- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Magisk
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Igen, amiatt is javasolt, meg a legújabb csúcstelefonok közül némelyik érzékeny is ilyesmire - mondjuk a Telekom kapcsán pont van is ilyen pozitív tapasztalatom, mert bár megfelelő méretű SIM kártyám volt már több éve, de a Mate 10 Pro rendelésekor például attól függetlenül is tettek egy új SIM kártyát a csomagba, aktiváltam és azóta azt használom - most a Note9-ben is.
Amikor csak úgy küldték az új SIM kártyát, az akkor használt 4 éves lehetett nagyjából - ha jól emlékszem, iPhone 5s-re váltáskor cseréltettem -, szóval csereérett korba hajlott (volna és intézem, ha nem előznek meg). -
válasz
#73820095 #105953 üzenetére
Az még nem (lenne) probléma a kérdezőnél, mert a micro méretig minegyik 0.76 mm, a nano viszont már csak 0.67 mm, ott már valóban közrejátszik az is.
Igaz ez a chip méretére is, de ezek ellenére sem javasolt a vágás, mert ha nincs is mindenkinél gond a vágott SIM kártyával, néha előfordulnak problémák, nem működik a 4G és hasonlók. -
válasz
Krisz1000 #105929 üzenetére
Szia,
Az nem a Telekom alkalmazás, hanem csak a SIM kártya ikonja - vannak mögötte szolgáltatások -, amit megkapsz bármilyen más szolgáltató SIM kártyájának a behelyezésekor is, ha kétkártyás a készülék, akkor kettőt is.
Nem csak a Samsung, hanem sok más gyártójú készülékre is igazak a fentiek. -
válasz
lugosi #105896 üzenetére
Igen, nálam működik, de olvasom közben, hogy másnál is rendben van.
Korábban az egyik fórumtárssal próbálgattuk (iPhone volt akkor neki is, de hagyományos SIM kártyával), nem működött nála és nem is tudta beállítani az iPhone-on, áttette a SIM kártyát Androidos telefonba, belőtte a megfelelő hívásátirányításokat és utána már az iPhone-ba is megfelelően működött a szolgáltatás. -
válasz
XboxGamePass #105892 üzenetére
Nem.
-
válasz
#77646080 #105853 üzenetére
Pont a február volt nálam az ilyen irányú tesztelős hónap, itthon átkapcsolgattam mindig wifi hálózatra, ha használtam is netre a telefont, de csak akkor, napközben készenlétben és minden éjszaka 4G(+) hálózaton lógott, viszont sehol máshol nem használok wifi hálózatot, idegenre nem csatlakozom fel.
Így fogyott el a mai napig 1.1 GB a 6 GB-os csomagban, ma éjfélkor lesz a forduló.
Igaz, az is sokat számít, hogy a Facebook...stb . forgalmak benne vannak a csomagban, azok nem eszik az adatkeretet, pedig közösségiztem elég sokat, amikor például több alkalommal is vizsgálatokra vártam órákat.
A fórumot is elég sokat nyomtam mobilinternetről, de egyszerűen alig fogyott ahhoz képest adat.
A fentiek alapján, akár a 3 GB-os csomag is bőven elég lenne számomra, de marad a nagyobb, jó az a megnyugtató tartalék.
Ma még nyomok majd néhány tesztet a mobilinternetes sebesség kapcsán, mert bőven belefér az eddig fel nem használt keretbe. -
A jótállás első évében elég kell, hogy legyen - már ha olyan készülékről van szó, amire több van -, a másodikban már kérhetnek a gyártói szervizek számlát (is).
Lehet, hogy közvetlenül a gyártói/szerződéses szervizben gyorsabban átfut az ügy, mert a Telekom is minden esetben küldi tovább a készülékeket a megfelelő szervizbe, mióta sajáttal nem rendelkezik. -
válasz
taki01 #105824 üzenetére
Szia,
Az SMS azt jelenti, hogy a szolgáltató által az előfizetésen aktiválva a VoLTE, vagyis a 4G hanghívás.
Ahhoz, hogy a készüléken működjön, további feltételek szükségesek; Megfelelő, 4G képes SIM kártya, 4G lefedettség, a telefonon engedélyezett 4G mód, illetve annak a hardveres és szoftveres VoLTE képessége.
A Telekom kompatibilitási listájában nem látom a készülékedet: [link], ami persze nem 100%-os kizáró ok, de kérdésessé teszi a dolgot.
A telefon kapcsolódó menüjében ([link]) van VoLTE kapcsoló és ha igen, akkor bekapcsolt állapotban van? -
válasz
Gyurcika #105783 üzenetére
Ilyen ügyekben nem megy szerintem egyik naptól a másikra a dolog - gondolok arra, hogy még belső vizsgálat is szükséges gondolom, miként történt az eset -, üzletben pedig nem hiszem, hogy bárki is jogosult tiltást levenni, de még a meghatározott helyen a jogosult sem fogja úgy csinálni, hogy először leveszi csak úgy kérésre, aztán néz utána, mert az ilyen műveletekhez oda és vissza is írásos engedély/utasítás kellhet.
Az érthető, hogy neked ez így nagyobb kellemetlenség és ha részedről valóban semmi oka nem volt a dolognak, hanem valamelyik szolgáltatónál hibáztak, akkor pláne, de max annyit tudsz tenni, hogy telefonon vagy írásban érdeklődsz és sürgeted a dolgot.
Én hétfőn délelőtt telefonálnék, hogy kapcsolgassanak csak az illetékeshez, aki érdemben tud információt nyújtani és segíteni a probléma megoldásában, mert ez nem sima ügyfélszolgálati szint, amit a telefonos vagy személy ügyfélszolgálat megoldhat.herdsman12: Lehet, de jogilag sincs szerintem rendben (hazánkban legalábbis, de sok más országra is igaz ez), hogy egy IMEI két SIM kártyával van párhuzamosan használva.
-
válasz
4Grider #105779 üzenetére
Ehhez képest, évek óta használnak sokan olyan készüléket, amik utólag, maszek módon lettem kétkártyásítva és egy IMEI van csak, azzal jelentkezik fel párhuzamosan két SIM kártya a hálózatra, de a felhasználók nem tapasztalnak problémát, szankcionálva sem lettek.
A második mondatod ha igaz lenne, akkor nem lenne számtalan olyan készülék, amelyik minden hazai szolgáltató hálózatáról kitiltásra került, márpedig sok ilyen van, kapcsolódó együttműködési megállapodások és egyéb szabályozások okán. -
válasz
herdsman12 #105777 üzenetére
Az nem igazán jó, normális esetben két külön IMEI van gyárilag az eredetileg is kétkártyás készülékeknél.
Vannak gyártók, ahol nem készül külön alaplap az egy- és kétkártyás készülékekhez, hanem csak egykártyás SIM tálcát tesznek abba a kétkártyás helyett, továbbá nem kap külön második IMEI számot az alaplap és szoftveresen tiltják a második foglalat kezelését.
A felhasználó beszerez kétkártyás SIM tálcát, felteszi a megfelelő kétkártyás szoftvert (szervizest például, ami utána akár frissíthető is a normálra) és működni fog, de második IMEI nem lesz, egy azonosítóval fog felcsatlakozni a két SIM kártya. (A Huawei Mate 10 Pro és társai topikokban sok gyakorlati példa van erre.)
Lehet, hogy nagy általánosságban a Telekom, Telenor és Vodafone nem foglalkozik azzal, ha egy IMEI párhuzamosan van jelen két SIM kártyával a hálózaton - felhasználója is válogatja, hogy milyen kombinációban használja, lehet két külön szolgáltatónál, vagy a kettő egynél is -, de lehet ebből gond is akár. -
válasz
Gyurcika #105771 üzenetére
Hétvégén nem is nagyon fognak érdemben lépni szerintem, mert erre nem az általános ügyintézők valók.
Leírhatnék egy csúnya esetet, ami megtörtént sok évvel korábban, de íme egy kicsit sarkítva:
XY berongyol a rendőrségre, hogy lopás történt, eltulajdonították az okostelefonját egy maghatározott helyen több napja, feljelentést kíván tenni a történtek miatt, mert a szolgáltatónál azt mondták neki, hogy csak rendőrségi jegyzőkönyv birtokában tudnak érdemben intézkedni az ügyben.
A hatáság képviselője elkészíti a jegyzőkönyvet a sértett elmondása alapján, miután figyelmeztette a hamis vád, hatóság félrevezetése...stb. kapcsán.
A bűncselekmény tárgyát képező készülék azonosítójára szükség van a körözés kiadásához (is), de a sértett véletlenül sem tudja megadni, viszont kérésére biztosítják számára a telefonálás lehetőségét, mert a nagymamája otthon tartózkodik, elmondja neki, hogy találja a telefon dobozát és bediktáltatja arról a szükséges értékeket.
Jegyzőkönyv elkészül, körözés a készülékre kiad, szolgáltatónál telefon letiltása...stb.
A köztes történéseket kihagyom, a lényeg az, hogy amikor a fenti sértettnek a nagymamája bediktálta a készülék azonosítóját, elnézett néhány számot - mert mint utólag mondta, szemüveggel sem lát már annyira jól -, így valaki másnak a készüléke lett letiltva és körözve.
Nem a rendőrség hibázott, hiszen a sértett a jegyzőkönyvbe csak az igazat mondhatja, a valódiság tartalmáért ő felel, nem a szolgáltató hibázott, hiszen egy hatósági, hivatalos iratban szereplő adatok alapján intézkedett, tiltott...stb., a felhasználói oldalon történt hiba - ráadásul később sem ellenőrizte a nagymama által bediktáltakat, amikor otthon lett volna már rá lehetősége - és olyan ember szenvedett sérelmet más miatt, akinek semmi köze nem volt az ügyhöz.Olyan megtörtént esetet is írhatnék, amikor a szolgáltatónál - pont nem ennél, egy másik hazainál, de bárhol előfordulhat - néztek be valamit és az alapján történt téves intézkedés.
Bármi megtörténhet...
-
válasz
Gyurcika #105759 üzenetére
Sok hibalehetőség van, általánosságban írok csak néhány dolgot, próbálok tőled elvonatkoztatottakat kiválogatni:
- IMEI átír(at)ása a felhasználó által - például a korábbi tartozás miatti tiltása, vagy körözése bűncselekmény miatt - és a véletlen műve, hogy az átírt érték is tiltott
- egykártyás készülék kétkártyásítása a felhasználó által - több típus esetén is kivitelezhető -, olyankor pedig IMEI nem lesz kettő, egy azonosítóval jelentkezik fel két SIM kártya a hálózatra, ami nem okés
- a készülék olyan szintű módosítása a felhasználó által, vagy akár gyári állapotban történő hibás működése, ami veszélyezteti a szolgáltató hálózatának a működésétLehetne még mit írni...
tomi613: Szia, Hivatalosan még nem működik, addig nincs jelentősége, de szerintem nincs már messze a bevezetése.
-
-
Szia,
50%, mert vagy letiltják, vagy nem.
Ha elmarad a részletekkel, kapcsolódó számlákkal, akkor letiltják a készüléket.
Az adásvételivel nem sokra mész, a szolgáltató nem fog foglalkozni veled, de ha beleírjátok, hogy az eladó a készülék vételárával azonos összegű kötbér megfizetésére köteles, amennyiben az adásvétel tárgyát képező mobiltelefont letiltják, úgy mehetsz bíróségra "pereskedni" és ha szerencséd van - mert van miből "behajtaniuk" -, akkor ha nem is gyorsan - évekig is elhúzódhat -, de előbb vagy utóbb lesz belőle pénzed, de addig is lesznek kiadásaid az ügy kapcsán.
Rizikós na, csak megbízható személytől vásárolj így. -
válasz
Gyurcika #105738 üzenetére
Szia,
Első körben érdeklődés telefonon, 1414 felhív (bármelyik belföldi hálózatból díjmentes), ha jelentkezik Vanda, akkor nem kell szólni hozzá, úgy idővel kapcsolja a rendszer az ügyfélszolgálatost.
Csak és kizárólag a Telekom hálózatából lett kitiltva adott azonosítóval rendelkező készülék? -
válasz
zsoltzsolt #105733 üzenetére
Nálam betölti.
goop: Valóban, több új opció is megjelent a multi- és eSIM kapcsán.
-
válasz
XboxGamePass #105675 üzenetére
Ma délután már használatba kell vennem, így a rendelés nem opció, mivel a holnapi napra írja a legkorábbi időpontot minden átvételi mód esetén.
rover45: Az lesz, ha üzletben nem járok sikerrel, csak akkor még az aktiválással is foglalkoznom kell külön, illetve annak az induló konstrukciója sem olyan kedvező.
Vagy mégis megoldom, hogy ráérjen holnapig...
-
Délután beugrok valamelyik Telekom üzletbe, szükség esetén többe is, kíváncsi leszek, hol lesz az, hogy elsőre kapok egy Domino SIM kártyát, mert lesz készleten és nem is tagadják le, illetve nem próbálnak havi díjas előfizetésűt rám tukmálni.
A sors akarta talán így, nem találom a Vodafone-os feltöltős SIM kártyát, nem jellemző rám, de nem emlékszem, hová is tettem, amikor mérgemben kivettem a telefonból a sok térerős és hívásos probléma miatt. -
válasz
Onderon #105665 üzenetére
Zanzásítva a Telekom: VoLTE, jobb 4G lefedettség, jó 2CA és egyedüli 3CA, gyorsabb mobilinternet, minden készülék független, több a kétkártyás típus, hűség alatt is díjmentes feloldás a régebben vásároltaknál, a feltöltős konstrukciók jobbak és még lehetne sorolni.
A maszekhoz használt SIM kártyám Vodafone-os volt sokáig, de letettem róla, mert vidéken sok helyen találkoztam ilyennel: [link] (A feleségem céges előfizetése Vodafone-os, nála sem ritka, hogy a privát Telekomosról kell intézni a céges hívásokat.) -
válasz
kaszaking #105593 üzenetére
Akkor telefonálj szerintem a 1414-re és kérdezz rá, mert akár el is szúrhatott valamit az ügyintéző, akivel a 80-as telefonszámon beszéltél.
Egyszer nekem is volt aktiválásos problémám a 80-as számon, nem tudta rendesen megcsinálni az ügyintéző, a 1414-en egy perc alatt megoldották. -
válasz
kaszaking #105591 üzenetére
Szia,
Valahol félremehetett valami, mert ha nem új előfizetéshez, hanem a meglévőre történik az új SIM kártya aktiválása, akkor a hívószám nem változik.
Miként történt az aktiválás, a megadott 80-as telefonszám, vagy az ügyfélszolgálat felhívásával és ügyfélszolgálatos segítségével?
Biztos, hogy nem új előfizetéssel rendelted a készüléket, hanem egy meglévőre?
Webshopban rendeltél? -
Ideális esetben annyi, ha meglévő előfizető (pláne platina vagy arany kiemeltséggel, akiknél nem vizsgálják és bírálják el külön a részletfizetést sem) és havi díjas előfizetésről van szó, akkor mehet gyorsan.
Új, vagy meglévő, de problémás előfizetőnél, illetve olyan konstrukciónál (például Domino, ahol vizsgálni kell, mennyi feltöltős van a nevén), nő az időintervallum.
A jóváhagyás a kulcs, onnantól már valóban gyors, a kérdés az, hogy addig mennyi idő telik el.
Nekem mindig úgy működött, hogy egy adott munkanapon ha 13:00-ig leadtam a rendelést, az azon a napon délután már a futárszolgálatnál volt és a következő munkanapon kézhez is kaptam- minden előfizetésem platina vagy arany kiemeltségű -, de egy kivétel volt, amikor szembesültem a havi díjas kontra Domino konstrukciós különbséggel:
Azonos napon és időpontban - 2 perc eltéréssel - rendeltem két készüléket, az egyiket saját részre, havi díjas konstrukcióban - meglévő előfizetés, hűség meghosszabbítása -, a másikat Domino konstrukcióban, a feleségemnek.
Mind a két készülék volt raktáron, a havi díjas előfizetéssel rendelt megérkezett a következő munkanapon, a Domino csomagos viszont csak egy nappal később. -
válasz
lugosi #105426 üzenetére
Igen, ezen gondolkodtam én is, mert jó a 4G lefedettség, illetve olyan ritkán használok wifi hálózatot - csak a sajátot a lakásban és ott sem folyamatosan, de otthon szintén jó a 4G(+) -, hogy esetemben kérdéses lehet részben a funkció kihasználtsági mutatója.
Igaz, volt már rá példa, hogy olyan stúdióban voltam egy pincében, ahol egyik szolgáltató hálózatán sem lehetett bárhol telefonálni - a társalgóban sem, ahol pedig szabadna -, wifi viszont adott és mivel nem nyitott, hanem komoly titkosítású, talán rászánnám magam, hogy felcsatlakozzak arra szükség esetén a telefonommal. -
válasz
szabogabor10 #105393 üzenetére
Jó lenne tudni, hogy a hivatalos indulás után ezt is külön aktiválni kell majd az előfizetéseken, vagy nem.
-
A mobilosra csak, a vezetékes és a mobil nem azonos hálózat ilyen tekintetben.
Atomgeszi: Ilyen hibaüzenetnél pedig valóban az adatok megadásával szokott probléma lenni, ez nem fejlesztési gond, ráadásul nem is a Telekom adatbázisában ellenőrzi a rendszer az adatokat, hanem az országos nyilvántartóban.
Nagyon pontosan kell megadni a személyes adatokat, sokszor még a zárójelekre, pontokra...stb. is figyelni kell. -
válasz
zsoltzsolt #105409 üzenetére
Igen, segíthet, ha például valami bővítmény okozza a problémát, ami privát/inkognitó módban nem töltődik be.
-
-
válasz
MaxxDamage #105356 üzenetére
Naptári évente egy alkalommal emelhetnek a hűség lejártát követően, tehát a határozatlan idejű szerződés kapcsán, a szolgáltatás díját a fogyasztói árszínvonal változásának megfelelő mértékben módosíthatják.
2/2015. (III. 30.) NMHH rendelet 13. § -
válasz
Cilindrik #105350 üzenetére
Nem egyszerű, mióta nincs a beváltható pont, azóta nem annyira foglalkoznak a tájékoztatással.
Próbáld meg esetleg úgy, hogy adott előfizetésről *130*xxx# majd küldés/hívás, erre válazul küld egy SMS-t, amiben bár a beváltható pontok utolsó gyűjtési hónapjában (július lesz írva) kapott pontot írja, aminek nincs már jelentősége, de ha az üzenetet úgy kezdi, hogy az Ön jelenlegi Aranykártya pontegyenlege: 0, akkor elvileg jó vagy, mert a kártya státuszát nézi most is szerintem.
xxx = Kapcsolat kártya jelszava, ami alapesetben 123, de muszáj (volt) megváltoztatni.
Ha nem boldogulsz, akkor felhívhatod az ügyfészolgálatot, biztos tudnak abban segíteni, hogy milyen státuszú adott tekintetben az előfizetésed/Kapcsolat kártyát. -
válasz
Cilindrik #105343 üzenetére
Nem időintervallum, hanem költési szint függvénye, 8 pont jár minden nettó 500 Ft után a végösszegből és úgy kell 150 pontot összegyűjteni 6 hónap átlagában az arany szinthez.
Régen arra is adtak pontot, hogy minél régebbi volt az előfizetés, de az régóta nincs, már csak a költés után jár.
Ha a fentiek alapján adott legalább az arany szint, akkor persze más oka lehet. -
válasz
radio100jozs #105335 üzenetére
Írják: [link]
-
válasz
bexinho23 #105306 üzenetére
Az Instagram passz, nem használom - de lassan kénytelen leszek szakmai okból, mert preferáltabb lett, mint a Facebook -, de a Facebook és társainál jól működik a dolog a havi díjas adatcsomagoknál és ahogy nézem most a tartalék Domino SIM kártyával, ebben a promócióban is.
Nem lehet, hogy az Instagram esetén beágyazott tartalomról van szó és azért pörgeti az adatkeretedet? -
válasz
bexinho23 #105304 üzenetére
Szia,
Nem csak böngészőből, hanem alkalmazásokon belül is működik, de gondolom úgy van, mint a havi díjas adatcsomagokon belül, hogy az adott közösségi felületekre külső tárról beágyazott videó, hang...stb. már nem tartozik bele.
Ezen közösségi alkalmazásokról van szó ebben a promócióban:
Facebook, LinkedIn, Instagram, MySpace, Snapchat, Twitter, Tumblr, Badoo, Foursquare, Pinterest, és Regram
Fontos, hogy csak belföldi adatforgalomra él a kedvezmény. -
Domino előfizetők, ezen szerdai ajánlat:
Korlátlan social media 1 napra 0 Ft-ért -
válasz
thomas77 #105292 üzenetére
Nem OFF szerintem itt sem a VoLTE, mert adott szolgáltatónál a szolgáltatás szerves részét képezi már.
Akkor viszont felettébb preferált lehet a VoLTE topik, ha két - vagy majd több - szolgáltató VoLTE funkciója kerül például összehasonlításra, vagy másik szolgáltató VoLTE megoldásáról van szó. -
válasz
lugosi #105250 üzenetére
Nem olyan céllal írtam pedig.
Érintett illetékes mondta:
Nagyon sok panasz van az iPhone-okkal kapcsolatban eSIM és dual SIM kezelése terén, aminek a szolgáltató is issza a levét, mert sokan arra próbálják fogni, pedig más gyártóknál gond nélküli a működés ilyen téren.
Jobban nem faggattam a srácot, mert tudom, hogy Huawei és Samsung eszközökben gond nélkül megy a Telekomos eSIM régóta, de gondolom iPhone-ok kapcsán hirtelen megugrott most a váltások és azzal a problémák száma. -
válasz
fornettisuti #105227 üzenetére
-
válasz
fornettisuti #105221 üzenetére
Nálam a 9.40.0 is grafikus, pont olyan, mint az általad betett képen a 9.40.3.
(Note9, Android 9) -
válasz
fornettisuti #105212 üzenetére
Olyat nem dob az áruház.
-
válasz
fornettisuti #105209 üzenetére
A január 31-ei 9.40.0?
-
válasz
lubrinczerik #105207 üzenetére
Csak a meghatározott adatforgalmazás ideje alatt és csak adott típusú forgalomra vonatkozóan.
-
válasz
lubrinczerik #105204 üzenetére
Itt tájékozódhatsz: [link]
-
válasz
lubrinczerik #105195 üzenetére
Nem lesz ott gond semmivel, legfeljebb lassítanak, ha például torrent útján történik a letöltés.
-
válasz
keszo #105193 üzenetére
Szia,
Azt lehet is, sőt, havi díjas adatcsomagoknál is csak a korlátlannál van ilyen kikötés:
A Korlátlan Net csomag kizárólag személyes felhasználásra vehető igénybe. A Korlátlan Net díjcsomaghoz tartozó SIM kártya kizárólagmobiltelefon készülékbe helyezhető be. Szerződésszegésnek minősül, ha a SIM kártyát az előfizető olyan eszközben használja, amely nem alkalmas mobil hanghívások bonyolítására (különösen, de nem kizárólagosan: router, modem, PC vagy notebook, gépek közti (M2M) kommunikációs eszköz, stb.) A Korlátlan Net díjcsomaghoz DuoNet szolgáltatás nem vehető igénybe. A Korlátlan Net díjcsomag keretében a hálózat egységességének, a szolgáltatások biztonságának fenntartása érdekében a következő forgalomtípusok és használati módok esetében a mobilinternet szolgáltatás az adatdíjcsomag kínált sebességétől eltérő maximális sebeséggel használható, az alábbiak szerint: Peer-to-peer jellegű fájl megosztás és letöltés (különösen Bittorrent) illetve egyéb folyamatos, hálózati túlterhelést jelentő forgalomtípusok használata esetén a letöltési/feltöltési sebesség 2/0,2 Mbit/s. Virtuális magánhálózat (VPN) használata vagy egyéb titkosított csatornákon keresztül történőforgalmazás (pl. SSH) esetén 10/5 Mbit/s.
Forrás: [link]
-
válasz
lubrinczerik #105190 üzenetére
Ha a wifi szórásra gondolsz, azt nem lehet látatlanban megmondani, mert minden környezetben más és más, függ a falak számától, anyagától, egyéb akadályozó tényezőktől, az ellenoldali eszközök milyenségétől...stb.
2.4 GHz-en jobban terjed a jel, de az lassabb átvitelt biztosít, az 5 GHz gyorsabb, viszont fogékonyabb az akadályozó tényezőkre.
Amennyiben stabilabb és gyorsabb kapcsolat kell egy munkaállomásra, úgy USB-n is megoldható a telefonról a megosztás. -
válasz
lubrinczerik #105183 üzenetére
Szia,
Látják, hogy milyen eszközben van, ha nagyon akarnak, akkor foglalkozhatnak is a dologgal.
Használj a célra egy olcsó mobiltelefont, arról megosztod a netet és nem lesz gond, de a router és társai problémás lesz.
Ez nem a Telenor (már lezárt HD csomagja), az sem segít a dolgon, ha havonta egyszer vagy többször telefonálsz a SIM kártyáról. -
válasz
Def26 #105040 üzenetére
Nagyon változó volt, de jellemzően annyira kevés (sokszor csak néhány GB), hogy le is mondtam végül, mert még a 6 GB-os csomag is bőven sok, ha itthon átkapcsolok wifi hálózatra.
Elvétve volt több 10 GB, de akkor mindig mobilinternet ment, itthon sem nyomtam át wifi hálózatra.
Igaz, azért volt csak a korlátlan mobilinternet, mert néha nagyobb adatmennyiség kell egy este/éjszaka, de ez csak havi 1 - 2 alkalom már és mióta van a 24 órára korlátlan adatmennyiségű 990 Ft-os csomag, az jobban megfelel az igényeimnek, mert összességében olcsóbban jövök így ki. -
válasz
brumicica #105020 üzenetére
Nálam semmi problémát nem okozott a frissítés, sőt, ha engedélyezem, hogy az alkalmazás hozzáférjen a névjegyzékhez, akkor onnan még a profilképeket is bemásolja, továbbá a feltölthető Domino előfizetéseknél nem csak a telefonszám, hanem a kapcsolódó név is megjelenik.
-
válasz
kakuk.tamas #104868 üzenetére
Hazánkban a Telekomnak van a legjobb 4G hálózata, ami még világviszonylatban is a legjobbak közé tartozik. (Részben ezért is szeretnek itt tesztelgetni új dolgokat, a jó technika mellé, viszonylag jók a környezeti adottságok is.)
Bogyó bá': Online is lehet intézni: [link]
-
válasz
kakuk.tamas #104851 üzenetére
Akik foglalkoznak az ilyen dolgokkal és külön preferálják a VoLTE hívást, azoknak nem lesz ilyen tekintetben probléma a WoWiFi, meg aztán sokkal jobb az országos 4G lefedettség, mint a 3G-s, így nincs is nagy jelentősége a dolognak.
st3v3np3t3r: A VoLTE lényege pont az (a 3G HD ellenében), hogy nem számít, mi a helyzet a másik oldalon, ha nálam adottak a feltételek, én központig minden esetben 4G-n telefonálok, a másik fél miatt az én kapcsolatom nem fog leváltani akkor sem 3G-re vagy 2G-re, ha a másik fél azok valamelyikét használja.
-
válasz
st3v3np3t3r #104845 üzenetére
Írta a telefon típusát, az pedig tudja a VoLTE funkciót.
-
Akkor elkezdték bekapcsolgatni fokozatosan minden érintett előfizetésen a VoLTE funkciót, de ha esetleg van még olyan előfizetés, amin nem történt meg, akkor kérni kell és megteszik.
Ha az előfizetésen már aktív a funkció, akkor a telefonon is engedélyezni kell a 4G hanghívást és a feltételek biztosítása esetén (4G hálózatra csatlakozás, a telefonon engedélyezett 4G és VoLTE, 4G képes SIM kártya) működni fog. -
válasz
st3v3np3t3r #104839 üzenetére
Az lesz szerintem, amit korábban írtam, szoftveresen megoldja majd a támogatást a gyártó és onnantól menni fog, ahogy történt az a View 10 esetén is például a 9-re frissítéssel.
-
válasz
st3v3np3t3r #104753 üzenetére
A Telekom egyáltalán nem forgalmaz View 10-et, pont ezért is írtam példának korábban, hogy a gyártó idővel betette a szoftveres támogatást.
Nagyon sok olyan készüléken megy a VoLTE, amilyet a Telekom nem forgalmaz, nem játszanak ők semmire, ha a gyártó beteszi a támogatást a szoftverbe, akkor jó, ha nem, akkor nem megy.
Megjegyzem, úgy hallottam, a 4G hanghívás kifizetődőbb a szolgáltató számára (is), akkor pedig nem is lenne érdekük hátráltatni a funkciót. -
válasz
st3v3np3t3r #104746 üzenetére
Ha a telefon nem csak hardveresen támogatja a VoLTE funkciót, hanem szoftveresen is, akkor a kapcsoló olyan SIM kártyával is megjelenik, amelyik nem ad kapcsolódó infót, mert az ahhoz tartozó előfizetésen nem aktív a 4G hanghívás.
Tapasztalatból is írom ezt, több telefonon is kipróbáltam.
A feleségemnek View 10 van, ami hardveresen támogatja, sőt, dual VoLTE képes, de Android 8-on nem tudtam előcsalni a VoLTE kapcsolót és nem is működött a 4G hanghívás, aztán megérkezett a 9-es frissítés és megjelent a kapcsoló, mert abban már szoftveresen is támogatva van (a Telekom is), azóta működik a VoLTE.tomp: Újpesten minden rendben.
-
válasz
st3v3np3t3r #104742 üzenetére
Szerintem nem.
-
válasz
st3v3np3t3r #104738 üzenetére
Akkor szoftveres gond/hiány van ilyen tekintetben a rendszerrel.
-
válasz
st3v3np3t3r #104735 üzenetére
-
válasz
st3v3np3t3r #104726 üzenetére
Szia,
A készülék szoftveresen is támogatja?
Mert a hardveres rész kevés. -
válasz
Atomantiii #104711 üzenetére
Nem te kapcsolod be, hanem a szolgáltató tette meg, ha az előfizetés megfelelt a kiírt feltételeknek.
ubyegon2: A 3 GB nem csak Domino előfizetésre volt aktiválható.
A percdíjakban nem látok változást. -
válasz
Atomantiii #104709 üzenetére
A 3 GB-os promócióval az a helyzet, hogy hivatalosan 2018. december 31-ig élt, de sokan még utána is bekapcsolgatták úgy, hogy nem hivatalos forrásból letöltötték és telepítették a régebbi verziós, a Google Play áruházban már nem elérhető alkalmazást.
A 4 GB pont más (már ha erre gondolsz: [link]), azt minden érintett előfizetésen bekapcsolták automatikusan.
Nálunk is ott figyel még érintetlenül két családi Domino előfizetésen is, sosem lesz elhasználva abból semennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nintendo Switch 2
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Trollok komolyan
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- PlayStation 5
- Autós topik
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
- Dji RC N3 távirányító
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 13 mini 5G 128GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- HP OMEN 16 Brutális teljesítmény gamereknek és profiknak!
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- SzoftverPremium.hu
- Honor 90 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest