- Mobil flották
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Fotók, videók mobillal
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
adamssss #66378 üzenetére
szia,
arany vagy platina kiemeltség esetén adott a lehetőség, hogy 24 hónapos hűségnél a 21 letelt hónap után előrehozottan lehet a hűség újbóli meghosszabbításával kedvezményesen készüléket vásárolni.
a letelt 21 hónap csak az előfizetésre aláírt hűségre vonatkozik, a díjcsomagra nem, tehát az előrehozott intervallumban azonos díjcsomagban, vagy (ár)kategórián belül kell maradni.
amennyiben nincs arany vagy platina kiemeltség, úgy a hűség lejárta előtt legkorábban 30 nappal van csak lehetőség a fentiekre.
régebben 18 hónap volt a jelenlegi 21 hónap, de a legtöbb telefon esetén úgy havi 1000 ft képében bekérték a különbözetet a kedvezményes árhoz képest, utóbbi megszűnt, tehát előrehozottan sem drágább már a készülék, cserébe nem kell különösebb kedvezménnyel számolni a hűség lejártával sem. -
válasz
jookomak #66375 üzenetére
szia,
vélhetően az lesz, amit az összefoglaló gyakran ismételt kérdései közül a kacsolód is taglal, hogy az előfizetésed nem tartalmaz alapban benn foglalt adatmennyiséget, amit bővíteni lehetne, így ahhoz csak a drágább adatcsomag rendelhető, nem pedig az olcsóbb bővítő, tehát a weboldalon a Még több netre van szükséged? és a Nincs még net a díjcsomagodban? közül a másodikra kell kattintani, és ahhoz sajnos a drágább árak kapcsolódnak.
-
nem teljesen értem akkor a problémát, ha ki is próbálta valaki, attól még nem feltétlenül van gond a készülékkel, ajándékba meg úgy adod, hogy te is kipróbálod előtte, nem?
akit zavar - mint engem is -, az pedig nem veszi át bontottan, de ezért is nem utaznék nagyobb távolságot semmiért, hogy amiatt bosszankodnom kelljen, ha csak bontott készülék van.
én nem szoktam üzletben kibontatni csak megtekintés és kipróbálás miatt a készülékeket, csak ha már megvásároltam, cserébe én sem kérek a bontottból, de azt elfogadom, hogy sokan csak kíváncsiságból is megnézik, illetve kipróbálnak bizonyos funkciókat, mert például több típus közül választanak épp és kíváncsiak a kijelzőkre, a hangra...stb. -
nem lenne miért szépíteni, de a füles néhány csatlakoztatása és lemerül akkumulátor még nem feltétlenül jelenti azt, hogy a dobozolás után bárki is hozzányúlt.
igaz, én pont az ilyen hibalehetőségek kizárása miatt szoktam csak bontatlan, gyári matricával lezárt készüléket átvenni, de olyannál is találkoztam már lemerült akkumulátorral, vagy gyárban ellenőrzött usb és/vagy jack csatlakozós példánnyal.
a *#12580*369# kóddal is nézz rá. -
válasz
raziel01 #66264 üzenetére
főként a fejhallgatókat néztem én is - bár van itthon néhány, de azokat a mobiltelefonhoz nem használom, hanem többnyire fülhallgatót, de fejes sem ártana mellé -, a sony mdrxb450 és a jbl e30 is megéri.
PainKiller13; nem tudom, de most nem a sablonos telekomtart és társai kódot küldték.
Ateszpapa; nem sietek én sehová, de február végéig biztos lesz még más ilyen akció is.
hurenzon; nézni kell sajnos minden terméknél külön, hogy melyik éri meg az egyéb üzletek áraihoz képest.
-
válasz
szabogabor10 #66260 üzenetére
ma küldték nekem is.
találtam is olyan terméket, amire érdemes beváltani. -
nem a szolgáltató elvárása a lényeg - legalábbis szerintem -, hanem a viszontos cégé, mert gondolom ők százalékot kapnak a szolgáltatótól, ezért hajtják a dolgozóikat.
olyat nem is írtam, hogy keveset keresnek az ügyintézők, illetve emiatt megértőnek kellene lenni, a kapcsolódó álláshirdetésekben sűrűn olvasom, hogy átlagon felüli bérezés. (viszonyítási alap és nézőpont kérdése persze...)
nem általánosítok, biztos vannak ilyen tekintetben is korrekt viszontos cégek is a problémásabbak mellett, vagy egy cégen belül korrekt és inkorrekt dolgozók is, de aki sokat olvas a témában, netán más módon is tud tájékozódni, az kiszűri azért a legproblémásabbakat, ahol túl sok a panasz.
nem ilyen eset kapcsán ugyan, de nekem is volt már problémám viszontos ügyintézővel, de vettem a fáradságot és telefonáltam a szolgáltató ügyfélszolgálatára, ahol segítőkészek voltak, nem védték a "kollégájukat", hanem igazat adtak nekem és segítettek is megoldani a gondot.
azt nem tudom, hogy a szolgáltató miként rendezi le a problémákat a háttérben a viszontosával, de biztos van a szint, ahol már nem mennek el szó nélkül a dolgok mellett még akkor sem, ha látszólag anyagi hasznuk van/lenne belőle, mert a megfelelő szintre vitt panaszok több kárt okozhatnak.
azt tudom mondani, hogy panaszt kell tenni, ha megalapozott a dolog, legyen csak nyoma, idővel biztos kibukik, ha valahol vagy valakik esetén feltűnően sok a gond. -
elolvasod egy viszontos cég álláshirdetését, amiben a kapcsolódó ügyintézőt keresnek és utána azt fogod gyanítani, hogy nem feltétlenül arra megy ki a játék, amit te is írtál, miszerint milyen jó lesz a szolgáltatónak, ha bevasalhatja majd a nem akciós árat is, hanem a teljesítményarányos bérezésű ügyintézők "motiváltsága" okán történhet így, aki irányába havonta van egy minimum elvárás, de még azt sem mindenki tudja teljesíteni, vagy ha igen, akkor is többet akar, ami miatt esetlegesen bizonyos dolgoktól sem riadnak vissza.
nem egy ilyen panaszt találni a neten, persze nem csak ezen szolgáltató kapcsán... -
válasz
Soulfly842 #66208 üzenetére
az utolsó mondatodban, csak az előfizetésre vállalt hűségidőt akarhattál írni.
-
válasz
polonic #66200 üzenetére
magyarország, magyar telekom 4g/lte hálózat, akinek pedig válaszoltam a hozzászólására, ő biztos nem tud 4g/lte hálón telefonálni - még egy ideig, illetve azzal a készülékkel a későbbiekben sem, továbbá az előfizetést milyensége sem lesz majd mindegy.
találsz itt a fórumon - akár ebben a témában is - nem egy olyan hozzászólásomat, ahol hozzátettem zárójelben, hogy (még?) nem lehet, sokáig úgy írtam, de aztán felhagytam vele, mert a bevezetés ideje is egyre kérdésesebb/tolódik, illetve más feltételek is úgy alakulnak, miszerint nem most lesz még az...Dav123; akkor marad a helyi telekom üzlet.
-
válasz
Dav123 #66191 üzenetére
szia,
az lenne az ideális eset, ha nem a szolgáltatónál adnád le, mert ott nincs már teljes körű szervizes szekció és ilyen jellegű csere sem, így küldik tovább a megfelelő gyártói apr-be, ahol bevizsgálják és ha jogos a csere akkor intézik, végül küldik vissza a szolgáltatóhoz, de ez a szolgáltatós oda és vissza kör jócskán megnyújtja az ügyintézés időintervallumát.
a wifi hálózat stabilitása nem a mobiltelefon függvénye, hanem sok más tényező is befolyásolja, a router, hgw...stb. beállításai mellett például az elérhető idegen hálózatok - megfelelőt kell beállítani, vannak alkalmazások, amivel lehet tesztelni a környezetet ilyen szempontból -, illetve sok más is, ezért érdemes leszűkíteni a hibát valósan a telefonra, különben futhatsz egy felesleges kört, de cserélve/javítva nem lesz a telefon, mert a szervizben nem tapasztalják a hibát. (egyre inkább szokás már ellenőrizni, a sok trükkös, jótállás újraindítós cseréltetés miatt.) -
-
válasz
albiosz #66155 üzenetére
szia,
jól gondolod, a társkártya - miként a neve is mutatja -, csak megfelelő előfizetés (amolyan főkártya) mellé kivitelezhető, amennyiben csak egy előfizetésről van szó, ami nem kapcsolható semmihez, úgy nem a társkártyás, hanem a sima next s jöhet csak szóba, illetve minden más díjcsomag esetén is csak a nem társkártyás verziók.
-
válasz
dobostorta #66086 üzenetére
internet.telekom az ideális.
-
válasz
szaniszlokar #66050 üzenetére
olyan eszközöknél, amiken hanghívás, sms és kapcsolódó forgalmak is eszközlődnek (s4-et írtál, az ilyen), nem lehet fixen csak 4g/lte hálót beállítani, mert az említett folyamatok nem működnek azon, 3g vagy 2g kell azokhoz, így addig utóbbikra vált az eszköz, csak a (mobilinternetes) adatforgalom zajlik 4g/lte módban.
-
válasz
Danny365 #66046 üzenetére
a rendszer problémája miatt lehet, de vedd meg akkor részletre, aztán bármikor befizetheted előre akár a teljes fennmaradó hátralékot.
a díjcsomagot nem módosítod, így kötbér nem lesz végül, illetve a kiemeltség miatt mobil előleggel sem kell számolni, ha nincs tartozás vagy egyéb probléma. -
válasz
Danny365 #66040 üzenetére
nem ott dolgozom, csak segíteni próbálok, nagyjából ismerem a rendszert.
addig gondolom érted, hogy az arany és platina kiemeltséggel rendelkező ügyfeleknél, a 21 letelt hónap után lehetséges előrehozott készülékcsere csak az előfizetésre vonatkozó hűségre érvényes, a díjcsomagosra nem, utóbbi esetben kivárandó az aláírt 24 hónap letelte, vagy csak (árkategórián belül lehet módosítani.
milyen készüléket akarsz vásárolni? mert a részletfizetésre a rendszer által felkínált konstrukció a telefon típusának a függvénye is, soknál engedi olcsóbb díjcsomagokra is - csak az előfizetésre aláírt hűséggel -, de van olyan - jellemzően iphone -, ahol a next s és kategóriája a minimum, tehát a díjcsomagra is alá kell írni hűséget, nem csak az előfizetésre - itt is lehet elásva a részlet anomáliás kutya...
belépsz a fiókodba, megkeresed a megvásárolni szándékozott készüléket, amennyiben több előfizetésed is van, úgy kiválasztod a megfelelőt, átnyomod a meglévő előfizetéssel szekcióra, ha nem arra áll be alapban, utána van az egy összegben vagy a kamatmentes részletre kiválasztásra kerül, eztán mit kínál fel? -
válasz
Kolondrum #66023 üzenetére
érdemes kipróbálni oda és vissza a dolgot, mert akkor hivatkozhatsz arra, hogy több telefonnal is adott a hiba - már ha tényleg azt fogod tapasztalni -, ami okán nem háríthatják a készülékedre a problémát.
az lte fejlesztések óta vannak ilyen nincs net, pedig a térerő okés jelenségek is - leginkább 3g módozatokban -, bár nem mindenhol területe válogatja és változó az is, arra gyanakszom, hogy az év végéig ez lesz, mert addig vetítették elő a kapcsolódó munkálatokat.
többen átmentek emiatt a vodafone-hoz, erre mostanság ott is tapasztalnak hálózati problémákat, mert az a szolgáltató is elkezdte a 4g fejlesztést.Danny365; szia, az előrehozott készülékvásárlás adta 3 hónap kedvezmény csak az előfizetésre vonatkozik, a díjcsomagra nem lehet úgy korábban (direktben) hosszabbítani, csak ha kifutott a hűség.
másik díjcsomagra is csak (ár)kategórián belül, ellenkező esetben kötbéres a dolog.
úgy is felkínálja a rendszer, hogy csak az előfizetésre írsz alá hűséget, a díjcsomagra nem, de akkor más lehet a konstrukció árazása.
telefonos segítséggel volt már példa a köztes megoldásra.
részletre vásárolt készülék esetén van rá lehetőség, hogy bármikor és bármennyit befizess előre, akár az egészet is. -
válasz
Kolondrum #66021 üzenetére
4g/lte hálón nem lehet telefonálni, az csak adatkapcsolatra alkalmas, híváskor átkapcsol 3g, vagy ha az nem elérhető, akkor 2g módba.
azt kell kiderítened, hogy a készülék, sim kártya, hálózat - netán csak adott cella - hibája, hogy nem jön létre a hívás.
oda és vissza kell tesztelni másik sim kártyával és tefonnal, úgy szűkíthető a hibalehetőség.
ahhoz, hogy a felmondást kezdeményezni tudd, hibajelentés hegyek kellhetnek, amiknek nyoma van, vizsgálják ki, ha te egyértelműen leszűkítetted a problémát a szolgáltatóra.
a telefont a szolgáltatótól vetted, vagy máshol? -
válasz
werszomjas #66007 üzenetére
szia,
jobb esetben lesz 3g, de ha megnézed a szolgáltatós lefedettségi térképet (link), akkor nagyok sok olyan hely van az országban, ahol 4g/lte - vidéken 800 MHz - van, 3g nincs, 2g van, amiből a jobbik edge is necces már netezésre, rosszabb esetben a szinte használhatatlan sebességű gprs lesz csak.
a net lesz lomhább, a telefonálás tekintetében nem kimondottan problémás a helyzet. -
válasz
totron #66005 üzenetére
melyik csomagról/bővítőről van szó?
nem lehet, hogy a korábbi áremelés az ok? (például a netplusz m 990 ft -> 1190 ft)
előfordul néha, hogy a gyakorlatban nem aktív a korlátozás akkor, amikor elméletileg annak kellene lennie.
nem hiszem, hogy direktben összefüggés lehet a kettő között. -
válasz
Aaron14 #65995 üzenetére
szia,
az egyedi fordulónapnak nincs köze ilyen tekintetben a számlázáshoz, így elég lesz szeptember utolsó napján kilőni.
konstrukció függvénye, hogy milyennel kínálják fel, illetve milyet választanál, de valamilyen formában biztos befolyásolná, mert hosszabbításra, vagy már lejáró/lejárt esetén szokták felkínálni, esetleg (új) társkártyás módozatban. -
válasz
metaksza #65985 üzenetére
szia,
nem jellemző (már) az olcsóbbság a szolgáltatóknál a hűséges ügyfelek irányába, a telekom esetén abban nyilvánul meg a kedvezmény, hogy a meglévő (pláne kiemelt) előfizetőktől nem kérnek (több 10 e, vagy akár 100 e ft környéki) mobil előleget, ha olcsón/0 ft ellenében akarnak kivinni drága telefont, vagy részletre, illetve utóbbi esetben több részletfizetéses konstrukció is futhat párhuzamosan az előfizetéseken.
-
válasz
#73820095 #65974 üzenetére
mert úgy rosszabbul is járhatnának az előfizetők, pláne a dominósok, hiszen jelen esetben a 6 hónap átlagát vizsgálják, így valaki akár egy vagy néhány nagyobb forgalommal elérheti és a többi hónapban már nem kell foglalkoznia vele adott intervallumon belül, úgy meg havonta görcsölhetne, osztogathatná szét havi lebontásban, hogy minden hónapban adott legyen a szükséges pont.
-
válasz
Azharel #65963 üzenetére
2014. február 1-jén változott, azóta az arany kedvezményjogosultság 150 kapcsolat pont.
domino esetén az előző hónapban leforgalmazott egyenleg nettó összege után, minden 500 Ft
után 8 kapcsolat pont.
amennyiben most vizsgálják például adott domino előfizetést, úgy az elmúlt 6 hónap átlagában kellene, hogy legyen 150 pont.
sarkítva és durván; 9500 ft nettó (12.065 ft bruttó) forgalom kellene, hogy legyen adott előfizetésen az elmúlt 6 hónapban.Tappancs2001; szia,
- nem, itt nézheted meg, hogy melyikben engedélyezett a voip; link
- igen -
válasz
Azharel #65960 üzenetére
elmúlt 7 hónapos az előfizetés?
nincs lejárt számla?
az láthatod, hogy mikor van a következő vizsgálat időpontja, akkor azt nézik, hogy az elmúlt 6 hónap átlagában legyen meg 150 pont.
a havi előfizetési és forgalmi díjak nettó összegének minden 500 Ft-ja után adnak 8 pontot. -
válasz
E.Kaufmann #65922 üzenetére
szia,
kérdés, hogy a sim kártya vagy a készülék lett beállítva az sms tárolására, mert ha a sim kártya, akkor elég csak azt áttenni másik telefonba és ott lesz az sms, ellenkező esetben - ahogy előttem is írták - a készülék memóriájából kell kibányászni.
-
válasz
Jhonny06 #65896 üzenetére
A Next S díjcsomagban foglalt havidíj lebeszélhetőség belföldi mobil- és vezetékes hálózat előfizetői felé indított alapdíjas hanghívásra, valamint hangposta lehallgatásra érvényes belföldön.
forrás: linktotron; előfordulhat a hálózat/mobiltelefon okán, hogy 2g hálózaton nem megy párhuzamosan a hang és az adat, de akkor nem cseng ki, hanem nem elérhetőt dob.
-
válasz
lugosi #65853 üzenetére
belépve látod a számokat, próbáld meg úgy, hogy adott számnál rányomsz az ügyintézésre és utána eszközlöd a megrendelést, amikor a kívánt telefonszám van kiválasztva.
több előfizetésem is van, én is mindegyiket látom bejelentkezve és így működik, bár ezek lakossági előfizetések.
telefonos segítséggel biztos megoldod, ha a fentiek valamiért nem okés. -
válasz
lugosi #65851 üzenetére
a telefonos ügyfélszolgálat segítségével is aktivál(tat)ható, de nézem közben a my telekom felületet, úgy is megoldható, elnavigálsz a turbo opciókig és ott lesz alul a megrendelem hivatkozás, amennyiben nem vagy bejelentkezve, úgy kéri a belépést, hogy melyik telefonszámhoz kéred.
-
válasz
lugosi #65849 üzenetére
amennyiben megkapod a szükséges belépési adatokat, úgy az önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületre is beléphetsz más számával; 1 -> 8 -> másik telefonszám...stb. megadása és aktiválhatod.
a telekom alkalmazásba szintén beléphetsz másik telefonszámmal és ott is aktiválhatod. -
válasz
#42431471 #65841 üzenetére
ja, hogy a szétválasztásra vagy kíváncsi; a korlátlan tematikus opció által meghatározott forgalom jellemzően nem csökkenti a mobilinternetes csomag adatforgalmi keretét, de minimális hibaszázalék belecsúszhat, ezt így írták le hivatalosan;
Az adott opciónak megfelelő használat esetén az előfizetői adatforgalom nagy része nem csökkenti a mobilinternet csomag adatforgalmi egyenlegét. Az adatforgalom opciók által meghatározott forgalomtípusok szerinti szétválasztása megközelítőleg, de nem garantáltan 100% pontosságú.
-
válasz
#42431471 #65839 üzenetére
a korlátlan böngészés és e-mail opció esetén nem megy az ftp;
Böngészésnek interneten keresztül a böngésző program használatával web oldalak megtekintése, azaz a web szervereken tárolt szöveg és kép formátumban elérhető tartalmak valós idejű elérése és megjelenítése minősül. Nem minősül böngészésnek a web oldalakon megjelenített vagy azokhoz kapcsolt egyéb formátumok és forgalmak, különösen online játékok, FTP, P2P file megosztás, hang és videó tartalmak letöltése vagy megtekintése. A http video, audio és egyéb (pl. beágyazott multimédiás) tartalmak nem részei az opciónak.
a korlátlan éjszakai net opció esetén engedélyezett minden, de az meg csak 0:00 - 7:00 között használható.
-
válasz
CityBoy007 #65835 üzenetére
arany/platina kiemeltség esetén nem kérnek előleget - ezt külön írják is -, ha mégis, akkor ott erősen gond van az előfizetővel...
-
válasz
CityBoy007 #65833 üzenetére
ahogy korábban is írtam, a korábbi és jó előfizetői előélet miatt eltekinthetnek az előlegtől, sokszor el is szoktak.
a kérdések mellett bizonyos adatbázisokat is ellenőriznek azért, amiről a sáros ügyfelek nem is feltétlenül sejtik, hogy szerepelhetnek benne.
nem igazán lenne jó a fix előleg, mert akkor esetlegesen többen és többet fizethetnének azok, akik jelen szabályozás szerint viszonylag jól jönnek ki a dologból. -
válasz
DxxD25 #65821 üzenetére
amennyiben megrendeled, mondanak majd egy összeget, ha az neked nem okés, akkor nem fogadod el és törlésre kerül a rendelés.
akár el is mondhatod az ügyintézőnek, hogy mennyit tudnál most rászánni, veszteni valód nincs, ha nincs túl messze egymástól a két összeg és ő is elég empatikus, illetve nincs egyéb akadálya a szolgáltatói oldalról, akkor akár közös nevezőre is juthat a dolog. (nem holmi alkudozásra gondolok, de tudok esetről, amikor mind a két fél korrekt módon állt hozzá és egy minimális különbözetet elhagyott az ügyintéző, beérte kisebb összegű mobil előleggel.) -
válasz
DxxD25 #65819 üzenetére
szia,
nem lehet pontosat mondani látatlanban, több tényező függvénye, sokszor még ügyintézője is válogatja a különböző összevont listák (esetleges tartozások...stb. más téren) ellenőrzése mellett, mert a rendszer csak egy ajánlást dob.
lehet csak 10 e ft, de a sokszorosa is. -
válasz
mokalade #65805 üzenetére
nincs ilyen díjcsomagom, de amiben tudok/megpróbálok segíteni;
az aktuális díjszabásban; link, a 12. oldalon a 2.2.3 pontban írják le a kapcsoló információkat.
az e-pack nélküli árat írtad csak helytelenül, az nem 2190 ft, hanem 2290 ft.
az e-pack kedvezmény három dolgon csúszhat el, ha ezek nem teljesülnek; elektronikus úton kapd a számlát, úgy is fizess, illetve a meghatározott időpontig történjen meg a számla kiegyenlítése.
a szolgáltatós leírás szerint valóban nem lte képes a fun s díjcsomag.
a kapcsolat program szabályzatát itt találod; link, ebben olvashatod azt is, hogy mi a helyzet az intervallum, összeg és egyéb elvárások tekintetében. -
nem tudom/lehet pontosan forintosítani, mivel több tényező függvénye.
pedig ha szűken veszem, akkor számomra az tehet róla, akinél végződik a hívás, mert ő hirdeti külön kategóriásnak, de csak bizonyos irányból vállalja át a különbözetet, aki nem abból az irányból hívja, az nem kapja meg a kedvezményt, de mivel ez egy fizetős szolgáltatás a cég és a szolgáltató között, így ha akarnám sem tudnám érte a szolgáltatót hibáztatni, mert ahogy írtad is, vezetékes díjszabású, amit adott esetben mobilról hívunk.
extra profit; a cég azért fizet elő kék számra, mert érdeke az ilyen jellegű elérhetőség, a szolgáltató meg biztosít meghatározott összeg ellenében ilyen szolgáltatást, osztoznak a költségeken, de profitálnak is belőle mind a ketten.
szabályozás; aszerint szerződnek és működtetik a szolgáltatást.
félrevezetés; sehol sem látok kék számoknál félrevezető leírást, hogy mobilról is aszerint hívható, ha nem az. -
emeltről nincs szó, a belföldi kék számok alapesetben vezetékes vonalak/végződtetésűek, amit vezetékes kategórián belül kezelnek, a mobilos szolgáltatók pedig eszerinti (külön) díjszabással dolgoznak, kivételt csak a célirányos szerződések képeznek.
a hatósági vizsgálat azért ütközne akadályba jelen szabályozás szerint, mert létezik vezetékes <-> mobil irányú szerződési lehetőség is, tehát semmi akadálya, hogy egy cég nem csak vezetékes, hanem mobilos irányból is biztosítja az őket hívóknak a kedvezményes tarifát, de azt (is) neki kell állnia - a különbözetet -, erre pedig nem sokan hajlandók - van rá persze példa, létezik olyan taxi...stb. központi szám, amit nem csak vezetékes, hanem mobilos számoknak megfelelően is szerződtetnek. -
válasz
CityBoy007 #65703 üzenetére
papírt nem kérnek, csak ellenőriznek néhány adatbázisban - nem csak saját tartozásos van nekik -, de amellett valóban közrejátszhat az aktuális ügyintéző hozzáállása is - személyes vásárlásnál is olvasható ezen témában is olyan tapasztalat, miszerint az egyik üzletben x ft mobil előleget kértek volna valakitől, a másikban meg kevesebbet, hiába volt azonos minden feltétel az előfizetői oldalon.
igen, esetedben a korrekt előfizetői múlt is befolyásolhatta a kedvező elbírálást. -
arra értettem, a routert pedig pont emiatt nem tudom elfelejteni, mert bizonyos esetekben olyat is megvalósíthatsz általa, amit a szolgáltatás alapban nem tud/enged, de erre írtam, hogy más témakör, nem illő itt kitárgyalni az ilyen kerülőket.
előfordult, hogy a szolgáltató nem publikus ip címet ad, de arra is van megoldás. -
ezt csak úgy tudnám elképzelni, hogy két netes kapcsolat is adott, mert ahogy előttem is írták, ha a stick nem lóg a neten, akkor nincs miként elérni, amennyiben csak az az egy netes elérés lenne.
csináltam már olyat kérésre, hogy usb csatival rendelkező, 3g/4g usb stick kezelésére képes és kettős wan tudású routert alkalmaztam, amin az usb stick bekonfigurálva, illetve a router kábelen is kapott netet, így ha a stick leszakadt a szolgáltatóról, akkor a routeren keresztül - a mási net által - tudta táveléréssel menedzselni az illető a dolgot, de ott elég speciális igények voltak, azért kellett bonyolítani és szinte összefűzni a céges mobilinternetet és a privát kábelnetet.
utóbbi hozzászólásodra; amennyiben a stick a neten lóg és csak az arra kapcsolódó eszközök szakadnak le, úgy még másik net sem kell mellé, a router újraindításával a stick is úgy tesz.SymbianOS; a my telekom esetén van, hogy a tranzakció után már a befizetett állapotot írja, máskor meg nem és akár egy ki-, majd belépés is kell hozzá, hogy frissüljön az állapot, de néha az oldal frissítése is elég, a fene sem érti...
a bb net kapcsán nem nagyon vagyok képben, nem használom, de hallok/olvasok néha faramuciságokat annak kapcsán. -
válasz
CityBoy007 #65686 üzenetére
szia,
nem nagyon lehet pontosat mondani, mert több tényező függvénye a dolog.
t1; nincs mit!
-
válasz
Kolondrum #65676 üzenetére
szia,
akkor találkoztam ilyennel, amikor elindítottam a számla befizetését, megjelöltem egy módot - adott esetben az mcm alkalmazást -, de nem történt meg a befizetés, mert a rendszer nem küldte ki az alkalmazás számára a szükséges infókat tartalmazó üzenetet, emiatt próbálkoztam másik móddal - bankkártyás fizetés -, de az általad is behivatkozott figyelmeztetést dobta, aztán egy bizonyos időintervallum letelte után jött e-mail, hogy nem valósult meg a tranzakció, csak utána tudtam más módon fizetni.
-
válasz
M.A.Z. #65660 üzenetére
azt nem írtad, hogy korábban működött, kitalálni meg nem lehet csak úgy...
amennyiben nem ma kezdted, úgy biztos gondoltál közben arra is, hogy ha van rá lehetőség, akkor másik (4g/lte képes) készüléken is ellenőrizd adott helyen a dolgot, illetve akár oda és vissza is, a sim kártyákat felcserélve, ha a másikon is adott a megfelelő szolgáltatás, így kiderülhet, hogy szolgáltatós/területi probléma van, vagy a te előfizetéseddel, esetleg a készülékeddel van gond.
nálam nincs gond, lte hálón lóg a készülék. -
válasz
M.A.Z. #65658 üzenetére
szia,
feltétel még a megfelelő sim kártya, a 4g/lte lefedett területen tartózkodás, továbbá a telefon kezelje az adott területen szórt 4g/lte frekvenciát (ami lehet 800, 1800 és 2600 MHz is), valamint legyen rajta engedélyezve a 4g/lte hálózati mód, illetve szükséges a megfelelően beállított és aktív hozzáférési pont (internet.telekom az ideális) is.
-
belépsz a my telekom fiókba, kiválasztod a megvásárolni szándékozott készüléket, amennyiben több előfizetésed is van, úgy abból is a megfelelőt, a lehetőségeknél arra nyomsz, hogy; meglévő előfizetéssel, a lényeg pedig utána következik, a legutolsót kell választani, ahol nem írja, miszerint; hűség a díjcsomagra 2 év
-
úgy már most is vásárolthatsz, hogy csak az előfizetésre írsz alá további hűséget, díjcsomagra nem, amikor pedig lejár a tarifás hűség (október 7-én), utána átlépsz move xs-be.
a move xs amúgy is olyan kategória, hogy arra nem lehet hűséget alárni, mivel a legolcsóbbak egyike. -
szia,
az előfizetésre aláírt 24 hónap esetén, ha adott arany vagy platina kiemeltség, akkor letelt 21 hónaptól lehet újabb hűség aláírásával készüléket vásárolni - ellenkező esetben, legkorábban a hűség lejárta előtt 30 nappal -, de a díjcsomag esetén szükség van a hűség teljes kifutására, ha arra is alá lett írva, így addig csak azonos/adott árkategóriában lehet módosítani - ez bizonyos esetben visszafelé történő lépést is lehetővé tesz, mivel nincsenek fillére pontosan kategorizálva, itt írta le az illetékes a kapcsolódó infókat; link, eltérő esetben kötbéres lesz a módosítás.
-
válasz
fireproof #65613 üzenetére
szia,
adott tekintetben a szolgáltató és a gyártói/szerződéses szervizes ügyintézés elkülönül, a szolgáltatón keresztüli ügyintézés tekintetében nincs jelentősége, hogy milyen névre került beregisztrálásra a my samsung felületen - alapesetben azéra, aki a készüléket a szolgáltatónál vásárolta -, a jótállási jegy a készülék adataira van kiállítva, így azzal bárki intézheti a szolgáltatónál és a direkt szervizben is, viszont számla esetén a szolgáltatónál a szerződött félre van szükség, akinek a nevére az kiállításra került.
a vásárlástól számított egy éven belül - tehát a jótállás első (kötelező) évében - lehetőség van a my samsung felületen az eredeti tulajnak törölni a my samsung regisztrációt, te pedig azt követően saját névre átregisztrálhatod. -
válasz
KaitouP #65597 üzenetére
igen, arra sajnos a drágábbik adatcsomagos kategória vonatkozik, mivel nem tartalmaz alapban benne foglalt adatkeretet a díjcsomag.
amennyiben kiemeltséggel rendelkezik adott előfizetés, úgy jobb opció a domino netplusz arany és platina, úgy csak 590 ft a 200 MB.
ahogy írod is, lemondás a "-" előjellel. -
válasz
enginev3.0 #65242 üzenetére
érdemes lett volna megvárnod a számlát.
azért tettem úgy én is, mert előzetesen eltérő információk láttak napvilágot a netes bővítők kapcsán, néhány ügyintéző állította, hogy mivel az addicionális, azért az nem marad(hat) a régi áron, de ennek ellenére is reménykedtem a szolgáltató ellenkező hozzáállásán és úgy is lett. -
válasz
enginev3.0 #65236 üzenetére
akinek már aktív volt, de úgy nyilatkozott, hogy nem kér az áremelésből, annak is az emelt árat mutatja a rendszer minden formában, viszont a számlán jóváírják a különbözetet és végül csak a régi árat fizeti, de ha valaki a nyilatkozat/áremelés után módosít vagy rendel újat, akkor arra szerintem már az emelt ár fog vonatkozni.
-
válasz
madrac #65230 üzenetére
a my telekom felületen és a telekom alkalmazás által is megrendelhető, úgy is az olcsóbb bővítős opció aktiválódik, ha minden feltétel adott.
313313; olyan telefont venni most, ami csak 3g képes?
nem lesz kompromisszumos, hogy az országban sok helyen nincs 3g, de 4g/lte már igen, és ez az arány nőttön nő? -
annyiban tesznek különbséget, hogy az utcáról beesőtől kérnek mobil előleget - bizonyos esetekben nem keveset - ha olyan konstrukcióban (részlet és társai) vásárol, amíg a meglévő és hűséges előfizetőtől akkor sem, ha akár több készülék részlete is pörög párhuzamosan.
olyannal én még nem találkoztam, hogy azonos konstrukcióban akár egy fillérrel is többe került volna bármi a meglévő hűség hosszabbításával, mint új előfizetői szerződéssel.
-
válasz
pcgamer01 #65178 üzenetére
igen, mivel a domino 5 alapban nem tartalmaz benne foglalt adatkeretet, így ahhoz a drágább Nincs még net a díjcsomagodban? áras csomagok tartoznak.
surf esetén a 150 MB adatmennyiséghez hozzáadódik a bővítő, tehát ha az 500 MB opciót aktiválod hozzá, akkor 150 + 500 MB lesz. -
válasz
pcgamer01 #65176 üzenetére
szia,
tudni kellene, hogy milyen díjcsomagról van szó, mert annak függvénye, hogy az olcsóbb bővítős, vagy a drágább díjcsomagos áron kapod.
lenyitod a téma összefoglalóját és abban a gyakran ismételt kérdések elsője lesz a magyarázat, domino esetén amennyiben surf díjcsomagod van - abban van a 890 ellenében alapban benne foglalt 150 MB -, úgy 1190 ft az 500 MB és 1590 ft az 1 GB, minden más feltöltős díjcsomag esetén 1990 ft az 500 MB és 2490 ft az 1 GB.motoflug; szia, legegyszerűbb a számlán megnézni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Corsair MP700 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- iKing.Hu - Samsung S25 Ultra - Titanium Gray - Használt, karcmentes
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 12s 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest