- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prien
addikt
Szerintem nagyon sokan kifizettünk volna inkább 1000 vagy 2000 Ft pluszt, minthogy megosszák a lebeszélhetőséget a hűséget vállalt csomagjainkra. Na, de ez már egy másik történet, bízom benne ,hogy kötelezik őket a visszaállításra.
Csak minél több ügyfél tegyen panaszt NMHH-nál, akinek hűségidős csomagja van!A kevés is több a semminél.
-
fecs
senior tag
Egy hipernet előfizetés átírásakor káosz alakult ki. Valamikor augusztusban történt az alső próbálkozás, amikor a Telenor-os ügyfélszolgálatosok szerint is szar volt a rendszer (vmi átállásról beszéltek).
Azóta többször voltam személyesen, de még mindig nem tudták átírni a megfelelő módon. Most ott tartunk, hogy ugyanazt a szolgátatást egy időszakra kiszámlázták 2 előfizetőnek is ugyanarra az előfizetői számra hivatkozva.
Nem akarok most már 6x is bemenni ügyfélszolgálatra, mert semmi értelme. Illetve a türelmemet is elveszítettem.Milyen emailcímre írhatok levelet, hogy végre történjem valami?Könnyen lehet, hogy befenyegetem őket valami hatósági vizsgálattal.
Pixel 6a
-
jbl
aktív tag
Ez a Hipernetem!!! Vidéki vagyok ezt kapom a Telenortól. EDGE
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Ahogy itt sem tudnak normális lefedettséget biztosítani. Aki a város szélén lakik örüljön hogy telefonálni tud nem hogy internetezni. Békéscsaba-Szolnok vasútvonalon rendszeresen megy el az Edge is. Telefonálok, egyszer csak megszakad minden és a "Csak segélyhívás" üzenet fogad.
-
Varszegig
veterán
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok!
Ha van nekem egy előfizum amin még 2 évig hűség nyilatkozat van azt el tudom adni teljesen szabályosan? Értem ez alatt, hogy át tudom iratni az egészet a hűséggel együtt?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
asdf_
veterán
válasz szabonagyur #15813 üzenetére
Ha az uj elofizeto vallalja a huseg fenntartasat, valamint kifizetitek az atiratasi dijat (~5k huf), akkor ha jol tudom, igen.
-
szabonagyur
félisten
Amúgy azt csak én tartom gáznak, hogy a ebben a hónapban elvben már a 2. számlámat kel befizetnem? A szeptemberi hónapom október 11-én járt le, így azt hó végéig kell befizetnem, de az augusztusi hónapom (aug 12-szept 11) azt meg csak szeptember 28 körül lett kiállítva és azt is október 5ig kellett kb befizetnem. Azért ez így nem fair h egy hónapra így kettő is jut.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Melack
veterán
válasz szabonagyur #15815 üzenetére
Én ezzel kapcsolatban írtam is nekik, de konkrét választ nem adtak, hogy ilyenkor mi lesz a megoldás... Szerintem azzal jönnek majd, hogy elnézést, de a fizetési határidők miatt nem lesz vele gond. Vagy vmi hasonló.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
asdf_
veterán
válasz szabonagyur #15815 üzenetére
Te nem voltal elorelato. A kesett szamla penze nem masodik kiadast okoz neked, hanem ingyen hitelt kaptal a telenortol 1-2-3 hetre az elozo szamlara. Az, hogy te ezalatt ezt a penzt, amit tudottan be kell majd fizetned, kb-ra az osszegszeruseget is tudod, nem raktad felre, most meg ket fizetendo szamlaval szorulsz, az a sajat magadnak okozott gondod. Nem azert kell most modnju kb. 40 ezret befizetned, mert a telenor kocsog, hanem azert, mert huszat mar a mult honapban be kellett volna, a masik huszat meg csak most.
(az persze mas kerdes, hogy az aszf-ben van valami olyasmi, hogy a szolgaltato _havonta_ allit ki szamlat, de ez magan azon a tenyen, hogy nem raktad felre azt a zsetont, amit felre kellett volna, nem valtoztat).[ Szerkesztve ]
-
Heimdallr75
őstag
Lol beszéltem az ügyfélszolgálattal, rutinosként közöltem vele, hogy a hívás rögzítésre kerül
Erre közölte, hogy ebben az esetben neki meg kell szakítani a vonalat mivel a telenor nem járul hozzáالغريبة في هذا الكوكب
-
Melack
veterán
válasz Heimdallr75 #15819 üzenetére
Ez mindenütt így van. Nem tudom, mit kell ezen ennyire csodálkozni.
(#15821) Heimdallr75: Akkor tisztázzunk valamit: ha Te úgy érzed, károd keletkezett a hibás tájékoztatás miatt, írsz a felügyeletnek és a Telenornak, hogy mi a panasz, és kéred a beszélgetésed visszahallgatását! Ezt köteles megadni/engedélyezni - előre egyeztetett időpontban és helyen! Ha ott neked lesz igazad, megbírságolják őket. Ennyi. Nem mindig a szolgáltató a hibás...
Elemzés céljára sem. Ha szakdolgozat, akkor meg engedélyt kell kérned, titoktartással.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Heimdallr75
őstag
válasz Melack #15820 üzenetére
egyrészt, ez azt jelenti, hogy az információt nem meri felvállalni, másrészt, lehetetlenné teszi pl az én problémám megoldását ahol a hivatalos üfsz hibás tájékoztatása miatt kár ért.
Lehet hozzá kéne tennem, hogy elemzés céljára használom csak fel
[ Szerkesztve ]
الغريبة في هذا الكوكب
-
axioma
veterán
válasz Melack #15820 üzenetére
Mar ne haragudj, de volt ilyen esetem, valamelyik szolgaltatonal ket nap mulva mondtam, hogy akkor OK, hallgassak vissza mit mondott tenyleg az ugyintezo (allitotta, hogy csak A-t mondhatott volna, persze B-t mondott). "Termeszetesen" a hanganyag egyaltalan, rendorsegi kikeres esetere sincs meg, hiszen azt ok nem is allitjak, hogy sokaig megorzik, x perc mulva akar felul is irhatjak... Szoval teves az a meglatas, hogy az o rogzitesuket barmilyen modon a sajat igazolasodra tudod felhasznalni. (Termeszetesen ha valakinek van esze, akkor ki tudja oket cselezni: egy masik, es valos, elhangzott tenyrol allitja, hogy az ugyintezo rosszat mondott, elokerulHET a hangfelvetel, es abban akkor ra lehet mutatni a tenyleges atveros tajekoztatasra - nem hiszem, hogy annyira okosakat ultetnenek oda, hogy ilyen trukkre rajojjon, leginkabb robotmod kezeltetik a panaszokat.)
-
Foose
addikt
válasz Melack #15820 üzenetére
Csak ez azért fircsa,hogy ők rögzíthetnek,az ügyfél meg nem. Anno olvastam egy cikket,hogy elvileg az amire hivatkozik a szolgáltató (nem jut szembe pontosan,hogyan közli szó szerint az automata,hogy rögzítik),az bizony törvénytelen. Bárcsak tudnám hol olvastam ezt régen,belinkelném. Nah,talán ez volt az...
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Melack
veterán
válasz axioma #15822 üzenetére
A panaszkezelés sose egyszerű feladat. Ezt aláírom. De a hazai törvényi szabályozás ilyen téren eléggé keményen köti a dolgokat. Nekem idáig mindig előkerültek a rögzített beszélgetések.
(#15823) Foose: ha nem szólsz, hogy felveszed, rögzítheted. DE! Ha b+ van ez által, akkor neked a hivatalos hanganyagot kell kikérned. Nem az általad rögzítettel kell bizonyítani. Aki ennyire nem bízik az ügyfélszolgálatokban, az írásban kommunikáljon. Jobban jár szerintem.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
axioma
veterán
válasz Heimdallr75 #15819 üzenetére
Ebben csak az a baj, hogy ha telefonon nem rogzitheted (egyebkent de, csak nyilvanossagra nem hozhatod es meg egy-ket dolgot nem csinalhatsz vele, legalabbis ha en jol tudom - nem veletlen szoktak bemondani, hogy rogz. ES ... celbol felhasznaljak), szoban az ugyfelszolgalaton szinten nem rogzitheted, irasban meg max. irasbeli kerdesre elvileg 30, gyakorlatilag a csillagos eg a hatar napon belul kapsz valaszt. Azaz erdemben kerdezni ugy, hogy meg is tudd idoben es abban biztos is lehess, majdnem keptelenseg, kiveve (szoktam ezt hasznalni, ha olyan a szitu), ha a valasz nincs alatamasztva, akkor kered, hogy idezze be az errol szolo resz megtalalasat (szerzodes / kond. lista / aszf / uzletszabalyzat kozul melyikben, hanyadik oldal melyik pontjaban). Erre szoktak azzal jonni idonkent, hogy belso szabalyzat... hat akkor az meg nem ervenyes ram, mivel nem volt lehetosegem megismerni (ilyenkor kell nagyon jol megfogalmazva feljelenteni).
-
axioma
veterán
válasz Melack #15824 üzenetére
Akkor aruld el legy szives, mi a titka annak, hogy meglegyen a beszelgetes? Mire kell hivatkozni, ha o azt mondja, mar letoroltek? Vagy szoban tagadjak, de irasban izelgetve oket mar nem merik?
A masik trukkjuk amugy, hogy visszahivast igernek, es ha az meg is tortenik, akkor mar legtobbszor szo nincs rogzitesrol... par kivetel azert van, aki ilyenkor is figyelmeztet, hogy tovabbra is rogzitenek.Foose: jo a link, foleg a "minosegbiztositasi okokbol" mint kifogas eleg suru, es itt nevesitve van, hogy az nem megfelelo...
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz axioma #15826 üzenetére
Halvány lila dunsztom sincs, hogy hogyan kell kérni. Én mindig megírtam, hogy mikor beszéltem, milyen témában, melyik menü. Nálam ez bevált. (A rendszerük tudtommal a beszélgetés naplókódjához párosítja a beszélgetést, és pár kattintással vissza lehet hallgatni)
Ha "elveszik" a beszélgetés, akkor erős a gyanú, hogy neked volt igazad.Visszahívás azért érdekes, mert közüzemi szolgáltatók mindig mondják, hogy rögzítik. Amikor a Telenor hívott engem, akkor mindig mondták, hogy rögzítésre került.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Foose
addikt
válasz Melack #15824 üzenetére
Persze,ebből a szempontból nincs sok értelme magunknak rögzíteni a hívást,mert "visszaélni" vele nem tudunk. De én most csak arra akartam kitérni,hogy az ombudsman állásfoglalása erről: "legitim cél nélküli adatkezelésnek tekintem"
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Melack #15820 üzenetére
Volt olyan esetem, hogy félretájékoztattak az ügyfélszolgálati telefonhívás során, hogy mi van benne a csomagomban és mi nincs, és amikor kiszámlázták pluszban amire azt mondták, hogy benne van, akkor többször kértem a hangfelvétel visszahallgatását, írásban is, és persze nem lett belőle semmi. Ja, persze Telenyom.
-
Melack
veterán
válasz lugosi #15830 üzenetére
Nálunk Telekommal volt ilyen gond, így nem hiszem, hogy csak egy szolgáltató lehet a ludas.
(#15828) axioma: Valahogy sejtettem, hogy neked lesz igazad az ügyben a leírtak alapján.
(#15829) Foose: visszaélés az is, ha felteszed Youtube-ra. Függetlenül attól, hogy vágott e vagy sem, kárt okoz a cégnek.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Foose
addikt
válasz Melack #15831 üzenetére
Na most én nem szó szerint visszaélésre gondoltam,azért tettem idézőjelbe!! Úgy értettem,hogy ha kaki van,akkor nem használhatom fel. Ez viszont hogy "kárt okoz a cégnek" egy olyan dolog,hogy nem egy esetben a szolgáltató is kárt okoz az ügyfélnek,és mégis az ügyfél húzza a rövidebbet. (lásd nemrég kiszivárgott Telenor előfizus srác csomagjának módosítása) Ezért tojik erre szerintem sok ember. (ami szerintem valahol érthető)
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
őstag
Az egyoldalú szerződésmódosítás is furcsa. Az ügyfél miért nem mondhatja, hogy 30 nap múlva kevesebb percdíjért akar beszélni, ha nem tetszik a szolgáltatónak akkor mondja fel a szerződését?
Ügyfél által rögzített beszélgetést: Megint az a gond, ha valaki felfed egy átverést, nem maga az átverés. [link] itt is az utas volt a hibás, mert felvett egy felelőtlen sofőrt.
-
Heimdallr75
őstag
válasz vgyuri #15833 üzenetére
Az egyoldalú szerződésmódosítás is furcsa. Az ügyfél miért nem mondhatja, hogy 30 nap múlva kevesebb percdíjért akar beszélni, ha nem tetszik a szolgáltatónak akkor mondja fel a szerződését?
jelenleg ezt hívják szerződés megszüntetésnek, megteheted gond nélkül.
A hívások rögzítése pedig felháborító, részemről a rögzített hívás ment a fogyasztóvédelemhez, mivel az ügyintéző tájékoztatása (hibás időpontmegadás miatt) 23*7990 Ft kárt okoz.
الغريبة في هذا الكوكب
-
Prien
addikt
válasz Heimdallr75 #15834 üzenetére
Melyik az az e-mail cím a fogyasztóvédelemnél, ahol esetleg valami válasz vagy reagálás is történik? Mert elképzelhető,hogy nem jó címre írtam...
A kevés is több a semminél.
-
Melack
veterán
-
szabonagyur
félisten
Itt nem arról van szó, hogy nincs meg az arra félre tett pénz, csak arról, hogy ezt nem nagyon teheti meg a telenor hogy össze vissza zárja le a hónapomat, meg állít ki róla számlát. Így hogy készüljek adott hónapban ha nem tudom mennyi volt a múlt havi? Amióta az új rendszer van mindig többet és többet fizetek és egyre kevesebbet telefonálok. Itt a probléma csak azzal van, hogy nem lehet kiszámítani mennyit fogok fizetni.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tomp
félisten
válasz Melack #15836 üzenetére
Ez a jó. Nekem az ügyfélkapus NFH panaszra kb 2hét alatt jött válasz postán ajánlott levélként.
De az NMHH szoríthatja meg a Telenor tökét. Nekik is írtam szintén ügy.kapun és mondta is a telenor, hogy igen megkeresett minket az NMHH és szeretnének felajánlani... Az NMHH-hoz kell küldeni a panaszt!
-
snooze
veterán
1220 behalt?
GO Gunners!!!
-
bopeti98
őstag
Most feltöltöttem az egyik benzinkúton a praktikum kártyámat. Jön az SMS hogy feltöltöttünk 3000Ft-ot. Új egyenleged 1938Ft Most akkor ez hogy van? Hova tűnt a maradék 1062Ft?
-
asdf_
veterán
válasz bopeti98 #15843 üzenetére
Minuszba is lehet menni. Aztan a kovetkezo feltoltesnel bevasaljak. Ha nem ez van nalad, akkor a fentebb ismertetett modon kerj dijmentes reszletezot a mostani elotti feltotestol kezdodoen, ha tenyleg nem stimmel, akkor pedig nyujts be szamlareklamaciot. Vagy sporolj egy kort, es egybol reklamacio, a magyarazatban ugyis benne lesz, hogy hova tunt az ezres.
[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
Nekem egyszer ripsz-ropsza -12000 lett az egyenlegem. Aztán kiderült, itt a Dél-alföldön egy hiba miatt roaming díjjal számolták a netes forgalmat. Jóváírrták az összeget, csak éppen a nagyobb feltöltőcímlet után járó kedvezménnyel nem számoltak el. Magyraán lenyúlták. Mit kellett cigánykodnom, mire visszaadták. Belekerült másfél hónapba. De akkor még Pannon GSM-nek hívták őket és fájdalomdíjként adtak 3600 Ft feltöltést. Na, manapság ilyenről álmodni sem szabad.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Tudományos Pandémia Klub
- Windows Insider Program
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- EAFC 24
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- PH! Darts
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W