- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Milyen USB töltőt vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanya
nagyúr
válasz
kardkovacsi #74 üzenetére
A bétát jelenleg a tesla dolgozói próbálhatják ki, én úgy olvastam. Te hogyan tesztelnéd a bétát?
A saját kocsidat nem saját felelősségre használod? A láncfűrészedet? A présgépedet? A fűnyíródat?
Ha nem vagy retardált, akkor pont jó kezekben lesz az a cucc.Másik: Ha fegyverrel ölsz meg valakit, az emberölés. Ha kocsival, akkor az baleset. minden országban. Ha önvezető kocsi, ami hibásan működik, ugyanúgy rossz, mint a csávó, aki elüti a két óvodást a zebrán és hazautazik angliába. Mi a különbség? Az emberek meghalnak a marha sofőrök miatt is elég szép számmal.
-
cucka
addikt
válasz
kardkovacsi #74 üzenetére
Nem azt írom, amit mondasz, mert amit mondasz, az a szokásos szocialista bullshit a társadalmi felelősségvállalásról.
Amit mondok, hogy az amerikai néplélek alapköve az egyéni szabadság. És ezzel együtt jár az egyéni felelősségvállalás fontossága, továbbá a nagyobb kockázat-tűrő képesség. Ez az amerikai néplélek.
Tehát megveheted a fegyvert, és megveheted a tesla fsd-t is, de te vagy a felelős, ha valami baj történik. És ha a Tesla olyat igér, amit nem tud, és emiatt meghal valaki, akkor ők lesznek a felelősök. Ezért nem igérnek semmit az fsd-vel kapcsolatban.
Ezzel szemben áll, amit ti is leírtatok - a Mercedes rendszerének nincsenek meg az engedélyei. Nem tudom, milyen hivataltól, de a lényeg, hogy itt az autóvásárló nem használhat veszélyes dolgot saját szakállra, mielőtt a hivatal be nem vizsgálta, az ellenőrző bizottság nem ellenőrizte, és a papírpecsételő főigazgatóság le nem pecsételte a papírt.
És ha kiderül, hogy mégis szar az az önvezető rendszer, és meghal valaki, akkor mindenki nyugodtan széttárhatja a kezét, hogy hát ő nem hibás, a hivatal a hibás, meg a bizottság, meg a főigazgatóság.Na ez a különbség.
A másik hsz-re: az önvezetés az egy tisztán, 100%-osan szoftveres probléma. Teljesen mindegy, hogy a Mercedes milyen fasza dugattyúkat tud gyártani, milyen az ülés az Audiban, és milyen király a BMW-k fényezése. Az is mindegy, hogy milyen HUD-ot rendeltek a Denso katalógusából, és az is, hogy egy alvállalkozó sikeresen lefejlesztette nekik indiában a Carplay integrációt.
Az önvezetés egy megoldatlan probléma. Nem tudják megvásárolni a Denso vagy a Harman katalógusából. Az indiai szoftver-alvállakozó nem tudja nekik lefejleszteni. És saját kútfőből képtelenek megoldani, mert a 100 évnyi dugattyú gyártási tapasztalatból nem következik a nagy léptékű szoftveres innováció képessége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Az új Macbook Pro is beveti az M5-ös rendszerchipet
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Autós topik
- További aktív témák...
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- AM4 procik! Kèszleten több db! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3620
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
- Lenovo ThinkPad X1 Active Noise Cancellation fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest