- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
shifty! #63560 üzenetére
Ha valóban a barátod nagyon gyorsan beszéld le róla.
Nem rég írtam, hogy hulladék az összes TCE az 1.4 kivételével.
Szelepek oda, turbó oda, lánc oda, és itt már minimum 400ezerről beszélgetünk.Ebben/ilyenben gondolkodjon ez élhető és használható autó!
Ezekben még motor van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #63557 üzenetére
Igen ez véglet, de nem is azt írtam, hogy csak ilyen van
Csak ilyen is van és sajnos egyre több az ilyen.
Összességében még mindig nincs annyi, mint a normálisan közlekedő, mert akkor már rég szükségállapot lenne, de azért van és létező dolog, amibe, ha belenyúl az ember tud cumi lenni, elég egy ilyet egyszer átélni, soha nem felejted el. Abban pedig tévedsz, hogy nem vezettem ilyen környéken
A horvátok, a szűk hegyi utakon sőt a szlovének a szűk hegyi utakon is hasonló jó fejek.
Rossz érzés az amikor egy margíthíd szélességű sávban, jön feléd 70 el a helyi buszjárat aki évek óta arra jár és tudja, hogy be tudja venni a kanyart, de te a túrista már fogod a rinyavasat húzod be a nyakad.
Sok ilyet éltem már át, a horvátok elég vadul vezetnek és ők nyomják a dudát ha kell ha nem. -
rob210
Topikgazda
válasz
kopi72 #63555 üzenetére
Tényleg nem élsz Budapesten.
Pl. és csak egy pl. sétál az okos 10en éves kamasz kezében a pötyigép nyomja ezerrel, majd egyszercsak mindenféle körülnézés nélkül lelép eléd a járdáról.
Ennyi a fejét nem emeli ki a köcsög mobiljából, de ha elkened az aszfalton jaj szegény gyerek, a figyelmetlen köcsög autós kötelet neki amiért nem tanítottuk a hülyegyereket közlekedéskultúrára.
Mert ez amikor felnő és jogsija lesz a kocsiban is ezt fogja csinálni. Ha kiszálsz és nyakonvered, akkor meg te vagy az agresszív állat. Az, hogy ez neked milyen traumát okoz azzal senki nem törődik. Mindig az autós a feketeseggű.Bocsánat, de sajnos az utóbbi 3 hónapban 4 ilyen esetem volt. Valamint másoktól is egyre többet hallom ezt!.
Egyszóval minden régiónak megvan a maga nehézsége, de azért aki Pesten megtanul vezetni annak vidéken nem hiszem, hogy bármi gondot okozhatna.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #63539 üzenetére
Plussz hamarosan nem mehetsz be vele a városba.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Cyborg #63532 üzenetére
1.4 ig kéne felmenned, mert az MIII, Fluence, lényegesen jobb mint az MII ez tény akárki akármit mond.
MII nél sok a hibaforrás, nem kezdem el sorolni, sok van.
2006 utánit vegyél, ha mindenképpen MII kell vagy az fér bele a keretbe. De olyannal vedd aki tudja mit kell nézni rajta. Mert fel lehet ülni arra a bizonyos rollerre vele, ha egy szétcsapottat fogsz ki. Egy tényt rögtön meg is osztok veled 700ezer alatt nincs megane 2 csak pénztemető 4 keréken.
De ez persze csak az én véleményem és mindig vannak szerencsés vásárlások, meg csodák. -
rob210
Topikgazda
válasz
KubanitoS #63531 üzenetére
Hogy melyiket veszed azt te tudod, izlés és pénztárca kérdése.
A renault jobban eladható lesz és ki is bírja a garanciális időt. A hírhedt 1.5 dci azért hírhedt, mert mi Magyarok az autókhoz IS értünk. Annak az 1.5 dcinek semmi baja, ha gondos gazdája van volt lesz, nem egy járt a kezeim között amiben 400ezer felett volt már a mutató jócskán.
Kopón kívül pedig csak a rendszeres EGR tisztítás volt a számlájára írható.A mostaniak már bosch rendszerűek, ami nem olyan érzékeny mint a delphi.
Városban nálad is sokat lesz takarítva az egr! Ez ilyen diesel nem oda való. A benzines viszont szomjasabb mint a diesel ezen nincs vita. Valamit valamiért.
Én mindeképpen az erősebb motort venném, mert teherrel a kisebbik motortól meg fogsz őszülni, és amikor pályára tévedsz vele az kínzás lesz. (Rövidebb alatta a váltó)
Szerintem vállalható mind a két kinézett kocsi. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #63525 üzenetére
Csak elöl van benne légzsák, ha kivillan majd elalszik akkor az bizony kormányszalag.
De rá kell tenni diagra az kiírja, hogy melyik a rossz.
Ha 4 légzsákos, akkor lehet az ülés alatti csatlakozó kontaktos csak. Diag ekkor is előnyös, mert a javításhoz ki kell kapcsolni a légzsákvezérlőt. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #63516 üzenetére
nekem 6.6 szokott lenni és ez megane és 1.6
de próbáld ki egy városi dugóban ott az is benyalja a 9 et -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #63514 üzenetére
Sok vagy kevés?
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #63504 üzenetére
A vernettel nekem volt bajom, de abból is van jó, ezt ki kell fogni amíg jó addig nincs vele baj
De minőségre nincs olyan mint egy Mahle vagy gates mondjuk. -
rob210
Topikgazda
A kormánymű, sajnos fogyó eszköz a IIesek alatt.
Ha nagyon kopog elsőre még segíthet rajta ha a fesszesség állító csavaron tekertek egy kicsit.
Ez a csigánál lévő állítási lehetőség ami a fogaslécet jobban ráhúzza.
Amúgy meg sajnos ha lóg kopog ki kell cserélni nincs mese.
Van aki perselyezi, meg lehet is innen onnan szerezni ilyen utángyártott perselyeket gyakorlati tapasztalat semmit nem ér.
Vagy kicseréled a kormányművet, vagy felújíttatod.
Le kell kötni elég sokmindent és értelemszerűen le kell venni a bölcsőt. -
rob210
Topikgazda
válasz
Benir8 #63494 üzenetére
Ne haragudj, de neked a renault fejlesztett külön valami motort?
Vagy milyen autó az ahol teneked van lehetőséged szelephézagot állítani úgy, hogy hidrotőkés.
Itt bennem valami nagyon felkavarodott.
Mit is állítottal akkor most te azon a kocsin?
Tényleg nem értem ezt a párosítást. -
rob210
Topikgazda
válasz
kopi72 #63480 üzenetére
Nem véletlen mondták!
Valóban gáz a sok modern csoda.
A renault tce motorjait bár fáj ezt kimondanom, messzire kerüld el!!!
Az utolsó vállalható jó kisautó, az a III as clió, az 1.4 es motorral, abból még volt 1.4es.A mai motorok legnagyobb gondja a downsizing.
Alulméretezett túlterhelt és egyre gyengébb anyagokból előállított alkatrészek.Itt már nincs 10-20 éves életciklus, 5-7 év és kuka, vegyél másikat.
70.000 km es cliók és meganeok tömkelege áll az ismerős műhelyében, blokkcsere, de mire? Mert ezek még bőven nem bontott korúak, az új motor 800e egyszerűen ezek már nem autók. Ki merem jelenteni és minden gyártóra igaz, a kis köbcentis motorokkal megölték az autógyártást! 2012 óta nincsenek autók.A villanyautó meg engem sose fog megérinteni, mert a lítium aksik igen is veszélyesek, ha tetszik, ha nem.
Nagyobb kaszniban még a megane 1.6 sce játszik, de abból is kevés van, mert hamar kifogyott a raktárból a jó öreg k4m és utána már csak a szutyi turbós varrógép motor került abba is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #63472 üzenetére
Wahler és a Gates
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #63470 üzenetére
Ha meleg van a kocsiban de a mutató lent van akkor jeladó.
Ha nincs fűtés és a mutató is lent van akkor termosztát, vagy mindkettő. De a jeladó csak a jelet adja az átmenő folyadék mennyiségéért a termosztát felel.Az újat nagyon meg kell válogatni, sz@r az összes
két gyártó volt eddig ami nem gyárt selejtet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
nünüke1975 #63454 üzenetére
Meg kéne nézni a légszűrőnél a tömítéseket és az intercooler csövénél is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
nünüke1975 #63452 üzenetére
Mindez milyen autónál?
Az 1.5 dcinél ami az aláírásodban van? -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #63418 üzenetére
Ez nem hiba.
Nálam is sőt mindenkinél így van ahol jól dolgozik a hőmérséklet jeladó.
Baj ott van ahol beáll középre és ha egyszer beállt akkor onnan nem mozdul.
Hiszen nagyobb tempónál több levegőt kap a kocsi tehát jobban hűti főleg így hűvösebb időben.
Akinél beáll középre és onnan nem mozdul, annak a hőmérséklet jeladója nem pontos, vagy már haldoklik.
De ha egy ilyen betonstabilan középen álló hőfokos autóval elmennénk a diagot rátéve kocsikázni ő is meglepődne milyen értékek jönnének ki, mert nekik sem 90°C os a víz állandóan.
Nem olyan kifinomult szerkezet ez mint ahogy azt sokan gondolják
A nagy kör és kis kör keveredése néha elég hirtelen történik meg ami ilyenkor jelentősebb hőmérsékleteséshez vezet. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #63409 üzenetére
Ez oké.
De, hogy fog ez elforogni.
Nekem a féknyereg és a kormányösszekötő is azonnal letépné.
Tehát ehhez olyan kocsi és olyan felni is kell.
Ezen pl, fűzd át ha tudod -
rob210
Topikgazda
Lesz olyan hülye aki megrendeli biztos vagyok benne
-
rob210
Topikgazda
válasz
shifty! #63403 üzenetére
Hát ez nem ennek a kérdése ez mindig pénztárca függő dolog. Akkor vastag lett volna a költségvetésednek, ezt meg is tudom érteni, most viszont a duplájába került.
Sajna a "részlet" fizetés mindig minden konstrukcióban drágább a bankoknál is.
De nézzük azt, hogy most jóJanuártól......
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #63390 üzenetére
Kiveszed a termosztátot és kifőződ, merítő tesztelés.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #63380 üzenetére
termosztát.
-
rob210
Topikgazda
válasz
shifty! #63374 üzenetére
Ezen miért csodálkoztál, mondtam, hogy kopog és kivan a bölcsőszilent amikor nálam volt.
Ezek után csak, hogy fájdítsam a szíved, 6.500.- a gyári bölcsőszilent darabja és 20e a cseréjeEhh, most kicsit gonosznak érzem magam, de hát ezek nem érhettek váratlanul, hiszen ezt mondtam neked.
A lengőkarokat is, hiába ment át a műszakin, az szerintem június körül meg fog szólalni, ki volt már repedezve mind a két oldalon a nagy pogácsa szépen körkörösen.
Sőt ezt még mutogattam is neked. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gaaabeeesz #63365 üzenetére
Azt a kocsit alaposan át kéne mérni.
Kompressziót, beméretni a porlasztókat a turbót szakemberrel és eldönteni érdemes-e rá költeni.
A xado nem csodaszer, de javíthat a kopotságon, a te esetedben nincs mit vesztened, és bejön eltolhatod vele akár 1-2 évvel is a generált. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gaaabeeesz #63362 üzenetére
Az a fontos, hogy meleg motorolajba kerüljön ls amikor bekerül akkor egyszeer minnél többet menj veke megállás nélkül. Akkor tudja rendesen kifejteni a hatását.
Mondjuk egy Eger oda vissza városnézés tuti lenne a te esetedben -
rob210
Topikgazda
válasz
Gabady #63348 üzenetére
Hát én 5w30 at teszek minden kocsiba ami nálam járt és benzines, de a dieselekbe is csak oda az FE-t .
Az enyémből tudok kiindulni soha egy 10ezres ciklus alatt nem kellett utántöltenem.
Pedig kétszer is megjártuk már a Horváth tengerpartot, méghozzá a délit az öreglánnyal.
Trogírban pl. 50°C volt azt nevezhetjük extrém hőterhelésnek nem? -
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #63331 üzenetére
Mostanra sajnos veszített a minőségéből.
Már nem is szoktam ajánlani.
Ráadásul drágult is és egyre nehezebb beszerezni is. -
rob210
Topikgazda
válasz
retrox #63290 üzenetére
Látatlanban nem ezt diagolni kell, mert a komoly hibától kezdve egy banális pár forintos dolog is lehet.
Az biztos, hogy ehhez a hibához a nyomásszenzornak semmi köze.
Én inkább a befecskendező, vagy a nagynyomású irányába nézelődnék.
De mint mondtam, látatlanban minden csak kuruzslás.
Az biztos, hogy így ne indítgasd, mert azzal többet ártasz mindennél.
Se kenés se semmi nincs ami a motor megfelelő működéséhez kell.A kézipumpát esetleg nézd meg, hogy azt fel tudod-e keményre pumpálni, mert akár az is lehet, hogy fel van levegősödve a rendszer. Ami a szárazon járás miatt rövid távon kinyírja a nagynyomásút.
-
rob210
Topikgazda
válasz
retrox #63288 üzenetére
Ez komoly
Hát ezt a videót elnézve semmin nem csodálkozom.
A 2.2 es diesel a legérzékenyebb renault motor. Te pedig hidegen elforgatod majd 4000ig?
Nem mellesleg miért nem kötitek rá egy diagra?
Rohadtul nem kéne találgatni, mivel teli lesz hibakóddal.
Nem akarlak elkeseríteni ezért többet nem is írok.
De én a helyedben rohadtul nem próbálgatnám beindítani egy félszer sem, nem hogy ennyiszer. -
rob210
Topikgazda
Sziasztok, nem teljesen vág a témába, de érdekelne a véleményetek, hátha belefér a csoportba. Ismeri valaki a Kraftmate márkát? Én nem és gyanúsan olcsón találtam egy komoly szerszámszettet, szinte minden van benne ami a szereléshez kellhet. Krómvanádiumnak hirdetik, de félek, hogy ez nem alkalmas felhasználásra, csak nézegetésre. Viszont, ha jó akkor meg embertelen jó vétel. Van tapasztalata valakinek. Köszönöm.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Steven #63245 üzenetére
Azok a tartájok pont úgy be vannak vizsgálva és próbálva mint az LPG és CNG tartályok.
Egyébként ha így nézzük, a Liion aksi is fel tud robbani.
Nem is kicsit szól egy zárlat esetén, ami egy töréssel simán előidézhető.
És ez csak egy telefon aksi -
rob210
Topikgazda
válasz
BLUE TORNADO #63225 üzenetére
Az is jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BLUE TORNADO #63222 üzenetére
Termosztát és annál felelsleges a házat cserélni, ha nem ereszt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
vASalo #63197 üzenetére
Az a lábadtól is nagyban függ.
De sajnos azt kell mondjam, hogy normális.
Az enyémben ami csökkentheti a afogyasztást az benne van és a vezetésre is figyelek.
De mostanában a karácsonyi vásárlós dúgók miatt 9.1 ha dugós időszakban közlekedek.
Ez nyáron amikor nincs forgalom meg hideg 6.3 és 7.0 liter között ingadozik városi használat és klíma függvényében.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Bluering Libra irodai forgószék
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest