- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jimmy8
senior tag
válasz rob210 #92609 üzenetére
2008 (2007.12 hó ) Szerintem ezen alkatrészek élettartama (melyeket az előző hozzászólásomban írtam), elsősorban a futásteljesítménytől kell hogy függjenek (persze ilyenkor azt is nézni kell, hogy abból mennyi volt a városi furikázás). A szilentek, szíjak, gumicsövek, gumialkatrészek egyértelmű hogy öregszenek akkor is, ha keveset megy az autó...
Lehet csak az én ismeretségi körömben vannak olyan tizenéves autók, amelyek gyári önindítóval és kuplunggal 200e km felett járnak.
Eddig nekem 8 év alatt ezek voltak (az olaj, folyadék és szűrőcseréken, illetve gumiabroncsokon felül): első féktárcsa+ betét, hátsó fékbetét, kormánykapcsoló + légzsákszalag, termosztátház tömítés, vezérléscsere 2x, főtengely szíjtárcsa, kuplung főhenger, csomagtér átvezető gumi 3x)[ Szerkesztve ]