fizetni, és ugye ott van még a másik hűségidős előfizetésem amelynek a díját továbbra is fizetnem kell. Majd ahhoz hozzá csapják és azzal együtt tudom kiegyenlíteni elektronikus fizetéssel?
Bocsánat hogy ezzel zavarlak benneteket, de nem vagyok vele tisztában. -
ESP23
senior tag
válasz membrandj #32627 üzenetére
Köszönöm a választ!
Azzal tisztában vagyok hogy ha hordozom a számot a Telekomhoz akkor nem bonthatom azt fel előtte a szerződésemet a Vodafone-nál, mert akkor hordozni sem tudom. Most beszéltem egy ügyfélszolgálatossal a 1270-en, azt mondta hogy hozzá csapják majd a az átvitt előfizetés még kiszámlázásra kerülő utolsó díját az aktív hűséggel rendelkező előfizetésem számlájához, így azzal együtt tudom majd kifizetni elektronikusan vagy egy üzletben. Közben felhívtam a Telekomot is, ahol nagyon segítőkészek és kedvesek voltak, mindent elmondtak nekem lépésről lépésre (készülékeket is ajánlottak), és hogy ha holnap elindítom a dolgot, akkor legkésőbb hétfőn már aktív lesz náluk az előfizetésem. -
ESP23
senior tag
Szerintetek van annak valamilyen különleges oka hogy az online shopban az 55 modellből 28 nem kapható?
Ma akartam leadni a rendelésemet egy készülékre, de mit ad isten elkopott. Nem akarom elhinni hogy a gyártók ennyit késnének a szállítással, ráadásul mind egyszerre.[ Szerkesztve ]
-
ESP23
senior tag
Sziasztok!
A következő dolog miatt jöttem ide.
Adott 2 db előfizetés amely az én nevemem van, az egyiknek a hűsége 2017 márciusában, a másiknak pedig 2016 január 21.-én jár le a határozott idejű szerződése.
Egy folyószámlán van a kettő, így egy számlát is kapok.
A mai napon kaptam egy e-mailt a Vodafone-tól a következőkkel:Elérhetővé vált a szerződéshosszabbítása!
Örömmel értesítjük, hogy 2015. 10. 22. nappal a szerződéshosszabítás elérhetővé vált az Ön számára.
Nézzen körül Online Shopunkban, és cserélje le régi mobilját egy újra, vagy válasszon készülék nélküli tarifáink közül, és hosszabbítsa meg előfizetését kényelmesen, otthonról!Beléptem az online felületre hogy megnézem a készülék árakat, a probléma itt kezdődött.
Átváltottam arra az előfizetésmre amelyiknél aktuális a hosszabbítas, majd a honlapon kiválasztottam a készülékek opciót. Ezen belül amikor kiválasztok egy mobilt, folyamatosan azt az előfizetésemet dobja fel a rendszer, amelyik még nem jogosult a hosszabbításra, és ez miatt azt írja ki a felület, hogy jelenleg nem vagyok jogosult készüléket vásárolni, csak új előfizetéssel.
Amikor az egeret felviszem a jobb sarokba ahová ki van írva a fiókom neve(telefonszám vagy a regisztráció során megadott becenév), ott is azt írja hogy jelenleg egy előfizetésemmel sem vagyok jogosult a hosszabbítésra.
Gondoltam megpróbálom beregisztrálni a második előfizetésemet a köszönet programba hátha ez a baj, ám az adatok megadása után folyamatosan azt dobja fel a rendszer hogy hiba történt a regisztráció során.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt monndták nekem, hogy valószínűleg az lehet a probléma hogy a második előfizetésem nem lett külön beregisztrálva az online felületre. De miért van erre szükség?
Hisz ha belépek az online felületre, akkor a kis rublikába csak átváltom a telefonszámot és minden adatot látok arról az előfizetésemről is. Miért legyen kettő fiókom ha egy is tökéletes erre?
A kérdésem az lenne, hogy tényleg be kell regisztrálnom ezt az előfizetésemet is, más is járt már így?
Ja és most kaptam egy SMS-t hogy hosszabbítás lehetséges, természetesen arra a számra ahol ez még nem aktuális, ki érti ezt. -
ESP23
senior tag
válasz F_Gergely #36279 üzenetére
És ha mondjuk volt rá lehetőséged akkor hosszabbítani is tudtál az online felületen?
Váltani én is tudok az előfizetések között, de amikor hosszabbítani akarok akkor a kiválasztott készülékhez azt az előfizetésemet dobja fel, amelyikkel még nem lehet hosszabbítani.
Nem tudom mi lehet a gond, ha más nem lesz felhívom őket még egyszer, vagy dobok egy e-mailt nekik. -
ESP23
senior tag
Sziasztok!
A következő lenne a problémám.
Egyik ismerősöm szeretne hosszabbítani szerződést, mert most van rá lehetősége, egy RED BASIC C csomagja van.
Kinézte magának a készüléket, és amikor meg akarjuk rendelni akkor közli velünk a rendszer hogy a futárnak oda kell adni az első havidíjat ami 13.990 Ft. Azt odáig értem hogy egy új előfizetőnél ez a protokoll, de hogy egy meglévő hűséges és egy igen borsos tarifával rendelkező előfizetővel is ezt teszik, azt már kevésbé, ez a pofátlanság netovábbja. Én még a tavalyi évben egyeztettem ezzel kapcsolatban velük, akkor azt mondták hogy a meglévőktől nem kérik be az első havidíjat, a mostani telefonos ügyfélszolgálatos szerint mégis.
Nem tudom hogy hol a gond, de ez így nem jó.
Mióta van ez így? -
ESP23
senior tag
válasz mukibuci #38036 üzenetére
(#38036) mukibuci
(#38037) BozekItt a válasz a problémára:
Cégünknél 2015. november 23-tól megszűnt az írásbeli szerződéskötés, és kizárólag elektronikus úton, ráutaló magatartással lehet szerződést kötni, vagy hosszabbítani. Ha előfizetésed még a régi típusú, azaz írásbeli, akkor az Online Shop felületén figyelmeztetünk erre. Amennyiben nem fogadod el a módosítást, akkor új szerződéskötést indít el a felületünk, így az első havidíjra vonatkozó előleget is bekérjük. Ha elfogadtad a ráutaló magatartással történő szerződésmódosítást, és mégis előleget kértünk, akkor a telefonszámod és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kódod megadásával ügyfélszolgálatunkon (http://bit.ly/jPqtMK) jelezheted a fentieket, és munkatársaink kivizsgálják az esetet.
Nekem ilyet az online felület nem jelzett, és maga az ügyfélszolgálatos hölgy sem tudta hogy hol kell ezt keresni, és hogy miként kellene jeleznie ezt a rendszernek. Kaptam tőle egy telefonszámot, amit majd holnap felhívok és elvileg ott meg tudják ezt a problémát oldani, és első havidíjat sem kell majd fizetnem.
-
ESP23
senior tag
Nem ártana ha a Vodafone tisztázná ezt a dolgot, mert nekem a fickó esküdözött hogy mindegy honnan van a videó, ha az alkalmazásban nézem azt meg, nem kopik az adatforgalom. Mondjuk még nem váltottam át új csomagra ezért csekkolni sem tudom. Azt sem értem hogy ennek így mi értelme van: addig nem fogyasztják a neted bizonyos alkalmazások, amíg az alapértelmezett keretedből van, ha az elkopik akkor ezek az appok sem mennek. Ez így értelmetlen, szerintem.
-
ESP23
senior tag
Sziasztok!
Megrendeltem Vodafone-tól a legmagasabb internetcsomagjukat(20 GB). Kaptam mellé 100 GB éjszakai + 40 GB éjszakai extra netet. Így összesen 140 GB-om van éjszakára. Beléptem a fiókokba, és csak az alap 20-at és az extra 40 GB-ot mutatja a felület, a 100 GB-ot nem. Ez normális dolog, vagy hívjam fel őket ?[ Szerkesztve ]
-
ESP23
senior tag
Sziasztok!
Ha jól emlékszel akkor a Vodafone-nál régebben ha 3 hónappal előbb hosszabbítottál szerződést, akkor ha egy magasabb csomaggal rendelkeztél (pl RED) akkor válthattál alacsonyabb díjú csomagra. Jelenleg RED csomaggal rendelkezem, de nincs szükségem már egy ilyen típusú csomagra, ezért egy GO-s csomagra váltanék. Megtehetem ezt? -
ESP23
senior tag
Sziasztok!
A Vodafone-nál van arra lehetőség, hogy lejárt hűségidejű internet előfizetést úgy hosszabbítsak meg, hogy átviszem hang előfizetésre? Az internetre nincs szükség, viszont a hangra szükség lenne. -
ESP23
senior tag
Sziasztok!
A Vodafone melyik futár céggel van leszerződve ? Mert a G4S-el szakítottak ha jól tudom. -
ESP23
senior tag
Sziasztok!
2 éve lejárt a hűségem, most csomagot akarok módosítani,de csak hűséggel engedi. Nekem nem kellene hűség, így nem lehet váltani? Red Free csomag amiról szó van. -
ESP23
senior tag
Sziasztok!
A Vodafone-nál működik az online készülékrendelés?
Mert az ügyintéző nekem azt mondta, hogy ha tehetem inkább menjek be az üzletebe vagy hívjam vissza őket.[ Szerkesztve ]
-
ESP23
senior tag
Sziasztok!
Mik a tapasztalatok a Vodafone kiszállitásával kapcsolatban?
Elméletben 3 munkanap alatt megvan, de mivel nekem már 3 napja nem történik semmi, így valószínűleg valahol elakadt a dolog.
Bár ők azt mondják nem.
Szóval tanácstalan vagyok e téren.[ Szerkesztve ]
-
ESP23
senior tag
Sziasztok!
A Red Max+ mint havidíjas csomag, mindenki számára elérhető?
Mert a weboldalon nem találom, viszont egyik ismerősöm ilyen csomagajánlatot kapott, e-mailban.
Egyedi dologról lenne szó? -
ESP23
senior tag
válasz #72445440 #68388 üzenetére
Köszönöm!
Azért ez egy kicsit felháborító, szerintem.
Oké hogy ügyfélmegtartás, de azt gondolom hogy 11 év után, és is megèrdemelnèk egy jobb csomagot mint ami a jelenlegi(Red Free).
Nem akarok havonta 15.990 Ft-ot fizetni hogy mindent megkapjak egyben, túlzásnak érzem.
Majd felhívom őket hogy nem volna e valami opció erre, bár mivel még hűsègben vagyok, szerintem le fognak rázni.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen