- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabyka
aktív tag
válasz Zirowe #12866 üzenetére
Hát, nem tudom, Nálad mi lehet a baj, nekünk a cégnél a tizenvalahány telenoros telefon mind működik. Ott van a strand mellett a műhely/iroda, mindig elérhetőek vagyunk és kifelé sem volt probléma...
Egyébként az efott területén van két ideiglenes torony, de azt nem tudom melyik szolgáltatóké... -
gabyka
aktív tag
Én most kaptam egy bocsikérő ímélt mert kérdőre vontam Őket a számlaelmaradás miatt. Azt írták lesz számla még a héten és természetesen ennek megfelelően módosított fizetési határidővel
Szerk.: 23.-a a számlazárás nálam
[ Szerkesztve ]
-
gabyka
aktív tag
Azért az ügy kimenetele érdekel majd minket is
-
gabyka
aktív tag
válasz Landsmann #15189 üzenetére
Ezekszerint Te sem olvastad el :-) pöpecül beleírták, hogy olvassuk el az ászf módosítást...mert abból minden kiderül naná, persze...
Szerk.: nekem 3 (családi)előfizu van a nevemen, plusz kéne igen hamarosan még egy. Most próbálok okos lenni, merre lépjek...hálistennek hűség egyiken sincs
[ Szerkesztve ]
-
gabyka
aktív tag
Volt vagy van erre valami kitétel az ászf-ben, hogy számodra előnytelen módosítás esetén blablabla 15nap blablabla, csak engem (sem) nem érdekelt így nem jártam utána konkrétan, de pont ez a lényeg, sokan nem is nézik meg, nem is foglalkoznak/tak vele így ha nem reklamálsz időben akkor elfogadottnak tekintik és így járás esete van. Akinek hűsége van annak mindenképp szívás ez így. Nekem is szopoklész van mert asszony kifelé többet beszél (na meg persze úgy általában is) és nem fér bele a csomagjába, de egyelőre 2-3száz froncsi a különbség előfizunként így még nem parázok csak figyelem a többi szolgáltató mozdulását...mindenesetre kizárt, hogy mégegyszer az életben hűséget írjak alá bárhol...
[ Szerkesztve ]
-
gabyka
aktív tag
A bónusz-menü nekem is megy, sőt a minap szívhez szóló levelet küldtek, hogy mi lenne ha vennék új telefont 0 Ft -ért vagy ingyen perceket, cserébe 2év meg tarifahűség...anyjukba...nem érzem magam megbecsülve jobban mint ama hajléktalan aki betéved az utcáról. Lehet mivel új előfizető lenne méginkább kinyalnák Neki...
Szerk.: jaaa, a sgs megérte, qrvajó még ma is, én már csak tudom
[ Szerkesztve ]
-
gabyka
aktív tag
válasz Gutenberger #15886 üzenetére
Ha van tapasztalat, tanács, azt hálásan köszönöm!
Ügyvéd?
-
gabyka
aktív tag
Sziasztok!
Létezik, hogy a Telenornál nincs időarányos számlázás/számlazárás?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- XMLTV EPG letöltő progi
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Futás, futópályák
- Escape from Tarkov
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...