Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz Bogyooka #39792 üzenetére

    Fel fognak hívni, elmondják mi a szitu, ha azt te már befizetted beküldöd nekik(nekem volt, hogy postai befizetést nem könyveltek s felhívtak, hogy elmaradás van, mondtam, hogy befizettem időben, beküldtem a scan-t és engedélyezték) e-mailben a scan-t és engedélyezik a rendelést, s megkapod a telót.

    Az is lehet, hogy részletfizetést(ha van) érzékeli a rendszer tartozásnak, ilyenkor lehet, hogy fel se hívnak csak az operátor jóváhagyja, mert csak a részletek miatt akadt fenn az automata rendszeren.

    De ha gondolod, te is felhívhatod a 1430at, vagy a webshop számát és megmondják neked azonnal miért írta ezt ki.

  • kali

    legenda

    válasz Bogyooka #39266 üzenetére

    a független esetében nem kell számla és/vagy jótállási jegy, ott valóban azonosító alapján történik az ellenőrzés - és ha minden okés, akkor a garis ügyintézés is -, de a szolgáltatós készülékhez kell papír, ráadásul a szolgáltatós iphone csak a szolgáltatónál gariztatható.
    elvileg nem lehet vele akkor gond, ha az apple oldalán adott infó kerül kiírásra, mert a szolgáltatónál az értékesítéskor kellene, hogy felvigyék az eladás tényét, és azt annak megfelelően rögzítik a rendszerben.
    amennyiben nem kapcsolódik előfizetés a készülékhez, úgy egyrészt a letiltás veszélye sem fenyeget, másrészt a szélsőséges esetek sem nagyon adódhatnak, amihez az eredeti tulajdonos kellene, mint szerződéses fél.
    használt készüléknél érhető a jótállás hiánya, azokra csak 12 hónap szavatosság adott;
    Tájékoztatjuk, hogy az „Használt” cikkszámmal jelölt termékek csökkentett árú, használt készülékek.
    ...
    Ezen „Használt” cikkszámú termékekre nincs jótállás, hibás teljesítés esetén azonban a fogyasztó 1 évig élhet szavatossági igényével, mely esetben az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A szavatossági igények érvényesíthetőségére egyebekben a Polgári törvénykönyvben foglalt rendelkezések irányadók.

    mint korábban is írtam, a szavatosság nyűgös dolog, közel sem ér fel a jótállással, de ugye használt dolgok esetén az árképzés is annak megfelelő, így ezt benyeli, aki ilyen terméket vásárol.

  • kali

    legenda

    válasz Bogyooka #39259 üzenetére

    szia,

    a szolgáltatónak elég lehet, de a jótállási jegy a biztos, mert az konkrétan a készülékre szól, a számla pedig jellemzően névre, ami nem is jelent gondot, ha az eredeti előfizető intézi az ügyet, de szélsőséges esetben problémás lehet, ha a második tulaj akarja felhasználni, és ilyenkor az adásvételi sem sokat ér.
    remélem, nem csak megvezetni akarnak téged, hogy a 12 hónap jótállás már lejárt a készülékre, és úgy akarják eladni számodra 12 hónap szavatossággal, mert az úgy nem annyira okés!
    a szavatosság elég rázós dolog, neked kell bizonyítani a hibás teljesítést, ráadásul vannak olyan kitételek, hogy nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számodra felismerhetőek voltak.

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz Bogyooka #38918 üzenetére

    Csak a készülékhez tartozó hívószám kötheti meg a biztosítást(=aki vette)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés