- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple Watch
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Akciófigyelő: Laptop jár a Razr 60 Ultra mellé
-
Mobilarena
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
daninet #24161 üzenetére
"beleértve a saját weboldalukra kihelyezett sebességmérőt is": egyrészt ezt eddig nem mondtad, másrészt ez egy nagyon lényeges különbség ahhoz képest, hogy az nmhh cucca mit mond.
mégegyszer: NINCS garantált sebesség. számok vannak, amiket hibás, érdektelen módszerrel mérnek.
mégegyszer: nincs kötelezettség arra, hogy minden hibát kijavítsanak 72 órán belül. őket nem fogja piszkálni senki azért, ha a hibák 90%-át kijavítják, 10%-át meg nem, és te pont a 10%-ba esel.
"Ha nincs meg a garantált sebesség, akkor az nem az ő érdekkörébe tartozó hiba": nem. senki nem garantálja, hogy a világ bármely pontjáig meglesz a garantált sebesség.
először is írj hibabejelentést, amiben legyen benne az nmhh mérés eredménye arra bazírozva, hogy megijednek a hatóság emlegetésétől és arra is, hogy fogalmuk sincs, az mit jelent. másodszor legyenek benne mérési eredmények a *SAJÁT* mérési rendszerükkel, mert ennek van jogi következménye. Ezt küldd el nekik hitelt érdemlően bizonyíthatóan, ami lehet:
1. feladod tértivevénnyel postán
2. megbeszéled az ügyfélszolgálattal úgy, hogy kikéred a felvétel azonosító kódját, majd utána kikéred magát a felvételt is adathordozónHa nem kapsz 48 órán belül tájékoztatást arról, hogy mi fog történni a problémáddal, akkor tegyél PANASZT. mégegyszer: nem hibabejelentést, hanem panaszt. A panaszba írd bele, hogy a hibabejelentéseddel kapcsolatos tájékoztatást elmulasztották, személyesen nem tudsz velük intézkedni, mert az ügyfélszolgálatuk nyitvatartása neked és a jogszabályoknak nem felel meg, ezért kéred, hogy a hibádat érdemben vizsgálják ki határidőn belül. Ezenkívül jelzed a panaszban, hogy a hírközlési törvény szerint a hiba bekövetkeztétől az elhárításáig tartó időszakra automatikusan kötelesek kötbért fizetni, tehát írják meg, hogy milyen algoritmussal és adatokkal számították ki a neked járó kötbért, az mennyi, és mikor és hogyan fogják számodra jóváírni.
Ezek után erre a két dologra, hogy a *SAJÁT* mérésük szerint nem jó a hálózat és a panaszkezelésük szabálytalan (megnéztem az ászf-jüket, szinte biztosan szabálytalan lesz a panaszkezelésük is) hivatkozva írd meg, hogy felbontod az előfizetői szerződést, a cuccukat leszereled és beviszed, egyébként pedig felejtsenek el.
alapvetően ez egyfajta chicken game, ők megpróbálnak kifárasztani téged, te megpróbálsz rájuk ijeszteni, hogy tájékozottabb vagy, mint átlag előfizető, valaki majd elrántja a kormányt.
azt te döntsd el, hogy egyébként akarod-e őket csuklóztatni. ha akarod, akkor azt nézd meg, hogy a honlapjukon van-e friss ászf (a 2019-es biztosan nem jó, nem olyan régen kellett újraírni az egészet), szerződésösszefoglaló, előzetes tájékoztató. Az ügyfélszolgálati irodával kapcsolatban az a szabály, hogy bizonyos előfizetői létszám fölött az ügyfélszolgálatnak a hét egy napján 12 egybefüggő órán át nyitva kell lennie (fogyasztóvédelem köszöni szépen a büntetési lehetőséget, ha bejelented).
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rövid előzetest kapott a Mandragora: Whispers of the Witch Tree
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- Milyen monitort vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! ASUS ROG Strix G513IE 15 Gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB WIN
- Intel Core i7-9700 CPU, processzor (SRG13)- Számla, garancia
- Motorola G34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65G4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest