Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Bjørgersson #14202 üzenetére
Megane 1 elődje ha mondod mit szeretnél tudni lehet tudunk segíteni
(#14205) giigz: városba 2 liter benya nem 9 et eszik inkáb 11-12öt
Mellesleg télen többet fog enni a 8 szelepes motor neked szerintem 7-7,5 körül kéne lennie..
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Bjørgersson #14210 üzenetére
írhatod ide is mert nekünk ugyan az a kocsink annak a kivételével, hogy a meganeomban, több egy kicsivel az elektronika, meg más a kasznija.
De motorikusan ugyan az.Renault power
-
FRENK1988
veterán
válasz Bjørgersson #14222 üzenetére
sinnel együtt csavarozzátok ki
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
giigz
veterán
válasz Bjørgersson #14222 üzenetére
Ti egyébként szoktatok járni azzal az autóval?
-
rob210
Topikgazda
válasz Bjørgersson #14222 üzenetére
Pedig nem bonyolult.
A háttámlát kicsit hátra tekeritek tehát olyan 80°körül legyen és a sínről leveszitek a műanyag burkolatot.
Torx készlet kell hozzá nekem 15 ös fej de ez változó típusfüggő.
Aztán ha a burkolatot levettétek akkor le kell csavarozni az övfeszítőt ha van benne, 19-esben ritka, de ha van akkor azt ki kell venni.
Utána a sínrögzítő kart felemeled és előre a kormány felé eltolod az ülést.
Addig tolod amíg ki nem ugrik a sínből akkor szépen kiemeled kijátszod a kocsiból és javítjátok vagy cserélitek a "széket"Egyébként élek a gyanú perrel, hogy az állító tárcsa tört el, aminek következtében javíthatatlan ha csak nem vagytok kárpitosok, meg lakatosok, komoly hegesztő aparáttal.
Szerezzetek be egy vezetőülést 5-6.000.- bontóban.
Cseréljétek ki és nem kell vele szenvedni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bjørgersson #14239 üzenetére
Rendben egyébként van hozzá leírás a neten.
Illetve vaterán én 5e ért vettem két első ülést még a Golfhoz, szóval a 19-eshez is meg lehet szerintem venni a párt ennyiért bontóban vagy vaterán.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bjørgersson #14243 üzenetére
Ezt nem merem biztosra mondani, mert látni kéne mi tört el mi pattant el, ahhoz, hogy ki merjem jelenteni javítható-e vagy sem.
De egy karosszéria lakatoshoz ha elviszitek, talán meghefteli fixre, de ez nem egy szerencsés megoldás.Renault power
-
feri19
csendes tag
válasz Bjørgersson #34829 üzenetére
A felfogató csavarokat kiveszed, 1 abelső nyitókar alatt van, 2 a behúzó alatt, utána alulról kezdve kifeszegeted a bolhákból ha meg van felfelé meghúzni, hogy a belső zárbütyöktöl le tudd venni( a felfelé húzás nem lesz egyszerű) a kárpitot valamilyen rwgacsos anyag is tartja!
-
rob210
Topikgazda
-
#10726912
törölt tag
válasz Bjørgersson #34931 üzenetére
Ha beindítottad a motort hideg állapotban, nézd meg, hogy a motorral együtt langyosodik e a motor hűtő. Ha igen, akkor a termosztát a rossz. Ha nem, azaz a termosztátod jó, akkor járasd a motort álló helyben. Ha felmelegszik a víz annyira, hogy a hűtő ventilátor dolgozni kezdjen, akkor a hőmérséklet jeladó, aminek az értékét a műszerfalon látod, az a ludas. Egyébként ez a jelenség hogyan adódik össze az esetedben? Mert az egy megszokott jelenség, hogy nagy hidegben nehezen melegszenek át a motorok. Ezen is tudsz segíteni, ha csak ez a gond és jellemzően rövid távokat jársz, takard ki a motorteret az első lökhárító és a hűtő között egy darab karton papírral, vagy kartonplasttal, a menetszél a blokkot is hűti. Nulla fok alatt sok kocsi megszenved a melegedés hiányával.
-
sladka_pani
aktív tag
válasz Bjørgersson #34931 üzenetére
Sorrendben nézd meg a dolgokat, így kiszűrhető a dolog: termosztát nyit-e egyáltalán vagy állandóan nyitva van esetleg, ezt úgy tudod, hogy a vízhűtőbe megfordul-e a víz bizonyos km után? Milyen motor is ez? 1.9D-nél sokat kellett menni vele mire elérte az üzemit. Először ugye csak a motorban van a víz, utána kinyit a termosztát és megy a hűtőbe keringeni a csöveken át az egész rendszerben. Nyáron nagyon melegben vagy extrém fordulatok mellett bekapcsol a hűtőventillátorja, itt a hőgomba lehet még a ludas ha nem megy, de neked nem ez a gondod Meg ebben az időben soha de soha nem fog a venti elindulni mert az 90fok fölött kapcsol be jóval és hűti vissza 90ig, ott pedig kikapcsol. Valamikor 60-70fok körül kell kinyitni a termosztátnak. Álló helyzetben nem is javaslom a melegítést, leeszi a tankot mire bemelegedne. Szóval?
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen