- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Tibee86 #37857 üzenetére
nem is engem kell meggyőzni, de elég itt visszaolvasnod, elég sok embernek cserélték ingyen a t-nél is, akár trükközés nélkül is.
az sehol sem írtam, hogy teljesen korrekt dolog a szolgáltató részéről, de pont úgy elítélem, ha a másik oldal kezdi azzal, hogy nem fizet - annyit - valamiért, amit bár meghatároz az ászf, de szerinte az úgy nincs rendben, mert sokat kifizetett már szolgáltatásokra...stb. -
válasz
Tibee86 #37829 üzenetére
olvass már bele a másik két szolgáltató témájába, hogy azoknál sem sem minden esetben cserélik díjmentesen a sim kártyát, adott helyzetben! a kártya korához, meg a fene tudja még mikhez kötik a díjmentes cserét, de nem egy ember írta le, hogy nem cserélték ingyen, illetve az egyik szolgáltatónál még drágább is, mint a t-nél.
azza kezdted itt, hogy mivel kellene érvelned az ingyenes cseréhez, abból pedig nem az jön le, hogy azonnal a valós helyzettel akartál előállni...
én csak saját véleményt írtam, hogy korrekt hozzáállásnál az ügyintézők egy része is megfelelő(bb) módon áll hozzá. -
válasz
lord.lakli #37800 üzenetére
felügyeleti szerv megkeresése?
nekem most is van folyamatban panasz kivizsgálása - telekom kábeles szolgáltatások -, és bizony menne a panasz a felügyeleti szerv részére, ha 30 napon belül nem vizsgálnák ki, ráadásul itt most olyan dolgoról van szó, ami anyagilag is jobban fog fájni nekik, mint az eddigiek - mert nem az első problémás ügyintézésüket élem már meg, megyek is át másik szolgáltatóhoz, mert elegem van a hozzáállásukból, a sumákolásokból...stb. -
válasz
n@p@lm #37811 üzenetére
más szolgáltató sem minden esetben cseréli ingyen, ott is több tényező függvénye, bőven találni hozzászólásokat a másik két hazai szolgáltató témájában, hogy nem cserélték ingyen.
nekem is csertélték már ingyen a t-nél, de külön biztos nem trükköznék azért, hogy kibújjak az alól, ami a szerződési feltételekben rögzítve van. -
válasz
Tibee86 #37798 üzenetére
mindennek (legalább) két oldala van, számodra a szolgáltató hozzáállása, árazása...stb problémás, számukra meg az lehet(ne), hogy az ügyfél díjmentesen akar eszközölni olyan cserét, ami hivatalosan fizetős szolgáltatás.
az sem az igazi megoldás, hogy itt akarsz megvesztegethető t-s illetékest keresni...
előfordul, hogy ha normálisan kéri valaki a cserét, és korrekt ügyintézőt fog ki, akkor megoldják díjmentesen a dolgot, de ehhez is két ember kell, a korrekt ügyintéző mellé egy korrekt ügyfél is!
saját véleményem - mert bár nem vagyok t-s illetékes de elég sok tapasztalatom van -, hogy a legtöbb ügyintéző akkor korrekt, ha nem azzal kezdi az előfizető, hogy hülyének nézi, hanem normálisan elmondja a szituációt, és vagy rábólintanak, vagy ha nem, akkor nem kötelező igénybe venni a fizetős szolgáltatást, illetve lehet próbálkozni máshol, másnál.n@p@lm; nem biztos, hogy jó ötlet a szolgáltató tulajdonát képező sim kártya megrongálására bíztatni másokat, pláne ilyen nyilvános formában...
-
válasz
Logeeen #37785 üzenetére
csak a számla pótlását néztem a szolgáltatói díjszabásban; link
a másik passz, de az sem teljesen kizárt, hogy az díjmentes lesz, mert mintha modta volna valaki korábban, hogy csak a számla pótlásaáért kellett fizetni..bruszli.; a telekom szervizekben igen, de vannak/lehetnek kivételes esetek - gyártói szervizek, prémium szervizes ügyintzések...stb -, amikor nem.
-
válasz
Logeeen #37777 üzenetére
csak platina kiemeltségű szerődésen díjmentes a számla pótlása, más esetben 750 ft/alkalom/darab.
az előfizető kell hozzá, illetéktellen személy részére nyilván nem adnak ki ilyesmit, illetve megoldás lehet még a megfelelő meghatalmazott, akinek meghatalmazását közjegyző hitelesítette vagy
ügyvéd készítette és ellenjegyezte.Tibee86; 4500 ft lesz az, nagy szerencse és szélsőséges ügyintéző kell(het) hozzá, hogy ingyen kivitelezzék, legalábbis szerintem...
a mini -> micro (díjmentes) csere egyszerűbb, de a nano nem sok telefonban használatos. -
válasz
djculture #37520 üzenetére
ezért nem foglalkozom semmilyen harmadik fél szolgáltatásával, saját e-bank -> szolgáltató számlaszáma átutalás direktben, ráadásul saját bankon keresztül, így a leggyorsabb és legolcsóbb.
nem is adom meg feleslegesen harmadik félnek az adataimat!ryori; nekem anno akkor jöt először e-mail, amikor aktuális lett az első számla.
milyen típusú és oprendszer verziós telefonhoz kellene az apn? mert nem minden esetben azonos. -
válasz
St3ven #37517 üzenetére
szia,
nézted a távszámla főoldalán a tájékoztatást?
hátha érinti a problémádat;
Változás a Bankkártyás fizetési módban! Technikai okok miatt, átmenetileg a Telekom Gyorsfizetés nem működik. Kérjük a számláik befizetésére használják a többi Távszámlában elérhető vagy Távszámlán kívüli fizetési megoldásokat. A hiba javításáig, megértésüket köszönjük! Ezúton tájékoztatjuk a Távszámlában elérhető fizetési eszközök változásáról. A bankkártyával történő fizetés átalakul. A kontrollált beszedés fizetési mód kivezetésre kerül. Az átalakult fizetési módokkal kapcsolatos információkról bővebben itt olvashat.meg is előztek közben.
djculture; direktben utalom számláról számlára, és sosem volt még problémám, a távszámlát csak muszájból regisztráltam, de sosem fizettem általa, viszont a csekkel sem görcsölnék...
-
válasz
lord.lakli #37515 üzenetére
azért írtam zárójelbe - de írhattam volna inkább idézőjelbe -, mert nem társkártyánál nem kell még egy előfizetést fizetni, társkártyánál meg muszáj, hogy kapcsolódjon egy főkártyához adott előfizetés, de mind a kettő szolgáltatásnak minősül, ezért az előfizetési díj ne számítson már bele a készülék árába.
-
válasz
lord.lakli #37513 üzenetére
ahhoz képest most is azt írtad, pedig nem a telefon lesz (szinte) annyi, mivel a díjcsomag (különbözete is) leforgalmazható, hiszen az szolgáltatás.
-
válasz
lord.lakli #37509 üzenetére
mióta szokás beleszámolni a készülék árába az előfizetés költségét?
-
válasz
westcoastog #37492 üzenetére
igen, nekem is mozaik xs + net&roll 1gb lte bővítés van, így 200 megabyte + 1 gigabyte adatforgalom, és bőven elég egy hónapra az 1.2 gigabyte úgy, hogy csak a lakásban van wifi, máshol mobilinternettel nyomom az s4-en, és az lte bővítésnek köszönhetően, szinte mindenhol 4g/lte hálón.
-
válasz
westcoastog #37489 üzenetére
van olcsóbb, kevesebb adatmennyiséget tartalmazó bővítés is, +200 megabyte 690 ft ellenében, vagy kapcsolat net +100/200 megabyte (arany/platina) 590 ft ellenében, de ár/érték arányban akkor inkább már 1 gigabyte/1000 ft.
-
válasz
westcoastog #37487 üzenetére
a mozaik xs alapban 200 megabyte adatforgalmat tartalmaz, ahhoz ha aktiválod a net&roll 1gb vagy net&roll 1gb lte bővítést (+1000 ft), akkor 1.2 gigabyte adatforgalmad lesz összesen, ráadásul ha az lte bővítést aktiválod és a telefonod is lte képes, akkor lefedett területen 4g/lte hálón forgalmazhatsz.
-
válasz
westcoastog #37483 üzenetére
mindig figyelmeztet alapban, de én olyat még nem láttam, hogy abból probléma lett volna, ha az előfizető valamiből többet kér, és azért felárat fizet.
a díjcsomagban alapban foglalt adatmennyiség is megmarad, amikor hozzáadódik a bővítés, amennyiben pedig kikapcsolásra kerül a bővítés, az alapban adott keret akkor is marad - az egy dolog, hogy azt külön kell visszakapcsoltatni ügyintézővel -, mert a díjcsomag részét képezi, ki is fizeted, tehát semmilyen szempontból sem szeged meg a hűséges szerződést! -
válasz
westcoastog #37480 üzenetére
adott sms szövegében elvileg írják, hogy meddig vagy korlátozva.
a bővítés nem érinti hűséget. -
válasz
Vermilion69 #37443 üzenetére
szia,
8 munkanap az elállás intervalluma.
alapesetben a postai visszaküldést preferálják, a szolgáltató honapjáról letölthető hozzá a szükséges nyomtatvány, de amúgy bármelyik (nagy) t-pont alkalmas a leadásra, lehetőség szerint olyan javasolt, ahol szerviz is van, és annak nyitvatartási idejében eszközölni a visszaadást. -
válasz
RoryBreaker #37422 üzenetére
szia,
több oka is lehet;
- hálózat
- sim kártya
- mobiltelefon
érdemes lenne külön kipróbálni mindent, hogy leszűkíthető legyen a hiba forrása, tehát azonos helyen másik készülékkel és sim kártyával, illetve a te sim kártyádat másik készülékkel, valamint a te telefonodat másik sim kártyával, így kiderül majd, hogy mi okozza a problémát. -
válasz
Bazsy33 #37334 üzenetére
szia,
több oka is lehet; hálózat, sim kártya, vagy mobiltelefon.
próbáld ki adott helyen azonos szolgáltatós másik telefonnal és sim kártyával is, valamint másik telefonban a te sim kártyádat, illetve másik sim kártyát a te telefonodban, és így megmutatkozik majd, hogy mi a hiba forrása. -
válasz
lord.lakli #37304 üzenetére
elküldik, de ha türelmetlen vagy, akkor keress rá az átírni szóra tavaly decemberi intervellumban.
az elmélet adott, már csak át kell ültetni a gyakorlatba! -
válasz
F_Zolee #37226 üzenetére
aki nem használta adott csomagot a meghatározott intervallumban, az az akciós áron kapja az aktiválás hónapjában és utána 2 * 30 napig, de utána a rendes ár él, ami esetén 100 megabyte 1000 ft.
a szolgáltató a honlapon is mindenhol kiírja a rendes árat is az akciós mellé, illetve az akciós díjszabást külön jelöli. -
válasz
Periati #37219 üzenetére
szia,
erre itt nem nagyon fog értékelhető választ kapni, a független és a másik két szolgáltatós készülék már régen megkapta, de a telekom késik most - korábban ők voltak mindig a gyorsabbak -, egymásra mutogat a gyártó és a szolgáltató, vélhetően szoftveres probléma van, a magam részéről arra tippelnék, hogy valamelyik szolgáltatós - vagy általuk preferált, és a szolgáltatós firmware verzióba integrált - alkalmazással.
F_Zolee; valamit benéztél akkor, mert a 100 megabyte ára 1000 ft, de az akció keretében a kedvezményes díj 190 ft/hó az aktiválás hónapjában, illetve utána 2 * 30 napig.
-
válasz
lugosi #37189 üzenetére
a fődarabos dolgot magasabb szintű jogszabály írja elő, amitől persze eltérhet a gyártó - ha akar - , de csak az ügyfél számára kedvező irányba.
ezért írtam korábban, hogy a 12 + 12 hónap miatt nincs jelentősége a dolognak, hiszen adott intervallumtól nem lesz hosszabb sehogy a jótállás időtartama. -
válasz
lugosi #37182 üzenetére
a kötelező jótállás intervalluma a vonatkozó jogszabály alapján 1 év; link
a samsung 12 + 12 hónap jótállást ad, és a jogszabály alapján az első évben cserélt fődarab esetén újraindul a jótállás, de a második 12 hónapban - ami már csak a készülékre vonatkozik, tartozékokra nem - már nem indul újra, így eleve nem lehet hosszabb a jótállás intervalluma a 12 + 12 hónaptól akkor sem, ha az első 12 hónap utolsó napján cserélnek fődarabot, de ezt a samsung le is írja a jótállási jegyen is; link
ettől függetlenül, például egy 30 - 35 - 40 e ft árú kijelzőt nem neveznék maradék műanyagnak... -
válasz
St3ven #37173 üzenetére
csak a cserélt fődarabra.
HofiZoli; nyilván ne üljön a hibás/meghibásodott telefonon otthon napokat, hanem mihamarabb adja le garis ügyintézésre ismét, úgy nem olyan könnyű lefaragni adott intervallumot.
a komolyabb hiba jobb esetben azonnal, de legfeljeb órákon belül megmutatkozik, előbbinél át sem veszi, utóbbinál pedig mehet vissza gyorsan, ellenkező esetben meg (jól) működik a telefon...valameddig...ahogy nézem a szolgáltató honlapján, adott típus már kifutott.
-
válasz
petiwr #37165 üzenetére
szia,
kérni, azt lehet.
a jegyzőkönyvbe azt kell beír(at)ni, hogy cserét kérsz, mert a sokadik javítás után is probléma van a készülékkel, és ez már sok kellemetlenségel járt, sokat volt a készülék szervizben...stb.
első körben azonosra cserélnek, és nem is feltétlenül utasítják el azt, ha nem jár aránytalan többletköltséggel a javításhoz viszonyítva, illetve ha nem lehetetlen a teljesítés, tehát rendelkeznek még adott típusú készülékkel...stb.
a levásárlás fogalmát nem ismeri a jogszabály, nem is nagyon akarok belemenni abba, hogy miként működik az, amikor már nem tudnak azonos típusra cserélni, és adnak egy listát, hogy akkor abból lehet választani, ez nem igazán okés, mivel csere esetén csakis olyan terméket vagy köteles elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos, két eltérő készülék esetén pedig biztos van legalább egy olyan érték, ami nem felel meg a meghatározottaknak.
a gyakorlatban működik a "csere" eltérő típusra, persze ezt a szolgáltató úgy papírozzas le, hogy abból ne legyen gond. -
válasz
Alvin_ti4200 #37159 üzenetére
szerintem csak azzal áll szóba a szolgáltató, aki adott készülék kapcsán szerződésben áll vele, vagy aki megfelelő meghatalmazással bír az ügyintézéshez, az eredetileg szerződött ügyfél által.
-
ezt eddig is értettük, de a telekom nem módosítja sms útján (sem) a készüléked beállításait, csupán annyira képes, hogy - az igényeidnek megfelelően - biztosít adakapcsolatot, vagy sem.
ellenőrizd a telefonon az adatkapcsolatra vonatkozó beállításokat, ott lesz a megoldás. -
szia,
a fordulónap csak az adatkeretre vonatkozik, árazás szempontjából a hónap első és utolsó napja közötti intervallum számít.
a díjcsomag számlázása időarányos, 5 napra úgy 535 ft környékén tippelném, viszont adatforgalom szempontjából a teljes keretet (200 megabyte) megkapod a fordulónapig.
itt minden szükséges infót megtalálsz, csak lenyitandó a további részletek és feltételek rész; link -
köszi, így már teljesen tiszta a kép.
annyira nem fontos a dolog, hogy külön összerendeltessem ügyintézővel, átmozgatom majd a pontokat szükség esetén, évente egyszer kibírom, csak már úgy megszoktam a korábbi állapotot, meg látványosabb is volt, hogy a több nagyon régi előfizetés által gyűjtött pontokat össszességében láttam.
vezetékes is van, de az elvileg már nem sokáig, esetlegesen már csak néhány napig - ez majd a telekom kontra digi párharc eredményének a függvénye -, így azzal nem akarok foglalkozni.lord.lakli; bízzunk benne, hogy az előfizető alapban is megkapja majd az ígért kedvezményt, és nem kell érte külön telefonálgatni, pláne nem úgy, hogy az ügyintézők egy rész még annak a létezésével sincs tisztában...
-
lekérem néha sms útján (is) a pontegyeleget, most is megtettem, és meglepődve tapasztaltam, hogy csak a töredéke, mint amennyit az előfizetésekre összesen kapni szoktam.
addig logikáztam, amíg kiderült az oka; eddig ha a főkártyáról lekértem az egyenleget, akkor a társkártyákra kapott egyenleg is oda összegződött, ettől a hónaptól viszont külön kezeli a rendszer az előfizetéseket, és külön minden előfizetésen adott a megfelelő számú pont, de nem vonódnak össze automatikusan.
igaz, van lehetőség a pontok átmozgatására bármelyik kártyára a többiről, de eddig nem kellett ezzel külön foglalkozni.
van/lehet köze hozzá annak, hogy a hónap elején módosítottam a társkártyás előfizetések által használt díjcsomagot a régi aranytárskártya akármikről, és most mozaik, eco...stb van?
mert ettől még társkártyák maradtak, ha a díjcsomag nevében ez már nem is mutatkozik meg külön.
vagy semmi köze hozzá, és az új rendszer a díjcsomagok módosításától függetlenül is így kezelné már? -
válasz
lugosi #36741 üzenetére
igen, ezért írtam, és közben kerestem olyan szerződést (kiegészítést), aminél részletre történt a vásárlás, és jól emlékeztem, úgy írja, ahogy korábban részleteztem; termék vételára x ft, vásárláskor befizteve y ft, fennmaradó hátralék z, ami egyenlő x - y összegével.
a kötbér összege mindegyiktől eltér, és nem számítható ki adott három összegből, mert ott már a vásárlási konstrukció is számít.akoska23; az előfizető segítsége nélkül nem jutsz előbbre, úgy tényleg csak illetékes tud segíteni, ha bevállalja...
az lenne segítség és/vagy akkor lehetne bepróbálni néhány lehetőséget, ha a kapcsolódó sim kártya is a kezedben lenne. -
válasz
Vangelis #36725 üzenetére
mínuszoltak már nekem is dolgokat, de ott ügyfélmegtartási kedvezményt írtak rá - ha olyan kategória volt, amit a rendszeren nem lehetett átvinni, vagy más szemontból problémás volt a rendszerben a "kedvezmény" -, viszont sosem maradt a végén fennmaradó hátralék!
a hátralék tartozást jelent, ami nem feltétlenül azonnalos, a kérdés inkább csak az, hogy miként alakul majd a rendszerben, mikor jelez, mi történik a hűség leteltével, ha még mindig ott a hátralék, hogyan akarják/tudják majd nullázni vagy behajtani...stb?!?!
nem vagyok t-s illetékes, így csak logikázok a nyitott kérdések tekintetében, és tényleg kíváncsi leszek a fejleményekre! -
-
válasz
cris78 #36619 üzenetére
problémás a szabályozás, ez van...
djculture; én is talán csak egy problémás emberrel találkoztam, a többi normális volt.
nem hátráltatom őket, de azért a szerződés fontosabb pontjait átfutom 1 - 2 perc alatt, mielőtt aláírnám az átvételit - és azzal a szerződést.
igaz, mindig szépen felkerekítem a fizetendő összeget, hogy a futárnak is megérje picit várni, talán ez is hozzájárul a rugalmasságukhoz. -
válasz
cris78 #36607 üzenetére
biztos, hogy nem írnám alá és nem fizetném ki a csomagot annak kibontása, a tartalmának ellenőrzése és főként a szerződés elolvasása előtt!
ez szerepelt minden átvételin, amiket eddig kaptam;
kijelentem, hogy az átvett dokumentumok (szerződések, nyilatkozatok, számlák) tartalmát megismertem és elfogadom, tudomásul veszem, hogy ezen bizonylat aláírása az átvett és tételesen felsorolt dokumentumok példányonkénti és egyesével történő aláírását helyettesíti, azzal minden tekintetben egyenértékű.
ez alapján egyértelmű, hogy először kibontandó a csomag, elolvasandó az abban található szerződés, és ha minden okés, akkor aláírom az átvételit, ami azonos a szerződés aláírásával, hiszen a szolgáltató csak az átvételit kapja meg.
látatlanban senki ne írjon alá szerződést, márpedig ha az átvételit a csomag kibontása és az abban lévő szerződés elolvasása nélkül teszi, akkor elfogadta a szerződési feltételeket, és utólag nehéz reklamálni, hiszen a szolgáltató előzetesen figyelmeztetett rá, hogy a szerződési feltételeket is elfogadja az átvételi aláírásával! -
szerintem lehet vele tervezni hosszabb intervallumra is, mivel a t-s illetékesek szerint is kvázi különálló díjcsomag formájában fut, ezt támasztja alá az is, hogy az aktiváláskor ez lesz az alapértelmezett, így ha le is zárják, és nem lesz már aktiválható újonnan, az aktív opciók akkor is futnak tovább, amíg az előfizető ki nem lövi/löveti.
-
amennyiben a net&roll 1gb (lte) opció(k)ra gondolsz, úgy igen, automatikusan megújul(nak) minden hónapban, amíg külön le nem mondod a bővítést.
annyi, hogy törthavi számlázású, tehát ebben a hónapban csak részarányosan számlázódik az 1000 ft megfelelő része, viszont a benne foglalt adatmennyiség egész havi, így a fordulónapig a teljes 1 gigabyte leforgalmazható.
számodra kedvezőtlen irányba csak akkor változhat az ára, ha egy hónapon belül többször is aktiválod, mert csak első aktiválás díjmentes, a többinél már nem csak 1000 ft lesz, hanem 1000 + 1000 ft. -
válasz
Sonic* #36341 üzenetére
az egy másik történet, hogy az oprendszer nem jön be valakinek, de az nem garis probléma, azzal nem lehet(ne) mit kezdeni, csak azért nem cserélnek, ahhoz garis hiba kell.
amennyiben adott garis hiba/meghibásodás, úgy átvihető a dolog, mivel többször volt már szervizben/javítva a készülék, így arra is ráfogható, hogy a konkrét típusban is csalódtatok, mert a sokadszori javítás ellenére is probléma van még vele, így nem kértek azonosí típusú újat, hanem elállnátok a szerződéstől, ezt lepapírozzák úgy, hogy másmilyen típust kínálnak fel. -
válasz
Sonic* #36337 üzenetére
nem kell pultot borogatni, azzal csak az ő malmukra hajtanád a vizet, hanem nyugodt és magabiztos hangnemben kérni a készülék cseréjét - ez legyen leírva a jegyzőkönyben is, ne pedig javítás -, mivel a javításban már nem látod a megoldást, hiszen sokadszorra kerül szervizbe, ami rengeteg kellemeztlenséggel járt már eddig is, illetve a készülék nélkülözésével, sok utánajárással, idő és pénz rászánásával került megvalósításra, így erősem megrendült a bizalmad adott készülékben, ezért újra szeretnéd cseréltetni.
alapesetben a csere azonos típusra történik, amennyiben az megoldást jelent, és kapsz egy azonos típusú hibátlan darabot, úgy nem is kell tovább feszegetni a dolgot, ellenkező esetben viszont más lehetőség is adott. -
válasz
Sonic* #36321 üzenetére
szia,
nincs konkrétan számszerűsítve, de már a harmadik után is érdemes lett volna cserét kérni a javítás helyett, és pláne igaz ez, ha azonos hibával többször is javításra került.
amennyiben nem tudják azonos típusra cserélni, úgy felkínálnak majd más típusokat, de azt tudni kell, hogy másmilyet nem vagy köteles elfogadni - pláne nem úgy, hogy csak általuk meghatározott típusokból engednének elsőre választani -, hanem elállás is lehetséges, persze a megfelelő feltételek mellett, gondolok itt az esetleges hűséges előfizetésre. -
válasz
lugosi #36173 üzenetére
vannak persze kivételek, de sokan a gsm bolti garis független árat viszonyítják a szolgáltatóshoz, nem pedig a rendes gyártói garis független árat, pedig ugye a szolgáltató is korrekt gyártói garival adja a készülékeket.
ettől elvonatkoztatva is drágák a szolgáltatós készülékek, de amíg így is veszik az előfizetők... -
válasz
ANDROID??? #36142 üzenetére
itt minden lényegit megtalálsz, a jogszabályt is behivatkozták; link
ami számodra fontos; kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás
nincs levásárlás;
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
nincs csere eltérő típusra;
Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
megnézném én azt a két eltérő típusú mobiltelefont, ahol nem találok legalább egy meghatározó eltérést.
elfogadhatsz eltérő típust, de nem kötelezhetnek rá!
amennyiben mutatnak egy listát, hogy azokból lehet választani, de neked egyik sem tetszik, akkor egyiket sem vagy köteles elfogadni!GLOCK34; butaságot mondtak, 3 munkanapon belül azonnali csere van, amennyiben a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, tehát nem vehetik át úgy, hogy küldik bevizsgálni vagy szervizbe, azt csak aztán tehetik meg, hogy kicserélték.
-
válasz
ANDROID??? #36120 üzenetére
van/lehet értelme, de akkor készülj be rendesen a jogszabályokból, linkeltem/linkeltük korábban az összes kapcsolódót.
GLOCK34; lehet, hogy félreértették a visszavitelt - ahogy számomra sem volt világos elsőre -, viszont akkor csak a készüléket vidd és a jótállási jegyet vagy a számlát.
ez az új online nyilvántartás (jótállási jegy...stb) kicsit bonyolítja a helyzetet, hiszen az alapján fizikális jótállási jegyet nem igazán adnak ki nem illetékesnek, tehát ahhoz az előfizető kellhet. -
válasz
Onderon #36107 üzenetére
mondom, tájékozódj a részletekről, hogy - normális esetben - miként és milyen feltételekkel kapták meg bizonyos személyek/előfizetők a kedvezmény lehetőségét, és utána visszatérhetünk a dologra, de addig nincs miről beszélni.
nem pedzegetek semmit, amit viszont leírtam, azért vállalom a felelősséget, akár jogi szempontból is!
az akció bizonyos feltételekhez volt kötve, az csak egy dolog, hogy a rendszer olyat is átengedett, amit alapban nem lett volna szabad. -
válasz
Onderon #36105 üzenetére
nincs miből visszavenni, a tájékozatlanságod miatt meg pláne nem, ha a részleteknek/feltételeknek nem/sem jártál utána, hanem csak itt olvastad a kódot.
igaz, itt a témában is leírták sokan, hogy mire is lenne hivatott alapban az akció, persze az nem lényeges, csak a kiskapu - néhányan anyira túlzásba vitték, hogy moderációs intézkedés is történt, bár annak a részleteiről pont lemaradtam, csak a végeredményt láttam; link -
válasz
ANDROID??? #36100 üzenetére
nem azt mondtam, akkor kellett volna.
-
válasz
ANDROID??? #36098 üzenetére
nem szabad hagyni magad, ha neked van igazad, és a jogszabályok is azt támasztják alá!
-
válasz
ANDROID??? #36090 üzenetére
nem néztem utóbb az akció részleteit, így nem akarok látatlanban dobálózni, de általában tesznek a szabályok közé kiskapukat, például x időpontig, vagy a készlet erejéig...stb, szóval nem féltem őket, ha esetleg indokolni kellene a dolgot.
a mobilos történeted más tészta, többen és több témában is írtunk elég sok segítő hozzászólást, ahhoz többet nem nagyon lehet hozzátenni...
véleményem szerint azért nem lett volna egyszerűbb leárazni a készülékeket, mert ez nem csak a szolgáltató akciója volt, hanem más céggel közös dolog, amit nem feltétlenül oldhat meg a cég saját hatáskörében.
vannak problémák ezen szolgáltatatóval is, szerintem nincs is olyan szolgáltató/cég, akivel csak és kizárólag csak jók a tapasztalatai mindenkinek, de én is csak azt tudom mondani, amit Blackmirror is, hogy eddig mindig dűlőre jutottam velük, problémás ügyekben is segítettek, a pedig a bő 16 éves előfizetői múltammal és a több előfizetésemmel volt már mit intézni. -
válasz
petrelli86 #36087 üzenetére
erre már válaszoltam korábban!
nem véletlenül nem kapta meg mindenki, aki viszont igen, annál úgy látták jónak, hogy eltérnek a szabályozástól az előfizető számára kedvező irányba.krisztian112; ez legyen a szolgáltató problémája, így jártak...
-
válasz
petrelli86 #36078 üzenetére
több helyen is írtak róla a neten.
Parasite; nem arra lett felhasználva a kedvezmény, amit a közleményben és sms útján írtak, és erre az sem mentség, hogy a rendszer engedte, legalábbis jogilag.
mind a két oldalon volt hiba, ezért egyik oldalon sem minden esetben feszegették a dolgot, valaki megkapta, mások viszont nem. a szolgáltató megteheti, hogy az előfizető számára kedvező irányban eltér a szabályozástól, de ez nem kötelező, tehát mérlegel(t), és különböző tényezők függvényében dönt(ött), ahogy tette is!Blackmirror; akkor nem pontosan írta.
-
válasz
coolrob #36075 üzenetére
nem a kuponos történetről van szó, hanem a 10% webshop/online kedvezményről, azt pedig az egyik kézzel adták, a másikkal pedig elvették, hiszen semmi sem kötelezte rá őket - addig sem, amíg adták.
a kuponos történet meg köszönhető annak, hogy rengetegen nem éltek, hanem visszaéltek a lehetőséggel, a második körben már minden túlmutató trükközésekről is lehetett itt (is) olvasni... -
válasz
ANDROID??? #36071 üzenetére
miért bújt volna ki?
-
válasz
Soulfly842 #36049 üzenetére
ok, én csak pozitív tapasztalatokat hallottam eddig, de nem véletlenül nem írtam biztosra a dolgot, hiszen nem ismerni az előfizető szolgáltatós előéletét...stb.
arról nem is beszélve, hogy szélsőséges esetben üzlete/ügyintézője is válogatja... -
válasz
csakzolcs #36016 üzenetére
szia,
nem is kell.
benézhettél valamit, nem azonos feltételek mellett hasonlítottad össze, vagy ilyesmi...Mr. Teddy; szia, régen 18 hónap után már lehetett, ha legalább arany kiemeltség adott volt, de egy ideje 21 letelt hónap kell a 24 hűségesből.
a második kérdés passz, szerintem van, de ez több tényező függvénye, így inkább rá konkrétumot egy t-s illetékes.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- E-roller topik
- Autós topik
- Bittorrent topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Horgász topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD - garanciával hibátlan működéssel
- PlayStation Plus Premium 24 hónapos előfizetés , egyenesen a Sony-tól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest