- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
válasz gabyka #15193 üzenetére
Na, hát ezért nem ért semmit az SMS. Csak ÁSZF-re hivatkoztak. Most meddig tartott volna pár szóban leírni emellett, hogy emelkednek a percdíjak, bevezetik a kapcsolási díjat és megosztják a hívásirányokat? Körülbelül ennyit kellett volna még belerakni. Ne adj isten, az ÁSZF módosítás pontos linkjét. Jó, én tudom hol találom a honlapon, de van aki azt sem tudja, mi az az ÁSZF. Én olvastam a változásokat, azért is léptem időbe. Július 11-én lett volna a számlazárásom, de 9-én váltottam kártyásra, ha már a Telenor nem ismeri a tört havi számlázás intézményét. Továbbra is azt tartom, hogy azok az SMS-ek semmit nem érnek. Mivel törvény kötelezi őket a közlésre, (arra nem, hogy a konkrét változásokról értesítsék az előfizetőket) így tökéletesen megfelel nekik az összezsúfolt rövid kis SMS, amiből a többség semmit sem ért.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
alba-regia
aktív tag
Lehet, hogy ez az egyhónapnyi számlakésés sem a kiváló rendszerfrissítés, hanem beállítás eredménye... Ugyanis így később szembesülnek azok az ügyfelek a magasabb számláikkal, akik nem olvassák havonta kétszer az ÁSZF módosításokat.
Így gyakorlatilag nem egy, hanem két hónap használat után, nagyobb forgalmat generálva kezdenek el - egyébként papírforma szerint - jogtalanul reklamálni az "elégedett" ügyfelek.
-
Landsmann
addikt
válasz alba-regia #15202 üzenetére
Én ezt a verziót már felvetettem vagy másfél hete.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Acheron
őstag
Ez a bónusz menü nagy misztérium, valószínűlleg a Telenornak is. Hol megy, hol nem. Nálam már két hónapja nem, pedig közben a hűségem is lejárt (bár bónuszra már 18 hónap után is jogosult vagy, ha jól tudom, nem kell megvárni a 2 évet) Mindenesetre ahogy a korábban szólók is írták, ez a bónusz nem bónusz, így mindegy is, hogy elérhető -e, avagy nem.
-
DeadMeat
veterán
Üdv!
Hogy van ez a Bónusz program most a Telenornál?Mert a netshopban nézem a számomra kidobott lehetőségeket, ott a telefonokat forintra annyiért írja ki nekem, mintha új előfizetéssel vennék.10 éve vagyok előfizető ezen a számon, költök is eleget, időben is fizetek, késésem sem volt még, még sincs egy dekányi kedvezményem se?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Acheron #15206 üzenetére
Ennyi? Ez azért kicsit vicces.Igaz, hogy a jelenlegi csomagom S kategóriás, de amikor kötöttem, ez még bőven M volt. HAvi számlám 7-8k átlagban, 6 éve vettem náluk igénybe utoljára a bónusz "hüjeséget"... Cserébe megtarthatom a számom 2 év hűségért és 2 év tarifamegtartásért.. Vicces.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Acheron
őstag
válasz DeadMeat #15207 üzenetére
Egy eladó mondta ezt az egyik boltjukban, amikor effelől érdeklődtem. Nem értette, miért nézek rá furán...
Persze vannak ezen kívül akciós SMS -ek is, amire beválthatod a bónuszod.
De a készülékeket nem adják olcsóbban csak azért, mert tizen éve bizonyítod, hogy megbízható előfizető vagy. -
DeadMeat
veterán
válasz Acheron #15208 üzenetére
Megmondom neked őszintén idén jó, ha 10 smst küldtem.Kitörölhetem az ilyen bónuszokkal a picsámat, már bocsánat.A 4 hónapig bónusz 20 perc sem érdekel, sem a többi lehetőség, mert nem érnek semmit.Vennék tőlük telefont, maradnék is a szolgáltatónál, de hogy a független telefon árán felül vásároljak készüléket, úgy, hogy 2 évig csomagot sem válthatok, le el sem hagyhatom őket, nem igazán nyerő.... Valahogy nem így képzelem el a régi ügyfelek megtartását... Ebből úgy néz ki számhordozás lesz..
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Prien
addikt
válasz Landsmann #15201 üzenetére
Csak ugye azért van részükről marha jól kitalálva ez az Ászf módosítás,mert ha készüléket is vett az ügyfél az előfizuhoz, akkor aztán végképp azt módosíthatnak,amit akarnak. Márpedig az ügyfelek 99%-a vesz készüléket is a hűséghez, abban a hitben,hogy nyert pár ezer ft-ot. Én is így vettem az SGS II-est tavaly Júniusban 44990 ft-ért mindössze. Bedőltem. Nem gondoltam volna,hogy utána így módosítgatnak. A megvett készülék miatt pedig nem lehet felmondani kötbér nélkül.
Szóval hűséget soha többé nem írok alá, tanuló pénz megvolt.A kevés is több a semminél.
-
Vangelis
nagyúr
válasz alba-regia #15202 üzenetére
Pontosan. Pont ezt írtam én is pár hete. Lehet, hogy trükk volt a dologban, ahogy te is írod.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
BéHGT
senior tag
válasz Acheron #15204 üzenetére
De mondom, nekem azóta elérhető... Pontosan nem tudom mióta, de 2010 december 14.-én vagy 15.-én vettem az új előfizetésemet, és nem olyan régóta elérhető... Lehet, hogy pont lejárt a 18 hónap.
Haverom is úgy hozta ki az S III-at, hogy 50-ért vette, és valami 12K-s csomagot írt alá 12 hónapra. Közben a Pannon GSM óta ott van, mindig időben fizet mindent. Nem tudom, miért nem tudnak ilyeneknek kedvezményt adni... Igaz, én csak 2 éve leszek a Telenornál most decemberben, de mondom is vissza. Na, nem mintha a T-nél sokkal többet érne eddig az Aranykártyám...
[ Szerkesztve ]
-
Alex91
félisten
Es ezt a 60-40%-ot hogyan szamoljak ki? Mert nem sikerult eligazodnom a szamlan...
Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz DeadMeat #15209 üzenetére
Ne csodálkozz, nekem olyan havi 30k körül vannak a számláim, a következő ajánlatokat kapom: 5k kedvezmény készülékvásárlásnál, havi 25 perc ingyen beszélgetés. Nos ez utóbbi az általam elbeszélt mennyiséghez képest kerekítési hiba, lepkefing a tornádóban. No nekem ilyen király bónusz ajánlatokat nyomnak, köszike. Én is a hűség leteltét várom.
-
BéHGT
senior tag
válasz lugosi #15218 üzenetére
Mennyi az alap havidíjad? Miért nem mész át nagyobba? Talán a kicsit kedvezőbb percdíjak csökkentenék a számlád...
Nekem most olyan 16-18 körül van a T-s számlám, és ebbe már benne van a Családbarát kedvezmény, ami 1067Ft/szám , és havi 100 órát beszélhetünk hívószámonként... Persze ha sok emberrel beszélsz, az sem helyettesítené, bár 5 embert meglehet hívni a "csoportba". -
BéHGT
senior tag
-
Landsmann
addikt
A másik meg a hűségidő vállalással vásárolt "kedvezményes" készülékár. Nem értem mi lehet abban kedvezményes, ha ugyanannyiba, vagy ne adj isten, többe kerül a szolgáltatónál függően egy telefon, mint máshol gyári függetlenként. Talán a független fortgalmazói ár és a szolgáltató által nyújtott készülékár közötti külömbség lenne jogos, ha fizettetni akarják. De a jelenlegi gyakorlat enyhén szólva is viccces. Nem adják olcsóbban, de azért 1-2 év rabsággal magukhoz kötik az előfizetőt. Azért ezen elgondolkodhatna a Telenor, ha már úgyis olvasgatják a fórumot. Bár tökmindegy, amíg a jelenlegi gyakorlatban mindig vannak, akik így vesznek készüléket, addig miért is változtatnának bármit?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Prien
addikt
válasz Landsmann #15223 üzenetére
Attól tartok, hogy inkább kíváncsiságból olvassák és nem is a vezetőség, inkább csak az ügyfélszolgálatosok, akik semmit nem tudnak tenni pl.a (számunkra) kedvezőtlen feltételekkel...max.azt mondanák, írj egy e-mailt a panaszoddal...
Ha a norvég központból olvasgatnák google fordítóval, vajon mit szólnának?
Meg sajnos mi, fórumozók , eléggé kis rétegét képviseljük a teljes előfizető tábornak. De attól még azok is gondolkozhatnak hozzánk hasonlóan, akik nem fórumoznak és nem facebookoznak...A kevés is több a semminél.
-
lugosi
MODERÁTOR
Kösz a segítő szándékot. Üzleti előfizetésben vagyok, de a legrosszabb csomagok egyikében, mert ha jobbat szeretnék akkor önmagában a csomagra is alá kellene írnom 2 évet és én már itt akarom hagyni a szolgáltatót (most a legutolsó készülékhűség leteltét várom).
Alapvetően nem az számít, hogy 25 v30 k a számla, szolgáltatásbeli és sajnos hozzáállásbeli problémáim vannak a szolgáltatóval, konkrétan meggyűlöltem őket. -
-
DeadMeat
veterán
válasz lugosi #15218 üzenetére
Igazából meglepődni nincs min, csak kicsit fura a hozzáállás.De felidegesítettem magam, felhívattam magam az üf-el, elmondtam a gondomat, visszahívást igértek, ami meg is történt.Alkudoztam erősen szerencsére be is jött valamilyen szinten.Azt legalábbis elértem, hogy nem az új előfizetőknek kiírt áron akarnak nekem telefont adni.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Landsmann
addikt
Én azért nem vagyok benne biztos, hogy csak "alátétek" olvasgatják a fórumot. Már csak azért sem, mert jónéhány évvel ezelőtt, egy másik fórumot is olvasgatott a szolgáltató, és éppen arra a fórumra hivatkoztak az egyik dolgozóval szemben, hogy "üzelti titkokat szivárogtatott ki" és felajánlották, hogy azonnali hatállyal felmond és nem fórumozik többet, vagy rendőrségi feljelentést tesznek ellene céges titkos információk nyilvánosságra hozatala miatt. Szóval biztosak lehettek benne, hogy olvassák ezt magasabb beosztású emberkék is.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Dusee
őstag
udv!
van arrol valami hir, hogy az iPhone 5-ot fogja-e forgalmazni a Telenor? -
lugosi
MODERÁTOR
válasz DeadMeat #15227 üzenetére
Tudod nálam az csak egy dolog, hogy milyen áron adnak készüléket, most akkor +15 ezer vagy +20 ezer, veszek vagy 2 évente telefont (bár újabban már inkább boltban kártyafüggetlent), annyira nem érdekel, ha leosztom 2 évre akkor van vagy havi 800 ft. Maximum. Nekem sokmindenhez a hozzáállásukkal van bajom, ami pont az ellenkezője volt, amikor őket választottuk. Azt éreztem, hogy törődnek az emberrel. Mikor sz.ros kis feltöltős ügyfelük voltam a magán számomon, akkor olyan pozitív visszacsatolások értek, hogy nem hittem el, és mindenkinek meséltem, hogy képzeld, a Pannon (még akkoriban volt) mit csinált, nem működött x szolgáltatásom, felhívtam őket munkába menet előtt. Azt mondták hogy nincs bent az ezzel foglalkozó kolléga, de majd visszahívnak. Tudod úgy voltam vele, hogy persze, majd biztos visszahívnak, és tényleg visszahívtak délelőtt, hogy csak azért hívnak mert most próbáljam, most már beállították és működik. És ez azt eredményezte, hogy amikor munkahelyváltás után olyan pozícióba kerültem, hogy én mondtam meg hogy hol van az előfizetése a cégnek, akkor tarifákat össze sem hasonlítva más szolgáltatókkal vitán felül eldöntött kérdés volt hogy Pannon, emiatt a hozzáállás miatt. Ami hozzáállás akkoriban a céges éveinket is jellemezte. Aztán elromlott valami.
Később elmentem és a céges mellé kötöttem magamnak egy másik előfizetést, de azt másik szolgáltatónál, végül is lényegtelen melyiknél. Annak idején voltam náluk is (sőt igazából már mindegyiknek voltam ügyfele, feltöltősben is és előfizetésesben is, általában átfedéssel mert jellemzően mindig 2 előfizetésem volt). Rácsodálkoztam hogy rengeteg dolog megváltozott a pozitív irányba, ahhoz képest amikor otthagytam őket, tehát hozzám mint ügyfélhez való hozzáállásban felcserélődött a két szolgáltató. És ha megfigyeled, akkor soha egyik szolgáltatóváltásomban sem játszott szerepet sem a készülék, sem a szolgáltatás ára, sokmindenről fingom sincs, hogy mi mennyi. Egyszerűen az érdekel, hogy amikor gondom van velük, vagy valamit elb...szok, akkor hogy állnak hozzám. /Erről van egy rohadt jó sztorim hitelkártyával is de az nagyon off, de kocsit is olyan márkánál vettem, akikre igazából nem gondoltam, csak ők voltak a legnormálisabbak amikor bementem hozzájuk./
Szóval szerintem nem kevés ember és cég van, akik abszolút érzelmek alapján, és nem a racionalitás mentén döntenek, és azokat szerintem elég messze elvadítják maguktól. Amit sajnálok, mert én emlékszem még rájuk, amikor ők voltak a pozitív példa...Elnézést, ha hosszú voltam
-
Acheron
őstag
válasz Landsmann #15228 üzenetére
Komolyabb cégeknél vagy van erre rendszeresített ember, vagy - és ez a gyakoribb - erre szakosodott sajtófigyelő cégeknek adnak megbízást, akik folyamatosan riportolják az "érdekesebb" információkat a megrendelő felé.
Persze megfordulhat itt "magasabb beosztású emberke" is, de azért jellemzően nem azzal töltik az idejüket, hogy fórumokon figyelik az ügyfelek felhörrenéseit(#15231) lugosi: Ehhez csatlakozom...
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
Miért nem tudok Romániából telefonálni? A telefon felcsatlakozik az Orange RO hálózatára de hívást az istenért nem tudok indítani.
[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
válasz bopeti98 #15238 üzenetére
Ja, várjál csak. Mostanában vetted a telefont és az előfizetést? Mert ha jól tudom, új előfizetőknél 3 hónapig roaming tiltás van.
Egyébként mindenféle trükk és hókuszpókusz nélkül mennie kellene. Téged hívni sem tudnak?[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
+36201234567 formatum kell
En egyreszt tolnek egy kikapcs bekapcsot (alternativ modszer repulo mod be meg ki), masreszt egy manualis halozatvalasztast es nem az orange-ot valasztani (mar amennyiben ez tarifabeli kulonbseget nem jelent, hogy van egy preferalt partner, meg van a tobbi, a banat tudja, hogy megkulonboztetik-e, kulfoldon soha nem inditok hivast, csak fogadok, szoval nem tudom). -
bopeti98
őstag
-
Landsmann
addikt
válasz bopeti98 #15247 üzenetére
2 hete voltam Romániában buszos kiránduláson. Vodafone és Cosmote szolgáltatók voltak a hegyek között. Az összes "okostelefon" halott volt, 0, azaz NULLA térerőt mutattak, miközben a normál telefonok szépen mutatták a majdnem full térerőt. Viszont a T-Mobile-osok nem tudtak telefonálni, mert nem engedte fel őket a rendszer. Volt térerő, csak éppen nem volt engedéylezett hálózat. Se kártyásoknak, se számlásoknak. Útközben még tudták használni, de a szálláshelynél már nem.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #15243 üzenetére
Országonként eltérő lehet a nemzetközi távhívás előhívója. Van ahol 00, van ahol csak 0. De a +országkód mindenhonnan jó. A + jel lelzi a központnak, hogy nemzetközi hívás lesz és a jelet az éppen adott ország nemzetközi előhívójával helyettesíti.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1