- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Felhívhatod a 1220-at ingyen, akár fekve és whiskyit szürcsölgetve, ahol pontos információt kapsz első kézből, vagy toporzékolhatsz itt tovább, mint egy elkényeztetett óvódás! A vonal végén nem hülyék vannak, ha mégis úgy érzed, akkor lepontozod. Arra nagyon háklisak a főnökök. Azt meg ne mond, hogy annyi időd nincsen, hogy bemenj 2 évente egy telenor üzletbe. A megrendeléssel is kb ennyi időd cseszel el.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Azóta vagyok előfizető (jelen esetben) 5 előfizetéssel, mióta Pannon szörnyként megszülettek és anno! 140 ezerért egy Motorola 7200-est vettem hozzá, amibe még a teljes kártya bement, nem ilyen micro sim megaf...om!
Tehát, egy gyors fejszámolás után, nekem jár +- 1db 1000 gigás net, 2db családi ház, 3db luxus autó, 4db manöken alkatú telenoros ügyintéző, akik mindennap minimum le.....ak, 5db ingyen telefon, 6 nap hét éjszaka....és így tovább.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz zombinyul #32476 üzenetére
Nem kételkedek, csak éppen nem értem, hogy egy féléves ügyfélt miért oboáznak le és aki az (tízen)évek alatt milliókat náluk hagyott annak miért is nem ajánlanak fel semmit. De mindegy, ma úgyis szakítok rá(juk)
időt. Egyrészt megkérdezem, hogy is van ez, másrészt az emelést nem fogadom el.Szerk:
Annyit még hozzáteszek, hogy én nem Magyarországon lakom, hanem Kanadában, de itthon van pár vállalkozásom és egész rokonságom itt él (a párom kanadai-magyar), ezért sokat vagyok "itthon" is.
Azt már le sem írom, hogy Kanadában ennyi pénzért egy másik galaxissal is ingyen pofázhatsz és netezhetsz, plusz tényleg kinyalják. Ami magyar honban megy arra nincs értelmes szó. Ba...ák meg!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #32550 üzenetére
Hagyd már abba ezt a "bőgést", meg rinyálást, mert a másik fórumozónak van mindenben igaza, kiszabott unalmas, hogy az érdemi "revansod" egy hisztis p..csa eszével ér fel. Mielőtt rákérdeznél, nem cimborám, meg nethaver ilyesmi, egyszerűen olyan tényeket írt le ésszerűen, ami igaz.
De csak folytatod itt oldalakon keresztül a hisztizésed, meg PÜ-t akarsz bemásolni, a neve pont ez Privát üzenet, senkinek, semmi köze, hogy privátban ki-kit k anyázott, azért privát. Normális vagy te? Nem hiszem...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Viktor0610 #32555 üzenetére
Tök jó lenne, ha végre befejeznétek
Nem ezt írtam? Pont, hogy engem is kicseszettül irritált már ez a vita, vagy mi a l...sz.
Nem is értem, hogy minek nekem írtad, de szerintem te sem... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz IamTheDog #32604 üzenetére
Én nem kaptam semmit panasznyomtatványt alapból...Az elején próbált valamit mondani, gondolom felajánlani valamit, de két szót nem bírt elmondani, mert rögtön "falhoz állítottam" a csajszit, hogy a 9.2.1.5 pont alapján nem értek egyet ezzel az el..ott áremeléssel és, ha a 6 (2 magán, 4 céges)előfizetésemből egynek is emelkedik az ára, azonnal felmondom az összeset.
Aztán elkezdte írni a panaszlevelet. A képen látható, az elején rosszul írta, mert úgy volt leírva, hogy a fenti ÁFSZ ponttal nem értek egyet, hát ez így nem jó, pont, hogy arra hivatkozom, úgy írja meg, végül sikerült...
Ezek azt sem tudják, hogy mi áll az ÁFSZ-ben, mondom mutasson egyet, nekik nincs... Én töltöttem le ott előtte a mobilomra PDF-ben az egészet és mutattam a 9215-ös bekezdést...csak nézett, de szerintem nem is értette... Nonszensz B+! gyerekek, ami itt folyik...
Az ügyintéző nincs tisztában az alapvető ászf pontokkal, sőt szerintem semmilyen ponttal, az ő feladata annyi, hogy kedvesen beszéljen és új hülyéket szervezzen be 2 évre!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Viktor0610 #32619 üzenetére
Te valami telenoros vagy? Mert már ezt is unalmas olvasni, hogy minden szarért véded őket.
Vagy ez itt csak TELENORIMÁDÓTOPIK?Igenis, mindenkinek ez a problémája most, mint írtam én milliókat kifizettem nekik, azóta, hogy megszülettek.
De soha nem kaptam semmit, mint megbecsült f..szkalap ügyfél!Az ügyintézők egyszerűen képtelenek ügyet intézni, mert vagy tényleg azt sem tudják, hogy az ÁSZF legfontosabb pontjai miről szólnak, vagy játsszák a hülyét, vagy totálisan átmosták az agyukat, hogy a szervezés hűségre a legfőbb feladatuk. Nonszensz, hogy nincs előtte egy nyomtatott példány, Akkor nézzük meg a gépen, amire a válasz az, hogy "sajnos nem tudom megnézni" szöveggel letudja a dolgot. A 1220-on ha nincs jelszó, nincs rálátása semmire!
Ugyan minden adatot bekérdezett, amit csak én tudhatok és ezáltal azt hittem én barom, hogy most majd jól elintézzük az ügyet, de a végén megint csak azt mondta, hogy jelszó nélkül nem megy. Mégis, honnan a a büdös francból (kellene) emlékezzek olyan jelszókra, amiket még a 90-es években adtam meg?
És minek kellett elcseszni 20 percen keresztül az időmet, amire a végén az volt a válasz, hogy fáradjak be egy területi kirendeltségre? Az első percben is megmondhatta volna, hogy jelszó nélkül SEMMIT NEM TUDOK ÜGYINTÉZNI, és nem raboljuk egymás idejét, vagy a faszinak tetszett a hangom és minél tovább hallgatni akarta.Szóval, emiatt (kellett) mentem be személyesen, és hogy idézzek (is) tőled:
- belátnátok, hogy az ügyintézők nem az átverésetekre utaznak, hanem ők is csak emberek és bizony, néha tévedhetnek.
Számomra egyértelműen kiderült, hogy igenis... HA a fent leírtakkal tisztában vannak, mint pl, FONTOSABB ÁSZF pontok, amiből nincs nekik, és gépen sem lehet megnézni etc...etc....a megfogalmazás, mint olyan, hogy értelme is legyen, amit ír, akkor (én úgy gondolom) simán átverik az ügyfelet, akkor ez a dolguk. Ha meg nem, és tényleg nem tudják miről van szó egyáltalán, akkor alkalmatlan idióták tömkelegével vette magát körül a telenor, akiknek szarrá mosták az agyukat és egy kedves, mosolygós hülyéket faragtak belőlük, akiknek a szervezés a legfőbb cél, nem a problémamegoldás, mert azt sem tudják felfogni, hogy mi jelent az a szó...probléma!
Folytathatnám még, de sokszor úgy érzem, teljesen felesleges, mert (részedről) a telenyomor ...csak is egy jóravaló, az (főleg a régi) ügyfeleket megbecsülő és csak is az ő érdeküket szem előtt tartó, becsületes, tisztességes cég lehet...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz tamikomac #32655 üzenetére
Magyarországon akkora kicseszett nagy verseny van, de akkora, hogy szarról, konkrétan csak is fosra válthatsz. Remélem érthető, ha nem...
Akkor érthetőbben... senkinek nem az a szívügye, hogy te valamivel is jól járj. Ha esetleg mégis sikerül valamiből jól kijönni, (nem filléres dolgok) az nem mehet csak úgy pikk-pakk, mire a végére jársz, mert addig szopatnak, addigra megőrülsz!
(#32671) Iscariah
A 9215-ös pontra nyilatkozz, hogy tele a tököd velük és nem fogadod el, ha emelnek, lelépsz a csába.
Veszteni, nem vesztesz semmit.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wwenigma #32718 üzenetére
Az ugyintezo meg elveszti a munkajat
Valahogy nem tud érdekelni, mostanában mind karót kapott tőlem, főleg az a f..sz, aki vagy 20 percen keresztül az adataimat kérdezgette több telefonszám miatt, végül benyögte, hogy jelszó nélkül nincs rálátása semmire.
Konkrétan RABOLTA az időm. Karó. Hat telenor számmal/előfizetéssel, ebből kettő, több, mint 20 éves előfizetés, a másik 4-et 1999-ben kötöttem. nyalja tisztára seggem, ne szopasson!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz wwenigma #32723 üzenetére
Gratulálok nektek, szövegértelmezés az cseszettül (nem) megy!
Gyorsan írok, mert nem sok időm van, de próbáljátok lassan olvasni, hátha sikerül felfogni.
Először is. Azért telefonáltam, mert ez tűnt a legegyszerűbbnek. Az ügyintéző kérdezte a jelszót, mondom nem tudom, mert már régen volt. User error, mi? Ki a szart érdekel a több, mint 15-20 éves jelszók!
Erre kérdeztem azt tőle, ha bemondok minden adatot/adatokat, AMIT CSAK ÉN TUDHATOK, akkor tud-e ügyintézni, amire a válasz igen volt. A többit már leírtam, 20 percen át tartott, mire a végén benyögte, hogy jelszó nélkül nincs rálátása semmire!
Ezek után menjen a p..ba! Nekem van fontosabb dolgom is, mint ilyennel feltartsanak. És milyen 75 évről nyomod a baromságot? Szerinted, amit írtam, azt kitaláltam? Felőlem, legyél ebben a hitben. Cöhhh ---->Óvódás!
Én ha bármilyen dolgot intézek a telenornál köszönés után már át is adom az okmányaimat. Nem bemondás alapján kell ügyet intézni...
Te most miről is beszélsz/írsz? Milyen okmányokat adsz át telefonon keresztül, mert idáig erről volt szó!
Emiatt (is) mentem a telenor kirendeltségre, ahol nem resetelnek, hanem megtudtam a jelszókat is. Ennyi előnye volt, a többi 1 óra szintén ment a levesbe, az ügyintéző nem tudta normálisan megfogalmazni másodszorra sem, amit mutattam, mondtam neki.
Ezek után, szerinted tízeseket fogok dobálni? A fent leírtak érthető volt, vagy rajzoljak is hozzá, hogy feltudjátok fogni csesszétek meg!? Nem, inkább az utóbbi, erre sincs időm!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz khorvat #32811 üzenetére
Telenor viszonteladó üzlet azt a tájékoztatást adta náluk nem lehet nyilatkozni, hívjam a telefonos ügyfélszolgálatot, ha gondom van az új ÁSZF-el.
Mondanom se kell végig úgy néztek rám, mint borjú az új kapura gőzük se volt miről beszélek...Ez B+! kész röhej! Meg az egész szájba.....tt HAZUG cég, ha ezt lehet egyáltalán cég nevezni! Inkább egy "törvényesen működő" rablóbanda Magyarországon! Az a röhej, hogy egy ügyfélszolgálati kirendeltségen egyáltalán ilyet kimond,... hát
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Sayuar #32984 üzenetére
Nos, akkor végre és komolyan valaki válaszoljon már egyértelműen, mert egyszerűen nincs időm utána nézni, annyi dolgom van mostanában és 99 százalékban ahol vagyok, azokon a helyeken nagyon gyors (wifi) net van...de...
Nekem, smarttarifa extra 6 van, a páromnak pedig, smarttarifa extra 5, nekem note 4, neki S6 edge, mind a kettőnknek 7/2 körüli a sebessége.Ez (egyáltalán) rendben van? A múltkor valaki rávágta, hogy az normális, holott azt sem tudta, hogy milyen csomagban vagyok/vagyunk....
Sayuar cimbora, nem pont tőled várom a választ, csak ha már ti beszéltek erről, ezért nyomtam a válasz gombra.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Engem, még az utolsó wc pucoló/takarító sem hívott fel a ettől az elcseszett társaságtól, pedig voltam bent személyesen, majd megírtam az egész nyilatkozatot levélben is, és pár napra egy ügyintézővel is beszéltem, hogy nem fogadom az egész el..szott "programjukat" Direkt mondtam a csajszinak, hogy nem neki szól az, amit most vele is leíratok, hanem a csökött agyú főnökeinek.
Természetesen tőlem a végén kapott egy tízest, mert normálisan "elbeszélgettünk"
Az összes telefonszámom bediktáltam neki, látta azt is, hogy több, mint 20 éves előfizetésekről van szó kettő esetében, a másik kettő meg 15, plusz a két kártyás 9 és 10, tehát, ha valaki őskövületnek számít, akkor rám lehet mondani.
Mégis azt mondta, van egy (degenerált osztály, vagy csoport), aki ezeket intézi és ők döntik el, hogy ki kap kedvezmény, kötbér alóli felmentést meg ilyeneket mondott.
Mint írtam a szegény csaj nem tehet róla, de nagyon szívesen megnézném és elbeszélgetnék azzal a "bandával". Már az is hányinger, hogy erre létezik egy csoport, aki ezek szerint hasra ütés szerűen dönt előfizetők sorsáról.??? Hogy a f..ba van is ez?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz bwin.party #33635 üzenetére
Pár napja kb 7-8 hívásom volt, általában 10-15 perc után kinyomtam...de ma kíváncsi voltam és...
... 40 perc után lett elegem, de jobb is, hogy nem vették fel, mert ha ide leírnám, hogy hogy kezdtem volna, akkor a PH-en kizárnának úgy ezer évre!
Persze, pár óra után mindig kapom a ki..szott tetves q...va SMS-t, hogy fontos a véleményem. "ágyin" mindegyik, mi más lenne bal...sz rabló banda!
Hétfőn bemegyek hozzájuk...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sziasztok...
Másfél éves microsim kartyát cserélnek nano-ra ingyen ?
Vagy az még díjköteles? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz metal01 #38067 üzenetére
már több, mint 10 éve vagyok ennél a szolgáltatónál és soha semmilyen kedvezményt nem kaptam
Fiatal vagy még
Emlékszem, mikor a Motorola hétezerkettsért álltam sorban, még anno Pannon gsm név alatt és azért is fizetnem kellett, ha felhívtak. Nem is emlékszem mikor volt, talán 93, vagy 94, és most karácsony előtt hívott fel egy szexis hangú csaj, hogy 5190 ft-ért hűségidő nélkül megkaphatom az M csomagot, ha jól emlékszem 5990 helyett. Hurrá, talán bele is mentem volna, de annyi flotta számom van már, hogy azokat sem tudjuk néha már kihasználni. Ezen feb 27-ig van hűség, utána le is mondom, egyszerűen nincs szükség rá. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz 4Grider #38112 üzenetére
Jah, kösz akkor, akkor.
Előtte volt már 450-es westel is, ilyen hordozható gyilkos fegyver. Na, az tényleg egy vagyon volt, visszagondolva rá, egy vicc volt. De muszáj volt a kocsiba és az üzletnek is nagyon jót tett akkoriban az elérhetőség, bár nagyon foghíjas volt a lefedettség ekkortájt.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Viktor0610 #42191 üzenetére
Aha, mindegyik támogatja, mert hármat is használok és mindet Telenor előfizetéssel, (adatlapomon ott vannak), de nyilván ebből a szempontból rossz helyeken tartózkodóm.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Biztos volt már róla szó, de már nem bírom, ezért megemlítem, hogy ez a Telenor honlap, szerintük 2019-ben így, ahogy van fasza?!!!
Mert, kb sosem volt kapkodó idegbolond, de ez valami nonszensz!
A hajamat kitépem mire ezen az elb...tt oldalon valami betöltődik és ha végre betöltődött, akkor utána további hajtépések, mikor egy másik linkre kattintok és így tovább, ráadásul a tkm tudja mióta olvasni, hogy ezt, meg ezt, gondolom az összes készüléknél ezt írja, hogy technikai okok miatt nem tudod online rendelni, kérj visszahívást!Nálam egy ilyen "rendszergazda" kb így repülne 12:17-től
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz simpley #67270 üzenetére
Addig nem kell nézni a filmet, ez a lényege!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Neeemár, ezt most miért kellett megjegyezni?
Gondolom, láttad mi között van a rendszergazda szó?
77 előfizetésem van (csak) a telenornál, igen nem elírás, havonta több milliót fizetek nekik ki számlára és ha épp úgy alakul, hogy belépve az oldalra szeretnék valamit intézni valamelyik kártyával, annak az a vége, hogy egy kicseszett nagy káromkodással bezárom az egészet és ha lesz időm bemegyek az egyik kirendeltségre.Ott hiába említem ezt meg, mert azok az emberek nem emiatt vannak ott, ettől függetlenül, aki (akkor így írom), aki ezt a "rendszert " karbantartja és azt is, aki rábólint, hogy ez így fasza, rúgnám ki őket a francba. Ez 2019-ben, elfogadhatatlan ez a lassúság. Én már akkor Pannon gsm előfizető voltam, hogy talán itt jó páran még meg sem születtek, sőt előtte a 450 a táskás fegyvernek is használható mobilokkal rohangáltunk.
Mindegy is, én ritkán szoktam ide írni, csak épp megjegyeztem, hogy ez az egész izé, honlap egy lfsz, nem szolgáltatás...
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...