- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #92875 üzenetére
Hát van ahol maga a szalag cső vagy mi abfrancnak nevezzem füstöl el, mert rossz a hőelvezetése.
Lásd 4es megane menetfény. -
rob210
Topikgazda
És a másik.
Ez ugyan az a vezérlés.
[link] -
rob210
Topikgazda
[link]
Az egyik ígért video -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92829 üzenetére
Hajrá, hajrá.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #92824 üzenetére
A halogénnél?
Annál sok 0-ával drágább.
De a xenonhoz képest is drágább. -
rob210
Topikgazda
Na ma megint gyöngyszemet fogtam.
Szerelő úr kezeit "csonkolom."
Csináltam egy videót is, majd megpróbálom feltölteni, ha lesz időm. A két stiftet ugye be kéne akasztani a hornyokba és a fix. Ághoz feszíted a vezérlés mozgó jelét. Na hát itt nem ez történt. Rossz helyre akasztotta be és addig feszítette amíg csak tudta.eredmény autó erőtlen 2000ig nem húz. Konkrétan negatív irányba elfokolta a fix ékes tengelyeket.
Hogy lehet ezt elrontani én nem is értem! -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #92801 üzenetére
Nem bizony 1.5 évente volt cserélve akkor lett meg 19-20 e közti táv.
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #92799 üzenetére
Abba az 1.5be ezzel a használattal jó a 15e .
Minden 2ik. Olajcserénél szoktam javasolni. -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #92795 üzenetére
Ez itt a mai darab.
20ezres csereperiódus.
1.2 75 le módus. Kevés város kevés pálya sok két falu közti 90-110 mégis ilyen. Koksz koksz koksz.
Ha leengedem az olajat és beküldöm meglepően jónak fogják minősíteni.
De ha a cikkben szereplő autót megbintanánk ugyan ez fogadna. Főleg egy ásványi alapú 10w40es olajjal.
az olaj nem képes mindent lebegtetni és kimosni a motorból. Főleg, ha korosodik, vagy elnyíródik.
Nem magyarázom tovább. Tényleg nem kell nekem elhinni. Aki meg a saját szemének se hisz az ne higgyen. -
rob210
Topikgazda
Belefáradtam én már ebbe.
Mindig megfogadom, hogy senkit nem térítek meg, de mégis mindig beleszaladok ebbe.Srácok mindenki azt csinál amit akar!
-
rob210
Topikgazda
A fékben nincs olaj!
A dugatyút pedig szilikonzsírral rakod be.Felejtse már el mindenki ezt a fékolaj baromságot!
Az elektromos szervóban meg elektroolaj van?Bocsánat a kifakadásért, de a facen is akkora baromságokat olvasok, hogy teret ugrok , de tényleg.
Aki nem tudja miről beszél ne akarjon segíteni, mert félrevezeti a hozzánemértőket és akár ezzel meg is ölheti őket extrém esetben!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #92781 üzenetére
2 éve volt? Hova akarod már kitolni?
1év vagy 10ezer. Nem és plussz hatvány köbgyök!
Amelyiket előbb elére. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #92779 üzenetére
Nekem meg a kerámia zsír. Rézpaszta helyett azt használom ahova magas hőellenállás kell. De a fékhez fékzsírt használok, oda az való.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #92776 üzenetére
Szilikonzsír , olajat én se tennék, a gumi és az olaj nem barátok.
(Te szerelsz?) -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92764 üzenetére
Emlékeim szerint csak csonkálvány cserével.
De majd megnézem a furattávolságokat. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92749 üzenetére
Sajnos bármi lehet.
Menni kell, élő adatozni és nézni a felépülő és az elvárt nyomás közti eltérést. De írva nagyobb turbóval simán lehet, hogy kifújta a tömítést. -
rob210
Topikgazda
Üdvözlet östereich-ből.
clio 2 biciklivel a tetőn 130as utazó 6 liter a kép persze már bicikliről készült.
-
rob210
Topikgazda
válasz
South Velen #92740 üzenetére
200km ig lehet benne levegő, ha szarul lett feltöltve!
Ezért mondtam, hogy nézegesd. -
rob210
Topikgazda
válasz
South Velen #92723 üzenetére
Töltsd be és még pár napig nézd a szintet indulás előtt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ace Ventura #92717 üzenetére
Szia. Duster esetén 1.33 tce.
Sokkal korszerűbb motor egésszen kevés meghibásodással.
Az 1.6 viszont bizonyítottan hülye biztos, elpusztíthatatlan motor.
Döntened neked kell, ha megengedheted magadnak a tce felárát akkor ne sokat gondolkozz rajta.
Az 1.6al közlekedő edény, a tcevel meg fickós jármű. -
rob210
Topikgazda
válasz
South Velen #92712 üzenetére
Drága mulatság, de szerencsére nem jellemző rá.
Rátöltöd ugyan azt a fagyállót ami benne van és ennyi. De mielőbb legyen benne a megfelelő mennyiség. -
rob210
Topikgazda
válasz
South Velen #92705 üzenetére
A szerelőd egy pöcs.
Amikor felugrott a vízhőfok akkor nyitott ki a termosztát és most azért kell rátöltened is. Baj nem lesz belőle, de nem tudta, hogy kell feltölteni a rendszert.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #92697 üzenetére
Nem tipp, de szívesen. 🤣
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #92654 üzenetére
Nekem az első autóm volt a favorit imádtam, soha nem csörgött benne a lánc, pedig 90le volt elrejtve benne.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #92602 üzenetére
Hogy a viharba ne lenne.
Az alsó azaz a főtengely kerekén átfordulva folyamatosan olajat kap.
Ellenkező esetben nem lenne kenése a főtengelynek, hiszen ott nincs szimering ott addig kell olajnak lennie amíg el nem éri a főtengely szintjét.
Remek mérnöki találmány.
Én sose értettem a mérnökök miért nem kérdeznek meg néhány szerelőt, hogy te figyi mit gondolsz, mik a tapasztalatok? Kérdezni sose volt szégyen, ellenben ilyen f@szságokat csinálni na az szégyen. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #92577 üzenetére
Én direktbe szoktam forrasztani..
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92575 üzenetére
Még kinőheted 🤣
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92568 üzenetére
akkor az nem fújhat ki.
Ott valami más bibi lesz.
de tolómérő és mérd meg a perem, hüvely méretét.
Egyből kiderül mennyivel nagyobb turbó van rajta -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92566 üzenetére
Ez benne van ?
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92564 üzenetére
Azt csak normálisan épésszel szabad kiszedni.
Magyarán fent a helyén nem lehet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #92546 üzenetére
Acetonos azért is tisztít jobban.
A würth az igazi, de az most már nagyon drága.
Nekem még sose hagyott foltot, igaz ott használom ahol kell. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #92537 üzenetére
A petec egy fos.
Abból 3 at elnyomsz mire eléred azt a hatást amit a manollal.
-
rob210
Topikgazda
Ahogy nézem szarakszik a ph szervere.
Néhány tag képe eltűnt, aki szeretné, hogy visszakerüljön, dobjon nekem egy linket a ph -ra feltöltött képéről és visszaszerkesztem. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #92471 üzenetére
A 4 ből 1 volt kritikus, 3at elég volt tisztítani és frissíteni. A 4ik az támasztó csavar, szóval a teherviselést a másik 3 látja el. Azokat sikerült nyomatékra húzni. A 4.ik viszont a hengerfejben van, azt nem mertem piszkálni, felfúrni nagyobbra. Hengerfej öntvényen átalakítást én nem csinálok 😉
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92436 üzenetére
Nem elektromos fékes.
Tiszta dzsuva volt a fék, szerintem soha nem volt karbantartva. Ennek köszönhetően feszült az orsó folyamatosan. Amelikor tehermentesítettem és visszatekertem (szerszámmal) akkor adhatta meg magát a csiga végleg. Az üzemi fék tökéletes a kilincs dolgozik, csak nem nyomja ki a dugatyút! 🤬 -
rob210
Topikgazda
Gyerekek , így se jártam még.
M3 féktisztítás után hátul jobb oldalt megszűnt a kézifék.
Tök jól visszament a dugatyú viszont már nem jött ki, csak az üzemi fékre az orsó összeállt. Nyeregcsere -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92414 üzenetére
Számomra nem, hiszen külön biztosítéka is van.
Max. Az ment ki neki. -
rob210
Topikgazda
válasz
Djukics #92407 üzenetére
3000.- / db a hidrotőke.
16db van a kocsidban.
A jóh>r az, hogy a szelepfedelet le kell venni, a veztengelyeket ki kell venni. Ebben az esetben a vezérlést meg kell bontani. Magyarán rohadt sokba.
200.- e környéke.
De erről előbb meg kell bizonyosodni, hogy valóban a tőkék engednek át. (Szerintem igen) -
rob210
Topikgazda
válasz
South Velen #92379 üzenetére
Nincs
-
rob210
Topikgazda
válasz
South Velen #92376 üzenetére
Más lesz ott a baj, nem akarlak elkeseríteni, de ha most volt fékcsere, akkor erős a gyanúm, hogy ott inkább abs vagy esp hiba lesz. De gépre kell tenni és kiderül mire fáj az autó foga.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92364 üzenetére
M2 nyereg sajnos hamar berohad.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Morales72 #92351 üzenetére
M2 nél 2005.05. utánit azaz ph2es verziót keress!
Ott kevesebb az elektromos hiba.
A többi része javítható .
Javaslom a kombit , a sedan kerülendő, a ferdehátú meg kicsi.
Motorral nem nagyon van baj, a kasztni kifejezetten rohadás mentes. A futóműbe gyenge ezt tartom.
A toronyszilentek, a lengőkarok, stabpálcák hullanak rendesen. De szerencsére egyik se egy ökör ára. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #92312 üzenetére
Nem mindegyiknél van fékbetét vezető lemez
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #92304 üzenetére
Nem. Más a hossza.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 32GB RAM 1TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest