- Honor 200 Pro - mobilportré
- BlitzWolf termékek topicja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Listázzák az olaszok a Redmi 15C-t
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Blackmirror #34185 üzenetére
t-pont, de az sem direkt t-s már...
-
hatalmas piros pont a szolgáltatónak, ügyfélmegtartásból jeles!
ma is bizonyítást nyert, hogy bizony külön hadakozás nélkül - még kérnem sem kellett, pedig a hangom nem emeltem volna meg, ha lepasszolnak, mert nagyrészt jogos lett volna - is korrekt módon állnak hozzá akár a szélsőséges esetekhez is, ahogy az egyik illetékes mondta; ha a régi, hűséges és megbízható ügyfél megérdemli!
90 percet harcolt két ügyfélszolgálatos - ezúton is külön köszönet illeti őket -, hogy átvigyenek valamit a rendszeren, amit (már) nem lehetett volna, és bizony több szintről kellett jóváhagyást nyerniük, hogy kiskapun át megoldják a dolgot.
hozzátartozik az igazsághoz, hogy előtte azonos üzletben lepasszolt egy hölgy ügyintéző, de neki nem csak a hozzáállásával volt baj, hanem a hozzáértésével is, ezért kértem telefonos segítséget (1430), ahol utánanéztek, és utána visszaküldtek az üzletbe, mondván kérjem magam másik ügyintézőhöz, mert megoldható a problémám, és igaza volt!krisztian112; nem feltétlenül sokra mennél a fenyegetőzéssel, elég világosan tartalmazta az sms - amiben a kódot küldték -, hogy az mire használható fel.
az sem igazán fair dolog, hogy az előfizető azonnal visszaél a rendszer hibájával, az üzenetben leírtak ellenére.
mindennek (legalább) két oldala van, egyszer az egyik irányba billen a mérleg, máskor meg fordítva. -
válasz
St3ven #34019 üzenetére
én is csak most kaptam, és (még?) csak az egyik előfizetésemre;
regisztráltam anno, amikor onlien rendeltem domino konstrukciós csomagot.
korábban is kaptam már ilyen kedvezményt, de akkor konkrét típusú készülékre szólt, talán galaxy y, így nem éltem a lehetőséggel.pepe091; ez elég ciki a telekom számára...
-
válasz
levente9710 #34003 üzenetére
szia,
alapesetben úgy, hogy kiküldik számodra a szerződést, aláírod a csomaghoz mellékelt átvételi elismervényt - ez a csomagon kívül van, a futár/átadó csak ehhez fér hozzá, a csomagban lévő iratokhoz csak te -, és az egyenértékű a szerződés aláírásával, mivel ez is szerepel rajta;
kijelentem, hogy az átvett dokumentumok (szerződések, nyilatkozatok, számlák) tartalmát megismertem és elfogadom, tudomásul veszem, hogy ezen bizonylat aláírása az átvett és tételesen felsorolt dokumentumok példányonkénti és egyesével történő aláírását helyettesíti, azzal minden tekintetben egyenértékű.
a futár/átadó csak az említett átvételit viszi el, és juttatja vissza a szolgáltatóhoz, de azon már szerepel az aláírásod, és a fentiek szerint - jogilag - olyan, mintha magát a szerződést írtad volna alá.
az igazolásos részének a gyakorlati megvalósítását passzolom, abban majd segít egy t-s illetékes, hogy miként és mikor kell. -
válasz
ANDROID??? #33983 üzenetére
igen, bőven kárpótolva lett a tulaj, általa pedig mi is.
St3ven; bizony nem, azóta is több ilyet hallotam.
nem az igazi a telekom honlap, ügyintéznék, és dobálja a hibákat...
-
válasz
dedike #33980 üzenetére
na, azt nem feltétlenül tudják mindig, ezt én is megtapasztaltam anno, volt olyan eset, hogy legalább 10 percig görcsölt az ügyintéző, mire összehozta a nevemen lévő előfizetéseket - a társkártyás előfizetéseket kellett hozzátenni a főkártyás előfizetésemhez -, amikor szóltam, hogy csak az egyik előfizetésem számláját nyomtatta, én pedig mindegyikét befizetném, ahogy a kiküldött számlákon szokás.
akkoriban még vidékre érkezett a számla, netbank még nem volt adott, és pont nem tudtam hazautazni egy ideig, ezért fizettem be t-s üzletben.ANDROID???; igen, anyagi érdekeltés okán működnek a dolgok, volt már hozzá szerencsém, bár régebben, bő 10 éve.; bérelt lakás, én készpénzben fizettem a számlákat a tulajnak, neki pedig vonták a számlájáról a szolgáltatók az összegeket. otthon ücsörgünk a párommal, egyszer villany leó, nincs áram a lakásban. kimegyek a folyosóra, nézem a villanyórát, hát kikötve, plomba rajta, meg egy határozat a kikötésről, a számlafizetésben történt elmaradás miatt, illetve kitöltve a rublika, hogy a helyszínen a számlát nem fizették ki, a megjegyzésben beírva, hogy többszöri csengetésre sem nyitott ajtót senki!
nos, ketten tartózkodtunk otthon, a csengő működött, de be sem csengettek, mert a kikötés miatt sokkal több jutalékot kaptak - szerződéses cég volt, nem közvetlenül az elmü -, mint történt volna az, ha becsenegetnek, kifizetem a számlát, és nem kell kikötni!
az eljárási szabályok alapján kötelességük lett volna becsengetni!
a tulajd egy figyelmeztetést nem kapott az elmü irányából, legalábbis ő ezt mondta, és amennyire ismertem, nem feltétlenül hazudott.
az a pláne, hogy nem is a lakás tulajdonosa felejtette le befizetni a számlákat, hanem a bank hibázott, így végül mi is kártalanítva lettünk - csak másnap délután kapcsolták vissza, a fagyasztó leengedett a nyári melegben, persze tele hússal...stb -, meg a tulaj is. -
válasz
callmeakos #33951 üzenetére
szia,
a fizetési határidő leteltét követő napon korlátoztak?
nem jellemző, és nem is életszerű...
biztos, hogy nem volt másik/korábbi tartozás? -
válasz
raziel01 #33916 üzenetére
pedig sokszor előfordult már, hogy kértek, hiába nem új előfizető volt, hanem első hosszabítás történt, részletre történő vásárlással.
olyanról is tudok, aki teljesen tiszta lappal rendelkezett, az első 2 év alatt is rendesen fizette a számlákat, és bizony kértek tőle előleget, amikor az első 2 év után ismét aláírt 2 évet, és részletre kivitt egy drágább készüléket, pedig a díjcsomagra nem is írt alá hűséget. -
-
én csak azt az erőlködést látom ki belőle, hogy amennyiben mobiltelefonon szeretnél sokat netezni, úgy fizess elő drágább díjcsomagra...
ja, és köss még egy nagyobb adatcsomagos előfizetést, azt külön csak mobilinternetre, amit külön eszközben használsz majd...
lefogadom, ha 10 ügyfél betelefonál, hogy van például mozaik xs előfizetése, és kevés az abban foglalt 200 megabyte adatmennyiség, akkor a legtöbb esetben nem azt fogják javasolni, hogy + 1000 ft ellenében bővítsen 1 gigabyte adatforgalmat, és így 3200 + 1000 ft = 4200 ft mellett 200 megabyte helyett lesz 1.2 gigabyte adatmennyiség, hanem terelik a mozaik s felé, ami 5400 ft, de csak 500 megabyte adatforgalmi keret, hiába mondja, hogy neki csak adatforgalomban kellene több, de arányos felárral.erdoke; ott a pont, jól írod, ez a számomra - és sokak számára - nem megfelelő üzletpolitikai irány, amit a szolgáltatók céloznak meg mostanság...
-
nem vagyok t-s illetékes, így azt nem tudom, hogy mi kellene egy lezárt díjcsomag újbóli aktiválásához úgy, hogy annak ismételt aktiválási ellehetetlenülését szerződési feltételekben is rögzítették, illetve a rendszert is annak megfelelően állították be, de biztos vagyok benne, annyira nem lenne egyszerű az ügymenet, hogy azt csak így simán megugorják a szabályozott tiltások ellenére...
nekem is volt anno 5 és 3 gigabyte adatmennyiségű net a hangalapú előfizetésemen, bosszantott is a dolog a későbbiekben, hogy csak 500 megabyte lett a legnagyobb, de mivel nem csak én háborodtam fel, hanem nagyon sok előfizető, újságcikkek is születtek a témáról - különös tekintettel a Mobiltelefonos(Táblagéphez/Notebookhoz) internetezéshez ajánljuk szóhasználatra, hiszen nem csak ajánlják, de konkrétan csak azokhoz adják az ott szereplő díjcsomagokat -, ezért bevezették az 1 gigabyte kereteset, de alapesetben az a plafon.
nagyon utána kell járni, ha már lezárt díjcsomagot használ az ember, hogy mire módosítsa, mert nincs visszaút!
neme is van jelenleg több társkártyám olyan díjcsomagokkal, amiket már régen lezártak, és bizony nem módosítottam azokat eddig, mert csak drágább alternatívák lennének, erősen meggondolom majd, hogy mire ugorjanak, ha eljön az idő a muszájra. -
amilyen neked korábban volt (relaxnet), olyan mellé még annak aktív állapotában sem mehetett (volna) ilyen bővítés, illetve kifejezetten írják is, hogy;
Fontos tudnivalók a limitbővítő opciókról
A Net&Roll 1 GB LTE, Net&Roll 1 GB, Net&Roll 200 MB és Kapcsolat NET opció más mobilinternet díjcsomaggal nem vehető igénybe.
neked már volt másik (relaxnet) mobilinternetes díjcsomagod, tehát konkrétan tiltós a dolog, linkeltem korábban, hogy relaxnet mellé milyen bővítés adott; link
utóbbiaknál külön írják is, hogy a lezárt relaxnet csomagokhoz is mehet, tehát ez kellett/lehetett volna neked aktiválni, és akkor marad a relaxnet előfizetésed is!
jobban már tényleg nem lehet részletezni, hogy miért jársz tévúton... -
válasz
StreetBizTO #33783 üzenetére
szia,
a sokadik javítás után kérhető a csere, de a jogszabály szerint csak azonosra történhet az, ha az nem megy, mert már nem árusítja a szolgáltató, akkor van lehetőség elállásra, és utána akár ott azonnal lehet vásárolni másikat - legalábbis lepapírozni így illene - az y200 viszont már kifutó, nem feltétlenül van miden üzletben raktáron, de az s3 mini még kapható egy ideig.
olyan lehetőség van, hogy a sokadik csere után azt nyilatkozza, hogy nem kéri már a javítást, illetve az azonos típusra történő cserét új készülékre sem, mivel nagyon csalódott benne, hogy a sokadik javítás sem hozott eredményt - ez akkor áll meg főként, ha mindig azonos hibával javították -, ráadásul rengeteg kényelmetlenséget és időveszteséget okozott számára a sok garanciális ügyintézés is, annak sem akarja magát ismételten, sokadszorra kitenni, ezért elállási szándéka van.
itt jegyzem meg, hogy a samsung garis futárt biztosít az s3 mini esetén is, emiatt gyors a garis ügymenet, ez ilyenkor mellettük szól, nem pedig az ügyfél javára billenti a mérleget.
előfizetés, ráadásul hűségidő alatt nem egyszerű az elállás, de ha belemegy a szolgáltató - és a gyártói szerviz -, akkor lepapírozzák úgy, hogy ő csak annyit lát, kapott másik típust.
fontos megjegyezni, hogy a jogszabály elég tágan fogalmaz ilyen tekintetben, tehát sokszor messzebb kell menni a szolgáltatónál, és még akkor sem egyszerű és biztos a dolog...tothl; nekem az minimum feltűnt volna a leírásban, amit korábban is írtam, hogy az opció más mobilinternet díjcsomaggal nem vehető igénybe, neked pedig már volt egy másik aktív, így ez biztos nem átláthatatlan.
mivel csak a publikus díjcsomagok szerepelnek a bővítés leírásában, az sem lett volna hátrány, ha rákérdezel az illetékesnél, hogy nem publikus díjcsomag esetén mi a konkrét helyet, nem pedig vaktában nekiesni az aktiválásnak... -
válasz
norbitális #33765 üzenetére
szia,
az akkumulátor gyors merülése szoftveres probléma is lehet, így azt általában bevizsgálják - neked is tiszta firmware verzió alatt kellene kipróbálni, egy restore/visszatöltés után úgy, hogy nem kerül vissza régebbi mentés, hanem újnak állítod be a készüléket -, a másikra meg nem lehet mit mondani látatlanban, látni kell, és még akkor is megkockáztatom, hogy szervizese válogatja a döntést...
a szolgáltatós jótállási jegy - vagy annak hiányában a számla - legyen nálad, kérni fogják. -
azt csak a szolgáltatós illetékes tudja megmondani, hogy dolgozói csomaggal mi a helyzet, nem kizárt, hogy amellé is lehet, pláne mert engedte is a rendszer, de azt egyértelműen írják a honlapon, hogy más mobilinternet díjcsomaggal nem vehető igénybe adott bővítés, így ha engedte is aktiválni a dolgozói csomagra, a korábban aktivált relaxnet xl kikapcsolásra kerül(hetet)t.
a relaxnet csomagok léteznek, bár már lezárt díjcsomagok, tehát a lezárást követően már nem lehet azokra előfizetni, de akik korábban aktiválták, azok jelenleg és a jövőben is használhatják.
beidéztem korábban, hogy milyen (publikus) díjcsomagok esetén aktiválható a net&roll 1gb lte;
Mozaik XS, S, M, L, XL, XXL díjcsomagok
T-Mobile Ikon LTE díjcsomagok
Like 300
relaxnet esetén ezek a bővítések adottak; link -
válasz
Tappancs2001 #33747 üzenetére
szia,
ebben még nincs benne; link
motoflug; szia, a számlán a készülék alatt lesz a sim kártyára vonatkozó (két) tétel, azokban szerpel a domino jelzés (DOM), és a díjcsomag Dimono_akármi.
-
válasz
atillaahun #33738 üzenetére
vélhetően az lesz, mint a korábbi hasonló esetekben, hűség nélkül drágább lesz valamivel.
-
válasz
Killing #33726 üzenetére
ez így nem teljesen igaz.
a Mozaik XS, S, M, T-Mobile ikon 200 LTE, Exo XS, S, Like 300, Siketek és Gyengénhallók, valamint a Vakok és Gyengénlátók részére szóló speciális havidíjas díjcsomagok, Fun Aranytárskártya, Go!Net M, L, XL, Net&Roll 200 MB, Net&Roll 1GB, Net&Roll 1 GB - LTE, Kapcsolat Net, Net Start és Go!Napinet díjcsomagok és adat díjcsomagok az új elõfizetõk vagy a fenti csomagokra váltók számára 2013. november 1-jét követõen nem használhatók internet alapú hang és videó hívásokra. (Általános Díjszabás 2.1.2., 2.1.3., 2.1.4., 2.1.5, 2.1.8, 2.1.9., 2.2.1, 2.3.2.1, 2.3.2.1., 2.3.2.2, 2.3.2.3, 2.3.2.4. pontok); az Üzletszabályzat szövege pontosításra, kiegészítésre kerül (Üsz. 3. sz. melléklet V. pont). -
válasz
blueye #33603 üzenetére
mostanság is jobban jövök ki a szolgáltatós árral, mint a szintén korrekt gyártói garis és áfás számlás legjobb független árral, pedig csak az előfizetésre írok alá további 2 év hűséget, díjcsomagra sosem.
a részlet lehetőségével is élek néha, de nem azért mert kell, hanem mert érdemes, kamatozzon nálam a pénz, de amúgy sosem vennék részletre semmit, ha akkor vagy azt követően nem tudnám bármikor probléma nélkül kifizetni egyben a terméket. -
válasz
Blackmirror #33599 üzenetére
van néhány jó szolgáltatós akció, meg sok rossz, ennyi...
mindig a szolgáltatónál veszem az aktuális csúcskategóriás mobiltelefonjaimat, illetve gyakran a családtagokét is, de nem ilyen pocsék akciókban. -
válasz
Blackmirror #33597 üzenetére
nem, de viccnek nagyon jó, tekintve azon tényt, hogy például a media markt 90 e ft ellenében függetlenül adja, szintén korrekt gyártói garival.
-
válasz
bopeti98 #33535 üzenetére
közel sem biztos, hogy a hálózat a hiba forrása.
azonos sim kártyát próbáld ki másik/több készülékben, ha ott is problémás az adatforgalom, akkor sim kártya vagy hálózati hiba, illetve a telefonokban másik telekom sim kártyát is, így leszűkíthető végül a hiba a készülékre - annak rendszerére -, sim kártyára, vagy szolgáltatói/hálózati hibára. -
azt passzolom, bb téren vakon vagyok...
iphone 5 esetén csak kiegészítő frissítés kellett a szolgáltató részéről, viszont a telenor például csak egy következő szolgáltatós firmware verzióba tette be a 4g/lte képességet az s4 esetén, tehát a teljes rendszert frissíteni kellett, holott a telekom/t-mobile és a független firmware verziók alatt már korábban is - a kezdetektől - tudta. -
amennyiben nincs külön 4g/lte opció, és csak a 3g módozatokig skálázódik a beállítás lehetősége, vagy van 4g/lte beállítási lehetőség, de csak a 3g módozatokig engedélyezed, úgy nem lesz aktív 4g/lte hálózat.
a bb q10 4g/lte képes készülék, a telekom is így specifikálja, de azt is írja, hogy a 4g/lte hálózat eléréséhez szoftverfrissítésre van szükség. -
válasz
lugosi #33493 üzenetére
már amennyiben lesz rá lehetőség, mert előfizetésnél pláne vannak olyan feltételek néhány külföldi szolgáltatónál, amiket innen nem mindenki tud teljesíteni; ottani bejelentett lakcím, ottani folyószámla a bank tekintetében...stb, szóval nem úgy működik, mint azt sok ember elképzeli, hogy kimegy majd, és simán köt egy előfizetői szerződést idegen országban egy szolgáltatóval, amit aztán itthon boldogan használ.
jó lenne, ha a roaming változások ennyire befolyásolnák majd a hazai szolgáltatók árazását, de félek, ez nem lesz ilyen egyszerű... -
válasz
sztmorzsi #33464 üzenetére
amikor nyilatkoztál a biztosítás megkötésére, és létrejött a szerződés, abban a pillanatban elfogadtad a vonatkozó szerződési feltételeket, ami nyilvánosan elérhető a szolgáltató - mint közvetítő - honlapján, és abban írva vagyon, hogy ki a biztosított, károsult...stb, így arra nem hivatkozhatsz, hogy bármit is nem tudtál azzal kapcsolatban.
azt a szolgáltatóval kell leharcolni, hogy nem számlázták ki a biztosítás díját, bár nem írtad, hogy milyen intervallumról van szó - a biztosítás megkezdése és a biztosítási esemény bekövetkezte között -, de ha végül elismerték a biztosítás meglétét, akkor azzal nem lesz különösebb gond, még közvetített szolgáltatás esetén sem.
a biztosítási szerződés szerint, a szolgáltató nyilatkozat aláírása nélkül is bejelenthet előfizetőt a biztosító irányába biztosítottnak. -
válasz
[P]laci #33449 üzenetére
a következő hibánál már nem kicserélést kér, hanem jelzi elállási szándékát, mivel a sokadik azonos típusra történő cserét követően is fennállnak a hibák, ígyí csalódott abban a típusban, nem kér belőle többet, ráadásul rengeteg kényelmetlenséget és időveszteséget okozott számára a sok garanciális ügyintézés is, annak sem akarja magát ismételten, sokadszorra kitenni.
az árleszállítás lehetősége is adott még a kicserélés és az elállás között - megfelelő feltételek mellett -, de annak összege nincs jogszabályban rögzítve, szóval bármilyen összegre nemet lehet mondani.
az elállás a szerződés előtti állapot visszaállítását jelenti, de a szolgáltató megold(hat)ja úgy, hogy az előfizetés marad, csak a készülék lesz más típusra "cserélve", akár az eltérő ár különbözetének kiegyenlítésével. azért írom ezt, mert a jogszabály szerint nincs levásárlás, tehát olyan nincs, hogy vegyen másik készüléket a jelenlegi adott árából, meg olyan sincs direktben, hogy csere más típusra, hanem ezek adottak; javítás, csere (megfelelőség szerint azonosra), árleszállítás és elállás.
ezektől bármi eltérő van, lásson is bármit az előfizető, a fentiek szerint megfelelően lesz lepapírozva a szolgáltató részéről.
néhány jogszabályi hivatkozás, és egyszerű fogalmazású szöveg; link -
válasz
lugosi #33444 üzenetére
saját véleményemet írtam le, mivel csak előfizető vagyok, nem pedig szolgáltatós illetékes, a biztosítóhoz meg egyáltalán nincs közöm, bár elég drága csúcskategóriás telefonokat használok, de eszembe nem jutna biztosítást kötni azokra, pedig csak részint van rálátásom a belső dolgokra.
az a tapasztalatom, hogy egyik szolgáltató sem szeretetszolgálat, és általában túl erős összefonódások vannak - a szerződésen kívül is - az ilyen cégek között ahhoz, hogy néhány előfizető miatt összeugorjanak.
a szolgáltató az ügyfelekből is él, de nem csak belőlük!
szolgáltatnak, és sok előfizetőt szeretnének a listájukon tudni, de nem mindenáron.
sok olyan szolgáltató van, ahol az előfizetői szolgáltatások csak töredékét teszik ki a bevételeiknek, hiszen többszázmilliós, illetve többmilliárdos tendereket visznek el, sorra.lord.lakli; a szolgáltató - mint közvetítő -, anyagi érdekeltséggel - részesedéssel - bír a biztosítások megkötésével kapcsolatban, legalábbis szerintem!
innentől kezdve, egy - vagy néhány - ügyfél miatt kockáztasson egy biztos és folyamatos bevételt? -
válasz
ANDROID??? #33437 üzenetére
a szolgáltató csak közvetítő, szerintem biztos nem rúgja össze a port a biztosítóval egy - de akár több - ügyfél miatt sem, pláne ha a szerződés szerint nem is jogos az ügyfél panasza, meg ugye a szolgáltatónak biztos többet ér a biztosítóval megfelelő kapcsolatot ápolni, aki rengeteg készülékét biztosítja, mint néhány ügyféllel...
papíron szépen leírnak mindent, minden oldalon (szolgáltató, biztosító...stb), hogy így az ügyfél elégedettsége, meg úgy, de a valóság, az üzleti élet nem úgy működik, a pénzről és a kapcsolatokról szól minden! -
válasz
sztmorzsi #33435 üzenetére
direkt nem neked reagáltam, mert kevés infót adtál meg ahhoz, hogy leírjam - a szerintem - adott helyzetet.
a biztosítás meglétének nyoma van, hiszen fizetni kell érte, így azt ki is számlázzák, meg e-mail visszaigazolást is írtál korábban az igénylésről.
amikor igényelted a biztosítást - nyilatkoztál -, akkor alapban csak rád vonatkozott, minden egyéb kiegésztést és/vagy módosítást külön jelezned kell(ett volna) akkor, vagy azt követően, a biztosítási esemény bekövetkezéséig.
tudni kellene továbbá, hogy hány éves a fiad, mert ugye van ezzel kapcsolatos kitétel a szerződésben, 16 éves korhatárral. -
válasz
ANDROID??? #33430 üzenetére
valóban szánalmas, hogy el sem olvassák a szerződést, mert egyrészt konkrétan nevesítve van a biztosító - ami nem a telekom -, másrészt nem tudják értelmezni a szerződés szövegét, amit pedig elfogadtak korábban, ráadásul probléma esetén arra hivatkoznak...
azt látják, hogy hozzátartozója, de a szerződésben biztosított hozzátartozója (nem a biztosított hozzátartozója) szerepel:
12. Károsult:
- a természetes személy Biztosított Hozzátartozója
- vagy a jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet Biztosított munkavállalója vagy vele egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatársa,
- vagy a fenti munkavállaló vagy egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatárs Hozzátartozója.
biztosított:
6. Biztosított: az az Előfizető, aki / amely a Mobiltelefon-szolgáltató felé tett Nyilatkozattal a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződéshez csatlakozott, és akit ennek alapján a Mobiltelefonszolgáltató a Biztosítónak Biztosítottként bejelentett.. Ugyancsak Biztosítottnak minősül az az Előfizető, akit a Mobiltelefon-szolgáltató Nyilatkozat aláírása nélkül Biztosítottként bejelentett a Biztosítónak.
forrás: link
adott esetben biztosított a hozzátartozó is?
mert a szerződésben nem az szerepel, hogy a biztosított hozzátartozója, hanem a természetes személy biztosított hozzátartozója, tehát a hozzátartozónak is biztosítottnak kell lennie, hogy károsult lehessen, és a biztosított fogalma konkrétan meghatározza ennek megvalósulását! -
kérdezz rá a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy mi a helyzet a számlával, illetve jelezd, hogy nem kaptad meg.
érdemes befizetni, ne legyen lejárt tartozás csak azért, mert sokáig nem kaptál csekket, az ászf is tartalmaz erre vonatkozó részt, hogy mi a teendő ilyen esetben. -
egyrészt a páromnak s advance van, nekem pedig s4, és egyikkel sincs térerős probléma, meg úgy általában nem jellemző sok samsung típusra, másrészt a "pálcikák" száma inkább csak jelzés értékű, minimálisan több vagy kevesebb nem számít, attól még nem dobja el a térerőt két egységgel sem.
minden telefonunk t-s, de az enyémen az elmúlt két hónapban független firmware volt, szombaton tettem fel a friss t-s firmware verziót, amely alatt mindenhol jobb egy egységgel a térerő (lte), de nem tulajdonítok jelentőséget a dolognak.erikviking; valami alapjuk csak van, biztos nem hasra írták oda az értékeket.
-
válasz
#40993792 #33250 üzenetére
ez igaz, de van kompromisszum is; sok lumia legalább háromszoros/négyszeres sar (head) értékkel bír, mint sok más gyártó különböző típusai.
persze nem mondom, hogy ennek garantáltan látható/érezhető jele lesz rövid idő alatt, nálam sem ez az elsődleges szempont egy telefon megvásárlásakor, de jobb a békesség. -
butaság lenne, hiszen szabványról van szó.
nincs olyan, hogy egy lte képes készülék arra van kihegyezve, és a többi módozattal nem bánik megfelelően.
annak már inkább van jelentősége, hogy milyen firmware/modem verzió van a telefonon, és itt jönnek képbe a nem megfelelő régiós módosított firmware verziók, és egyéb gányolások...savoo; nem mondható így, gyártóra általánosítva.
313313; ebben már van/lehet pici igazság, az viszont nem baj, ha a magas sar érték nem "égeti" az embert, nem véletlenül törekednek alacsony értékre.
-
válasz
erdoke #33179 üzenetére
engem sem érdekel, de nem az a jellemző, hogy ne az ügyfelekre hárítanák az újabb és újabb adókat és terheket, és bizony mindig megtalálják a módját, hogy működjön.
magyarország, én így szeretlek...D@ve89; az üzemanyag ára szinte mindent befolyásol.
én nem az üzletkötőkre gondoltam korábban. -
válasz
erdoke #33176 üzenetére
az anyavállalat vezetése kiír egy elvárt profitot, és nem feltétlenül nyúlnak a saját zsebükbe, hogy onnan kivegyék a megemelt adók különbözetét.
drágul az üzemanyag, és a szolgáltatós illetékesek kevesebb ügyfélhez tudnak kimenni azonos összegből.
a dolgozók biztos vesznek kenyeret meg tejet, a fizetés viszony nem kifejezetten emelkedik, így azonos összegért csak kevesebbet tudnak vásárolni.
az illetékesek jobbára gyengülést tippelnek az őszre a forint tekintetében. -
válasz
ANDROID??? #33166 üzenetére
ellentmondást látok a hozzászólásod tartalmában...
biztos vagyok benne, hogy egyik szolgáltató, cég...stb sem fogja a "profitból" kifizetni a megemelt adókat, legalábbis nem az egészet, mindig is hárul majd többlet a végfelhasználókra/vásárlókra is, ez egy ilyen kör. -
válasz
dedike #33160 üzenetére
fizetnének itthon a szolgáltatók annyi adót, mint más normális országokban, és persze nekünk is lenne annyi a fizetésünk, mint az ottani embereknek, és máris nem érdekelne a dolog...
nem hiszem, hogy van még ország, ahol annyi adó terheli a szolgáltatókat, mint magyarországon - mondom ezt csak tippre, nem néztem utána, de megteszem majd!djculture; lásd; fent!
-
válasz
anonymus89 #33107 üzenetére
érdekes lenne, ha valakinek a a limitbővítés cserét jelentene...
érthetően írják az opcióknál is; link
Meglévő díjcsomagján felül havonta 100 MB-tal, 200 MB-tal vagy akár 1 GB-tal többet internetezhet -
válasz
h1ght3chzor #33014 üzenetére
amiket eddig is írtak például az iphone témákban; pixelhiba, porszem került a kijelző vagy a kamera üvege mögé, meghibásodott főkapcsoló, kamera...stb, ezek azonnal kimutatható hibák, nem is nagyon küldik bevizsgálásra, hanem intézik a cserét.
-
válasz
h1ght3chzor #33012 üzenetére
sima javítás - iphone esetén csere - alkalmával elég a jótállási jegy, az alapján bárki eszközölheti az ügyintézést, de vannak/lehetnek szélsőséges esetek, amikor már az eredeti tulajdonos - a szolgáltatóval szerződött - ügyfél kell, például ha nem tudják azonosra cserélni...stb.
akitől a kopással kapcsolatban infót hallotam, azoknak nem cserélték csak amiatt. -
válasz
h1ght3chzor #33009 üzenetére
szia,
alapesetben elég a jótállási jegy.
-
válasz
wertigo1984 #32960 üzenetére
szia,
főként díjcsomag függvénye; link
-
válasz
anonymus89 #32793 üzenetére
ezért is írtam, hogy fordítva talán nem adódik a probléma, de ezt még abszolválni kell a gyakorlatban, vagy igazolja/megcáfolja egy t-s illetékes.
nem muszáj elolvasni a szerződési feltételeket, csak ugye ha látatlanban elfogadja az előfizető, akkor pláne meglepetések érhetik, ráadásul a dühöngésen kívül nem nagyon tud mit tenni, hiszen elfogadta a feltételeket...Vangelis; mivel több tényező függvénye a dolog, ezért hiába írja le valaki, hogy neki engedték, másnak meg nem, mindegyik törvényes út, csak ugye eltérnek a feltételek, ezért esetlegesen a végeredmény is.
azt most nem veszem alapul, hogy néhány ügyintéző nem kellően képzett, ezért egy konkrét helyzetben több állásfoglalás is születhet - számtalan példa volt már rá -, de ha már olyan szintre jut a dolog, akkor olyan fog dönteni, aki kellően képben van. -
válasz
lugosi #32779 üzenetére
írtam a tévés példádra, hogy nem feltétlenül jó, mert ott nem érinti az alapszolgáltatást, esetemben - és bizonyos esetekben másoknál is - viszont igen.
a szolgáltatónak így jó, esetlegesen okkal állították be így, és rögzítették a szerződéi feltételekbe, de biztos nem azért, hogy az ügyfészolgálatnak több munkája legyen...
a szánalmas az lenne, ha nem rögzítették volna az ászf-ben, és támadható lenne az előfizető részéről. -
válasz
dedike #32774 üzenetére
hiába hivatkoztam rá korábban, aki napokig más irányban halad, és akár a telefonon is képes újrahúzni a szoftvert...stb, mielőtt egyszerűbb módon leszűkítené a dolgot az előfizetésére, majd hívná vagy felkeresné a szolgáltatót a problémával, annak szerintem az lenne az utolsó utáni lépés, hogy jogi hátteret keressen a problémának...
-
válasz
anonymus89 #32770 üzenetére
adják is alapból, ha csak díjcsomag módosítás történik.
gondolom, először a díjcsomag módosítását léptétek meg, és utána kapcsoltátok ki a bővítést, és bár a gyakorlatban még nem próbáltam, de fordítva talán nem jelentkezett volna a probléma - ezt majd véleményezi egy t-s illetékes.Nimda; nem várnék napokig. velem is történt már hasonló, de akkor nem én kapcsoltam ki a bővítést, hanem a szolgáltató, pedig volt még kellő számú pont, amire aktiválva lett, viszont azonnal ellenőriztem, hogy adott helyen más t-s előfizetőnek okés, a telefonomban másik sim kártyával megy, szóval az én sim kártyámmal vagy előfizetésemmel van gond, mert azzal másik telefonban sincs adatkapcsolat, és a my t-mobile felületre belépve láttam a hibát, illetve orvosoltam is azt.
-
válasz
lugosi #32765 üzenetére
én is mozaik xs + 1gb lte kombót használok, és bizony érinti az alapszolgáltatást a bővítés bekapcsolása, mivel a mozaik xs díjcsomag(ban foglalt adatmennyiség) nem 4g/lte képes, de a bővítéssel már az lesz.
ettől függetlenül értem a problémát, bár részint tudom is az okát, de szerintem nem akkora probléma, hogy csak szolgáltatós illetékes segítségével lehet orvosolni a problémát, mert nem annyira jellemző, hogy olyan sűrűn kapcsolgatná valaki csak ki a bővítés, bármilyen bővítés visszakapcsolásával meg ugye azonnal visszaáll az alapban adott keret is, tehát így sem kell telefonálgatni amiatt. -
válasz
anonymus89 #32757 üzenetére
nem a díjcsomag módosítása miatt kapcsolódott ki az adatforgalom, akinek pedig az olcsóbb percdíj fontos, abból nem következik a rendelkezésre álló, és az elvárt adatforgalmi mennyiség.
lugosi; nem is kell magyarázni, de az előfizető eszközölte először a módosítást - a bővítés aktiválásával -, és onnan már kövesse a fejleményeket - mondom ezt még úgy is, hogy én is csak előfizető vagyok, és csak részint van rálátásom a kivitelezés ilyenségének az okára.
a régebbi csomagok esetén is így működött, csak ott sms útján is visszakapcsolható volt. -
válasz
anonymus89 #32755 üzenetére
olcsóbb percdíj? az miként jön ide?
amikor díjcsomagot ugrik valaki, például történt nálatok a mozaik xs -> mozaik s lépték, akkor nem kapcsolja ki a rendszer az adatforgalmat, az csak a bővítő kikapcsolásakor történik meg. -
válasz
lugosi #32751 üzenetére
ennyire nem veszem szigorúan, hiszen adott a lehetőség, csak tudni kell a módját, aki pedig nem ismeri a módozatot, az hívja díjmentesen a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy probléma adódott, és már orvosolják is!
más kérdés, hogy esetlegesen már régen több forgalmazás történt a probléma jelentkezésekor a bővítés miatt, mint az alapban adott a díjcsomagban - mert először az pörög le -, szóval...Parasite; a másik két szolgáltató sem jobb, ha náluk meg már megy a tiltás egy ideje...
-
válasz
anonymus89 #32749 üzenetére
szia,
régóta ilyen a rendszer - baradság, de esetlegesen direkt -, hogy a bővítés kikapcsolása után nem dobja vissza a díjcsomagban alapban adott adatmennyiséget (mozaik xs; 200 megabyte, mozaik s; 500 megabyte...stb), hanem azt csak ügyintéző segítségével lehet visszakapcsoltatni.
-
válasz
enginev3.0 #32725 üzenetére
szia,
domino; 25 e ft
előfizetés; 15 e ft (az akció során igénybevett kedvezmény visszafizetésén felül)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Komplett új gép eladó Ryzen5 8400F nettó áron!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Xiaomi 11T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest