- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Képen az iPhone 17 Pro kétféle akkumulátora
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
simpley #72311 üzenetére
Fordítva. A userek csökkenéséről nemrég linkelt vki egy statisztikát. A következmény az 1080p. Régen volt, aztán a Telenor szép csendben megszűntette. Ennek vajon mi lehetett az oka? Tán egy felmérés, ami azt mutatta ki, hogy a felhasználóknak ugyanúgy nincs szükségük az 1080p -re, mint a korlátlan netre?
tomp:
Szóval hálózatfejlesztés? Király! Akkor lesz megint korlátlan net? Vagy, akkorát nem fejlesztettek? -
sfdrakex
nagyúr
válasz
simpley #72305 üzenetére
Ez nem lekezelő, csak gondolom olyan gondja volt amihez sima ügyfeles nem ért.
Brexittel meg az van, hogy még nincsenek megállapodások a brittek és az únió között, se telefonálásra, se vámra, se másra. Ezért most év végéig minden marad ahogy eddig volt, jövőre pedig a tárgyalások függvényében változnak a dolgok.
-
-
4Grider
félisten
válasz
simpley #72139 üzenetére
Amíg a többiek nem tudnak a cégemnek olyan sim kártyát adni, amit egy néhány alkalmazottat alkalmazó boltban mint backup internet megoldást, publikus ip címmel (céges vpn) és korlátlan adatforgalommal tudok használni, addig az előfizetőjük maradok annyi telephellyel, ahol stabilan tudják a mobilnetet biztosítani. Ez kb. telephelyeink 80%-a jelen pillanatban.
-
4Grider
félisten
válasz
simpley #72124 üzenetére
Kompenzáció nincs, az adott tévedésüket szokták jóváírni, persze ha sikerül nekik. Nekem eddig kb. 60%-ban nem sikerült eltalálni a szerződésnek megfelelő árak és a számlázott árak közötti különbséget. Ezért gyártogatom nekik nagy szorgalommal a különbözeteket kimutató táblázatokat, de valahogy ezeket nem tudják észrevenni, hivatkoznak ÁFA-ra meg hasonlókra, egy nettó árakat tartalmazó táblázat esetén is...
-
válasz
simpley #72124 üzenetére
A vodánál anno egy kiscsaj a telefonos ügyfélszolgálaton rossz infót adott és így 8000-rel több lett a számlám. (flotta csomag, Törökország hazatelefonálás)
Felhívtam őket elmondtam mikor beszélünk és hogy ne ezt az infót kaptam. Meghallgatták és igazat adtak és jóváírták.
Szerintem ez így korrekt. -
tomp
félisten
válasz
simpley #72124 üzenetére
Telenornál: anno volt hálózati sebesség problémám. Minden oké válasz. Nem nem oké, amit aztán be is láttak. Házhoz jött egy telenoros technikus egy mérővel és vizsgálta a dolgot. Látott is bugot a hálózati naplózásban. Oké bugfixáltak. ZTE hálózat modernizáció elején volt ez. Hipernet 84-es tesztem után csak úgy követeltek pénzt. Be kellett fizetnem különben kötbért raknak a másik meglévő előfizetésemre. Kértem vissza de nem adták. NMHH segytségével vissza adták kárpótlással együtt amit az NMHH miatt ajánlottak fel. Ezt mondták is! Erről már hivatalos postai levelet is kaptam a telenortól de gondolom szintén a hatóság miatt voltak kénytelenek postai levelet küldeni. Ez után egy darabig kiemelten figyeltem rám és mindig mindenben azonnal ugrottak. Utána volt a 4G-s hibám is. Több mint 3hónapig tagadtak mindent. Balhé után belátták, hogy valóban hiba van. +1hónap volt a javítás. Küldtek egy pár soros bocsika üzenetet aztán annyi. Csak azért kaptam kötbért mert elküldtem nekik a pontos NMHH-s kötbér törvényt amit már szóról szóra tudok fejből. Több mint 130ezres kötbért kaptam.
UPC-nél volt net hibám: többször kijöttek és mérték a kábelt mivel látták a hibát sőt mutatták is! A hiba lezárása után maguktól mondták, hogy kötbérre vagyok jogosult mivel jelentősen túlléptük a határidőt. 1hét elteltével újra hívott a technikus, hogy valóban megjavult e a hálózat.(Utcai Node szekrényben kellett hardvert cserélni)
2 között óriási különbség van! Miért vagyok ennek ellenére még mindig telenoros? Sajnos náluk van a legjobb tarifa... Gondolom azért olcsóbb mert nem kell megfizetni az ügyintézést és a dolgozók bérét mivel nem nagyon dolgoznak... -
-
4Grider
félisten
válasz
simpley #72082 üzenetére
Ugorj ki Törökbálintra, meglátod. Ha süt a nap, többen vannak a ház előtt, mint bent. Amikor épp dolgoznak, akkor is igénytelen/összecsapott munkát adnak ki a kezükből, az ügyfelükként én érzem magam kellemetlenül és foglalom nekik össze táblázatokban, hogy mit kellene csinálniuk. Persze tisztelet - az egyre ritkább - kivételnek. És részvétem a partnereknek.
-
novinyul
veterán
válasz
simpley #72004 üzenetére
Nem részletezem, de lényegében a 2 évvel ezelőtti ajánlatot is bőven alul múlta. De hab a tortán a tavalyi Telenor húzás volt, egy nem létező tartozásomat adták el az Instrum felé!!! Nem kerestek meg semmilyen formában, mert akár el is felejthettem volna a befizetést(kemény 4000ft-l szólt a történet) Persze jó szokásom hogy elrakok mindent, ez a számla is meg volt. Az Instrum lelécelt mikor megfenyegettem őket egy finom perrel, a Telenor még annyit sem mondott hogy húzd meg a f.szom
20 év után nem ezt várná el az ember, szóval most már nem tudtunk megegyezni. Megyek a Vodafone BKV csomagomba(a volt Telenor számok már ott vannak) Sajnálom hogy így alakultak a dolgok, de ez kiverte a biztosítékot nálam.
-
válasz
simpley #71978 üzenetére
Köszönöm a választ
Azt megpróbáltam, kellene valami kód hozzá, amit szerintem én nem adtam meg sehol, mert neten rendeltem a kártyát. Próbáltam SMS azonosítással, de ott meg olyan SMS-t kaptam vissza, hogy "Az ön telefonszámához nem található függőben lévő autentikáció".
-
BPéter1984
tag
válasz
simpley #71974 üzenetére
Persze tudom ez a saját döntésem .
Nagy az esély hogy váltok de ezt a flottás dolgot nemhiszem hogy bevállalom.
Ahogy olvasom az Astoria zárva lesz tavaszig szóval az kiesett , a maradék kettőből meg az árkád esik hozzám közelebb , azért budára nem autózom át a várost.
Köszönöm -
-
tomp
félisten
válasz
simpley #71886 üzenetére
Inkább ide, hogy mindenki tudja!
Érdekes, hogy én nem kaptam ilyen sms-t:
Kedves Ügyfelünk! A mi ùjévi fogadalmunk: elhozni Neked a jövö üzletét, hogy egy ùj, hiperinnovativ üzletben pöröghessünk együtt tovàbb!Astoria üzletünket àtalakitjuk, januàr 24-töl àprilisig itt zàrva leszünk. A Hozzàd legközelebb esö Telenor üzletünket keresd a MyTelenor applikàciòban!Üzleteinkröl a www.telenor.hu/uzletkereso oldalon is tàjékozòdhatsz. Megùjult külsövel talàlkozunk àprilisban ùjra az Astoriàban! -
4Grider
félisten
válasz
simpley #71630 üzenetére
Azt értem alatta, hogy flottában egy csomó mindent csak a Telenoros kapcsolattartódon keresztül tudsz intézni. Októberben aláírtunk egy új flottaszerződést, a benne lévő árakat a mai napig nem tudták a számlázási rendszerben keresztül vezetni. Minden hónapban külön kérem a jóváírásokat (ezt mondjuk teljesítették mindig a következő hónapban), a számlázást viszont nem állítja át senki. Ha pl. kérek új mobilnet opciót (vagy módosítok), azt mindig minimum 10 munkanappal a a forduló előtt kell kérnem. Az elmúlt 3 hónapban kb. 15 olyan kérésem volt, amit csak fordulónapra tudtak visszaigazolni, ezek közül kb. 10-et sikerült is beállítani. A többit pedig kérhetem újból az újabb számlafordulóra. Természetesen mindet időben kértem.
Nagyon az az érzésem, hogy ezt nem csak velünk játssza a Telenor: Az EQ és IQ flottáknál a kavarásokat elnézve gyanús, hogy nem csak ezek a flottaüzérek ilyen szerencsétlenek, hanem ők is megkapják a magukét a Telenortól... -
-
tomp
félisten
válasz
simpley #71270 üzenetére
1, nem hosszabbítottak így január 1-én off
2, hosszabbítottak de valamiért semmi hír nem volt róla se szolgáltatói se hatósági oldalról sem
3, nem hosszabbítottak de nem is kapcsolják le mivel a freki pályázat védi a meglévő sávot is azaz addig nem kapcsolhatják le amíg nincs érvényes végeredmény -
Landsmann
addikt
válasz
simpley #71257 üzenetére
Már csak arra vagyok roppant kíváncsi, hogy az előző számla részletezőjén mit találok. 21-én volt számlazárás, így a részletezőhöz még 1-2 napig nem férek hozzá. Mert ha azon is van, akkor a MIUI11 frissítés a bűnös, mert a telefonon én nem változtattam meg beállítást. Olyat meg főleg nem tudok, hogy nincs adatforgalom, de a számlán megjelenik telefonhívás közben. A másik dolog, nem arról volt szó, hogy VoLTE üzemmódban megy a telefonálás és az adatforgalom egyszerre, míg a normál telefonhívásnál ez így nem működik. Nekem meg pont a telefonhívások idejére esnek ezek az adatforgalmak.
-
Landsmann
addikt
válasz
simpley #71253 üzenetére
És mindez úgy, hogy a térerő ikonon sem látszik adatforgalom jele. A wifin viszont igen. Ezért is érthetetlen az egész. Ráadásul minden adatforgalom hajszálpontosan ugyanannyi bájtból áll. A telefon biztos hogy nem forgalmaz ennyit. A telefon saját számlálója sem megy akkor sem, ha az adatforgalmat az 1-es SIM-re kapcsolom, miközben aktív wifi kapcsolat van.
-
Landsmann
addikt
válasz
simpley #71244 üzenetére
Tudom, hogy nem kellene, nem is volt ilyen korábban. De ez így gázos lesz ha a 3 nap ingyenesség után 13 másodpercenként 51 megát levonnak az adatkeretből telefonálás közben. Mert most ez történik. A VoLTE-t kikapcsoltam a telefonon, bár szolgáltatói oldalról is tiltzva van, de az 51 megák akkor is ott vannak, tehát nem ez okozza a gubancot.
-
4Grider
félisten
válasz
simpley #70519 üzenetére
A Telenoron belül talán a marketing működik a legjobban. Talán azért, mert ezzel nem kell annyit dolgozni, tudás nélkül is működhet a képzelet...
A részleg legjobb húzásának a hipernet szót találom, a mai napig sokan azt hiszik, hogy az valami felturbózott mobilnet akar lenni...
A legrosszabb húzásuk, hogy a marketing osztályukhoz tartozik az üzleti értékesítés is, ott viszont már illene gyorsan és pontosan dolgozni... -
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
simpley #69682 üzenetére
Fizuból vonnak a telefonra? Akkor add nekik vissza használd a sajátodat.
Régebben nekem is volt céges telefonom, azután a sajátommal váltottam Blue Lre, és mondtam nem kell a céges, korlátlan a sajátom, a főnök pedig mondta amennyi a céges alap havidíja volt, annyit rádob a fizumra a telefonszámlámba. Nem sok, 5000 Ft, de nem levon, cégesért.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
simpley #69521 üzenetére
Mit jelent pontosan a Méltányos használat az 1-es roaming díjzónában?
A visszaélésszerű vagy nem rendeltetésszerű használat megelőzése érdekében a Telenor az alábbi méltányos használati feltételeket alkalmazza a hang-, üzenetküldés (SMS, MMS) és adatszolgáltatások használatára vonatkozóan az EU-ban valamint az 1-es díjzóna más országaiban:
A Szabályozott Európai roaming díjszabás az Előfizető életvitelszerű magyarországi tartózkodása és az 1-es roaming díjzónában történő időszakos utazása esetén vehető igénybe. Ehhez kapcsolódóan a Telenor minden előfizetésre vonatozóan két kritérium teljesülését vizsgálja, a megelőző 4 hónap mobil használati adatainak tekintetében:
1) Tartózkodási kritérium: életvitelszerű magyarországi tartózkodásnak az minősül, ha az Előfizető a hívószámát a vizsgálatot megelőző 4 hónap vonatkozásában túlnyomórészt (több mint 50%-ban) belföldön használja.
2) Forgalmazási kritérium: a belföldi és a 2-3-as roaming díjzónában együttesen bonyolított hang-, SMS-, MMS- és mobilnet forgalomnak meg kell haladnia az 1-es roaming díjzónában bonyolított hang-, SMS-, MMS- és mobilnet forgalmat.
Amennyiben a fenti kritériumok valamelyike nem teljesül, úgy az adott előfizetés adott típusú forgalmára (indított hanghívás, hívásfogadás, SMS, MMS, mobilnet) többletdíj kerülhet alkalmazásra az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna más országaiban történő barangolás során. További részletek. -
sfdrakex
nagyúr
válasz
simpley #69521 üzenetére
Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban történő barangolás során többletdíjak akkor kerülnek alkalmazásra, ha:
a méltányossági feltételek nem teljesülnek, vagyaz adatforgalmazás mértéke meghaladja az adott tarifacsomaghoz vagy kiegészítő adat szolgáltatáshoz tartozó EU-ban felhasználható adatkeretet.
Többletdíjak 2019. július 1-től (bruttó):
hanghívás indítás: 13,13 Ft/perchanghívás fogadása: 4,43 Ft/percSMS-küldés: 4,11 Ft/SMS MMS-küldés: 8,21 Ft/MMS adatforgalom: 1,5 Ft/MB -
sfdrakex
nagyúr
válasz
simpley #69515 üzenetére
Az E-Komfort csomag igénybevétele és feltételei
Célunk, hogy minél kevesebb papírt és erőforrást használjunk, védve ezzel környezetünket, ezért egyes tarifacsomagjaink kizárólag beépített e-Komfort csomaggal vehetők igénybe.
E-Komfort csomagunkat a vásárlás folyamán, az Elektronikus számla számlázási mód kiválasztásával veheted igénybe. A csomag megtartásához számládat – az azon feltűntetett befizetési határidőig – a következő fizetési módok valamelyikével szükséges kiegyenlítened: banki átutalással, csoportos beszedési megbízással, elektronikus felületen (pl.: my.telenor.hu oldalon, illetve a MyTelenor vagy a Telenor Wallet mobilalkalmazásokkal), belföldi kibocsátású, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával, továbbá ATM bankautomatán keresztül.
Amennyiben ezeket nem valósulnak meg a következő havi számládon kiterhelésre kerül a csomag nem teljesítésének díja Telenor Blue+ XS tarifacsomag esetén 300 Ft, Telenor Blue+ S, M, L, XXL tarifacsomagok esetén 1000 Ft. -
-
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
simpley #69456 üzenetére
Nem pörögsz semmin, de nyár óta kérdezed, menj a Vodához vagy maradj, már aláírtad a hűséget, de tuti jól döntöttél-e, mi lesz ha a tulajdonosi kör változik, nem e szívás lesz. Már nyáron is feszült voltál. Téged nem zavar ki a tulaj, de eltörölték a hűséged menj-e a Vodához, jobb-e a Voda. Nem jobb, de menj-e. Hónapok óta ezen rágódsz, bizonytalan vagy minden másban is? Mindenhez kell a megerősítés? Ilyen sűrűn. Basszus, ha nem tetszi k a Telenor, menj át a Vodához, utána a T-hez, Digihez, O2höz, Windhez stb . . .próbálj végig mindent.
-
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
simpley #69454 üzenetére
Ez oké, de egy, ki a f@szt érdekel, kettő miért pörögsz mindig ezeken, három jövőbe látást, vagy titkos belsős infókat vársz egy nyilvános fórumban folyamatosan. Komolyan nem értem, hogy miért van napi 10 kérdésed arról tuti jól döntötéle hogy hosszabbítottál, mündennap meg kell téged ebben erősíteni? Két évig? Add ide a számod, fizetem az előfizudat és menj át a román Digihez.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- 3D bérnyomtatás egyszerűen és korrekt áron
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3044
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Új Asus 14 Zenbook WQXGA IPS Retina i9-12900H 5.0Ghz 14mag 32GB 1TB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest