Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    titán

    válasz 1995M #144619 üzenetére

    Qva drága (értsd: "többlet" költség) az üzlet fenntartása, ügyintézők fizetése (a személyes ügyfélfogadás mindig lassabb, költségesebb mint a telefonos/online/A.I.) így folyamatosan nyomják az ügyfeleket az "online" meg az "A.I." ügyintézés felé.
    Sok cég (jellemzően) elsősorban költségcsökkentés miatt tereli a népet valami felé, pl. terelik a népet a "cukormentes" termékek felé nem jóságból (ma már ott tartunk hogy a kutatók szerint sem egészségesebbek a cukorpótlók mint a cukor inkább csak kevesebbet kell fogyasztani belőle "mértékkel")
    A kóláknál figyeltem meg, hogy többet rekálmozzák a "zero" "max" stb. cukormentes löttyöket mint a cukrosat (a Pepsi-nek már nincs is olyan kólája ami "csak" cukros hanem "csökkentett" cukortartalmú édesítőszerrel, és teljesen cukormentes csak édesítős változatok)
    Az is sokat elmond, hogy pl. minél kevesebb zsír van a tejben az is annál olcsóbb.

Új hozzászólás Aktív témák