-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
válasz szili.tamas1 #47608 üzenetére
#47604-et gondolom nem olvastad...
-
ForRedGlory
félisten
válasz raziel01 #47597 üzenetére
Szerintem Te nem fogod az adást, de akkor válaszolok a kérdésedre, és értsd, ahogy akarod:
"Azt is magyarázd meg, hogy miért is jó az, hogy egy 10+ éve előfizető kb semmi kedvezményt nem kap, az csak az újaknak jár."
Válasz:
Egyszer Te is voltál új belépő, és Te is kaptál kedvezményt. Szerintem bőven kedvezmény egy 5-10.000 Ft-os telefon kedvezmény, és az, hogy adott esetben nem kell kifizetned 50.000 Ft előleget. Egy szóval sem mondtam, hogy nem kevés a kedvezmény, csak itt arról beszélsz, hogy ha csak kis kedvezményt kapsz, akkor nem is ér semmit...
------
Téma részemről lezárva. Nehogy már örülj annak az 5000 Ft-nak is. Tipikus ... mentalitás
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz raziel01 #47592 üzenetére
Őőőőőő.... ... akkor ne használd fel, senki sem kötelezett arra, hogy a pontokat felhasználd. Az meg hogy mi a vicc kategória, na ez a kommented pont az. Inkább örülj, hogy kapsz valamennyit.
(...és ne gyere azzal, hogy még így is drága a telefon, mert nem érdekel hogy máshol - külföldön - mennyiért kapod. Magyarországon élünk. Csak mit zárjeles megjegyzés, mielőtt még vitatkozni szeretnél).
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz pepe091 #47449 üzenetére
Aha...
Üzletszabályzat 6.4.6: A Szolgáltató a beszélgetésről rögzített hanganyagot amennyiben a beszélgetés rögzítésre került szükség esetén az Előfizetői bejelentések, panas zok kezelése során a hibabehatároló eljárás részeként a tárolási időn belül felhasználhatja. A hibabejelentő hívások kivételével a Szolgáltató köteles a rögzített beszélgetéseket 2 évig visszakereshető módon megőrizni.
-
ForRedGlory
félisten
Nem tudom mit porogtok a hanganyagon. Csak kerni kell es kikuldi a Telekom adathordozon, aztan meg lehet hallgatni.
2 evig barmi kikerheto es nem szokott csak ugy eltunni semmi bar karogok mindig lesznek...
-
ForRedGlory
félisten
válasz szili.tamas1 #47077 üzenetére
Sajna ez valoban nem sikersztori, de az alap internet nem kapcsolodik vissza magatol.
-
ForRedGlory
félisten
válasz szili.tamas1 #47075 üzenetére
Nem tudod magadnak.
-
ForRedGlory
félisten
válasz Pszihonaranc #46968 üzenetére
Nagyon egyszeru, ra akarja vezetni a Telekom a nepet az elektronikus fizetesre, de nem a legszebb modon.
Mi is tortent? Felemeltek az arakat, de ha hajlando vagy egy tobb feltetel egyuttes ervenyesulese mellett elektonikusab fizetni, akkor pont annyi kedvezmeny kapsz, hogy ugyanannyit fizess, mint az aremeles elott.
Sok penz am egy csekk a Telekomnak (is). A posta nem ingyen adja a kifeheritett postai kifizetesi megbizast. Nem veletlen akar mindenki szabadulni a csekkektol.
Azzal meg, amit egy-ket "hater" mit ir itt, nem kell foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz Genova1983 #46941 üzenetére
Elvileg automatikusan aktivalodik.
-
ForRedGlory
félisten
válasz djculture #46880 üzenetére
Nagyon el vagy tevedve. Olyanert nem sirhatsz jogilag, amit a jogszabaly nem ir elo. Mutass CSAK 1 jogaszabalyt, ami kotelezove teszi a cserekeszulek biztositasat. Bar segitek, felesleges idot pazarolnod ra, mert ilyen nincs. Az hogy a Magyar Telekom ad, egy kenyelmi szolgaltatas, csak akkor nem ad, ha epp nincs semmi raktaron. Utobbi esetben is hiaba sirsz, max hulyenek neznek.
Attol hogy vettel a szolgaltatotol telefont, a szolgaltato rendelkezesre allasra fog szamlazni es nem hasznalatra. Ha a telefon elromlik akkor a Telekom nem vonhato felelossegre, mert nem a Telekom gyartja. Lehet menni sirni a gyartohoz. Arra az idore amig nincs telefonod MAXIMUM meltanyossagbol kaphatsz jovairast.
-
ForRedGlory
félisten
válasz szekra #46830 üzenetére
Ezzel semmi gond. A kedvelt számokon felül mindössze bruttó 172 Ft egyéb hálózaton belüli forgalmad és belföldi SMS-ed volt összesen. Mert hogy ugye a Like300-ban a havidíj hálózaton belüli hívásra és belföldi előfizetőknek küldött alapdíjas SMS-re használható fel. Nem kell izgulni, a honlap most irkál hülyeségeket bizonyos dolgok miatt.
-
ForRedGlory
félisten
válasz szekra #46827 üzenetére
A "kedvezmények, terhelések" résznél mennyi jóváírást kaptál a kedvelt számra? Ott van, hogy hány perc. Ha 300-nál több van ott, akkor nincs gáz, ha kevesebb, akkor meg azért lehet kevesebb, mert kevesebbet beszéltél. Illetve, ha alatta a Like leforgalmazhatóságnál kisebb számot látsz, mint a havidíj, akkor minden jóvá van írva. Ha így be tudnád tenni, az eldöntene mindent:
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz ForRedGlory #46824 üzenetére
*Like300-ban 100 óra van, összekevertem. sorry
Szóval ha Like300-ban van, akkor kizárt hogy csak 300 percet kapjon. Mondjuk elég hülyén van megcsinálva, hogy véletlen se keverje össze az ember.... mert Like S-ben 300 perc van a kedvelt számra, Like300-nál meg a nevében lévő 300 az adatforgalomra vonatkozik.[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
"Azt hogy képzeli a T-Mobile hogy semmi értesítés nélkül az eddigi 100 óra ingyenes beszélgetésemet 300 percre cseréli?"
Üzletszabályzat 9.2.2.5 és 9.2.3
Előfizetői díjszabás 2.5.1.10(#46823) glaci:
írjál még hülyeségeket kérlek.
"1.: Még mindig Like 300 csomagban vagytok-e?
(Ha nem, akkor a megfelelő reklamációt elindítani az önkényes, előzetes értesítés nélküli átváltás miatt!)
2.: Ellenőrizni az Á.Sz.F. -et, hogy a Like 300 -nál még mindig a régi feltételek-e az érvényesek.
(Ha nem, reklamáció az egyoldalú értesítés nélküli szerződésmódosítás miatt.)"1., Gondolom elolvastad, hogy Like300-ban van, mit nézzen meg rajta megint, hogy abban van-e?
2., Ezen nem tud mit reklamálni. Azt reklamálhatja meg, ha a díjszabásban nem az van, ahogy a számlázás történik. Megnyugtatlak, a díjszabásban is 300 perc van. Csóri meg fellelkesül és megreklamálja mindenféle bullshit szöveggel és kap egy 2 soros elutasítást.[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Mint halottnak a csok, de majd meglatod. Az meg sem fordul a fejedben, hogy az ertesito SMS is keshet, vagy kesobb olvasod el, kozben vigan frissit magatol a telefon? Persze lehet nem ez a helyzet, de kb 0% eselye van annak hogy rossz lesz a szamla ilyen esetben.
Inkabb menj be T-Pontba egy hokozi szamlaert. Megsporolsz magadnak 30 nap varakozast es egy elutasitast.Az meg, hogy mit mutat a telefon szamlalod vagy a hivaslistad, finoman szolva sem mervado/hiteles.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz sylvia_1988 #46751 üzenetére
Ma mar menni fog jo esellyel.
-
ForRedGlory
félisten
válasz bwin.party #46739 üzenetére
Nyugi, lesz ez meg ilyen. Most van/lesz egy nagyobb atallas, vannak mellekhetasai. Csak atmeneti.
-
-
ForRedGlory
félisten
válasz knyitogato #37455 üzenetére
Masold be a szamlad adatok nelkuli reszet es 1 perc alatt megmondom. Mondjuk fotozd le
-
ForRedGlory
félisten
válasz callmeakos #33968 üzenetére
Csak, hogy akkor végleg tisztázzuk a dolgot. Kizárt dolog, hogy véletlen lettél korlátozva, ez 99%, mondhatsz bármit is.
Van a számláknak egy fizetési határideje, ha nem rendezed időben, pár nap múlva indul a felszólítás és megy vagy egy SMS, vagy egy hanghívás. Megjegyzem, ez utóbbit bacnak az ügyfelek meghallgatni, és ilyenkor a rendszer később újra hív, amíg az úri kedvében lévő ügyfél vagy meg nem unja és végig nem hallgatja, vagy reklamál zaklatásért. Persze, ha nem kap értesítést és korlátozzák, akkor meg pörög rajta. Nyilván nem rád értem. Mivel elindult a felszólítás, 100%, hogy ment értesítés, amit vagy nem hallgattál meg, (vagy elfelejtetted) vagy az SMS másik számra ment, ha esetleg több hívód van. Tessék beállítani utóbbi esetben vezérszámot a 1430-on, hogy ne a gyereked kapja az értesítést. Persze ez utóbbi lehet nem így volt, feltételezés.
Visszatérve Rád. Ha egy számla fizetési határideje lejár, megy a felszólítás, aztán onnantól számított 30 nap múlva a korlátozás. Előbbi 695 Ft, utóbbi br 4445 Ft. Megjegyzem, ez mind le van írva a díjszabásban/üzletszabályzatban, tehát a díjra vonatkozó nagy rácsodálkozás minimum vicces. Arra hivatkozni, hogy nem ment értesítés, halál értelmetlen, mert ez benne sincs az üzletszabályzatban, hogy KÖTELEZŐ küldeni. A számlában fel van tüntetve mindig a lejárt egyenleg, online ügyfélszolgálaton szintén, ha meg nem tudja az illető mert olyan össze-vissza fizet, még mindig kérdezhet...és ne személyesen, telefonon. Mindenki azt állít, amit akar, hogy jaj nekem ezt mondák személyesen, meg azt mondták. Annak nincs nyoma.
Ha a számla fizetési határideje után 1 nappal korlátoztak, 100%, hogy az volt a helyzet, hogy volt olyan számla, amit azután fizettél be, miután lejárt a következő. Ilyenkor a felszólítás nem áll le... és 30 nap FOLYAMATOS lejárt egyenleg után megy a korlátozás, nem számlánként 30 nap. Mondjuk HA tényleg törlesztő elmaradás volt csak 2013. október 1. és az októberi számla fizetési határideje között, akkor nem lett volna szabad egyirányúsítani. Ha megreklamálod, jóvá fogják írni.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz St3ven #16800 üzenetére
Az akció új belépőknek jár. Új belépőnek az számít, akinek az aktiválást megelőző 3 hónapban nem volt Go!Net csomagja. Ahogy olvasom, neked volt. Szóval hidd el, nem fogsz kapni semmit sem. Persze mivel hülyeséget mondtak, úgyis jóváírják utólag, ha megreklamálod. Egy dologban vagyok csak bizonytalan, ugyanolyan Go!Net nem lehet 3 hónapig, vagy egyáltalán nem lehet ahhoz hogy megkapd az akciót, de szerintem ez dupla félretájékoztatás lesz az esetedben...
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz Rigiboy #14937 üzenetére
Szia!
Csak az általad írt irányba használható fel az alaphavidíj, az egyéb irányú hívások pluszban jönnek hozzá a számlához.
Percdíj:
Belföldi T-Mobile hálózaton belül, minden időszakban 15 Ft/perc
Más belföldi mobil és vezetékes hálózatba, minden időszakban 25 Ft/perc(#14938) dc: Van ilyen, de figyelj oda, ha nem kell add le 30 napon belül, mert utána elindul a hűség, és kötbéres lesz..
Amúgy ha számlázási kérdés van, inkább írjatok/irhattok ide, mert ott inkább tudok segíteni. Ebben a topicban elveszik az az 1-2 kérdés, ami ezzel kapcsolatos: [link]
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz Bling95 #11614 üzenetére
Elég furán tetted fel a kérdésed
A második... prioritás van a kedvezmények között, tehát ha van egy ikon200-ad, ami ugye 200 perc lebeszélhetőséget tartalmaz belföldi előfizetői irányban és van családbarátod, és hívod a családbarátba bevont számot, akkor a családbarát írja jóvá. Elég nagy köcsögség lenne, ha a 200 perc fogyna el előszörEgyébként meg ha megnézed/megnézitek a számlát, akkor a kedvezmények és terhelések sornál, ahogy fentről lefele haladva érvényesülnek a kedvezmények... Vagyis ami legfelül van, először az érvényesül, és utána jön ami alatta van, majd ami az alatt, stb.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Na es mi volt a gond ha szabad kerdezni? Csak azert kerdezem mert a rendszer nem kuld ertesitest ha minden idoben van rendezve, es barmiben fogadni mernek hogy nem tevesen kaptad...
Tudom mert az ugyfeleknek szokasuk hazudozni ossze-vissza. Ezt nem rad ertem, de az eloitelet megvan tapasztalatbol.[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Ha valaki magara ismer. Velem beszel ma 16-1730 kozott masfel oran at T-Mobile szamlazason, irjon mar
-
ForRedGlory
félisten
válasz koviandri76 #9355 üzenetére
Nem, TE nem érted... ha ezt értelmes ember végigolvassa, rájön mit akarok kihozni, neked nem megy. Részemről itt be is fejezve a téma...
Nem mellesleg a kérdésre azért nem tudsz válaszolni, mert tudod hogy olyan választ kellene adnod, ami szembe megy azzal, amit eddig mondtál...
............
vége[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz koviandri76 #9352 üzenetére
"Az sms-hez meg nem hasonlítanám, mert véletlen elküldök egy sms-t az talán nem kerül annyiba mintha véletlen valaki NetStarttal felmegy a netre.
Ez kb. olyan lenne mintha egy államilag támogatott hitel kamatait hasonlítanánk össze a Provident kamataival."Nem a kérdésre válaszoltál... ha a Net Start bekapcsolása szerinted jogtalan, ha benne van a szerződési feltételekben, akkor az SMS és MMS bekapcsolása is jogtalan? Megsúgom, a jogot rohadtul nem érdekli hogy 10.000 Ft vagy 20Ft, ha lopsz lopsz, mindegy hogy 30.000 Ft, vagy 1.000.000 Ft... Nyilván a büntetés mértéke más azért. Szóval kérlek a kérdésre válaszolj...
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz koviandri76 #9344 üzenetére
"Jogtalan volt az, hogy automatikusan írásbeli szerződés nélkül szolgáltatta a Net Startot."
Dobalózol itt a jogtalan szóval... Többet használod, mint bármi mást, de azt sem tudod mit jelent lefogadom... Jogos az, ami le van fektetve szerződésbe, és aláírják... Maxiumum etikátlan lehet, de nem feltétlen jogtalan... Szóval, ha jogtalan, akkor kérlek magyarázd el miért nem jogtalan hogy kérés nélkül van aktiválva pl az SMS vagy MMS szolgáltatás?
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
-
ForRedGlory
félisten
válasz ForRedGlory #9328 üzenetére
Na bakker
rutaló = ráutaló
-
ForRedGlory
félisten
válasz koviandri76 #9326 üzenetére
Majd akkor lesz esetleg igazad, ha a bíróság kötelezi a Telekomot erre. Az NMHH távolról sem bíróság. Viszont ez meddő, hagyjuk, perelj ha mersz... ha egyértelmű lenne, ami a link alatt van, már rég keresztre lenne feszítve a T-Mobile. Csak ez sokkal árnyaltabb...
Ügyfél használta a szolgáltatást (NEM tudja bizonyítani hogy nem szándékosan), miért is használja ha nem kell??? A jogban van egy olyan is, hogy rutaló magatartás. Keress rá a Gugliban.Ezt a hsz-t felírhatod magadnak, ebből nem kaptok vissza egy kanyi vasat sem... és ez nem rosszhiszeműség, hanem józan paraszti ész. Aláírt szerződés, tartalmazza a szolgáltatásokat, ennyi... Max a jövőben tényleg nem lesz Net Start, meg esetleg egy zaftos büntetés a Telekomnak, de az ügyfelek ebből visszamenőleg semmit nem látnak.
1 év eleve az elévülés, leszámítva a jogtalan haszonszerzést, mert ott 5 év, csak hát akkor lenne jogtalan haszonszerzés, ha szolgáltatás nélkül kellene fizetni, de itt nem erről van szó...
[moderálva] Az NMHH oldalán nem az áll, hogy jogtalanul lett bekapcsolva, hanem:
"Az NMHH megállapította, hogy a szolgáltató nem a jogszabályoknak, az átláthatóságnak és az érthetőségnek megfelelően járt el az általános szerződési feltételek megfogalmazásakor, illetve a szolgáltatásra vonatkozó szerződések megkötésekor"
Totál másrűl beszélsz, mint amiről szó van...Nincs ezzel baj, nem mindenki jogász.
[ Módosította: 7 ]
-
ForRedGlory
félisten
Az még odébb lesz hogy országos legyen, plusz még eszköz se nagyon van, ami elérné ezt a sebességet.
Nem a legfrissebb adat, de II., VII. X., IX. és XIV. kerületeinek egyes helyein, Pilisvörösváron, Gödöllőn, valamint Gyömrő és Kerepes nagy részén, illetve az utóbbi két település környékén érhető el.
A Ferencvárosi pályaudvaron ez van, de hát telefonról ugye esélytelen lemérni mit tud a 7.2-es modemmel
-
ForRedGlory
félisten
válasz Mercutio_ #9312 üzenetére
"Fordítva ülsz a lovon."
Nem tudom... lehet azért mert T-nél dolgozom és pont ezzel foglalkozom, ami miatt itt sírnak az emberekNem így látom, ez régen is így volt, mégsem sírt senki.. csak jöttek az okostelefonok és egyből szar lett, ami régen még jó volt. Kolléga is azzal a panaszlevéllel felvidította a napom, külön tetszik a "jogsértő magatartás", amivel illeti a szolgáltatót. Feltételezem ha jogsértő lenne, nem most bukott volna ki... 2009 óta automatikusan aktiváljuk a Net Startot...
-
ForRedGlory
félisten
válasz Mercutio_ #9306 üzenetére
Ja...
"Kérte az előfizető, hogy élesítsék a NetStart csomagját?"
Kérte az előfizető hogy NE aktiválják a NetStart szolgáltatás? Így helyesebb a kérdés, mert
a., a Net Start alap szolgáltatás, ügyfél utánanézhetett volna mit kap... Interneten elolvashatja, T-Pontban ki van rakva az ÜSZ és a Díjszabás, és akár még kérdezhet is az ügyfél...
b., Okostelefont vesz, nem kéne hülyének lennie, tudnia kellene mire való és mit csinál..."Megfelelően* tájékoztatta az előfizetőt a szolgáltató a csomag díjáról, az általa megvásárolt készülékről?"
Ez is vicces. Ügyfél kérdezzen ha valamit nem tud, aztán írja alá a szerződést. Nem lehet felolvasni a teljes felhasználói útmutatót, megtanítani használni a telefont. Ott a kézikönyv, fakultatív dolog. A szolgáltató nagyban leszarja hogy ügyfél ért-e hozzá vagy sem."A vevő olyan szinten történő tájékoztatása ami által egy laikus is megérti az okostelefonok működését, annak használata esetén a csomag jellegéből adódó várható költségeket, stb."
Kb ugyanazt tudnám írni amit fentebb. NEM a szolgáltató dolga az ügyfelek kiokosítása, hogy értsenek a telefonhoz. Miért vesz olyat, amihez nem ért? Elvileg ha céltudatosan bemegy egy típust venni, tudnia kéne mire számíthat...[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz koviandri76 #9290 üzenetére
Megalol...azt hiszitek hogy ettol maga ala rak egy szolgaltato? Mindjart irok bovebben, ha kikeltem az agybol.
-
ForRedGlory
félisten
válasz szabogabor10 #9120 üzenetére
Ez nem is részarányos számlázás, amit írsz. Egyrészt nem a teljes havidíjat fizeted ki, ha hónap közben megrendeled, majd lemondod pár nap múlva, hanem időarányosan a megrendeléstől a hónap végéig. Gondolom az sem tetszene, ha időarányosan túlhasználnád véletlen és kimenne 10k-s számla. Többek közt ezért (is) van kitalálva a féltörthavi számlázás.
Mix csomag mellett meg, alapból minden ilyen számlázási módra vált, legyen az internet, vagy bármilyen kiegészítő csomag.[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz szabogabor10 #9118 üzenetére
Nem, a teljes honapra megy ki ebben az esetben is.
A reszaranyos szamlazas csak igazsagos lehet, igazsagtalan nem -
ForRedGlory
félisten
válasz szabogabor10 #9110 üzenetére
Igy van, ahogy mondod, feltorthavi. Barmikor mondod le, a lemondas honapjaban a teljes havidij ki fog menni.
-
ForRedGlory
félisten
Semmit sem ersz vele, ha bemesz, mivel nem ok intezik, max rogzitik a jovairasi igenyed, de azt meg telefonon is elintezheted.
Aztan ne lepodj meg, ha ez lesz a levelben:
"A szolgaltatot a telefon beallitasi hibaibol, illetve szofverhibajabol keletkezo tobbletkoltseg miatt felelosseg nem terheli. Amennyiben kerdesere a felhasznaloi kezikonyvben nem kap valaszt, kerjuk forduljon szervizhez."Raadasul meg uzleti csomag is, ahol nincs 50eFt limit a forgalomban. Szivas
-
ForRedGlory
félisten
válasz ForRedGlory #8467 üzenetére
Pf... hülyeséget írtam most nézem, sorry
Kell nekem álmosan netezni...
Viszont az tény, hogy lehet sima mobilnet előfizetéssel is telefont venni. Én nemrég csak egy NET40-el vettem meg a telefonom.[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz manchester85 #8462 üzenetére
Ekkora baromságot is rég olvastam (#8464-ben még tetézed is). Ha nem ertesz hozzá, miért írsz?
A gonet egy díjcsomag, és nem kell külön mellé masmilyen előfizetés. 1 évre aláírsz és viheted a telefont 104k-ért.cseksz87: megveheted akár mobilnet előfizetéssel is a telefont, nem kell hozzá hangalapú csomag.. A mobinettel is lehet telefonálni, csak néha nettó 98.4 Ft percdíja van (lásd relaxnetnél)...
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
"Sajnos ez a bevétel centrikus szellem mindig is jellemző volt a Westelre és a T-Mobilra."
Mert a többi nem..."Ők azzal takaróznak, hogy küldnek figyelmeztető SMS-t, pedig az is előfordulhat, hogy nem érkezik meg"
50%-nál és 100%-nál is küld a T-Mobile SMS-t, és 99%-ban az meg is érkezik. Sosem láttam olyat, hogy ne érkezett volna meg. Olyat már igen hogy a kedves ügyfél nem olvasta el."Net Startnál nem 50000 Ft-os forgalomnál kellene limitfigyelés, hanem már 5000 Ft-nál."
Nem 50.000 Ft-nál van forgalomfigyelés, hanem a hirtelen megugrott forgalom miatt, persze ez sem kötelező szolgáltatás, hanem a visszaélések elkerülése miatt van. Reklamáció alapján nem képezi."Méltányosságra meg nem nagyon lehet számítani. Egy ötvenezres forgalomnál tízezer forint elengedés nem sok."
Tévedsz... nagyon sok mindentől függ hogy mennyi méltányossági jóváírást kap(hat) az ügyfél.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest